Ympyrä sulkeutuu...huomenna helluntaisrk:ssa kokous.
Mitäopin mierontiellä muuta kuin ..mitä opin hengelliseltä kannalta...ainakin nyt ymmärrän mitäsillä tarkoitetaan ettävoi todistaa omalla elämällä.
Varsinkin minä, jollaon runsaasti alkoholistiystäviä. Edelleen ovat rakkaita Ihmisiä mulle.
Enkä enää kiihkoile tai tuputa.
Rakkaus on aitoa, eikä kenenkään käskemää.ja luonnollista.
Jaahajaaha. Tänään mun pitäis saada itämainenmatto. Se lähti Saksasta viikko sitten.tämä päivä toimituspäivä.
Joten kotona päivystän.
Moi taikka rauhaa!
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ap.t.13:22-23 Mutta hän pani hänet viralta ja herätti heille kuninkaaksi Daavidin, josta hän myös todisti ja sanoi: Minä olen löytänyt Daavidin, Iisain pojan, sydämeni mukaisen miehen, joka on tekevä kaikessa minun tahtoni. Tämän jälkeläisistä on Jumala lupauksensa mukaan antanut tulla Jeesuksen Israelille Vapahtajaksi, Ilm.5:3-5 Eikä kukaan taivaassa eikä maan päällä eikä maan alla voinut avata kirjaa eikä katsoa siihen. Ja minä itkin kovin sitä, ettei ketään havaittu arvolliseksi avaamaan kirjaa eikä katsomaan siihen. Ja yksi vanhemmista sanoi minulle: Älä itke; katso, jalopeura Juudan sukukunnasta, Daavidin juurivesa, on voittanut, niin että hän voi avata kirjan ja sen seitsemän sinettiä. Ilm,22:16 "Minä ole Daavidin juurivesa, se kirkas kointähti."2Piet.1:19
- Anonyymi
Räsymattoja tänään ihastelin.. Minkä sävyinen tilaamasi Itämainen matto on?
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Ihana matto.tuo kodikkuutta.tämä on punainen.entinen oli harmaa.
Varmasti ihanan näköinen. Siskollani on punainen itämainen matto ja on kyllä hyvännäköinen.
Kissojen vuoksi minulla ei ole juurikaan mattoja 😁 ainoastaan yksi matto.
Mutta viimeaikoina olen ihastellut mattoja, miten on niin monenlaisia ja miten ihmisillä on ollut mielikuvitusta suunnitellessa.
ST
- Anonyymi
1Joh.3:9 Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. 1Joh.5:18 Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsensä vaarin, eikä hänen ryhdy paha. 1Joh.3:8 Joka syntiä tekee, se on perkeleestä......1Kun.8:46 Jos he tekevät syntiä sinua vastaan - sillä ei ole ihmistä, joka ei syntiä tee - ja sinä vihastut heihin ja annat heidän vihollisten valtaan, niin että heidän vangitsijansa vievät heidät vangeiksi vihollismaahan, kaukaiseen tai läheiseen. 2Aikak.6:36 Sama. Saarn.7:21 Sillä ei ole maan päällä ihmistä niin vanhurskasta, että tekisi vain hyvää eikä syntiä tekisi.
- Anonyymi
Joh.9:2-3 Ja hänen opetuslapsensa kysyivät häneltä sanoen: Rabbi, kuka teki syntiä, tämäkö vai hänen vanhempansa, että hänen piti sokeana syntymän? Jeesus vastasi: Ei tämä tehnyt syntiä eivätkä hänen vanhempansa, vaan Jumalan tekojen piti tuleman hänessä julki. Siis Raamatusta, ainakin neljä, synnitöntä.
- Anonyymi
Siunausta elämääsi. Auroraborealis! Jumala rakastaa todella riippuvuuksien sitomia. Tehtävämme on rukoilla ja seisoa heidän rinnalla. Voimia siihen tehtävään! Salopuu
- Anonyymi
Rakastaako Herra siivosyntisiä vähemmän? Ei kai. Raamattu sanoo ainoastaan, että ihminen, joka on saanut Jumalalta paljon anteeksi, rakastaa häntä paljon.
Eräs henkilö minulta joskus kysyi, minkä takia niin paljon pahaa tarvitsee tehdä, ennen kuin voi uskoon tulla? Tämän kuvan hän oli saanut uskoontulokertomuksista. Olen muiltakin kuullut samaa. Ehkä siis pitäisi kertoa niitä siivosyntisiäkin tarinoita ja että Jumala rakastaa heitäkin. Ja että olipa synti siivosynti tai isompi synti, niin kaikki pitää saada Jeesukselta anteeksi yhtälailla.
- Anonyymi
Meillä kaikilla on ollut syntimme. Jätetään ne taaksemme mieltämme raskaana pitämässä. Synnintiellä rapaojassa tahalliselle kilvoittelemattomalle ryvettymiselle pysyvää loppumista rukoillen ja tahtotilaa vastustaa Perkelettä sulle toivossa anoen,
Commandohauis - Anonyymi
Mattojen kohdalla luovuin jo aikaa sitten muista kuin nk. räsymatoista. Isoja mattoja oli mahdotonta pestä.
"Räsymatot" eli puuvillamatot ovat sen kokoisia, että mahtuvat kukin kerrallaan pesukoneeseen. Näin voin pestä niitä n. 2-3 kertaa vuodessa. Keskuslämmityksen aikana joulun alla ja vielä keväämmällä, ennen pääsiäistä, kuivuvat sisällä, huoneen lämmössä vuorokaudessa.Juu. Ymmärrän kyllä, pikkumatot on käteviä.mulla on niitä kaksi. Plus yksi isoräsymatto, jonkamummi on kutonut. Juurija juuri mahtuu pesukoneeseen.😊
- Anonyymi
3Moos.19:19 Noudattakaa minun käskyjäni. Älä anna karjaasi kahden erilaisen eläimen pariutua, älä kylvä peltoosi kahdenlaista siementä, älköönkä kahdenlaisista langoista kudottua vaatetta tulko yllesi.
- Anonyymi
Ps.44:3 Sinä karkoitit kädelläsi pakanat, mutta heidät sinä istutit, sinä hävitit kansat, mutta heidät sinä levitit. Ps.78:55 Hän karkoitti pakanat pois heidän tieltänsä, jakoi ne heille arvalla perintöosaksi ja antoi Israelin sukukuntain asua niiden majoissa. Ps.105:44-45 Ja hän antoi heille pakanain maat, ja he ottivat omaksensa kansojen vaivannäöt, että he noudattaisivat hänen käskyjänsä ja ottaisivat hänen laeistansa vaarin. Halleluja!
- Anonyymi
tuuliviirit on tuuliviirejä vaikeat ihmiset on vaikeita ihmisiä ja sekavat ihmiset on rasittavia tapauksia.
- Anonyymi
Mutta käsky rakastaa velvoittaa rakastamaan vaikeasti käyttäytyvää ja helposti käyttäytyvää.
Jeesus sanoi rakastakaa toisianne opetuslapsilleen ja että tästä rakkaudesta toisiiin tunnistaa opetuslapsen.
Rakastettava:Lähimmäinen, lähiomainen, kristitty
Vai myös.
Rakastettava :Lähimmäinen, apinan sukuhistoria suvussa, jumalaton
Ystävänsä ja seuransa saa valita alkamatta orjaksi jumalattomille.Huolehdin että Jeesuksesta puhutaan myös eikä yksin jumalattomille tunnusomaista kännykkä on ihanampi kuin Jeesuspuhetta.
- Anonyymi
2Moos.23:28 Ja minä lähetän herhiläisiä sinun edelläsi karkoittamaan hiyviläiset, kanaanilaiset ja heettiläisen sinun tieltäsi. 5Moos.7:20 Niin, Herra, sinun Jumalasi, lähettää heidän kimppuunsa herhiläisiä, kunnes ne, jotka ovat jäljellä ja ovat sinulta piiloutuneet, ovat hävitetyt. Joos.24:12 Ja minä lähetän herhiläisiä teidän edellänne, ja ne karkoittavat heidät teidän tieltänne, ne kaksi amorilaisten kuningasta; sinä miekallasi ja jousellasi et sitä tehnyt.
- Anonyymi
2Moos.23:28 Biblia (1776) Minä lähetän hörhöläiset sinun edelles, jotka pitää ajaman pois sinun edestäs, Heviläiset, Kanaalaiset ja Hettiläiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619444Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492970Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402736- 572591
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1972005- 981892
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241856Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501399Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231