Aihe

"Sairauksien paranemisista"

tomumaja-

Aikaisemmin kerroin jo keuhkoatauman "paranemisesta tai ettei sitä minulla enää ole" ja nyt se on poisettu joka oli diagnisoitu yksi sairauksistani. Toissa kesä oli kyseessä elokuuta kun rasituskokeessa diagnisoitiin sepelvaltimosairaus nitrot määrättiin ja kolestrooli lääkitystä lisättiin, samoin primaspania jouduin käyttämään. Taasen kerroin kotona ettei vuoden päästä ole minulla sepelvatimoissa mitään sairaurtta ja jatkoin elämistä samaan tahtiin kuitenkin, välillä nitroja käytin. Nyt kehoitettiin valtimo kuvauksiin ja kävin siellä reilu viikko sitten. Ennen kuvausta hoitajan kanssa keskustelussa mainitsin ettei minusta löydy tuota sairautta. Kvauksen lopussa lääkäri sanoi näin: "Nyt siiten vain kovaa menoa jatkossa". Tottakai ainakin tuon poistuneen "sarauden" takia! Kotia saavuttuani nitrot panin kaappiin. En missään tapauksessa laita Jumalan parantuneeksi en kumpaakaan sairautta koska en ole varma. Mutta kyllä Sana sanoon "usko ja ano jotain itsellesi niin se toteutuu". Uskon Jeesukseen vajavaisena kuten muutkin uskovat, en kersku tällä mistä kerroin kerroin vain jotain mitä on kohdallani nyt elämässäni meneillään.

3

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos tomumaja. Loistavia uutisia. Jeesus on Herra!

• Anonyymi

Minutkin Jumala on tavallaan parantanut. Jeesus on osoittanut minulle totuuden lukuisista mielenterveysdiagnooseista. Viimeisimpänä skitsoaffektiivinen häiriö. Ne eivät ole sairauksia vaan ymmärtämättömien lääkäreiden valheita. Totuus on, että olen vainottu eli ns. targeted individual. Tekniikka on mahdollistanut jo ties miten pitkään ihmisten vainoamisen mikroaalto/magneettiaseilla etc. Peacepink on hyvä sivusto todistuksia täynnä. Myös Suomeksi löytyy tietoa, vaikka googlaamalla targeted individual.

• Anonyymi

Kiitos Jumalalle! Ihana kuulla,.

ST

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      608
      29524
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20740
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14054
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10831
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      77
      7972