TAUNO PALO SALASI ISYYDEN VIIMEISEEN ASTI! TEATTERIMAAILMAN IKILIIKKUJA ESKO SALMINEN TÄYTTÄÄ 80 VUOTTA .
Kauanhan tuo kiistettiinkin.
Wikipediakin kertoo: Esko Salmisen vanhemmat olivat näyttelijät Unto Salminen ja Kyllikki Väre. Esko on vahvistanut muistelmissaan pitkään kiertäneen huhun, että hänen biologinen isänsä oli karismaattinen näyttelijä Tauno Palo. Tämä varmisti asian todeksi juuri ennen kuolemaansa, kun enää Tauno ja Esko olivat osallisista elossa.
Tauno Palo oli sittenkin Esko Salmisen Isä
20
3633
Vastaukset
- Anonyymi
Seiskahan tuosta kertoi. Ihme venkoilua.
- Anonyymi
Entäs Sauli?
- Anonyymi
Opetellaanpas linkkaamaan fiksusti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Tauno-Palo-salasi-isyyden-viimeiseen-asti-Teatterimaailman-ikiliikkuja-Esko-Salminen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opetellaanpas linkkaamaan fiksusti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Tauno-Palo-salasi-isyyden-viimeiseen-asti-Teatterimaailman-ikiliikkuja-Esko-SalminenPainu sinä linkki friikki vittuun täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painu sinä linkki friikki vittuun täältä.
Onko isolle miehelle noin kova paikka tehdä pientä korjausta...heikko itsetunto, kun noin kilahtaa?
Linkkifriikki on muuten yhdyssana . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko isolle miehelle noin kova paikka tehdä pientä korjausta...heikko itsetunto, kun noin kilahtaa?
Linkkifriikki on muuten yhdyssana .Tauno Suuri.
- Anonyymi
No olipas mahtava juttu. Ei tainnut Esko kuitenkaan saada elatusmaksuja jälkikäteen, suuren tunnustuksen jälkeen? DNA-testikö puuttuu vielä?
- Anonyymi
Toi todettiin jo 50-luvulla, v....u mikä uutinen muka ....
- Anonyymi
Oliko ne näyttelijätkin noin vapaamielisiä 1940-luvulla? Ei tällä vuosituhannella enää kukaan harrastais noin vapaata seksiä.
- Anonyymi
Nyt odotetaan että Eino Grön tunnustaa Ruotsin pääministerin omaksi lehtolapsekseen.
- Anonyymi
No näkeehän tuon yhdennäköisyyden sokea Greettakin. Olen aina ollut varma, että Tauno Palo on Eskon isä.
- Anonyymi
Ryhmy-paavokin huomaa isän ja pojan koko olemuksen dsamanlaisuuden
- Anonyymi
kumpikos heistä on puoliromaani?
- Anonyymi
Jaa ettei ollutkaan itse järkäleenasentaja vanhempi, kun taiteilijat on niin mutkaisia.
- Anonyymi
Tauno jää kyllä kakkoseksi ulkomaiden jakari setien rinnalla. Eesmees tomppa jonesi, on pettänyt vaimojaan lukemattomien naisten kanssa, ei varmaan edes muista jos joku tulee sanomaan, että sinusta tulee isä. Varsinaisia ammattisankareita.
- Anonyymi
Ja minä olen pettänyt ketä tahansa ihan kenen tahansa kanssa. Olen sellainen häntäheikki että alta pois. Kaikki ovat kiittäneet, paitsi ne, jotka ovat pyörtyneet.
- Anonyymi
Jee
- Anonyymi
Olen luullut, että Simo Salminen.
- Anonyymi
Entäs Esko Eerikäinen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254799- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483165- 542677
- 2072655
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091565