Ehkä pääsette tänään treffeille miehen kanssa?
Torstai on toivoa täynnä
14
58
Vastaukset
Mä ainakin pääsen treffeille 🤣🤣😂
- Anonyymi
Torstai on tuhoa täynnä, ruoan tuhoamista ja valehtelua.
- Anonyymi
Miks pääsisin. Tuskinpa vain eikä kiinnosta
- Anonyymi
Amerikan presidentillä on ruokamainoksiakin hampurilaisia McDonald juustohampiaiset ravintoloista ympäri maapallon.
Toivoa on sitten, kun kärrin pohja on kokonaan hävinnyt puitten alle piiloon. Reilun kuution mättämisessä kärriin tekee puihin helkatisti hanskan jälkiä. Sitten ne on vielä pinottava toisessakin päässä...😅
Lämmittää nää puut mineen otteeseen. 😁- Anonyymi
Viikonpäivistä on helppo keksiä lempinimiäkin viikon päiville... maanantai olisi Minun päivä, Tiistai olisi Tiedepäivä, Keskiviikko olisi Kuoleman päivä, Torstai olisi Tuhon päivä, Perjantai olisi Perkeleen päivä, lauantai olisi Luulojen päivä, Sunnuntai olisi Sinttien päivä...
- Anonyymi
Ei kukaan huoli palstalaisia se on varma asia. Teillä ei ole mitään miksi joku tykkäisi.
- Anonyymi
John Steinbeck oli harvinaisen tyhmä olio.
- Anonyymi
Kelpaa vain jos se mies on HÄN. Muuten antaa olla.
- Anonyymi
Ei, en toivo sitä koska olen mies.
- Anonyymi
Torstai on Toivon päivä.
- Anonyymi
Juu ja Sunnuntai on katumuksen päivä.
- Anonyymi
Heh treffeille pääseminen ei ole kovin helppoa. Naiset katselee tuhat miestä joista ehkä yksi on sopiva mutta siitäkin nainen löytää vikoja joten treffit jää tekmättä.
Vaikka Torstai on toivoa yleensä täynnä, ei välttämättä rakkaudessa kuitenkaan...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1321624- 381542
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa601296- 681275
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2021058Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2641042- 691034
- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16890Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106868