Itäritsa oli viimeksi ehdolla 1990 DX hävittäjähankinnassa.
Mig ei täyttänyt puolustusvoimien vaatimuksia elektroniikan, koneen eliniän eikä huoltojärjestelmän osalta-
Siitä huolimatta se oli kallein vaihtoehto ja kestoiältään puolet länsikoneista.
Niin vain olemme todistaneet aikakautta jossa itäritsat on kompostoitu yksi kerrallaan ja siirrytty oikeisiin aseisiin pienessä maassamme.
Suomi ostanut viimeiset vuosikymmenet vain länsiaseita
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
F-35 hävittäjää odotellessa...
- Anonyymi
EU-roskaa ei myöskään pidä ostaman.
Parempi hankkia amerikkalaista kalustoa. Ne on sentään alusta alkaen suunniteltu kokemusten perusteella sotaa varten.- Anonyymi
Luftwaffen vaativissa testeissä USA valmisteiset reputtivat ja saivat leiman "Unsicherheitsfaktor zu hoch!".
Hornettien rungot on Suomessakin todettu luvattoman heikoiksi. Konstruktio on väsymismurtuma-altis.
f35 kalkkunoilla epäluotettavuuden lisäksi ongelma - "söisi suu, vetäisi vatsa, vaan ei kestä heikot sääret".
Lakutelineet hajoavat alta myös tyhjänä, kevyellä kuormalla, jos kone ylipäätään on päässyt lentoon. Kone on liian suuriruokainen laskutelineiden heikkouden huomioon ottaen.
- Anonyymi
Lännestä tulee nyt Horneteille ne täysimääräisesti korvaava seuraaja. Saabin Gripen E on Ruotsalaisvalmisteinen, siis melkein jo Suomalainen hävittäjä.
Gripen hankinta työllistää Suomalaisia laajasti. - Anonyymi
Suomalaisille riittää että ruotsalaisilla on tarpeeksi puuhastelua Gripenin kyvyssä torjua Chupacabran hyökkäykset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772