Onko Hyvinkäällä enää kunnon partureita? Torniparturi oli aikoinaan todella hyvä ja tasokas. Se oli vakipaikkani. Ilmeisesti omistajan tytär piti sitä vielä äitinsä jälkeen mutta sitten liike katosi.
Onko muilla millaisia kokemuksia Hyvinkään partureista? Partureitahan Hyvinkäältä löytyy ehkä vähän liikaakin asiakaspotentiaaliin verrattuna.
Hyvinkään parturit
10
177
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen tykännyt Margitin ekokampaamosta Jussintorilla. Työntekijät osaavat siellä asiansa eikä siellä ole liikaa hajuja.
- Anonyymi
Torni oli minunkin suosikkini. Sekä äiti että tytär olivat hyviä työssään. Ei ole uutta vakipaikkaa nyt, vaimo ajaa nykyisin konetukan. Halvaksi tulee ja nopea pestä.
- Anonyymi
Hämeenkadun ja Parantolankadun risteyksessä olevaa DeLuxea voin suositella. Ei ajanvarausta, todella pätevät ammattilaiset ja halvat hinnat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämeenkadun ja Parantolankadun risteyksessä olevaa DeLuxea voin suositella. Ei ajanvarausta, todella pätevät ammattilaiset ja halvat hinnat.
Kiitti vinkistä
- Anonyymi
Jos nimenomaan parturia etsitään, ei siis kampaamoa, niin ehdottomasti paras kaikilla mittareilla on Arman Uudenmaankadulla. Hyvä leikkaus, edullinen ja nopea - ilman ajanvarausta. Liikkeessä kaiken lisäksi mukava ja positiivinen tunnelma. Suosittelen.
- Anonyymi
Jos asiakas on tykännyt Torniparturin tavasta leikata hiukset, ei ehkä kannata mennä paikkaan, jossa sivut ja niska vedetään koneella sängelle ja päälle jätetään "ananas".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos asiakas on tykännyt Torniparturin tavasta leikata hiukset, ei ehkä kannata mennä paikkaan, jossa sivut ja niska vedetään koneella sängelle ja päälle jätetään "ananas".
Kävin tuossa armanissa. Minut leikannut oli miellyttävä , kertomansa mukaan kurdistanilainen nuorimies, joka ei paljoa kysellyt, mutta leikkasi nopeasti koko rahan edestä, eli lyhyemmäksi kuin kukaan parturi ennen häntä. Lopuksi hän hieroi vahaa käsiinsä, ja kiilotti tukkani alkavan kaljuni. Hän kertoi menneisyydestään ja toiveistaan avoimesti. Voin suositella jos pitää lyhyeksi leikatusta, maahanmuuttajien suosimasta kampauksesta, jota pitää leikata parin viikon välein pysyäkseen saman näköisenä.
- Anonyymi
Taas tätä mainostamista.
- Anonyymi
Itse kävin viime kesänä Willan Hairlekiinissa ja siellä oli todella pätevä nuori nainen leikkaamassa. Hän teki tosi hyvää työtä ja hän oli myös hyvää juttuseuraa. Syksyllä kun kävin niin ei ollut enää siellä töissä. Minneköhän mahtoi mennä? Tämä minun tukkani syksyllä leikannut oli myös hyvä, joten voin suositella paikkaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818