Onko tämä lääke aiheuttanut kellään neurologisia haittavaikutuksia?
Sormet ja varpaat nykii?
Toisen puolen puutumista ja tuntemuksia ml. Kasvot?
Sormet ja varpaat nykii?
Toisen puolen puutumista ja tuntemuksia ml. Kasvot?
Turvaa tilisi vahvistamalla puhelinnumerosi. Voit silloin palauttaa unohtuneen salasanan tekstiviestillä.
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Ja siis käytössä yhdessä Ketipinor kanssa eli sama kysymys siitä.
Kommentoin jo sinun ketipinor juttuusi, mutta sanon tännekin. Varsinkin jos on useammasta lääkkeestä nyt näemmä kyse.. Keskustele lääkärin kanssa ja käytte lävitse, että voiko olla nämä lääkkeet yhdessä jotka vaikuttaa, väärä annoskoko, väärät lääkkeet vai jotain muuta.
Täällä ei voida tuon parempia neuvoja antaa, koska ei tiedetä sairashistoriaasi, jokainen ihminen on yksilö ja jokaiselle tulee lääkkeistä erilaisia oireita.
Voi oikeasti olla esim. että nuo lääkkeet samaan aikaan ei sovi juuri sinulle tai jotain ihan päinvastasta. Täällä jos jollain jotain on ollut ei tarkoita, että se olisi sama juttu suinun kohdallasi. Ihmisten yksilöllisyys on yleensä ihan kiva juttu, mutta tälalisten asioiden kohdalla se on vähän ärsyttävää.