Jos mikrosiru on pedon merkki, kannattako kiinalaisia käännyttää?

Anonyymi

Kiinassa on 1,4 miljardia ihmistä jotka pian saavat mikrosirun käteensä.

Jos mikrosiru on pedon merkki, nämä ihmiset menettävät mahdollisuuden pelastukseen jo ennenkuin ovat kuulleet evankeliumia.

Eikö silloin lähetystyö tule turhaksi?

Intiassakin lienee miljardi ihmistä, jotka eivät ole kuulleet evankeliumia.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Armon ajassa mikrosiru, tulitikkulaatikko ym, ym, ei ratkaise pelastusta. Se on varmaa.

      • Ei ole pedonmerkki. Pedonmerkki pitää laittaa joko oikeaan käteen tai otsaan. Pedonmerkki on tekojen oppi. Tämä on paavin kirkon oppi, missä pelastukseen tarvitaan tekoja. Tätä piti silloin kumartaa, Martti Luther teki hienon uskonpuhdistuksen ja julistettiin lainsuojattomaksi.


        Älkää kaikkeen hömpötykseen uskoko. On ollut sairasvakuutuskorttikin joskus joidenkin mielestä ollut pedonmerkki.


    • Anonyymi

      Miten siru tai vaikkapa vasara liittyy pelastukseen? Mistä tämä oppi on nyt tullut?

    • Anonyymi

      Hahahahahahhh näitä höynäytettyjä siruttajia.
      Teitä viedään pakanajutuissa, kuin pässiä narussa.
      Mikro- siru ja pedonmerkki. No, ei se ainakaan kirjoituksista tule esiin pedonmerkki, ostaa ja myydä, kuin teidän uunotettujen uskossa.
      Raamattu ja pedonmerkki- ostaa ja myydä on aivan kirjoituksissa opetettu ja neuvottu.
      Mutta, kun te ette lue, ette opettele, mutta olette perkeleen käärmepuilla vedätettävissä, niin siruttakaa niin perkeleesti, niin käärme, se vanha on oikein tyytyväinen.
      Tässäkin eräs uunotettu siruttaja laulaa siru, siru, siru jne.

      Ottakaahan lääkkeenne. Mutta, raamattu ei tue väitteitänne.

    • Anonyymi

      Mikä on käännynnäinen?

      Jos liberaaliteologi (fariseus) käännyttää käännynnäisen niin:

      https://raamattu.fi/raamattu/KR38/MAT.23/Matteus-23

      Niin selvästi kertoo totuuden Raamattu, Jumalan Kirja opiksemme.


      Matteus 23: 15 - 36 tiukkaa puhetta liberaaliteologifariseuksista ja heidän hedelmistään ja kääntymisestä heidän melkein kuin Raamatusta kokonaan - opetuseksytykseensä.

      Huom! Myös monet muut Raamatussa pysymättömät valheiden opettajat kuten Jehovan todistajat, katolilaisuus.

      Commandohauis

    • Anonyymi

      Joh.17:12 Biblia (1776) Kun minä olin heidän kanssansa maailmassa, niin minä kätkin heitä sinun nimessäs: ne, jotkas minulle annoit, kätkin minä, ja ei niistä kenkään kadottanut, vaan se kadotuksen lapsi, että Raamattu täytettäisiin. Joh.6:39

    • Anonyymi

      Rukoillaan Kiinan kansan puolesta siitä asiasta!

    • Anonyymi

      Joh.10:28-30 Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni. Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä. Minä ja Isä olemme yhtä. Vain olisivatko kahta?

    • Anonyymi

      Kaikkia satuja aloittaja uskookin. On raskasta elää harhoissa. Muistuttaa elämä.... kun uskoo harhoja.

    • Anonyymi

      Aloitus hyvä esimerkki kuinka raamattua voi tulkita miten juuri tänään haluaa. Huomenna tällä palstalla toisin.

    • Anonyymi

      Ap.t.17:26 Biblia (1776) Ja hän on tehnyt kaiken ihmisten sukukunnan yhdestä verestä, kaiken maan piirin päälle asumaan, ja määräsi aivoitut ajat ja heidän asumisensa rajat. 5Moos.32:8-9

    • Anonyymi

      1Moos.14:19-20 Ja hän siunasi hänet sanoen: Siunatkoon Abrahamin Jumala, Korkein, taivaan ja maan luoja. Ja kiitetty olkoon Jumala, Korkein joka antoi vihollisesi sinun käsiisi. Ja Abram antoi hänelle kymmenykset kaikista.

    • Anonyymi

      Hebr.7:1-2 Biblia (1776) Sillä tämä Melkisedes oli Salemin kuningas, kaikkein korkeimman Jumalan pappi, joka Adrahamia vastaan meni, kuin hän palasi kuningasten taposta, ja siunasi häntä, jolle myös Adraham jakoi kymmenykset kaikista. Ensin hän tulkitaan vanhurskauden kuninkaaksi, vaan sen jälkeen Salemin kuninkaaksi, se on rauhan kuningas.

    • Anonyymi

      Seurakunta ajalla ei odoteta Antikristusta vaan Kristusta joka pelastaa tulevalta Karitsan vihalta.

      • Anonyymi

        Jumalan viha tulee kohtaamaan pedon kumartajia. Kolmannen enkelin varoitussanoma.

        1234567---


    • Anonyymi

      > Jos mikrosiru on pedon merkki, kannattako kiinalaisia käännyttää?

      No, ehkä ne, jotka eivät hyväksy asiaa, lähtevät pakoon. Ja ne jotka hyväksyvät pedon merkin, eivät todennäköisesti kuitenkaan hyväksyisi Evankeliumia.

    • Anonyymi

      Jes.14:14 Minä nousen pilvien kukkuloille, teen itseni Korkeimman vertaiseksi. Val.3:38 Eikä lähde Korkeimman suusta paha ja hyvä? Jes.45:7 minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja onnettomuuden, minä, Herra, teen kaiken tämän. Mark.5:7 ja huutaen suurella äänellä sanoi: Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman Poika? Minä vannotan sinua Jumalan kautta, älä vaivaa minua. Luuk.1:32 Hän on oleva suuri, ja hänet pitää kutsuman Korkeimman Pojaksi, ja Herra Jumala antaa hänelle Daavidin, hänen isänsä, valtaistuimen.

    • Anonyymi

      Luuk.19:24-26 Ja hän sanoi vieressä seisoville: Ottakaa häneltä pois se leiviskä ja antakaa sille, jolla on kymmenen leiviskää. - Niin he sanoivat hänelle: Herra, hänellä on jo kymmenen leiviskää. - Minä sanon teille: jokaiselle, jolla on, annetaan; mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on. Matt.13:12 Sillä sille, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, mikä hänellä on. Matt.25:29 Sillä jokaiselle, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on. Luuk 8:18 Katsokaa siis, miten te kuulette; sillä sille, jolla on, annetaan, mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, minkä hän luulee itsellään olevan.

    • Anonyymi

      Matt.25:27 Sinun olisi siis pitänyt jättää minun rahani rahanvaihtajille, niin minä tultuani olisin saanut omani takaisin korkoineen. Luuk.19:23 miksi et siis antanut rahojani rahanvaihtajan pöytään, että minä tultuani olisin saanut periä ne kokoineen? 5Moos.23:19-20 Älä pane veljeäsi maksamaan korkoa rahasta tai elintarpeista tai muusta, mitä korkoa vastaan lainataan. Muukalaisen saat panna korkoa maksamaan, mutta et veljeäsi, että Herra, sinun Jumalasi, siunaisi sinua kaikessa, mihin ryhdyt, siinä maassa, jota menet ottamaan omaksesi. Ps.15:5 joka ei anna rahaansa korolle eikä ota lahjuksia viatonta vastaan. Joka näin tekee, hän ei ikiä horju. Sananl.28:8

    • Anonyymi

      Vaikuttaa jotenkin oudolta, että joku, joka ei ole edes kuullut evankeliumia, voisi saada pedon merkin tietämättään.

      Sen tähden ennenkuin pedon merkin voi ottaa, ihmisten täytyy saada mahdollisuus valintaan, ja tietää valintansa merkitys.

      • Anonyymi

        Mikrosiru on vain tunnistamiskeino, että sinä olet se joka sanot olevasi! Ei se pelasta tai tuhoa sinua!


    • Anonyymi

      Pedonmerkki sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi.

      1234567---

    • Sinulla on jo älypuhelin kädessäsi, siitä se kehittyy piakkoin vielä tärkeämmäksi sinulle kunnes et pääse enää eroon 👍

    • Anonyymi

      Suojeltavilla pedoilla on kaulapanta.

    • Anonyymi

      Alussa oli sana.
      Ilm. 22:18 Mutta minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan prophetian sanoja kuuleva on: jos joku lisää näihin, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka tässä kirjassa kirjoitetut ovat.
      Ja jos joku tämän kirjan prophetian sanoista ottaa pois, niin Jumala ottaa pois hänen osansa elämän kirjasta, ja pyhästä kaupungista, ja niistä, mitkä tässä kirjassa kirjoitetut ovat.

    • Anonyymi

      Mikrosiru auttaa kaikkien kontrollointia, mutta pedon merkki on tietoinen valinta vastoin ilmoitettua Jumalan tahtoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe