Ehkä pääsette tänään treffeille miehen kanssa?
Vastaukset 14
Mä ainakin pääsen treffeille 🤣🤣😂
- Anonyymi
Torstai on tuhoa täynnä, ruoan tuhoamista ja valehtelua.
- Anonyymi
Miks pääsisin. Tuskinpa vain eikä kiinnosta
- Anonyymi
Amerikan presidentillä on ruokamainoksiakin hampurilaisia McDonald juustohampiaiset ravintoloista ympäri maapallon.
Toivoa on sitten, kun kärrin pohja on kokonaan hävinnyt puitten alle piiloon. Reilun kuution mättämisessä kärriin tekee puihin helkatisti hanskan jälkiä. Sitten ne on vielä pinottava toisessakin päässä...😅
Lämmittää nää puut mineen otteeseen. 😁- Anonyymi
Viikonpäivistä on helppo keksiä lempinimiäkin viikon päiville... maanantai olisi Minun päivä, Tiistai olisi Tiedepäivä, Keskiviikko olisi Kuoleman päivä, Torstai olisi Tuhon päivä, Perjantai olisi Perkeleen päivä, lauantai olisi Luulojen päivä, Sunnuntai olisi Sinttien päivä...
- Anonyymi
Ei kukaan huoli palstalaisia se on varma asia. Teillä ei ole mitään miksi joku tykkäisi.
- Anonyymi
John Steinbeck oli harvinaisen tyhmä olio.
- Anonyymi
Kelpaa vain jos se mies on HÄN. Muuten antaa olla.
- Anonyymi
Ei, en toivo sitä koska olen mies.
- Anonyymi
Torstai on Toivon päivä.
- Anonyymi
Juu ja Sunnuntai on katumuksen päivä.
- Anonyymi
Heh treffeille pääseminen ei ole kovin helppoa. Naiset katselee tuhat miestä joista ehkä yksi on sopiva mutta siitäkin nainen löytää vikoja joten treffit jää tekmättä.
Vaikka Torstai on toivoa yleensä täynnä, ei välttämättä rakkaudessa kuitenkaan...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää811049Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani186732- 40675
Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br200661Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai160635- 100605
- 36519
- 40517
- 24498
- 34442