Suomen VOF tuomarilinja ja katsojat

Anonyymi

Nyt on pakko jo tarttua aiheeseen. Uudeksi tuomariksi Maija Vilkkumaa. Mitä linjaa suomessa tehdään kun haetaan tuomareiksi jo aiemminkin yksi suomen huonoimmaksi laulajaksi rankattu, Siellä ei ole enää ketään laulutaitoista kisassa jossa haetaan huippulaulajaa? Juha Tapio nyt kohtalaisesti omaa genreään osaa mutta ei ole mikään laulunopettaja. Entä katsojaluvut? Jos ei sinne suostu tulemaan ketään laulutaitoista niin olisko tärkeää sitten hankkia edes joku katseenkestävä ja hauska ( ilman poliittista jakoa) tuomaroiva henkilä. Seuraavaksi sinne marssii paleface.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Toi Vilkkumaan on aivan turha tyyppi jonka oma tuotanto on sellaista jota ei pysty edes kuuntelemaan. Eikö nyt muka parempaa vaihtoehtoa olisi löytynyt...varmasti olisi.

      • Anonyymi

        Suomen ohjelmissa kiertää samat tyypit. Seuraavaksi tulemme näkemään ohjlmassa Palefacen, Anssi Kelan ja Vilkkumaahan nyt sitten tulikin jo. Ei ihme että suomen musiikin taso on myös omaa luokkaansa.


    • Anonyymi

      Mitenkä mikko kuustonen? Naama on joka paikassa hirnumassa niin sopis tuonnekin. Joku muukin kuustonen vois mennä yhtä hyvin.

      • Anonyymi

        Pdukku hirnumista,i haahaa


    • Anonyymi

      On toi Vilkkumaa kyllä iha hanurista,ei mulla sitten muuta.

    • Anonyymi

      Nyt sunnuntai-iltana, 14.2.21 tulleen jakson perusteella, ei Maijalla ole mitään jakoa enää, jos puhutaan hyvistä laulajista. Miltei jokainen nainen pesi hänet tässä jaksossa, erityisesti se Margit, olisko ollu puolivälin paikkeilla ja viimeinen esiintyjä Greta. Molemmilta nappisuoritukset, sielukasta, kaunista laulua, josta Maija voi vain haaveilla. Toivottavasti heidän mahdollista uraansa ei pilata jonninjoutavilla, huonoilla kappaleilla, kuten niin usein on käynyt näissä.

    • Anonyymi

      Meitä oli monta, jotka ihailimme Suvi Raivion ammattitaitoa, ihan ylivoimaista sellaista.
      Kyllä nää tuomarit oli niin pihalla, että minua hävettää.

    • Anonyymi

      Toni ja Sipe on molemmat niin itseään täynnä että tuota ei jaksa katsoa ja pisteenä iin päälle paikalle purjehti Vilkkumaa pilaamaan lopullisesti koko ohjelman!

    • Anonyymi

      Voffin nk. tuomarit (ei alan koulutusta) on nostettu pääosaan. Vain heistä on lehdissä joka päivä, mutta laulajista ei mitään. KUNNON TUOMARIT TAKAISIN ja laulajat pääosaan.

    • Anonyymi

      Ihan hanurista tuomaripelleily. Eihän sinne enää viitsi mennä kilpailemaan, kun laulajiasta ei välitetä, vaan omat naamat esiin. Muka riitoja tuomareilla, että päästään lehtiin, tai siis laitetaan lehtiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2200
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1721
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      156
      1579
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe