Kemikaalivanat totta.

Anonyymi

18

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiinassa on muokattu keliä kummasti, mutta eivät markkinoi mitään musuille!

    • Suomessa ei tarvitse sadettä erityisesti tehdä, mutta Suomenkin taivaalla näkee liikennekoneiden jättämiä tiivistysvanoja, jotka johtuvat lentokoneiden polttoaineessa olevan vedyn ja ilmassa olevan hapen palamisesta vesihöyryksi ja sopivissa olosuhteissa tiivistyessä heti moottorista poistuttuaan vesipisaroiksi, "pilveksi".

      "Kemikaalivanat" ovat vettä. : )

      • Anonyymi

        Tosi on, silkkaa tiivistynyttä vesihöyryä kuten on jo aikoja sitten todistettu, mutta kelpaako se noille salaliittohörhöille, eiväthän he ole osanneet yksilöidä mitä noilla "kemikaalivanoilla" yritetään saavuttaa: mitä varten ja kuka hyötyy, kuka sen maksaa ja miten noin massiivinen salaliitto pystyttäisiin pitämään salassa? Siis täydellinen salaliittoteoria: ei mitään järkeä.

        ps. Myös lentokoneen siiven yläpinnan virtauksen tiivistämä vesihöyry aiheuttaa näkyvää vanaa, ei se kaikki ole pakokaasuista peräisin.

        ps2. Suomen kuten muunkin maailman taivaalla näkee noita "kemikaalivanoja" nykyisin tosi harvoin, mistähän johtuu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosi on, silkkaa tiivistynyttä vesihöyryä kuten on jo aikoja sitten todistettu, mutta kelpaako se noille salaliittohörhöille, eiväthän he ole osanneet yksilöidä mitä noilla "kemikaalivanoilla" yritetään saavuttaa: mitä varten ja kuka hyötyy, kuka sen maksaa ja miten noin massiivinen salaliitto pystyttäisiin pitämään salassa? Siis täydellinen salaliittoteoria: ei mitään järkeä.

        ps. Myös lentokoneen siiven yläpinnan virtauksen tiivistämä vesihöyry aiheuttaa näkyvää vanaa, ei se kaikki ole pakokaasuista peräisin.

        ps2. Suomen kuten muunkin maailman taivaalla näkee noita "kemikaalivanoja" nykyisin tosi harvoin, mistähän johtuu?

        PS2: Lentoliikenne on vähentynyt oleellisesti näin ruttoaikana, mutta eipä tiivistysvanoja muutoinkaan synny suinkaan aina, vaan siihen tarvitaan oikeat olosuhteet: ilmankosteus ja ulkoilman lämpötila.

        Toisen maailmansodan aikana tiedustelukoneet lensivät usein aivan yksin, mutta hyvin korkealla, joten olivat vaikeasti ilmapuolustuksen tavoitettavissa. Näillä oli usein esimerkiksi taka-ampuja pantu ilmoittamaan muulle miehistölle, jos kone alkaa jättämään tiivistysjuovaa jälkeensä. Tämä saattoi tietää ongelmia näkyessään maahan asti, puhumattakaan mahdollisesti lähettyvillä partioiville torjuntahävittäjille. Piti olla tarkkana ja ehkä alkaa etsiskelemään sopivaa pilveä, jonne mennä piiloon.


    • Anonyymi

      Niin, kemikaalivanat siis olivat totta muutamissa kokeissa MTV:n uutisten mukaan. Se ei tarkoita että joka ikinen matkustajakone pöllyttää niitä koko ajan.

      • Ihmiset jotka uskovat että Kuupallolla on käyty eivät usko että 911- torneja olisi räjäytetty.
        Nämä myös toteavat että Maa on pallo ja taivaalla silloin tällöin näkyvät vanat ovat luonnollisia matkustajakoneiden jättämiä tiivistevanoja.
        He uskovat aivan kaiken mitä töllöstä tulee ja "tiedelehdet" ilkeävät valehdella.

        Emme näiden hörhökerhojen jäsenien päitä saa käännettyä ja miksi pitäisikään?


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Ihmiset jotka uskovat että Kuupallolla on käyty eivät usko että 911- torneja olisi räjäytetty.
        Nämä myös toteavat että Maa on pallo ja taivaalla silloin tällöin näkyvät vanat ovat luonnollisia matkustajakoneiden jättämiä tiivistevanoja.
        He uskovat aivan kaiken mitä töllöstä tulee ja "tiedelehdet" ilkeävät valehdella.

        Emme näiden hörhökerhojen jäsenien päitä saa käännettyä ja miksi pitäisikään?

        Onko se niin vaikeaa ymmärtää suomenkielistä textiä:

        """Sinänsä sateen tekeminen on yleistä. SITÄ KOKEILLAAN N 50 MAASSA. ( jaa kokeillaan vai)

        – Kaupalliset toimijat yrittävät tehdä sadetta Yhdysvalloissa. Kiinassa ja Venäjällä yritetään paljonkin, mainitsee Korhonen.

        Sinänsä sateen tekeminen on melko yksinkertaista. Esimerkiksi lentokoneesta levitetään pienhiukkasia, käytännössä suolaseosta tai hopeajodidia, pilven alle.
        Tarkoitus on aikaansaada enemmän isoja sadepisaroita, joita painovoima vetää alaspäin.""" ( Mtv 3 uutinen)

        Kyllä nuo vanat ovat pääosin sitä myrkkyä, koska tuollaisia ei ollut parikymmentä vuotta sitten ollenkaan. Tuossa MTv, n jutussahan myönnetään koneistä tulevan aineen, eli hopeajodidin olevan myrkyllistä, mitä se onkin.

        Jos se olisi pelkästään sitä vesihöyryä se haihtuisi nopeasti taivaalta pois, Mutta nuo vanat jäävät sinne pitkäksi aikaa juuri siksi koska ne odottavat niitä pilviä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko se niin vaikeaa ymmärtää suomenkielistä textiä:

        """Sinänsä sateen tekeminen on yleistä. SITÄ KOKEILLAAN N 50 MAASSA. ( jaa kokeillaan vai)

        – Kaupalliset toimijat yrittävät tehdä sadetta Yhdysvalloissa. Kiinassa ja Venäjällä yritetään paljonkin, mainitsee Korhonen.

        Sinänsä sateen tekeminen on melko yksinkertaista. Esimerkiksi lentokoneesta levitetään pienhiukkasia, käytännössä suolaseosta tai hopeajodidia, pilven alle.
        Tarkoitus on aikaansaada enemmän isoja sadepisaroita, joita painovoima vetää alaspäin.""" ( Mtv 3 uutinen)

        Kyllä nuo vanat ovat pääosin sitä myrkkyä, koska tuollaisia ei ollut parikymmentä vuotta sitten ollenkaan. Tuossa MTv, n jutussahan myönnetään koneistä tulevan aineen, eli hopeajodidin olevan myrkyllistä, mitä se onkin.

        Jos se olisi pelkästään sitä vesihöyryä se haihtuisi nopeasti taivaalta pois, Mutta nuo vanat jäävät sinne pitkäksi aikaa juuri siksi koska ne odottavat niitä pilviä.

        Tässä näemme pienimuotoista mansikkapeltojen tuholaisruiskutusta Venäjällä:
        https://www.youtube.com/watch?v=epa6WxEw1Xk


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hopeaa ja jodia, eli suoloja ja hopeakiteitä. Tätä meidän päällemme päästetään.
        Mitähän muuta sihen lisätään, jää arvailujen varaan.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Hopeajodidi

        Oletko mitannut paljonko sitä on?

        Eikös vanauskovat puhu alumiinista ja muista aineista, ei hopeasta tai jodista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se niin vaikeaa ymmärtää suomenkielistä textiä:

        """Sinänsä sateen tekeminen on yleistä. SITÄ KOKEILLAAN N 50 MAASSA. ( jaa kokeillaan vai)

        – Kaupalliset toimijat yrittävät tehdä sadetta Yhdysvalloissa. Kiinassa ja Venäjällä yritetään paljonkin, mainitsee Korhonen.

        Sinänsä sateen tekeminen on melko yksinkertaista. Esimerkiksi lentokoneesta levitetään pienhiukkasia, käytännössä suolaseosta tai hopeajodidia, pilven alle.
        Tarkoitus on aikaansaada enemmän isoja sadepisaroita, joita painovoima vetää alaspäin.""" ( Mtv 3 uutinen)

        Kyllä nuo vanat ovat pääosin sitä myrkkyä, koska tuollaisia ei ollut parikymmentä vuotta sitten ollenkaan. Tuossa MTv, n jutussahan myönnetään koneistä tulevan aineen, eli hopeajodidin olevan myrkyllistä, mitä se onkin.

        Jos se olisi pelkästään sitä vesihöyryä se haihtuisi nopeasti taivaalta pois, Mutta nuo vanat jäävät sinne pitkäksi aikaa juuri siksi koska ne odottavat niitä pilviä.

        Nyt varsin valehtelet, "tuollaisia ei ollut parikymentä vuotta sitten ollenkaan"!
        Kyllä niitä tiivistysvanoja on näkynyt yhtä kauan kuin suihkukoneilla on lennetty, eli paljon, paljon kauemmin. Sopivalla ilmankosteudella myös potkurikoneesta voi jäädä tiivistysvana, vaikka ne yleensä lentävät matalammalla.
        SE ON pelkkää vesihöyryä, joskus se haihtuu nopeammin, joskus hitaammin, riipuu olosuhteista tuolla taivaalla.

        Nuo kemikaaliuskovaiset eivät edelleenkään osaa selittää: kuka niitä vanoja muka ruiskuttaa, mitä varten, mihin sillä pyritään, kuka maksaa ne suunnattomat kustannukset joita tuollainen ruiskuttaminen aiheuttaisi ja ennenkaikkea, miten nuo tuhannet ihmiset, joita on tuo kemikaalin valmistuksessa, kuljetuksessa ja jakelussa saadaan pitämään suunsa kiinni vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt varsin valehtelet, "tuollaisia ei ollut parikymentä vuotta sitten ollenkaan"!
        Kyllä niitä tiivistysvanoja on näkynyt yhtä kauan kuin suihkukoneilla on lennetty, eli paljon, paljon kauemmin. Sopivalla ilmankosteudella myös potkurikoneesta voi jäädä tiivistysvana, vaikka ne yleensä lentävät matalammalla.
        SE ON pelkkää vesihöyryä, joskus se haihtuu nopeammin, joskus hitaammin, riipuu olosuhteista tuolla taivaalla.

        Nuo kemikaaliuskovaiset eivät edelleenkään osaa selittää: kuka niitä vanoja muka ruiskuttaa, mitä varten, mihin sillä pyritään, kuka maksaa ne suunnattomat kustannukset joita tuollainen ruiskuttaminen aiheuttaisi ja ennenkaikkea, miten nuo tuhannet ihmiset, joita on tuo kemikaalin valmistuksessa, kuljetuksessa ja jakelussa saadaan pitämään suunsa kiinni vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.

        Eihän tuo ole normaalia.
        https://valomedia.fi/yhteiskunta/onko-kemikaalivanojen-aika-jo-ohi/?doing_wp_cron=1602765409.9328560829162597656250


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Ihmiset jotka uskovat että Kuupallolla on käyty eivät usko että 911- torneja olisi räjäytetty.
        Nämä myös toteavat että Maa on pallo ja taivaalla silloin tällöin näkyvät vanat ovat luonnollisia matkustajakoneiden jättämiä tiivistevanoja.
        He uskovat aivan kaiken mitä töllöstä tulee ja "tiedelehdet" ilkeävät valehdella.

        Emme näiden hörhökerhojen jäsenien päitä saa käännettyä ja miksi pitäisikään?

        Sinun ei kannattaisi haukkua ketään hörhöksi...


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Ihmiset jotka uskovat että Kuupallolla on käyty eivät usko että 911- torneja olisi räjäytetty.
        Nämä myös toteavat että Maa on pallo ja taivaalla silloin tällöin näkyvät vanat ovat luonnollisia matkustajakoneiden jättämiä tiivistevanoja.
        He uskovat aivan kaiken mitä töllöstä tulee ja "tiedelehdet" ilkeävät valehdella.

        Emme näiden hörhökerhojen jäsenien päitä saa käännettyä ja miksi pitäisikään?

        Hulluimmat uskovat 911 tornien olemassaoloon.


    • Anonyymi

      Tämähän ei liity kemikaalivanasalaliittoon mitenkään. Sään muokkaaminen on ihan julkista tietoa, jota ei kuitenkaan Suomessa tehdä. Niinpä jos joku Suomalainen haluaa tutkia aihetta, hän joutuu tekemään sen ulkomailla.
      Asioiden sekottaminen on tyypillistä salaliittoteoreetikoille. Kemikaalivanasalaliittoteoria on tarina, missä tarinasta riippuen illuminaatit, vapaamuurarit, tai hallitus, tai armeija tai mikä lie mukamas myrkyttää ihmisiä matkustajalentokoneilla ja kaikilla mahdollisilla lentokoneilla, joista jää taivaalle vesihöyryvana.

      • Anonyymi

        """"Sään muokkaamisen mahdollisia haittoja vasta pohditaan. Joissakin maissa sateen tekemisessä käytetään hopeajodidihiukkasia, jotka ovat myrkyllisiä. Toistaiseksi niiden ei kuitenkaan ole havaittu aiheuttavan merkittäviä ympäristöhaittoja. Muitakin epäilyjä on"""".(MTV)

        Kertoohan tuo paljon, muitakin epäilyjä on, hopeajodidihiukkaset ovat myrkyllisiä, mutta ei olla havaittu aiheuttavan "merkittäviä "ympäristöhaittoja? siis ovat myrkkyä mutta ei aiheuta mitään haittaa? Just joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        """"Sään muokkaamisen mahdollisia haittoja vasta pohditaan. Joissakin maissa sateen tekemisessä käytetään hopeajodidihiukkasia, jotka ovat myrkyllisiä. Toistaiseksi niiden ei kuitenkaan ole havaittu aiheuttavan merkittäviä ympäristöhaittoja. Muitakin epäilyjä on"""".(MTV)

        Kertoohan tuo paljon, muitakin epäilyjä on, hopeajodidihiukkaset ovat myrkyllisiä, mutta ei olla havaittu aiheuttavan "merkittäviä "ympäristöhaittoja? siis ovat myrkkyä mutta ei aiheuta mitään haittaa? Just joo.

        "hopeajodidihiukkaset ovat myrkyllisiä, mutta ei olla havaittu aiheuttavan "merkittäviä "ympäristöhaittoja? siis ovat myrkkyä mutta ei aiheuta mitään haittaa? Just joo."

        Lipeä on melkoinen myrkky, mutta jos kaadat sitä järveen yhden lusikallisen, siitä ei ole mitään haittaa. Määrä tekee myrkyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "hopeajodidihiukkaset ovat myrkyllisiä, mutta ei olla havaittu aiheuttavan "merkittäviä "ympäristöhaittoja? siis ovat myrkkyä mutta ei aiheuta mitään haittaa? Just joo."

        Lipeä on melkoinen myrkky, mutta jos kaadat sitä järveen yhden lusikallisen, siitä ei ole mitään haittaa. Määrä tekee myrkyn.

        Määrä tekee myrkyn.

        Vettä pitää juoda, mutta juoppas 10 litraa kerralla niin kuolet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe