Mustille suunnattu mainonta

Anonyymi

Montako prosenttia suomen kansasta on mustia? Pieni prosentti ja tietyt tuotteet ha yritykset kuten IF, Lumene, ym myyvät tuotteitaan vain mustille. Pitäkää hyvänänne, jos luotatte saavanne riittävästi asiakkaita. En enää osta Lumenen tuotteita.

14

66

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niille myydään, joilla on rahaa. Tuosta joukosta prosentti on iso! Ei mainontaa rahattomille kohdisteta.

      • Onko savanni-ihmisillä rahaa 🤣


      • Anonyymi
        Mangomeloni1 kirjoitti:

        Onko savanni-ihmisillä rahaa 🤣

        Mene töihin, niin sinullakin on eikä tarvi muiden rahoista kadehtia ja käyttää päivää rasismin viljelyyn keskustelupalstoille.


    • Anonyymi

      En oikein ymmärrä, mikä logiikka viestisi takana on, mutta viestisi perusteella on kyllä niin, että ellet ole musta, ei sinulle myydä esim. Lumenen tuotteita, joten et silloin voi sitä oikein boikotoidakaan.

      • Anonyymi

        Tiedätkö edes miksi et ymmärrä. Mieti asiaa! Oletko mielestäsi viisas?

        Keillä on rahaa käytettävissään? Mistä tuo raha on peräisin?

        Miksi sinulla ja monilla muilla ei ole rahaa käytettävissä? Minne sinun ja monien muiden rahat ovat menneet? Ketkä haluavat osan noista rahoista?

        Onko liaan vaikeaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö edes miksi et ymmärrä. Mieti asiaa! Oletko mielestäsi viisas?

        Keillä on rahaa käytettävissään? Mistä tuo raha on peräisin?

        Miksi sinulla ja monilla muilla ei ole rahaa käytettävissä? Minne sinun ja monien muiden rahat ovat menneet? Ketkä haluavat osan noista rahoista?

        Onko liaan vaikeaa?

        Työtä tekevillä ihmisillä on rahaa käytettävissään. Minulla ja suurimmalla osalla suomalaisista on rahaa käytettävissä. Minun rahani ovat menneet mm. asuntoihin, autoihin, harrastuksiin ja ovat kasvamassa sijoitusinstrumenteissa. Rahani eivät ole menneet mm. tupakkaan, ja alkoholiinkin menee ehkä kymppejä tai korkeintaan pari sataa euroa vuodessa.

        Mm. yrittäjät ja vihervasemmisto haluaa osan noista rahoista.

        Ei ollut liian vaikeaa vastata. Olisiko ollut sinulle liian vaikeaa vai miksi kysyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työtä tekevillä ihmisillä on rahaa käytettävissään. Minulla ja suurimmalla osalla suomalaisista on rahaa käytettävissä. Minun rahani ovat menneet mm. asuntoihin, autoihin, harrastuksiin ja ovat kasvamassa sijoitusinstrumenteissa. Rahani eivät ole menneet mm. tupakkaan, ja alkoholiinkin menee ehkä kymppejä tai korkeintaan pari sataa euroa vuodessa.

        Mm. yrittäjät ja vihervasemmisto haluaa osan noista rahoista.

        Ei ollut liian vaikeaa vastata. Olisiko ollut sinulle liian vaikeaa vai miksi kysyt?

        Et siis ymmärtänyt tai oppinut mitään. Ei haittaa. Ehkä joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis ymmärtänyt tai oppinut mitään. Ei haittaa. Ehkä joskus.

        Keskustelun vilkkaudesta päätellen olet ajatuksesi kanssa aika yksin tai sitten et vain osaa kertoa mitä ajattelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelun vilkkaudesta päätellen olet ajatuksesi kanssa aika yksin tai sitten et vain osaa kertoa mitä ajattelet.

        Millä luokalla olet?


    • Anonyymi

      Kyllä meni täysin maku Lumeneen..
      Onko savannioletetulla pohjoismaalainen iho ,jolla Lumenen tuotteita on aina suomalaisille naisille markkinoitu ?
      Ällöttävää touhua !
      40 vuotta käyttänyt näitä , en käytä enää.....

      • Anonyymi

        Voi ei kyllä ne varmaan nyt lumenella ovat kusessa kun kaltaisesi rasisti ei enää heiltä osta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei kyllä ne varmaan nyt lumenella ovat kusessa kun kaltaisesi rasisti ei enää heiltä osta.

        Mitä enemmän tällaista rasistiöyhötystä jostakin brändistä, niin suurin osa ihmisistä siirtyy kannattamaan juuri noita brändejä. Että paskotte omaan pesäänne rasistipellet.


    • Anonyymi

      Miten niin myyvät tuotteitaan vain mustille? Tuotteita myydään tietysti kaikille, eikä mainoksia ole suunnattu erivärisille ihmisille, vaan nimenomaan meille valkoisille. Värillisten ihmisten tunkeminen mainoksiin on monikulttuurisuuspropakandaa. Euroopan valkoinen väestö on tarkoitus vaihtaa arabi- ja afrikkalaistaustaiseen.

      • Anonyymi

        Valehtelet ja vääristät muiden sanomisia. Et edes ymmärrä mainonnasta mitään. Tiedätkö edes, miksi ja milloin mainostetaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2062
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1280
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      277
      1137
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      132
      1041
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      857
    Aihe