Tauno Palo oli sittenkin Esko Salmisen Isä

Anonyymi

TAUNO PALO SALASI ISYYDEN VIIMEISEEN ASTI! TEATTERIMAAILMAN IKILIIKKUJA ESKO SALMINEN TÄYTTÄÄ 80 VUOTTA .

Kauanhan tuo kiistettiinkin.
Wikipediakin kertoo: Esko Salmisen vanhemmat olivat näyttelijät Unto Salminen ja Kyllikki Väre. Esko on vahvistanut muistelmissaan pitkään kiertäneen huhun, että hänen biologinen isänsä oli karismaattinen näyttelijä Tauno Palo. Tämä varmisti asian todeksi juuri ennen kuolemaansa, kun enää Tauno ja Esko olivat osallisista elossa.

20

3633

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seiskahan tuosta kertoi. Ihme venkoilua.

• Anonyymi

Entäs Sauli?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Painu sinä linkki friikki vittuun täältä.

Onko isolle miehelle noin kova paikka tehdä pientä korjausta...heikko itsetunto, kun noin kilahtaa?
        Linkkifriikki on muuten yhdyssana .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko isolle miehelle noin kova paikka tehdä pientä korjausta...heikko itsetunto, kun noin kilahtaa?
        Linkkifriikki on muuten yhdyssana .

Tauno Suuri.

• Anonyymi

No olipas mahtava juttu. Ei tainnut Esko kuitenkaan saada elatusmaksuja jälkikäteen, suuren tunnustuksen jälkeen? DNA-testikö puuttuu vielä?

• Anonyymi

Toi todettiin jo 50-luvulla, v....u mikä uutinen muka ....

• Anonyymi

Oliko ne näyttelijätkin noin vapaamielisiä 1940-luvulla? Ei tällä vuosituhannella enää kukaan harrastais noin vapaata seksiä.

• Anonyymi

Nyt odotetaan että Eino Grön tunnustaa Ruotsin pääministerin omaksi lehtolapsekseen.

• Anonyymi

No näkeehän tuon yhdennäköisyyden sokea Greettakin. Olen aina ollut varma, että Tauno Palo on Eskon isä.

• Anonyymi

Ryhmy-paavokin huomaa isän ja pojan koko olemuksen dsamanlaisuuden

• Anonyymi

kumpikos heistä on puoliromaani?

• Anonyymi

Jaa ettei ollutkaan itse järkäleenasentaja vanhempi, kun taiteilijat on niin mutkaisia.

• Anonyymi

Tauno jää kyllä kakkoseksi ulkomaiden jakari setien rinnalla. Eesmees tomppa jonesi, on pettänyt vaimojaan lukemattomien naisten kanssa, ei varmaan edes muista jos joku tulee sanomaan, että sinusta tulee isä. Varsinaisia ammattisankareita.

• Anonyymi

Ja minä olen pettänyt ketä tahansa ihan kenen tahansa kanssa. Olen sellainen häntäheikki että alta pois. Kaikki ovat kiittäneet, paitsi ne, jotka ovat pyörtyneet.

• Anonyymi

Jee

• Anonyymi

Olen luullut, että Simo Salminen.

• Anonyymi

Entäs Esko Eerikäinen?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      4799
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3165
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      207
      2655
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2625
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2420
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2350
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      109
      1565
    Aihe