Tehkääpä ratkaisu!

ratkaisu2

Olen lukenut keskustelupalstaa ihan seuratakseni, millaisia kokemuksia muilla on treffit -palstasta. Olen itse niitä, jotka ovat profiilinsa poistaneet ja pidän nykyistä palstaa naurettavana.

Tehkääpä ratkaisu muutkin: profiilit pois ja itselleen ehdoton päämärä olla avaamatta sivuja enää koskaan. Toden totta, treffit24 on epätoivoisin tapa yrittää päivittää elämäänsä. Se on hiekkalaatikko nettiriippuvaisille lapsille sekä niille, joiden elämän hauskuus ja iytsetunto perustuvat muiden ihmisten heikkouksien etsimiseen.

19

2804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

      olen kanssasi!!!näin se vaan valittevasti on!!! se on todellakin leikkikenttä monelle!!!

    • Kohtalontoveri

      Roikuin "treffeissä" puoli vuotta. Tuloksena oli kymmeniä e-mail-kavereita, jotka häipyivät kuin pieru Saharaan, vaikka monien kanssa olin uskonut rakentavani oikeaa, toimivaa suhdetta, joka johtaisi tapaamiseen. Kaksi yhteydenottoa johti tapaamiseen.

      Ensimmäisen kaverin kanssa jopa seurusteltiin tosissamme kuukauden päivät, mutta sitten vähitellen selvisi, että toiveet ja odotukset tulevaisuudelle olivat perin erilaiset. Mutta hän oli selväjärkinen ja kunnollinen mies, josta joku toisenlainen nainen saisi ihannepuolison - ja tiedä vaikka olisi jo saanutkin! Joten uskon, että joku saattaa löytää aarteen "treffien" kautta, mutta yhä vaikeammaksi se käy.

      Sitten toisen kaverin kanssa tapaaminen johti yksiin ainoisiin treffeihin. Ja kun torjuin hänet niin sain joksikin aikaa e-mail- ja puhelinhäirikön riesakseni. Silloin päätin, että en enää koskaan... mutta kuitenkin...

      Poistin profiilini viikko sitten. Olen käynyt katselemassa muiden ilmoituksia - kenties olettaen, että jos sitten KUITENKIN löytyisi joku mielenkiintoinen, samanhenkinen ihminen, mutta ei ole innostanut.

      Kävin kaksi kertaa chattailemassa ja se on NIIN IDIOOTTIMAISTA touhua, että täytyy vain ihmetellä, millainen on aikuisten ihmisten ILMAISUTAITO. Keskustelu on suurin piirtein tätä linjaa:
      -Moi,kuis hurisee?
      -Mitäs teet? Mä en paljo mitään.
      -Ei tässä muuta. Moi. Oli kiva jutella. Oot kiva.

      Ja tietenkin kirjoitusvirheiden kera!

      • Mies

        Olen samaa mieltä noista chateista. Mun on kyllä vaikea ruveta keskustelemaan kasvottomasti kenenkään tuntemattoman kanssa, eri juttu jos livenä tuntee jo jonkun. Samajuttu se on myös e-mailien kanssa. Yritin yhden naisen kanssa kirjoitella. Alussa toki meni hyvin, mutta kun homma ei edennyt, niin se kirjoitusinto alkoi hiipumaan sitten ja loppu kokonaan.

        Nainen aiko laittaa myös kuvansa, kun minä lähetin omani. Mutta kun kuvan lähettäminen "unehtui" lupauksista huolimatta, niin epäilyni kasvoi entisestään. Poistin myös oman profiilini pari kuukautta sitten, koksa tuntuu aika turhauttavalta hommalta tämä nettitreffailu.

        Sitävastoin aloin käydä lenkillä ja ehostamaan itseäni kesäkuntoon. Kyllä se ennenkin on käynyt hyvä flaksi hyväkuntoisena =)


      • Kirjefani
        Mies kirjoitti:

        Olen samaa mieltä noista chateista. Mun on kyllä vaikea ruveta keskustelemaan kasvottomasti kenenkään tuntemattoman kanssa, eri juttu jos livenä tuntee jo jonkun. Samajuttu se on myös e-mailien kanssa. Yritin yhden naisen kanssa kirjoitella. Alussa toki meni hyvin, mutta kun homma ei edennyt, niin se kirjoitusinto alkoi hiipumaan sitten ja loppu kokonaan.

        Nainen aiko laittaa myös kuvansa, kun minä lähetin omani. Mutta kun kuvan lähettäminen "unehtui" lupauksista huolimatta, niin epäilyni kasvoi entisestään. Poistin myös oman profiilini pari kuukautta sitten, koksa tuntuu aika turhauttavalta hommalta tämä nettitreffailu.

        Sitävastoin aloin käydä lenkillä ja ehostamaan itseäni kesäkuntoon. Kyllä se ennenkin on käynyt hyvä flaksi hyväkuntoisena =)

        On juttu kyllä niinkin, että siitä tavasta, millä joku kirjoittaa, voi päätellä yhtä jos toista. Meiltä on vaan kadonnut kyky kirjoittaa kirjeitä, yleensä kirjoittaa.

        Ainakin minä tapaan niin paljon erilaisia ihmisiä, että koen ainoaksi "oikeaksi" tavaksi tutustua johonkuhun kirjoitella tämän kanssa - en kuuna päivänä voisi suostua tapaamaan ketään, jonka on vieras. Jos kirjoitteleminen ei suju, antaa olla. Tämähän ei tietenkään päde kaikkien suhteen, minulle se on henki ja elämä.


      • Sielunkumppanin etsijä
        Kirjefani kirjoitti:

        On juttu kyllä niinkin, että siitä tavasta, millä joku kirjoittaa, voi päätellä yhtä jos toista. Meiltä on vaan kadonnut kyky kirjoittaa kirjeitä, yleensä kirjoittaa.

        Ainakin minä tapaan niin paljon erilaisia ihmisiä, että koen ainoaksi "oikeaksi" tavaksi tutustua johonkuhun kirjoitella tämän kanssa - en kuuna päivänä voisi suostua tapaamaan ketään, jonka on vieras. Jos kirjoitteleminen ei suju, antaa olla. Tämähän ei tietenkään päde kaikkien suhteen, minulle se on henki ja elämä.

        Kyllä olen samaa mieltä kirjefanin kanssa.
        Ainoa vaihtoehto edes jotenkin karsia tai todeta onko mitään järkeä lähteä tapaamaan tosita on se että ajatusten vaihto kirjoitellen sujuu ainakin edes jotenkuten, mieluiten tosi hyvin.
        Sen kun tiedän että ei miehet ole välttämättä kauhean hyviä puhumattakaan innokkaita kirjoittelemaan en odota mitään hirvietä verbaali saavutuksia toiselta.
        Mutta kyllä sellaiset vastaukset joissa ilmoitetaan lähinnä omat perustiedot ja kohta ollaan ehdottamassa soittamista tai jopa tapaamista pitää jättää heti pois, muutenhan touhu on ihan verrattavissa ravintolaan eli valitaan kumppania pelkästään ulkoisten asioitten perusteella.
        Ja sehän on mielestäni selvää että ei sen kumppanin löytäminen näiltä palstoilta varmasti ole sen helpompaa kuin ravintolastakaan.
        Omat ongelmansa molemmissa.
        Ravintolasta kyllä löydän seuraa se ei ole ongelma, mutta jos etsin sielunkumppania niin kyllä se kait on niin että jos kaveri on hyvännäköinen ja urheilullinen niin ei se todellakaan tarkoita että minulla olisi hänen kanssaan kauheasti yhteistä se on tullut todettua. Tosin on se sielunkumppanin löytäminen täältäkin tosi vaikeaa ja vaati myös paljon aikaa ilmoituksia on tosi paljon ja kaikkeen surffailuun ja kirjoitteluun uppoo tuhottomasti aikaa jos on kuitenkin sitä mieltä että pitää ihan oikeasti synkata toisen kanssa eikä etsi ihan ketä tahansa. Ja ei ole vielä löytynyt.


      • Mies
        Sielunkumppanin etsijä kirjoitti:

        Kyllä olen samaa mieltä kirjefanin kanssa.
        Ainoa vaihtoehto edes jotenkin karsia tai todeta onko mitään järkeä lähteä tapaamaan tosita on se että ajatusten vaihto kirjoitellen sujuu ainakin edes jotenkuten, mieluiten tosi hyvin.
        Sen kun tiedän että ei miehet ole välttämättä kauhean hyviä puhumattakaan innokkaita kirjoittelemaan en odota mitään hirvietä verbaali saavutuksia toiselta.
        Mutta kyllä sellaiset vastaukset joissa ilmoitetaan lähinnä omat perustiedot ja kohta ollaan ehdottamassa soittamista tai jopa tapaamista pitää jättää heti pois, muutenhan touhu on ihan verrattavissa ravintolaan eli valitaan kumppania pelkästään ulkoisten asioitten perusteella.
        Ja sehän on mielestäni selvää että ei sen kumppanin löytäminen näiltä palstoilta varmasti ole sen helpompaa kuin ravintolastakaan.
        Omat ongelmansa molemmissa.
        Ravintolasta kyllä löydän seuraa se ei ole ongelma, mutta jos etsin sielunkumppania niin kyllä se kait on niin että jos kaveri on hyvännäköinen ja urheilullinen niin ei se todellakaan tarkoita että minulla olisi hänen kanssaan kauheasti yhteistä se on tullut todettua. Tosin on se sielunkumppanin löytäminen täältäkin tosi vaikeaa ja vaati myös paljon aikaa ilmoituksia on tosi paljon ja kaikkeen surffailuun ja kirjoitteluun uppoo tuhottomasti aikaa jos on kuitenkin sitä mieltä että pitää ihan oikeasti synkata toisen kanssa eikä etsi ihan ketä tahansa. Ja ei ole vielä löytynyt.

        Mutta mä en kyllä voi kasvottomasti kirjoitella kuukausi tolkulla jonkun kanssa, että homma ei etene mitenkään muuten. Tämmöisten, jotka tykkää tästä hommasta, pitäs ehdottomasti mainita se, että etsii kirjekaveria tai kirjesuhdetta, mulla vain meinaa loppua mielenkiinto jos homma venyy yli kuukauden, olen myös laiska lukemaan kirjoja, liekkö tässä syy?


    • Optimisti50+

      Täältä löytyy tosiaan olemattomia virtuaalihenkilöitä, mutta myös kunnollisia oikeita ihmisiä. Ei kannata meilailla viikkotolkulla, vaan tavata pikimmiten julkisella paikalla. Siitä se sitten alkaa, tai ei. Chatti on minunkin mielestäni surkea, mutta jos se tuottaa jollekin toiselle iloa, niin sekin on OK.

      • ihmettelevä

        Joo, olen nuorehko mieshenkilö ja vähän ihmettelen moniko on edes tosissaan etsimässä pysyvää parisuhdetta täältä. Moni kuvallinen ilmoittaja vain kerää kehuja ja kommentteja vieraskirjaansa. Tokihan sitä tapaisi jonkun kunnollisen naisen, jos vain saisi kiinnostumaan ensin..


    • myös ihmeissään

      Mitä tarkoittaa ilmaus "tämä" nykyinen palsta? Onko se sitten ollut joskus erilainenkin? Kertokaa, en todella tiedä.

      • Miss Empatia

        Tätä hehkutettiin kovasti vuoden alussa ja helmikuun loppupuolella tämä meidän kaikkien innolla odottama uudistus sitten toteutettiin. Kaikki muu pysyi ennallaan, paitsi nyt ei enää ole suotavaa kertoa millä mielellä olet seuraa hakemassa. Ennen vaihtoehdot olivat: kirjekaveri, matkakumppani, konsertti/elokuvaseura, tositarkoituksella, seikkailumielellä. Nämä seikathan ovat täysin epäolennaisia nykytrendien valossa. Treffipalstan ylläpitäjät fiksuina henkilöinä huomasivat tämän testatessaan uusiutunutta palstaa ja totesivat empiirisen tutkimustyönsä valmistuttua, että jokainen mies hakee pillua, ja jokainen nainen haluaa naimisiin ensitreffien jälkeen. Miksi turhaan kiusata ihmisiä jakamalla heille katteettomia vaihtoehtoja!


      • ratkaisu2
        Miss Empatia kirjoitti:

        Tätä hehkutettiin kovasti vuoden alussa ja helmikuun loppupuolella tämä meidän kaikkien innolla odottama uudistus sitten toteutettiin. Kaikki muu pysyi ennallaan, paitsi nyt ei enää ole suotavaa kertoa millä mielellä olet seuraa hakemassa. Ennen vaihtoehdot olivat: kirjekaveri, matkakumppani, konsertti/elokuvaseura, tositarkoituksella, seikkailumielellä. Nämä seikathan ovat täysin epäolennaisia nykytrendien valossa. Treffipalstan ylläpitäjät fiksuina henkilöinä huomasivat tämän testatessaan uusiutunutta palstaa ja totesivat empiirisen tutkimustyönsä valmistuttua, että jokainen mies hakee pillua, ja jokainen nainen haluaa naimisiin ensitreffien jälkeen. Miksi turhaan kiusata ihmisiä jakamalla heille katteettomia vaihtoehtoja!

        Ymmärrän. Tietääkö kukaan, onko missään olemassa paikkaa, mistä saa OIKEITA kirjeenvaihdosta ja kirjoittamisesta kiinnostuneita miehiä kiinni? Tätä kyseli tässä joku muukin, joku oli käynyt ET-lehden e´-mail-palstalla. Kävin siellä eikä löytynyt mitään. Kirjoittajapiireistä? Missä niitä on?


      • Miss Empatia
        ratkaisu2 kirjoitti:

        Ymmärrän. Tietääkö kukaan, onko missään olemassa paikkaa, mistä saa OIKEITA kirjeenvaihdosta ja kirjoittamisesta kiinnostuneita miehiä kiinni? Tätä kyseli tässä joku muukin, joku oli käynyt ET-lehden e´-mail-palstalla. Kävin siellä eikä löytynyt mitään. Kirjoittajapiireistä? Missä niitä on?

        On näin, että kaikki ovat siirtyneet nettiaikaan. Helsingin Sanomista loppui "henkilökohtaista"-palsta noin 10 vuotta sitten. Siellä oli MYÖS asiallisia ilmoituksia, joiden kautta monet yksinäiset löysivät elämääsä jopa kunnollisen kaverin. Ja enää ei "Maaseudun Tulevaisuus"-lehdessäkään ole kirjetoveripalstaa. Aina yksittäisiä ilmoituksia voi olla lehdessä kuin lehdessä, mutta netti on osoittautunut niin helpoksi ja vaivattomaksi tavaksi tutustua ihmisiin. Ennen nettiä kirjeenvaihtopalsoilta sai heti kirjoittaa henkilölle, joka on TODELLA olemassa eikä mikään virtuaalipelle; osoitteet ja nimet rehellisesti esillä. Siinä ei parane paljon itsestään valehdella, etenkään siviilisäätyään ja muutakaan. Sosiaalinen kontrolli pikkupaikkakunnilla piti ihmiset ruodussa.

        Ja sinä olet siis kiinnostunut kirjeenvaihdosta ja kirjoittamisesta kiinnostuneista miehistä! No heitä ei ole monta. Naisten kirjoitustaito on keskimäärin kohtalaista, mutta miehet, jotka pystyvät edes tyydyttävään itseilmaisuun ovat harvassa ja tokihan heistä löytyy verbaaliakrobaatteja, mutta juuri heistä löytyvät ne pahimman huijaritkin, joten pattitilanne siltä osin.

        Oletko käynyt "Treffimesta"-nimisellä nettisivulla. Siellä on erikseen kirjetoveria etsiville oma ilmoitusfooruminsa, sitten on tositarkoituksella ja vieläpä hetken hurmaa etsiville oma palstansa. En ole kokeillut, mutta olen käynyt vilkaisemassa.


      • iih
        Miss Empatia kirjoitti:

        On näin, että kaikki ovat siirtyneet nettiaikaan. Helsingin Sanomista loppui "henkilökohtaista"-palsta noin 10 vuotta sitten. Siellä oli MYÖS asiallisia ilmoituksia, joiden kautta monet yksinäiset löysivät elämääsä jopa kunnollisen kaverin. Ja enää ei "Maaseudun Tulevaisuus"-lehdessäkään ole kirjetoveripalstaa. Aina yksittäisiä ilmoituksia voi olla lehdessä kuin lehdessä, mutta netti on osoittautunut niin helpoksi ja vaivattomaksi tavaksi tutustua ihmisiin. Ennen nettiä kirjeenvaihtopalsoilta sai heti kirjoittaa henkilölle, joka on TODELLA olemassa eikä mikään virtuaalipelle; osoitteet ja nimet rehellisesti esillä. Siinä ei parane paljon itsestään valehdella, etenkään siviilisäätyään ja muutakaan. Sosiaalinen kontrolli pikkupaikkakunnilla piti ihmiset ruodussa.

        Ja sinä olet siis kiinnostunut kirjeenvaihdosta ja kirjoittamisesta kiinnostuneista miehistä! No heitä ei ole monta. Naisten kirjoitustaito on keskimäärin kohtalaista, mutta miehet, jotka pystyvät edes tyydyttävään itseilmaisuun ovat harvassa ja tokihan heistä löytyy verbaaliakrobaatteja, mutta juuri heistä löytyvät ne pahimman huijaritkin, joten pattitilanne siltä osin.

        Oletko käynyt "Treffimesta"-nimisellä nettisivulla. Siellä on erikseen kirjetoveria etsiville oma ilmoitusfooruminsa, sitten on tositarkoituksella ja vieläpä hetken hurmaa etsiville oma palstansa. En ole kokeillut, mutta olen käynyt vilkaisemassa.

        Toi treffimesta on ainakin ihan surkee. Sielt ei kukaan koskaan vastannu. Kerran joku vastas, enkä edes ollu mitenkään yrittäny saada häntä vastaamaan, kunhan vaan olin jotain häröillyt siihen. Sitten kun oli menny kuukaus ja olin päättänyt olla käyttämättä sitä, niin sitten joku vihdoin ja viimein vastasi mun ilmoitukseen, mutta ei hän sen enempää jaksanut sitten kirjoitella mulle.


      • Miss Empatia kirjoitti:

        On näin, että kaikki ovat siirtyneet nettiaikaan. Helsingin Sanomista loppui "henkilökohtaista"-palsta noin 10 vuotta sitten. Siellä oli MYÖS asiallisia ilmoituksia, joiden kautta monet yksinäiset löysivät elämääsä jopa kunnollisen kaverin. Ja enää ei "Maaseudun Tulevaisuus"-lehdessäkään ole kirjetoveripalstaa. Aina yksittäisiä ilmoituksia voi olla lehdessä kuin lehdessä, mutta netti on osoittautunut niin helpoksi ja vaivattomaksi tavaksi tutustua ihmisiin. Ennen nettiä kirjeenvaihtopalsoilta sai heti kirjoittaa henkilölle, joka on TODELLA olemassa eikä mikään virtuaalipelle; osoitteet ja nimet rehellisesti esillä. Siinä ei parane paljon itsestään valehdella, etenkään siviilisäätyään ja muutakaan. Sosiaalinen kontrolli pikkupaikkakunnilla piti ihmiset ruodussa.

        Ja sinä olet siis kiinnostunut kirjeenvaihdosta ja kirjoittamisesta kiinnostuneista miehistä! No heitä ei ole monta. Naisten kirjoitustaito on keskimäärin kohtalaista, mutta miehet, jotka pystyvät edes tyydyttävään itseilmaisuun ovat harvassa ja tokihan heistä löytyy verbaaliakrobaatteja, mutta juuri heistä löytyvät ne pahimman huijaritkin, joten pattitilanne siltä osin.

        Oletko käynyt "Treffimesta"-nimisellä nettisivulla. Siellä on erikseen kirjetoveria etsiville oma ilmoitusfooruminsa, sitten on tositarkoituksella ja vieläpä hetken hurmaa etsiville oma palstansa. En ole kokeillut, mutta olen käynyt vilkaisemassa.

        Muistaakseni torstaina ilmestyvässä Helsingin Sanomissa on yhä se "henkilökohtaista"-palsta.


      • Mailaillaan
        ratkaisu2 kirjoitti:

        Ymmärrän. Tietääkö kukaan, onko missään olemassa paikkaa, mistä saa OIKEITA kirjeenvaihdosta ja kirjoittamisesta kiinnostuneita miehiä kiinni? Tätä kyseli tässä joku muukin, joku oli käynyt ET-lehden e´-mail-palstalla. Kävin siellä eikä löytynyt mitään. Kirjoittajapiireistä? Missä niitä on?

        Siihen en osaa sanoa, miten miehen saa kirjoittamaan, mutta Iltalehden sivuilla on oma sähköposti-palsta. Itsekin ajattelin sinne vastata, jos löytyy sopiva mailailu-kaveri? En hae vakit. seurustelu tms. seuraa. Sielläkin näkyi olevan näitä tyyppejä kun haki vaan seksi-seuraa. Seksitreffit tms. vois olla parempi palsta näille kavereille. Asia on sinänsä ok, mut osoite vähän ehkä hakusessa. Jos haetaan MAILAILU-seuraa, niin se myös tarkoittaa sitä.
        Tietty sit itse jokainen päättää mitä jonkun kans kirjoittelee, mutta se on sit yksityistä, ei julkista.
        En ole tyrkyllä heti kättelyssä. En ole myöskään naimisiin/avoliittoon heti menossa, olkoon kuin kiva mies hyvänsä. Ihan vaan ajatuksia elämästä ym. haluaisin jakaa jonkun kanssa. En pidä ravintoloissa käymisestä isku-mielessä. Eikä alkoholi oikein maistu. Haenkin ensisijais. naisista mailu-kaveria. Miesten kans voi olla pian sukset ristissä. En ole femin.-lesbo:) Naisten kans vaan ei tarv. käydä näitä "Annak's sää, vai eksää anna" keskusteluja. Fair-play.


      • . . . ne parhaimmat jutut ....
        Mailaillaan kirjoitti:

        Siihen en osaa sanoa, miten miehen saa kirjoittamaan, mutta Iltalehden sivuilla on oma sähköposti-palsta. Itsekin ajattelin sinne vastata, jos löytyy sopiva mailailu-kaveri? En hae vakit. seurustelu tms. seuraa. Sielläkin näkyi olevan näitä tyyppejä kun haki vaan seksi-seuraa. Seksitreffit tms. vois olla parempi palsta näille kavereille. Asia on sinänsä ok, mut osoite vähän ehkä hakusessa. Jos haetaan MAILAILU-seuraa, niin se myös tarkoittaa sitä.
        Tietty sit itse jokainen päättää mitä jonkun kans kirjoittelee, mutta se on sit yksityistä, ei julkista.
        En ole tyrkyllä heti kättelyssä. En ole myöskään naimisiin/avoliittoon heti menossa, olkoon kuin kiva mies hyvänsä. Ihan vaan ajatuksia elämästä ym. haluaisin jakaa jonkun kanssa. En pidä ravintoloissa käymisestä isku-mielessä. Eikä alkoholi oikein maistu. Haenkin ensisijais. naisista mailu-kaveria. Miesten kans voi olla pian sukset ristissä. En ole femin.-lesbo:) Naisten kans vaan ei tarv. käydä näitä "Annak's sää, vai eksää anna" keskusteluja. Fair-play.

        sekä ee-maileissa että muissakin synny miesten ja naisten välillä. Testaa: [email protected]. olen siis 40 mies, joka ei vonkaa, koska
        a) ei ole tarvis
        b) se alentaa molempia
        c) on maailman huonoin syy . . . (saada/antaa)


      • Mailaillaan
        . . . ne parhaimmat jutut .... kirjoitti:

        sekä ee-maileissa että muissakin synny miesten ja naisten välillä. Testaa: [email protected]. olen siis 40 mies, joka ei vonkaa, koska
        a) ei ole tarvis
        b) se alentaa molempia
        c) on maailman huonoin syy . . . (saada/antaa)

        Kiitos! Voipi olla, et nää mehevimmät jutut on sieltä niin. Oletpas sinä harvinainen kapistus mieheksi meinaan nääs. Aika epistä on jos pitää sitä vongata. Olis kiva mailailla (siis vaan mailailla) En nyt tarvii sellaista seuraa (olen tavallaan varattu:). Aina olis kiva kirjoitella, jos ei tarvitse ajatella seksi-juttuja. Eikä se ole mulle mikään pakkomielle muutenkaan. Toki siitäkin voi juttua vääntää? Kaikista muistakin mahdollisista aiheista mailu-seuraa kaipaavat, kirjoitelkaa. Tykkään kirjoittelusta! Näpytelkää Mukavat miehet ja naiset ympäri Suomea.
        Niillä pituuksilla ja muilla ei ole merkitystä.
        Ajatukset ja niiden sisältö kertovat enemmän ihmisestä. -Soma ja hauska pimu 02-alueelta


    • Mariia
      • keskustelun aloittaja

        Kiitos sinulle linkistä, Tutustun tarkaan! keskustelun aloittaja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1799
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1167
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      72
      1079
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      929
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      772
    Aihe