Sen siitä saa kun antaa kevään tulla sieluun --
karselin muualle ja tarkkavaisuuteni aleni hetkeksi.
Astuin naulaan ja infernaalinen kipu yllätti minut.
Nyt jalka turvonnut - kipeä -- siteessä
Mikä IHANUUS SIITÄ NAULASTA TULIKAAN
kaikki passaa ja hoivaa
ei turhaa lenkkeilyä -tekosyyn varjolla
ei tarpeetonta kaljottelua soittoruokaloissa -naisia jahdaten
Valmista ruokaa kannetaan pöytään
Naiselävät käyvät kampaajalla ja tulevat pyyhkimään pölyjä
Pojat tämä on paratiisi
ASTUKAA NAULAAN JA NAUTTIKAA
Astuin naulaan -IHANAA
36
1364
Vastaukset
korkin päälle astuminen?
- n52
kysymys joka kiinnostaa allekirjoittanutta myös.
nim.tekosyitä käytetään aivan liian vähenevässä määrin aasin siltana!
- norMix evk
...osua naulan kantaan!
- sinitiainen
te miehet, te miehet...aina noita harha-askeleita tekemässä!!! Heti kun silmä välttää! Koko ajan pitäis olla vahtimassa perään...
Olisiko turvakengät kova sana?- Takila
-se tavallinen
NAINEN
asteli siinä ohitseni
- kauniit capuccinoväriset saumanailonit
- ranskalaiset korot
- halkiohame
MINÄ OLEN SYYTÖN TAPAHTUNEESEEN
ja en edes saanut häntä kiinni
kun tuo jalka oli sellanen kremppa senjälkeen
olise näky kyllä sen arvoinen
suljen silmäni ja ne sääret ovat taas edessäni
ihan suudeltavat nilkat - PikaNelli
Takila kirjoitti:
-se tavallinen
NAINEN
asteli siinä ohitseni
- kauniit capuccinoväriset saumanailonit
- ranskalaiset korot
- halkiohame
MINÄ OLEN SYYTÖN TAPAHTUNEESEEN
ja en edes saanut häntä kiinni
kun tuo jalka oli sellanen kremppa senjälkeen
olise näky kyllä sen arvoinen
suljen silmäni ja ne sääret ovat taas edessäni
ihan suudeltavat nilkat...sukkanauhaliivit?
- Takila
PikaNelli kirjoitti:
...sukkanauhaliivit?
Kyllä sinulla oli
kauniit ja mocca ruskeat
----- etkö muista???????????????? - PikaNelli
Takila kirjoitti:
Kyllä sinulla oli
kauniit ja mocca ruskeat
----- etkö muista????????????????...en ollut minä. En käytä... Muuten kuvaus kyllä sopii paitsi ne saumanailonit... Varsinkin nilkat täsmää...
- maron
masokisti olet. Olisit koittanut istua sen naulan päälle jos oisi ollut vielä ihanampaa:))
Minä muuten kerran löin itseäni vasaralla selkään, se oli aikamoinen suoritus ja arpi näkyy vieläkin. Mutta minähän olenkin varsinainen remontti-Reiska, vaikka akkakuntaan kuulunkin:)- Takila
Kun on käsistään kätevä
onnistuu melkein kaikki
joka itsensä selkäänlyöminen
NAURAANAURAANAURAANAURAA - maron
Takila kirjoitti:
Kun on käsistään kätevä
onnistuu melkein kaikki
joka itsensä selkäänlyöminen
NAURAANAURAANAURAANAURAAmikään mies ole! taas joku kuvittelee että olen Massimo Marone. Mutta asiaan, se oli kyllä aika nolo tilanne kun yritin oikein olan takaa hakata naulaa rakennuksellamme, ja olan takaahan minä kyllä hakkasinkin. Sen jälkeen olen kyllä oppinut paljon rakentamisesta, osaan tehdä jopa linnunpöntön:) HYVÄ MINÄ HYVÄ!!!!!!!
- Takila
maron kirjoitti:
mikään mies ole! taas joku kuvittelee että olen Massimo Marone. Mutta asiaan, se oli kyllä aika nolo tilanne kun yritin oikein olan takaa hakata naulaa rakennuksellamme, ja olan takaahan minä kyllä hakkasinkin. Sen jälkeen olen kyllä oppinut paljon rakentamisesta, osaan tehdä jopa linnunpöntön:) HYVÄ MINÄ HYVÄ!!!!!!!
Onko tietotaitosi tallennettu ja suojattu viruksilta
ja linnunpönttö takaa liverrystä pitkin kevättä - maron
Takila kirjoitti:
Onko tietotaitosi tallennettu ja suojattu viruksilta
ja linnunpönttö takaa liverrystä pitkin kevättäon haettu patentti, joten kukaan pönttöpää ei saa tehdä samanlaista. Tirpat viihtyvät ja livertävät aamusta iltaan:))
- tunnistan
onnellinen puolestasi ja varsinkin siksi ,että tunnustat olevasi hoivaa ja lämmintä syliä vailla. Ei mikään sitä voita ,ei edes kaljapullon huurteinen kylki.Nyt sinulla on valinnan markkinat.Ota parasta päältä ja anna toisten rakastaa itseäsi.
- Takila
Koraanin sallimat neljä vaimoa
miksi asetella paremmuusjärjestyksen
ja aiheutta niille hyljätyille paha mieli
kaikki ovat samanarvoisia ja oikeutettuja
osoittamaan tunteitaan
jopa koirani ja naapurin kissa
-- se samainen jolla on 13 etuvarvasta - Pirre*
Takila kirjoitti:
osoittamaan tunteitaan
-- se samainen jolla on 13 etuvarvastakun ne neljä vaimoasi lähtisivät ostoksille, vieläkö naurattas!!
- Takila
Pirre* kirjoitti:
kun ne neljä vaimoasi lähtisivät ostoksille, vieläkö naurattas!!
Ongelman ratkaisuksi tarjotaan ohjetta
NAINEN ON PIDETTÄVÄ HAAREMISSA
mutta länsimainen nainen ansaitsee itse
omalla työllään -- joten olkoot vapaina
ja tuhlailkoon mielensä mukaan.
-- jos sitä rommikakkua vielä palanen ja kahvia - Lappalainen
Pirre* kirjoitti:
kun ne neljä vaimoasi lähtisivät ostoksille, vieläkö naurattas!!
Aatteleppa ko net neljä lähtis töihin. Kelpais siinä lappalaisen piellä pirttipäiviä ja kellotella koan perälä porontaljala. Töistä tullessa kävisit poroja siirtämässä ja toisit kaupasta sikspäkin kuki.
- Pirre*
Lappalainen kirjoitti:
Aatteleppa ko net neljä lähtis töihin. Kelpais siinä lappalaisen piellä pirttipäiviä ja kellotella koan perälä porontaljala. Töistä tullessa kävisit poroja siirtämässä ja toisit kaupasta sikspäkin kuki.
hyvän etteen ne nyt nuin ruatas..
- Lappalainen
Pirre* kirjoitti:
hyvän etteen ne nyt nuin ruatas..
Jos molisin sen keksiny, niin varhmaan mullolis jo net neljä vaimoa - vähinthäänki.
Taitaa solla somempi, ette met vain reistaama mekatronin kansa kosia sinua meile yhtheiseksi emänäksi. Jos vaikka sitte olis herraa mitoon rouvaaki. - Pirre*
Lappalainen kirjoitti:
Jos molisin sen keksiny, niin varhmaan mullolis jo net neljä vaimoa - vähinthäänki.
Taitaa solla somempi, ette met vain reistaama mekatronin kansa kosia sinua meile yhtheiseksi emänäksi. Jos vaikka sitte olis herraa mitoon rouvaaki.tietennii, ei sinnuu voi moittii ahneuvvesta mualiman tavaralle..
Jos luppootta passata minnuu voihhan mie sitten tulla sinne teijjän kolhoosikottaanu.. - Lappalainen
Pirre* kirjoitti:
tietennii, ei sinnuu voi moittii ahneuvvesta mualiman tavaralle..
Jos luppootta passata minnuu voihhan mie sitten tulla sinne teijjän kolhoosikottaanu..Kunkas sie sen nyt näippäin pyörähytit? Tietää sen Saparomäen emäntä, savolainen.
Vaimonpuolethan ne juoksi ja passas tätä nauhlaanastunuttaki. Vissiin sie nyt meät suittasit passata ja pittää hyänä kaikela laila. - Pirre*
Lappalainen kirjoitti:
Kunkas sie sen nyt näippäin pyörähytit? Tietää sen Saparomäen emäntä, savolainen.
Vaimonpuolethan ne juoksi ja passas tätä nauhlaanastunuttaki. Vissiin sie nyt meät suittasit passata ja pittää hyänä kaikela laila.ja kiitos..
Miulla on kiirreinen päivä tännään, lähen muakunnan piäkaupunkkiin asijoille, jotta hyvvee päivän jatkkoo vuan siulle ja muillekkii... - tunnistan
Takila kirjoitti:
osoittamaan tunteitaan
-- se samainen jolla on 13 etuvarvastaväsymys tule ,niin anna pikkumiehesi viettää välillä pekkasvapaita ,niin voimat ehtivät palautua. Minusta on mukavaa kanssa ,kun ei tartte aina samaa naamaa katsoa. Voi vaihtaa pesässä asujan tarpeen ja fiilisten mukaan,jos on kaljan runtelema pikkumies ,niin eikun vaihtoon . Täytyy saada kaikkea kaikilla mausteilla koko ajan koko rahan edestä. Sitähän sinäkin varmaan varmistat.
- Pirre*
minä polokasen naulaan, minä saan passata sen kipeän lisäksi muita...
Kyllä teidän miesten kelpaa, enpä ihmettele miksi miehet säilyy paremmin kuin naiset ja ovat seksiä mankumassa yhellään!!!- Jermu
Niin ne toiset täälläkin tuntuu mank mank..Ei se tunnu heille takaavan kuitenkaan mitään...
- takila
Kuka on nostanut meidät luomakunnan kruunuksi
ja pitävät meitä jalustalla
juuri sen
jumalallisen seksinautinnon
takia - Pirre*
takila kirjoitti:
juuri sen
takiateijjän..
- Takila
Pirre* kirjoitti:
teijjän..
Mikä olikaan tapaturmani perimmäinen syy
ET KAIKKEA SITÄ SAA MIES KÄRSIÄ - Pirre*
Takila kirjoitti:
Mikä olikaan tapaturmani perimmäinen syy
ET KAIKKEA SITÄ SAA MIES KÄRSIÄkaikkea..
- maron
takila kirjoitti:
juuri sen
takiaolette kivunneet. Mikäs luomakunnan kruunu se mies sitten muka on? Ilman naisia ette olisi mitään - ai niin ilman naisia teitä ei edes olisi!! Ha haa vai että vielä pidetään jalustalla, kai teitä siellä täytyykin pitää kiinni ettette liian suuren egonne kanssa romahda alas ja satuta pientä päätänne:( Siks toisekseen suurella osalla yli 50 miehistä esiintyy eturauhasen liikakasvua, jonka takia on yölläkin noustava vessaan. Joten kapuapa alas sieltä jalustaltasi ettei tule pissi housuun:))
Hyi kun olen tänään ilkeällä päällää khih khih... - Takila
maron kirjoitti:
olette kivunneet. Mikäs luomakunnan kruunu se mies sitten muka on? Ilman naisia ette olisi mitään - ai niin ilman naisia teitä ei edes olisi!! Ha haa vai että vielä pidetään jalustalla, kai teitä siellä täytyykin pitää kiinni ettette liian suuren egonne kanssa romahda alas ja satuta pientä päätänne:( Siks toisekseen suurella osalla yli 50 miehistä esiintyy eturauhasen liikakasvua, jonka takia on yölläkin noustava vessaan. Joten kapuapa alas sieltä jalustaltasi ettei tule pissi housuun:))
Hyi kun olen tänään ilkeällä päällää khih khih...Aatami luotiin maan tomusta
Eeva tehtiin Aatamin kylkiluusta
Eeva loi Pelsepupin
- - - yhdessä he loivat INFERNON
nostivat sitten miehen jalustalle ja
nyt nainen yrittää ajaa miestä
Danten kuvaaman infernon alimmalle pohjalle
Ja nainen käyttää hyväkseen sulojaan jotta mies kärsisi - Pirre*
maron kirjoitti:
olette kivunneet. Mikäs luomakunnan kruunu se mies sitten muka on? Ilman naisia ette olisi mitään - ai niin ilman naisia teitä ei edes olisi!! Ha haa vai että vielä pidetään jalustalla, kai teitä siellä täytyykin pitää kiinni ettette liian suuren egonne kanssa romahda alas ja satuta pientä päätänne:( Siks toisekseen suurella osalla yli 50 miehistä esiintyy eturauhasen liikakasvua, jonka takia on yölläkin noustava vessaan. Joten kapuapa alas sieltä jalustaltasi ettei tule pissi housuun:))
Hyi kun olen tänään ilkeällä päällää khih khih...nuin kovasti, se koskkoo.:))
- vaille 54
takila kirjoitti:
juuri sen
takianiin ettei seksyä tässäiässä ei edes jumalallista nautintoa EI. Jos on tullut vähemmän aikaa eläneenä nostettua Teitä pikkusen yläilmoihin, tipu nyt alas kops, kops, maanpäällinen autuus riittää tässäiässä????Vai riittääkö?
- Pirre*
Jermu kirjoitti:
Niin ne toiset täälläkin tuntuu mank mank..Ei se tunnu heille takaavan kuitenkaan mitään...
eihän se oikein, näin virtuaalisesti ainakkaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303