Käytännössä kaikki suomalaiset tyytymättömiä Halla-ahoon

Anonyymi

Eikä mahdollinen syyte apurahojen kavaltamisesta yhtään nosta Halla-ahon suosioita, muutoin kuin rikollisten joukossa. Maaseudun tulevaisuus -lehti teetti tutkimuksen.

Pääministeri Marin oli ylivoimaisesti suosituin henkilö.

Rehellisyys maan perii, se pitäisi persujenkin jo tietää.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persuilla on jo yli miljoonan suomalaisen kannatus. Miljoona suomalaista ei voi olla väärässä.

    • Anonyymi

      Vain puolet äänestäjistä on keskimääräistä älykkäämpiä. Persujen kannatus tuskin nousee yli 50 %.

      • Anonyymi

        Persujen äo ei nouse yli 50:n.


      • Anonyymi

        Kepun Pravdaan uskoo keput itse ja niitä on enää vähän


    • Anonyymi

      Vain promille EU:n äänioikeutetuista kannattaa Suomen vihreitä.

    • Anonyymi

      Pieni kavallus on meriitti poliitikolle!
      Anttikin oli hetken Pääministerinä,

    • Anonyymi

      Ruumus on yksi syy, miksi ihmiset karsastavat tyyppiä yli kaiken.

      • Anonyymi

        Meeppäs meikkaamaan siitä, ja laita vaikka lisää korvarenkaita ja lakkaa varpaankyntesikin ja kulmakarvatkin sateenkaari väreillä., että saat peilailla päätäsi keikistellen loppupäivän pikkurillit pystyssä.


    • Anonyymi

      En minä ainakaan ja luulen että en ole yksin samaa mieltä

      • Anonyymi

        Muutama rasistinen sekopää tosiaan kannattaa tuota hullua. Mitä lie narkkareita.


    • Anonyymi

      Avaaja ei edusta "käytnnössä kaikkia suomalaisia" Miksi valehtelet ?

    • Anonyymi

      Halla-Ahonenkin vain yksinkertaisesti osannut tehdä sitä,sanakirjaa! Se siitä.
      Epäilen vahvasti jo sitä hänen tohtorin väitöskirjaansa. Onko edes sitä itse tehnyt? Vai ostanut? Nuo kirjoitukset ja twiittit ovat niin keskenkasvuisten tasoa, että on syytä epäillä.

      • Anonyymi

        Olisko väikkäri Rankin Xeroxin käsialaa, kuten on Lautasaaren gradukin?


      • Anonyymi

        Millä tavalla apuraha kavalletaan? Minä typerys olen luullut, että apurahaa haetaan johonkin tutkimukseen tai tehtävää varten. Käsittääkseni on aika hankala kavaltaa apurahoja, jos ei sitten satu olemaan apurahakassoja hoitamassa.
        Kun apurahan saa omalle tililleen, sen voi nostaa sieltä omaan käyttöönsä. Se ei ole kavaltamista. Tai jos on, minäkin kavallan valtion rahoja kerran kuussa, kun saan valtiolta rahaa tililleni!


      • Anonyymi

        Vai osui se Halla-ahon tviitti noin hyvin napakymppiin, niinkuin totuus osuu, ja aattele, koko kansa näkee sen, ja nauraa.
        Halla-aho osaa aina parantaa kansan mielialaa.


    • Anonyymi

      Demarina olen tyytymätön vähäiseen huomioon eduskunnan oven saranoita kohtaan, olen varma että ne on joku lapualainen joskus asentanut viestimään fasistista sanomaa ja lietsomaan sosiaalisen konstruktion aiheuttamaa sortoa maassamme, ei kyllä nyt täytyy joku kehitysapu paketti kyhäillä tämän fasismin kukistamiseksi.

    • Anonyymi

      Hienoa! Kannatan Jussi Halla-ahoa ja hänen ideologiaansa. Ihan pakkohan se on, hän on ainoa kansanedustaja, joka saa näin paljon ilmaista mainosta.
      Eikö todellakaan muilla puolueilla ole jäsenistössään ketään älykästä ja kielitaitoista tyyppiä, joka osaisi niin hätkähdyttävän hyvin kirjoittaa suomalaisesta yhteiskuntapolitiikasta, kuin Halla-aho?
      Pelkurit räkyttää, karavaani kulkee ja totuus selviää!

    • Anonyymi

      Harva ihminen diggaa party pooppereista. Persuilla on tapana iskeä puukkoa jokaisen selkään, eikä naysayer Halla-aho ole mikään poikkeus.

      • Anonyymi

        Näin oikeana suomalaisena ymmärrän perussuomalaisia ja Halla-ahoa inhoavia. Kuulun itsekin näihin oikeisiin suomalaisiin.


    • Anonyymi

      Vain muutama hulluimmista kannattaa rasismia.

    • Anonyymi

      Persujen ideologia on verovarojen kahmita. Tätä persu kutsuu isänmaallisuudeksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe