io sono con Sanna

Anonyymi

27

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä, noiden muun maalaisten ei tarvitsekaan elää maassa, jossa hän on pääministerinä. Eikä kuunnella muunneltua totuutta, eikä yritysten tölvintää, eikä hänen ylimielisyyttään.

      • Anonyymi

        Miljoonittain rahaa tyhminä ja toimettomina makaaville yrittäjille oli tölvismistä? Ja mitähän se ylimielisyys mahtaa olla? Että ihmisiä, joilla menee tämän kriisinkin keskellä selvästi paremmin kuin muilla pitäisi vielä erityisesti nuoleskella?

        Sen sijaan ties millä keinoilla rikastuneen ukkonsa siivellä eläneen bimbon oksennukset työttömien ja muutenkin elämässään kärsimään joutuneiden päälle eivät ole ylimielisyyttä vaan suurta ihmisrakkautta, vai?

        Mikähän uskonnostaan tai muuten vain puolihullu pohjanmaanpohjimmainen se sinäkin oikein olet. Vihalla ja v*ttuilulla asiat muka kuntoon ja jos joku erehtyy sanomaan takaisin, se on "ylimielisyyttä".


    • Anonyymi

      Miksi kukaan oikea poliitikko haluaa esiintyä muotilehdessä?? Oikeesti?

      Sivistysmaissa on kuninkaalliset esittelemässä oman maansa vaatteita ja koruja ....
      Esim kruununprinsessat Mary (Tanska) ja Victoria (meidän oma) tietävät tämän ja hoitavat tehtävänsä hienosti!

      • Anonyymi

        Kp Victoria suosii tietty erityisesti Ruotsalaisia vaatesuunnittelijoita, mutta hän on usein käyttänyt myös Suomesta (eli Ruotsin tuhatvuotisen valtakunnan entisestä Itämaasta) peräisin olevia asuja.

        Suomihan on tasavalta ilman kuningasperhettä. Kumma kyllä siirtyminen pois laillisesta monarkiasta tapahtui Suomessa ilman Kansanäänestystä!!!! Kansa on tukenut monarkiaansa aivan viime aikoina esim Australiassa ja Tanskassa. Suomen kansalle ei päätösvaltaa annettu 1920-luvulla, vaikka Norjan viisas kansa oli vain vähän aiemmin valinnut itselleen Kuninkaan kansanäänestyksellä.


      • Anonyymi

        Plussapointtina, että tissivakoa esittelevissä kuvissa Sannalla ei ole se yleensä nähty sosialistin hullunkiilto silmissään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plussapointtina, että tissivakoa esittelevissä kuvissa Sannalla ei ole se yleensä nähty sosialistin hullunkiilto silmissään

        Ei kai kun sosialisti tienasi kuvauksista vähintään kymmeniä tuhansia euroja hyväksikäyttäen pääministeri-instituutiota henkilökohtaiseen hyötymiseensä! Maanpetturi, omaa etuaan ajava kaupankassa, stana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kun sosialisti tienasi kuvauksista vähintään kymmeniä tuhansia euroja hyväksikäyttäen pääministeri-instituutiota henkilökohtaiseen hyötymiseensä! Maanpetturi, omaa etuaan ajava kaupankassa, stana!

        Kuinka paljon tienasi? Tarkka summa, kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kun sosialisti tienasi kuvauksista vähintään kymmeniä tuhansia euroja hyväksikäyttäen pääministeri-instituutiota henkilökohtaiseen hyötymiseensä! Maanpetturi, omaa etuaan ajava kaupankassa, stana!

        Sanattomaksi vetää tuon tason kommentointi. Hulluus kiiltää kyllä jossain ihan muualla kuin Sanna Marinin silmissä.


    • Anonyymi

      Suomen Vogue-Sanna järjesti suomalaisten veronmaksajien kustantaman rahoituksen Italian ennestäänkin alhaisen ALV:n alentamiseen entisestään ja ennestäänkin alhaisen eläkeiän alentamiseen entisestään

      • Anonyymi

        Rahoituksesta riippumatta, miksi eläkeiälle pitäisi tehdä mitään muuta kuin alentaa? Minkään tarpeellisen asian, eikä edes tarpeettoman kuten "sisällön" tuottaminen ei vähene pätkääkään, jos sen tekevät muuten työttömiksi jäävät nuoret.

        Jos Italian saamat rahat tosiaan menivät eläkeiän alentamiseen, niin menivät sitten sentään johonkin järjelliseen. Vielä järkevämpää olisi ollut käyttää ne siihen Suomessa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ulkonäkö on tärkeintä!!

    • Anonyymi

      Vappusataset menivätkin Italiaan...

      • Anonyymi

        1399 euroon ei tullut luvattua vappusatasta vaan vappueuro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1399 euroon ei tullut luvattua vappusatasta vaan vappueuro

        Mutta tonnin eläkkeeseen 19€, siis melkein luvattu satainen


    • Anonyymi

      Sannalla on paljon matumiehiä facebookissa seuraajana. Samalla tavalla kuin muillakin tissityrkyillä. Eräs heistä oli Hämeenlinnassa kulttuuriiaan toteuttanut bodari.

    • Anonyymi

      Tottakai italiaanot fanittaa Sannaa, joka lahjoitti heille suomalaisten veronmaksajien rahoja 3 miljardia.

      • Anonyymi

        ... ja kaupan päälle taotti tissivakoa! ... hyvä diili?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... ja kaupan päälle taotti tissivakoa! ... hyvä diili?

        raotti*


    • Anonyymi

      Juuh.

      Ja kuinkas tärkeistä asioista tossa sit puhutaan?
      Otsikon perusteella jotain rintaliiveistä!? :D ... tai niiden puutteesta? :P

    • Anonyymi

      Demarien itsetunto on kyllä käsittämättömän alhaisella tasolla, kun yrittävät sitä pönkittää aloituksessa mainitun roskaviihde sivuston jutulla. Joka on siis italiankielinen lyhennelmä Trendi-lehden tekstistä. Ko. sivusto julkaisee jatkuvasti vastaavanlaisia pissis juttuja, pissiksille.

      • Anonyymi

        Vähän kuten mv-paska karvapersepersuille.


    • Anonyymi

      Parasta mitä Suomelle on tapahtunut 2000-luvulla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe