Susiensuojelu mennyt liian pitkälle

Anonyymi

13

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helevetin rakit on susien luonnollisia vihollisia, sudet popsii myös muita haitta eukoita!

      • Anonyymi

        Tuliko vouhkotessa kirotusvirhe


    • Anonyymi

      Samaa mieltä aloittajan kanssa!

    • Anonyymi

      Ampujalle 5000€ palkkio suden ampumisesta ja koiran menetyksestä 3000 € .
      menkööt susien ja yleensäkkin petojen puolustajat itse petojen ruuaksi.

      Sitten valtakunnassa kaikki hyvin.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä tuosta, että koiran menetyksestä on saatava korvaus.
        Pakkoko suden ampumisesta on kenellekkään ilmoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tuosta, että koiran menetyksestä on saatava korvaus.
        Pakkoko suden ampumisesta on kenellekkään ilmoittaa?

        Eikö ihmisellä ole todellakaan oikeutta puolustaa omaisuuttaan? Onhan se jo ihmisarvo oikeus kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tuosta, että koiran menetyksestä on saatava korvaus.
        Pakkoko suden ampumisesta on kenellekkään ilmoittaa?

        Niinkuin sudesta maksettava 9000 eur. sakko. Täten koirasta saatava 10000 eur korvaus. Vielä jos ammut suden autosta menetät auton valtiolle, ase ja luvat pois, niin suomessa, aivan naurettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkuin sudesta maksettava 9000 eur. sakko. Täten koirasta saatava 10000 eur korvaus. Vielä jos ammut suden autosta menetät auton valtiolle, ase ja luvat pois, niin suomessa, aivan naurettavaa.

        Vielä lisäisin, autolla voi sinänsä tappaa suden ilman seuraamuksia, jos jää alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ihmisellä ole todellakaan oikeutta puolustaa omaisuuttaan? Onhan se jo ihmisarvo oikeus kysymys.

        Toisin sanoen ojennan lompakkoni hopeatarjottimella rosvolle ja uhriudun kun tämä sen ottaa? Menee samaan kategoriaan kuin se, miksi venäjällä käytetään kojelautakameroita.


    • Anonyymi

      Metsästäjät tietävät erittäin hyvin, että päästävät koiransa irti susialueilla. He tekevät tämän silti, ja sitten esitetään urhia kun susi käyttäytyy täysin luonnollisella tavalla ravinnon hankinnan suhteen ja nappaa koiran, sillä se on helppo saalis. Tässä on peiliin katsomisen paikka. En minäkään päästäisi pientä lasta juoksentelemaan keskustaan yksikseen, ja sitten syyttäisin autoilijoita, kun lapsi hyppää auton eteen nurkan takaa. Oman epäonnistumisen vierittämistä muiden niskaan.
      Miksi vaaditte suomen luontoon kuuluvan alkuperäislajin tappamista omien puutteidenne vuoksi, kun voisitte keskittyä suden asemaan hirvi -ja peurakolarien vähentämisessä?

      • Anonyymi

        Ehkä hirviä ja peuroja ei kannata ampua, jos sudet näkee nälkää on ihminen seuraava kohde.


      • Anonyymi

        Eikö ne ole juuri niitä kolareita vähentämässä, kun hirviä metsästävät koirien avulla. Pysyy kanta kohtuullusena. Harmi juttu että koira meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ne ole juuri niitä kolareita vähentämässä, kun hirviä metsästävät koirien avulla. Pysyy kanta kohtuullusena. Harmi juttu että koira meni.

        Eikö ne hypi juuri teiden yli metsästyskausina kun lähtevät liikkeelle? Susilauma on tehokkaampi saalistaja kuin koira ja ihminen. Ja uutisista saanut taas lukea monta syytä siihen, miksi en luottaisi hirvi -ja peurakantoja metsästäjien käsiin. Eivät erota hirveä edes kaverin karvalakista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      271
      3037
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2554
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      129
      1811
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      20
      1773
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      100
      1522
    6. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      25
      1362
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1340
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1093
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1083
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      1038
    Aihe