Olen täällä monesti valittanut kuinka huonona mä itseni tunnen ja itsemurhastani. Mä täällä hain sympatiaa ja oon jäänyt tavaks tulla tänne valittaan. Pyydän anteeksi, mua vain harmittaa se että on koko loppuelämäni lievästi kehityvammainen. Oon ollut aika riippuvainen muista ihmistä mutta nyt olen saanut elämänhaluni takaisin ja yritän elää positiivisesti ja vältää negatiivisuutta.
Olen pahoillani huonosta itsetunnostani.
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa että olet saanut elämänhalusi takaisin.
Mitä jos yrittäisit miettiä asioita joissa olet hyvä ja mitä osaat sen sijaan että keskittyisit negatiivuuteen?
Kirjoita vaikka ylös listaa mihin olet itsessäsi tyytyväinen ja jopa ylpeä. Huomaat että sinussa on paljon hyvää ja arvokasta. Joka ikisellä meillä on heikot kohtamme emmekä ole kaikessa täydellisiä. Sen kanssa täytyy vain oppia elämään ja hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Yrittää olla paras versio omasta itsestään.
Jokaisessa meissä on myös paljon hyvää jos keskitymme siihen emmekä nurjaan puoleen.
Pidä huolta itsestäsi ja kohtele itseäsi niinkuin kohtelisit parasta ystävääsi. Et varmasti mollaisi ja moittisi vaan haluaisit kohdella hyvin. Tee se myös itseäsi kohtaan!
Tätä kun harjoittelee joka päivä, siitä tulee tapa ja opit pitämään itsestäsi ja arvostamaan itseäsi. Älä myöskään anna kenenkään kävellä ylitsesi vaan sinulla on oikeus edellyttää hyvää kohtelua myös muilta.
Jokaisella meistä on kiistaton ihmisarvo, ei kenelläkään enempää eikä kenelläkään vähempää. Tsemppiä syksyyn ja leuka pystyssä eteenpäin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446