Missä vartijat ovat?

Anonyymi

Miksei pasuunat soi?

ST

59

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaan ne soivat kirkkaana. Lopeta ainainen valittaminen ST. Jo riittää. Ota kirkasvalo käyttöön heti.

      • Anonyymi

        😆😆😆😘

        ST


    • Anonyymi

      Olet selvästi oppositiossa. Siellä on aina turvallista olla. Ei vastuuta mistään.

      • Anonyymi

        Älähän nyt kimpaannu. Asiaa kirjoitin aloituksessani.
        Enkö vain?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älähän nyt kimpaannu. Asiaa kirjoitin aloituksessani.
        Enkö vain?

        ST

        Nej, nej.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nej, nej.

        Olempaha 🤣 kyllä, kyllä

        ST


    • Anonyymi

      2Moos.19:19 Ja pasunan ääni koveni kovenemistaan. Mooses puhui, ja Jumala vastasi jylinällä. Kirjoitetaan. pasuunan.

      • Anonyymi

        Ai Arska, minä mietin, että kukahan Larska 😆

        ST


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai Arska, minä mietin, että kukahan Larska 😆

        ST

        😆😆😇😈😉😆


    • Anonyymi

      Mark 13
      13:34 On niinkuin muille maille matkustaneen miehen: kun hän jätti talonsa ja antoi palvelijoilleen vallan, kullekin oman tehtävänsä, käski hän myös ovenvartijan valvoa.
      13:35 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, milloin talon herra tulee, iltamyöhälläkö vai yösydännä vai kukonlaulun aikaan vai varhain aamulla,
      13:36 ettei hän, äkkiarvaamatta tullessaan, tapaisi teitä nukkumasta. > Jakeen lisätiedot
      13:37 Mutta minkä minä teille sanon, sen minä sanon kaikille: valvokaa."

      ST

    • Anonyymi

      Eivät soita. Vartijat eivät puhalla pasuunoihin vaaran merkiksi vaan ovat sokaistuneet.

      ST

      • Anonyymi

        Jokainen meistä voisi olla niitä vartijoita. Tietysti sen mukaan kuin Jumala on armoittanut. Mutta tosiasia on, että tämä aika on nukuttava. :( ... Me annetaan niin monen asian vaivuttaa meidät uneen tai hämärtää näköämme.

        Jeesus armahda meitä, että voitaisiin herätä! Jeesus auta minua, että voisin valvoa, olla täysin hereillä! Anna Pyhän Hengen tuli ja anna sen kuluttaa niin, etten suostuisi mihinkään niihin asioihin, jotka uudestaan ja uudestaan vavittavat minua uneen! Jeesuksen nimessä, amen!

        S.A.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen meistä voisi olla niitä vartijoita. Tietysti sen mukaan kuin Jumala on armoittanut. Mutta tosiasia on, että tämä aika on nukuttava. :( ... Me annetaan niin monen asian vaivuttaa meidät uneen tai hämärtää näköämme.

        Jeesus armahda meitä, että voitaisiin herätä! Jeesus auta minua, että voisin valvoa, olla täysin hereillä! Anna Pyhän Hengen tuli ja anna sen kuluttaa niin, etten suostuisi mihinkään niihin asioihin, jotka uudestaan ja uudestaan vavittavat minua uneen! Jeesuksen nimessä, amen!

        S.A.

        * vavittavat > vaivuttavat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen meistä voisi olla niitä vartijoita. Tietysti sen mukaan kuin Jumala on armoittanut. Mutta tosiasia on, että tämä aika on nukuttava. :( ... Me annetaan niin monen asian vaivuttaa meidät uneen tai hämärtää näköämme.

        Jeesus armahda meitä, että voitaisiin herätä! Jeesus auta minua, että voisin valvoa, olla täysin hereillä! Anna Pyhän Hengen tuli ja anna sen kuluttaa niin, etten suostuisi mihinkään niihin asioihin, jotka uudestaan ja uudestaan vavittavat minua uneen! Jeesuksen nimessä, amen!

        S.A.

        Sama m7nulla. Mutta seurakunnissa, missä muurinvartijat?

        ST


    • Anonyymi

      Olet vartiotornissa omalla paikallani. Siellä tähystän. Näinhän Jeremia kehotti. Inget nytt.

      • Anonyymi

        Näinpä. Jokainen on omalla paikallaan vartijjana. Kuka vartioi mitäkin mutta kuka on veljensä vartija?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Jokainen on omalla paikallaan vartijjana. Kuka vartioi mitäkin mutta kuka on veljensä vartija?

        ST

        Kaikkia veljiä ei voi vartioida. Pitää odottaa, kun Jumala lähettää vartioitavan. Silloin vartioitavakaan ei pistä vastaan. Jos lähdet omin voimin vartioimaan, niin voi tulla turpakeikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkia veljiä ei voi vartioida. Pitää odottaa, kun Jumala lähettää vartioitavan. Silloin vartioitavakaan ei pistä vastaan. Jos lähdet omin voimin vartioimaan, niin voi tulla turpakeikka.

        Totta. Mutta mussä ovat seurakuntien ja Jumalanlasten vartijat, koska seurakunnissa ei varoiteta?

        ST


    • Anonyymi

      Öisillä kukkuloilla,
      Tuulen suojana,
      Meren pauhinassa.

      Sofari soiden,
      sisimmässä.
      Puhtaana ja kirkkaana kuin lähdevesi.

      Täällä minä olen.
      Täällä...

      LS

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣 Sinä poistuit paikalta. Otit tikkaat ja kiipesit alas muurilta.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣 Sinä poistuit paikalta. Otit tikkaat ja kiipesit alas muurilta.

        ST

        Kuinka monta kommenttia kirjoitat vrk/ viikossa? Älä nyt koko ajan istu tietokoneesi äärellä. Harrasta liikuntaa, vaikka juuri nyt sääolot rupeaa olemaan kehnot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣 Sinä poistuit paikalta. Otit tikkaat ja kiipesit alas muurilta.

        ST

        Kun yön sudet piirittävät sinua.
        Olen kuin ylväs kotka muuriesi yllä, joka ei päästä vihollisia raatelemaan sinua.
        Veljesi rakkaat töräyttelevät torvillaan epävireistä soittoaan ja pilkkaavat.
        Myyvät kenkäsikin ensimmäiselle vastaantulijalle.
        Vain silloin minä olen puolellasi.
        Silloinkin minä olen tässä.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣 Sinä poistuit paikalta. Otit tikkaat ja kiipesit alas muurilta.

        ST

        Ihan tosissaankin, niin sinä saat pasuunoita kuulutella ja nämä tyypit viis veisaa sinusta... ovat jopa raakalaisia ja pahempia kuin "vihollisesi".

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta kommenttia kirjoitat vrk/ viikossa? Älä nyt koko ajan istu tietokoneesi äärellä. Harrasta liikuntaa, vaikka juuri nyt sääolot rupeaa olemaan kehnot.

        Hmmm.... Ehkä 24 /7 noin suurpiirteisesti laskettuna. Sinne päin 🤔

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun yön sudet piirittävät sinua.
        Olen kuin ylväs kotka muuriesi yllä, joka ei päästä vihollisia raatelemaan sinua.
        Veljesi rakkaat töräyttelevät torvillaan epävireistä soittoaan ja pilkkaavat.
        Myyvät kenkäsikin ensimmäiselle vastaantulijalle.
        Vain silloin minä olen puolellasi.
        Silloinkin minä olen tässä.

        LS

        Täällä ruudun tällä puolen on monia jotka ovat puilellani ja minä heidän.
        Mutta ihana ajatus ja kiltisti sanottu. Kiitos L. S

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ruudun tällä puolen on monia jotka ovat puilellani ja minä heidän.
        Mutta ihana ajatus ja kiltisti sanottu. Kiitos L. S

        ST

        Luuletko, että Jumala antoi uhrin, jotta pahimmat pedot voisivat rakentaa itselleen tikkaat taivaaseen? Sillä pedot ovat muureille pesänsä tehneet. Ahneet ryövärit asuvat Jumalan temppelissä ja istuvat kuninkaiden paikalla.

        Jos Jumala on sellainen, ei Häntä minulle ole olemassakaan. Istukoon pilkkaajien seurassa, nauttikoon viattomien verta.

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko, että Jumala antoi uhrin, jotta pahimmat pedot voisivat rakentaa itselleen tikkaat taivaaseen? Sillä pedot ovat muureille pesänsä tehneet. Ahneet ryövärit asuvat Jumalan temppelissä ja istuvat kuninkaiden paikalla.

        Jos Jumala on sellainen, ei Häntä minulle ole olemassakaan. Istukoon pilkkaajien seurassa, nauttikoon viattomien verta.

        LS

        Minä töräytin torven ihan huumorilla. No. Nyt mietin.. Laiskana ja turhautuneena. Viinaa vai vesijumppa? Kyllä se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko, että Jumala antoi uhrin, jotta pahimmat pedot voisivat rakentaa itselleen tikkaat taivaaseen? Sillä pedot ovat muureille pesänsä tehneet. Ahneet ryövärit asuvat Jumalan temppelissä ja istuvat kuninkaiden paikalla.

        Jos Jumala on sellainen, ei Häntä minulle ole olemassakaan. Istukoon pilkkaajien seurassa, nauttikoon viattomien verta.

        LS

        En tarkoittanut taivaaseen vieviä tikkaita L. S vaan muurinvartijoiden tikkaita, jotka kiipeävät muureille tähystämään vihollisia.

        ST


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Minä töräytin torven ihan huumorilla. No. Nyt mietin.. Laiskana ja turhautuneena. Viinaa vai vesijumppa? Kyllä se on

        Aivan kuin saisin olla varpaillaan kanssasi...yritän olla mukava, mutta teen sitä turhaan. Yhtälailla siitä vesijumpasta voi tulla kuten viinastakin, ihan turha töräytys.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut taivaaseen vieviä tikkaita L. S vaan muurinvartijoiden tikkaita, jotka kiipeävät muureille tähystämään vihollisia.

        ST

        Mitä ne siellä vartioitsee?

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan kuin saisin olla varpaillaan kanssasi...yritän olla mukava, mutta teen sitä turhaan. Yhtälailla siitä vesijumpasta voi tulla kuten viinastakin, ihan turha töräytys.

        LS

        Mitä sinä toivoisit mukavuutesi vastineeksietteise olisi turhaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne siellä vartioitsee?

        LS

        Vihollista. Sehän käy nyt kaikkiin seurakuntiin ja kirkkoihin, jyllännyt jo kauan ihan rappeutumuseen asti.
        Eikä ole jäänyt niihin lepäämään vaan jojaikuseen soluttautuu yhteiskunnissa instansseihin.
        Vartijat eivät kuule eivätkä näe. Vartijat ovat ihan pyörillä päästään. Eivät varoita.

        ST


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Mitä sinä toivoisit mukavuutesi vastineeksietteise olisi turhaa?

        Sanoit että olen piikikäs toisaalla, mutta sinä se Aurora osaat sitä olla todella. Jos ei halua omasta tahdostaan olla mukava siksi, että olisi vaan, niin on sitten olematta, mitään vastapalvelusta ei tarvinne siitä pyytää.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihollista. Sehän käy nyt kaikkiin seurakuntiin ja kirkkoihin, jyllännyt jo kauan ihan rappeutumuseen asti.
        Eikä ole jäänyt niihin lepäämään vaan jojaikuseen soluttautuu yhteiskunnissa instansseihin.
        Vartijat eivät kuule eivätkä näe. Vartijat ovat ihan pyörillä päästään. Eivät varoita.

        ST

        Oliko vihollinen vai Jumala, ristiretkillä mukana?
        Kristinuskon historia on täynnä verta ja suolia, juonittelua ja murhia. Nämä nykytouhut ovat verrattain pieniä juttuja...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko vihollinen vai Jumala, ristiretkillä mukana?
        Kristinuskon historia on täynnä verta ja suolia, juonittelua ja murhia. Nämä nykytouhut ovat verrattain pieniä juttuja...

        LS

        Ei ole tuosta kyse vaan sodasta henkimaailmassa. Ei sotaa lihaa ja verta vastaan.
        Tiedät L. S mistä puhun.

        S. T


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit että olen piikikäs toisaalla, mutta sinä se Aurora osaat sitä olla todella. Jos ei halua omasta tahdostaan olla mukava siksi, että olisi vaan, niin on sitten olematta, mitään vastapalvelusta ei tarvinne siitä pyytää.

        LS

        Totta.osaan olla tällä palstallatosi ivallinen.mutta nyt oli sun mukavuudesta kyse.olet hurjan ihana ihminen mutta nyt kirjoitit että koet oman mukavuutesi olevan turhaa😐


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Totta.osaan olla tällä palstallatosi ivallinen.mutta nyt oli sun mukavuudesta kyse.olet hurjan ihana ihminen mutta nyt kirjoitit että koet oman mukavuutesi olevan turhaa😐

        Niin...miksi minun pitäisi tuntea kuin olisin varpaillani? Haluan ymmärtää sinua, mutten ymmärrä...miksi viinaa, miksi discovaloista löydettyjä ystäviä...miksi...en tiedä oletko oikeasti holisti vai onko se kaikki leikkiä? Minä oikeasti välitän siitä, että olet minulle ihminen, arvokas kuin kuka tahansa muukin...ja haluaisin ojentaa kädenojennuksen, mutta koen riittämättömäksi itseni...onko kyse minusta...ehkä, jos et kaipaa edes ystävällisyyttä osaksesi?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tuosta kyse vaan sodasta henkimaailmassa. Ei sotaa lihaa ja verta vastaan.
        Tiedät L. S mistä puhun.

        S. T

        Niin st tiedän paljonkin asioista. Enemmän kuin moni voi koskaan tulla tietämään.


        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin...miksi minun pitäisi tuntea kuin olisin varpaillani? Haluan ymmärtää sinua, mutten ymmärrä...miksi viinaa, miksi discovaloista löydettyjä ystäviä...miksi...en tiedä oletko oikeasti holisti vai onko se kaikki leikkiä? Minä oikeasti välitän siitä, että olet minulle ihminen, arvokas kuin kuka tahansa muukin...ja haluaisin ojentaa kädenojennuksen, mutta koen riittämättömäksi itseni...onko kyse minusta...ehkä, jos et kaipaa edes ystävällisyyttä osaksesi?

        LS

        Olen alkoholisti.nyt olen vähentynyt juomista sellaiseksiettä maksaarvoni ovat parantuneet.siitäpä sitten sain kimmokkeen että voin juoda kun siitäei ole fyysisestivaaraa. Viimeksi join 6 päivää sitten.😑


      • auroraboreallis
        auroraboreallis kirjoitti:

        Olen alkoholisti.nyt olen vähentynyt juomista sellaiseksiettä maksaarvoni ovat parantuneet.siitäpä sitten sain kimmokkeen että voin juoda kun siitäei ole fyysisestivaaraa. Viimeksi join 6 päivää sitten.😑

        Ei sinun tarvitsisi ollavarpaillaan..mitä olen tehnyt että sinulla on sellainen olo?


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Olen alkoholisti.nyt olen vähentynyt juomista sellaiseksiettä maksaarvoni ovat parantuneet.siitäpä sitten sain kimmokkeen että voin juoda kun siitäei ole fyysisestivaaraa. Viimeksi join 6 päivää sitten.😑

        Pääsetkö eroon siitä? Et saisi juoda alkoholia enää koskaan.

        Se ei vähennä arvoasi oletko alkoholisti vai et, mutta mihin se voi sinut johtaa...pahimmillaan se tuhoaa aivosi, ei vain maksaasi. Ja kun sinulla olisi paljon elämässäsi toteutettavia unelmia. Ne kaikki valuvat silloin käsistäsi, viinaan.

        Vain itse olet elämäsi suunnannäyttäjä. Minä en moralisoi. Toivon vain että löydät parhaat puolet itsestäsi, viina voi viedä ne pois näkyvistä.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin st tiedän paljonkin asioista. Enemmän kuin moni voi koskaan tulla tietämään.


        LS

        😘

        ST


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pääsetkö eroon siitä? Et saisi juoda alkoholia enää koskaan.

        Se ei vähennä arvoasi oletko alkoholisti vai et, mutta mihin se voi sinut johtaa...pahimmillaan se tuhoaa aivosi, ei vain maksaasi. Ja kun sinulla olisi paljon elämässäsi toteutettavia unelmia. Ne kaikki valuvat silloin käsistäsi, viinaan.

        Vain itse olet elämäsi suunnannäyttäjä. Minä en moralisoi. Toivon vain että löydät parhaat puolet itsestäsi, viina voi viedä ne pois näkyvistä.

        LS

        Vesijumppa alkoi. En juo mutta en mennyt jumppaankaan. En tiedä mitä sanoa.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Ei sinun tarvitsisi ollavarpaillaan..mitä olen tehnyt että sinulla on sellainen olo?

        Olen kokenut jotkut viestisi sekaviksi varmaan ja joskus koen kait etten osaa sanoa sinulle oikeita sanoja. En osaa selittää, jos sanon kuin väärän sanan, "sivallatko" minua vai ymmärrätkö? En tiedä johtuuko se enemmän itsestäni kuin siitä mitä joku toinen tekee tai on?

        LS


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Vesijumppa alkoi. En juo mutta en mennyt jumppaankaan. En tiedä mitä sanoa.

        Jos sinä koet sen jumpan että oikeasti siitä pidät? Se on hieno juttu, jos et ole juonut moneen päivään. Oletko miettinyt mitkä tilanteet saavat sinut juomaan? Sinun ei tarvitse sitä tässä sanoa, mutta jos sinulle on tapahtunut menneessä asioita, joita peität juomalla, niin on aika päästää niistä irti.

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kokenut jotkut viestisi sekaviksi varmaan ja joskus koen kait etten osaa sanoa sinulle oikeita sanoja. En osaa selittää, jos sanon kuin väärän sanan, "sivallatko" minua vai ymmärrätkö? En tiedä johtuuko se enemmän itsestäni kuin siitä mitä joku toinen tekee tai on?

        LS

        Olen varma, että se johtuu tästä palstasta. Usein olen tarttunut epäkohtiin ja sivaltanut muita. Tällä palstalla oli kerran eräs, joka tiesi minut siviilistä. Hän kertoi huomaanneensa sen että olen yleensä aika hiljainen.
        Kirjoitit ns.parhaista puolista minussa. Olen hyvä kuuntelemaan. Siitä olen saanut positiivista palautetta myös.
        En ole ollenkaan sellainen rähjääjä jollaisena varmaan palstalaiset minut näkevät.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Olen varma, että se johtuu tästä palstasta. Usein olen tarttunut epäkohtiin ja sivaltanut muita. Tällä palstalla oli kerran eräs, joka tiesi minut siviilistä. Hän kertoi huomaanneensa sen että olen yleensä aika hiljainen.
        Kirjoitit ns.parhaista puolista minussa. Olen hyvä kuuntelemaan. Siitä olen saanut positiivista palautetta myös.
        En ole ollenkaan sellainen rähjääjä jollaisena varmaan palstalaiset minut näkevät.

        Minä uskon sen, että olet oikeasti toisenlainen minkä kuvan täällä voi saada. Osaan samaistua siihen. Minuakin pidetään varmaan rähjääjänä palstoilla ja olen oikeasti jotain muuta ja sitten palstoilla on syytetty tai annettu epäsuorasti ymmärtää, että olisin jonkinlainen ilkimys ja jossain vaiheessa aloin näkemään itseni sen kautta...olen toisaalta ymmärtänyt, etteivät he tiedä ja tunne minua ja eivät voi arvioida minua niin...se kertoo arvioijista enemmän kuin sinusta ja minusta, todellisesti.

        Se on hyvä taito, ja moni varmasti arvostaa sitä sinussa, kuuntelemisen taitoa.

        LS


    • Anonyymi

      Korvat tukossa eläkeharppujen pihistessä.

    • Anonyymi

      1.Surutonna vain kulkevi kansa, ja niin vieraana Herralle vaan.
      Vaikka aika jo illaksi painuu, tulo Herran kun läsnä on.
      2. Jospa tietäisit kansa nyt Suomen, mitä vaativi aikasi tää!
      Miten etsikkoaikasi on sulla, niin suuri ja voimallinen.
      3. Jospa tietäisit Herrasi armon, miten suuri se kohtaasi on!
      Sinä kiireesti rientäisit sinne, Hänen ristinsä ansioon.
      4. Jospa tietäisit Herrasi armon, miten suuri se kohtaasi on!
      Sinä kiireesti rientäisit sinne, Hänen ristinsä ansioon.
      5. Jospa tietäisit haavasi kaikki, ja sen kurjuuden, synti mi tuo.
      Sinun vuoteeltas kuuluisi itku, sinä kyllä et nukkua vois.
      6. Jospa tietäisit, että ei luottaa, ohi Luojan saa luotuihin niin.
      Ja huolettomuutehen vaipuin, rauhanaikoja vuotella vaan.

    • Anonyymi

      Kyllä ne selviä ääniä antavat, mutta ei tällaisilla palstoilla?

      Keskellä pilkkaavaa maailmaa ne antaa valoa ja suolaa. . .
      Ja sinnehän Jeesus käski mennä. Kaikkeen maailmaan.

      Kuka on minkäkin paikan ja avatun oven nähnyt.
      Sana ei tyhjänä palaja.

      • Anonyymi

        Totta, mutta en näe vartijoita. Näetkö sinä?

        ST


    • Anonyymi

      Tuollaista duettoa en ole nähnyt ennen. Mikä oli lopputulos? En ymmärrä. Itse seison vartiotornissa ja tähystän. Näinhän jo Jeremia kehotti.

      • Anonyymi

        Hienoa, mutten näe niitä muita vartijoita, joiden pitäisi varoittaa muureilla muita

        ST


    • Anonyymi

      Nyt on pelastuksen hetki sitten on myöhäistä katua.
      Vartija, joko armon aika on lopussa.
      Anna pasuunan soida.

      • Anonyymi

        Missä ovat seurakunnan vartijat. Miksi on mennyt korvasyyhyksi?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ovat seurakunnan vartijat. Miksi on mennyt korvasyyhyksi?

        ST

        Kierrät kehää. Muistatko kuinka lasketaan ympyrän kehän pituus? Minä tiedän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kierrät kehää. Muistatko kuinka lasketaan ympyrän kehän pituus? Minä tiedän.

        En viitsi valehdella niin en vastaa kysymykseesi.
        Eikö sinustakin vartijat nuku?

        ST


    • Anonyymi

      Armonaikaa on vielä Lopunajoillakin tullaan uskoon. Mutta puimatantereet soivat
      Jos nyt ei tehdä parannusta, eivät he ehdi kasvaa ja ovat eksytyksen pahentuessa vietävissä. Eivät ehdi juurtua vaan heidät irtu repäistään.

    • Anonyymi

      Jesaja:
      21:12 Vartija vastaa: "Aamu on tullut, mutta silti on yö. Jos vielä kyselette, niin kyselkää; tulkaa uudelleen

      ST

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe