Olen 15 vuotias poika, joka hankki mopokortin vähän aikaa sitten ja haluaisin kysyä että, onko väliä että onjo 2 tahtinen mopo vai 4 tahtinen. Auttais paljon jos kertoisitte. Kiitos.
2 tahti vai 4 tahti
Anonyymi
1
54
Vastaukset
50cc 2t vastaa paljon isompaa nelaria ja ei vaadi juuri muuta kuin että muistat voidella sen asiaan kuuluvalla tavalla. Ilmansuodatinta voi kanssa välillä puhdistaa.
Ketjut ja rattaat kannattaa voidella aika usein niin ei tarvitse varata aikaa huollosta niiden vaihtoon, samoin kaikki mikä yleensäkin liikkuu niin voidellaan usein ja hyvin esim CRC:llä.
Näillä konsteilla olen itse ajanut melkoisia määriä ilman että joudun käymään korjaamolla välissä. Renkaita toki menee ja jarrupaloja mutta ne on kulutustavaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464