Jo järki pitäisi sallia suden ampumisen, metsästäjä säästyy syytteiltä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/susilauma-hyokkasi-metsastyskoiran-kimppuun-kuhmossa-metsastaja-ampui-yhden-susista-koira-kuoli-raateluvammoihin/7951446
Susiensuojelu mennyt liian pitkälle
13
126
Vastaukset
- Anonyymi
Helevetin rakit on susien luonnollisia vihollisia, sudet popsii myös muita haitta eukoita!
- Anonyymi
Tuliko vouhkotessa kirotusvirhe
- Anonyymi
Samaa mieltä aloittajan kanssa!
- Anonyymi
Ampujalle 5000€ palkkio suden ampumisesta ja koiran menetyksestä 3000 € .
menkööt susien ja yleensäkkin petojen puolustajat itse petojen ruuaksi.
Sitten valtakunnassa kaikki hyvin.- Anonyymi
Olen samaa mieltä tuosta, että koiran menetyksestä on saatava korvaus.
Pakkoko suden ampumisesta on kenellekkään ilmoittaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkoko suden ampumisesta on kenellekkään ilmoittaa?Eikö ihmisellä ole todellakaan oikeutta puolustaa omaisuuttaan? Onhan se jo ihmisarvo oikeus kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkoko suden ampumisesta on kenellekkään ilmoittaa?Niinkuin sudesta maksettava 9000 eur. sakko. Täten koirasta saatava 10000 eur korvaus. Vielä jos ammut suden autosta menetät auton valtiolle, ase ja luvat pois, niin suomessa, aivan naurettavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkuin sudesta maksettava 9000 eur. sakko. Täten koirasta saatava 10000 eur korvaus. Vielä jos ammut suden autosta menetät auton valtiolle, ase ja luvat pois, niin suomessa, aivan naurettavaa.
Vielä lisäisin, autolla voi sinänsä tappaa suden ilman seuraamuksia, jos jää alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ihmisellä ole todellakaan oikeutta puolustaa omaisuuttaan? Onhan se jo ihmisarvo oikeus kysymys.
Toisin sanoen ojennan lompakkoni hopeatarjottimella rosvolle ja uhriudun kun tämä sen ottaa? Menee samaan kategoriaan kuin se, miksi venäjällä käytetään kojelautakameroita.
- Anonyymi
Metsästäjät tietävät erittäin hyvin, että päästävät koiransa irti susialueilla. He tekevät tämän silti, ja sitten esitetään urhia kun susi käyttäytyy täysin luonnollisella tavalla ravinnon hankinnan suhteen ja nappaa koiran, sillä se on helppo saalis. Tässä on peiliin katsomisen paikka. En minäkään päästäisi pientä lasta juoksentelemaan keskustaan yksikseen, ja sitten syyttäisin autoilijoita, kun lapsi hyppää auton eteen nurkan takaa. Oman epäonnistumisen vierittämistä muiden niskaan.
Miksi vaaditte suomen luontoon kuuluvan alkuperäislajin tappamista omien puutteidenne vuoksi, kun voisitte keskittyä suden asemaan hirvi -ja peurakolarien vähentämisessä?- Anonyymi
Ehkä hirviä ja peuroja ei kannata ampua, jos sudet näkee nälkää on ihminen seuraava kohde.
- Anonyymi
Eikö ne ole juuri niitä kolareita vähentämässä, kun hirviä metsästävät koirien avulla. Pysyy kanta kohtuullusena. Harmi juttu että koira meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ne ole juuri niitä kolareita vähentämässä, kun hirviä metsästävät koirien avulla. Pysyy kanta kohtuullusena. Harmi juttu että koira meni.
Eikö ne hypi juuri teiden yli metsästyskausina kun lähtevät liikkeelle? Susilauma on tehokkaampi saalistaja kuin koira ja ihminen. Ja uutisista saanut taas lukea monta syytä siihen, miksi en luottaisi hirvi -ja peurakantoja metsästäjien käsiin. Eivät erota hirveä edes kaverin karvalakista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982