Moi taikka rauhaa!

Ympyrä sulkeutuu...huomenna helluntaisrk:ssa kokous.
Mitäopin mierontiellä muuta kuin ..mitä opin hengelliseltä kannalta...ainakin nyt ymmärrän mitäsillä tarkoitetaan ettävoi todistaa omalla elämällä.
Varsinkin minä, jollaon runsaasti alkoholistiystäviä. Edelleen ovat rakkaita Ihmisiä mulle.
Enkä enää kiihkoile tai tuputa.
Rakkaus on aitoa, eikä kenenkään käskemää.ja luonnollista.
Jaahajaaha. Tänään mun pitäis saada itämainenmatto. Se lähti Saksasta viikko sitten.tämä päivä toimituspäivä.
Joten kotona päivystän.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ap.t.13:22-23 Mutta hän pani hänet viralta ja herätti heille kuninkaaksi Daavidin, josta hän myös todisti ja sanoi: Minä olen löytänyt Daavidin, Iisain pojan, sydämeni mukaisen miehen, joka on tekevä kaikessa minun tahtoni. Tämän jälkeläisistä on Jumala lupauksensa mukaan antanut tulla Jeesuksen Israelille Vapahtajaksi, Ilm.5:3-5 Eikä kukaan taivaassa eikä maan päällä eikä maan alla voinut avata kirjaa eikä katsoa siihen. Ja minä itkin kovin sitä, ettei ketään havaittu arvolliseksi avaamaan kirjaa eikä katsomaan siihen. Ja yksi vanhemmista sanoi minulle: Älä itke; katso, jalopeura Juudan sukukunnasta, Daavidin juurivesa, on voittanut, niin että hän voi avata kirjan ja sen seitsemän sinettiä. Ilm,22:16 "Minä ole Daavidin juurivesa, se kirkas kointähti."2Piet.1:19

    • Anonyymi

      Räsymattoja tänään ihastelin.. Minkä sävyinen tilaamasi Itämainen matto on?

      • Ihana matto.tuo kodikkuutta.tämä on punainen.entinen oli harmaa.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Ihana matto.tuo kodikkuutta.tämä on punainen.entinen oli harmaa.

        Varmasti ihanan näköinen. Siskollani on punainen itämainen matto ja on kyllä hyvännäköinen.
        Kissojen vuoksi minulla ei ole juurikaan mattoja 😁 ainoastaan yksi matto.
        Mutta viimeaikoina olen ihastellut mattoja, miten on niin monenlaisia ja miten ihmisillä on ollut mielikuvitusta suunnitellessa.

        ST


    • Anonyymi

      1Joh.3:9 Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. 1Joh.5:18 Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsensä vaarin, eikä hänen ryhdy paha. 1Joh.3:8 Joka syntiä tekee, se on perkeleestä......1Kun.8:46 Jos he tekevät syntiä sinua vastaan - sillä ei ole ihmistä, joka ei syntiä tee - ja sinä vihastut heihin ja annat heidän vihollisten valtaan, niin että heidän vangitsijansa vievät heidät vangeiksi vihollismaahan, kaukaiseen tai läheiseen. 2Aikak.6:36 Sama. Saarn.7:21 Sillä ei ole maan päällä ihmistä niin vanhurskasta, että tekisi vain hyvää eikä syntiä tekisi.

    • Anonyymi

      Joh.9:2-3 Ja hänen opetuslapsensa kysyivät häneltä sanoen: Rabbi, kuka teki syntiä, tämäkö vai hänen vanhempansa, että hänen piti sokeana syntymän? Jeesus vastasi: Ei tämä tehnyt syntiä eivätkä hänen vanhempansa, vaan Jumalan tekojen piti tuleman hänessä julki. Siis Raamatusta, ainakin neljä, synnitöntä.

    • Anonyymi

      Siunausta elämääsi. Auroraborealis! Jumala rakastaa todella riippuvuuksien sitomia. Tehtävämme on rukoilla ja seisoa heidän rinnalla. Voimia siihen tehtävään! Salopuu

      • Anonyymi

        Rakastaako Herra siivosyntisiä vähemmän? Ei kai. Raamattu sanoo ainoastaan, että ihminen, joka on saanut Jumalalta paljon anteeksi, rakastaa häntä paljon.

        Eräs henkilö minulta joskus kysyi, minkä takia niin paljon pahaa tarvitsee tehdä, ennen kuin voi uskoon tulla? Tämän kuvan hän oli saanut uskoontulokertomuksista. Olen muiltakin kuullut samaa. Ehkä siis pitäisi kertoa niitä siivosyntisiäkin tarinoita ja että Jumala rakastaa heitäkin. Ja että olipa synti siivosynti tai isompi synti, niin kaikki pitää saada Jeesukselta anteeksi yhtälailla.


    • Anonyymi

      Meillä kaikilla on ollut syntimme. Jätetään ne taaksemme mieltämme raskaana pitämässä. Synnintiellä rapaojassa tahalliselle kilvoittelemattomalle ryvettymiselle pysyvää loppumista rukoillen ja tahtotilaa vastustaa Perkelettä sulle toivossa anoen,

      Commandohauis

    • Anonyymi

      Mattojen kohdalla luovuin jo aikaa sitten muista kuin nk. räsymatoista. Isoja mattoja oli mahdotonta pestä.

      "Räsymatot" eli puuvillamatot ovat sen kokoisia, että mahtuvat kukin kerrallaan pesukoneeseen. Näin voin pestä niitä n. 2-3 kertaa vuodessa. Keskuslämmityksen aikana joulun alla ja vielä keväämmällä, ennen pääsiäistä, kuivuvat sisällä, huoneen lämmössä vuorokaudessa.

      • Juu. Ymmärrän kyllä, pikkumatot on käteviä.mulla on niitä kaksi. Plus yksi isoräsymatto, jonkamummi on kutonut. Juurija juuri mahtuu pesukoneeseen.😊


    • Anonyymi

      3Moos.19:19 Noudattakaa minun käskyjäni. Älä anna karjaasi kahden erilaisen eläimen pariutua, älä kylvä peltoosi kahdenlaista siementä, älköönkä kahdenlaisista langoista kudottua vaatetta tulko yllesi.

    • Anonyymi

      Ps.44:3 Sinä karkoitit kädelläsi pakanat, mutta heidät sinä istutit, sinä hävitit kansat, mutta heidät sinä levitit. Ps.78:55 Hän karkoitti pakanat pois heidän tieltänsä, jakoi ne heille arvalla perintöosaksi ja antoi Israelin sukukuntain asua niiden majoissa. Ps.105:44-45 Ja hän antoi heille pakanain maat, ja he ottivat omaksensa kansojen vaivannäöt, että he noudattaisivat hänen käskyjänsä ja ottaisivat hänen laeistansa vaarin. Halleluja!

    • Anonyymi

      tuuliviirit on tuuliviirejä vaikeat ihmiset on vaikeita ihmisiä ja sekavat ihmiset on rasittavia tapauksia.

      • Anonyymi

        Mutta käsky rakastaa velvoittaa rakastamaan vaikeasti käyttäytyvää ja helposti käyttäytyvää.

        Jeesus sanoi rakastakaa toisianne opetuslapsilleen ja että tästä rakkaudesta toisiiin tunnistaa opetuslapsen.

        Rakastettava:Lähimmäinen, lähiomainen, kristitty

        Vai myös.

        Rakastettava :Lähimmäinen, apinan sukuhistoria suvussa, jumalaton

        Ystävänsä ja seuransa saa valita alkamatta orjaksi jumalattomille.Huolehdin että Jeesuksesta puhutaan myös eikä yksin jumalattomille tunnusomaista kännykkä on ihanampi kuin Jeesuspuhetta.


    • Anonyymi

      2Moos.23:28 Ja minä lähetän herhiläisiä sinun edelläsi karkoittamaan hiyviläiset, kanaanilaiset ja heettiläisen sinun tieltäsi. 5Moos.7:20 Niin, Herra, sinun Jumalasi, lähettää heidän kimppuunsa herhiläisiä, kunnes ne, jotka ovat jäljellä ja ovat sinulta piiloutuneet, ovat hävitetyt. Joos.24:12 Ja minä lähetän herhiläisiä teidän edellänne, ja ne karkoittavat heidät teidän tieltänne, ne kaksi amorilaisten kuningasta; sinä miekallasi ja jousellasi et sitä tehnyt.

    • Anonyymi

      2Moos.23:28 Biblia (1776) Minä lähetän hörhöläiset sinun edelles, jotka pitää ajaman pois sinun edestäs, Heviläiset, Kanaalaiset ja Hettiläiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe