Yliruokittu romaani oli sosiaalitoimiston juoni

Anonyymi

Suomalaiset ovat rasisteja ja heidän toimintastrategia oli ruokkia sikahumalaan romaanit.

varokaa nyt, sillä juoni on tässä paljastettu!

eläkää terveenä ja opiskelkaa yliopistossa vapaasti ja parantakaa maailmaa!

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ystäväni Persekärpänen päätti sitten loistaa aivan ikiomalla aloituksellaan ja oikein hyvinhän se meni. Hieman korjattavaa toki jäi kuten jokainen toki huomaa.

Ostin ensimmäisen autoni romaneilta. Se oli teräksenharmaa Mini countryman pienellä kattoluukulla varustettuna. Ehkä se oli tuuletusluukku; en tiedä?
      Öljyä sai kaataa litran joka tankkauksella mutta mitä valiä; naperon riemu oli rajaton ikiomasta autosta.
      Kojelauta oli hieman nuhraantunut joten maalasin sen Jokerilla kirkkaan keltaiseksi ja hieno tuli.
      Että kiitoksia vain romanimyyjille!

• Anonyymi

Yliruokittu romaani. Ehheh! Se on sosiaalitoimiston vika ellei posket näy takaapäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yliruokittu romaani. Ehheh! Se on sosiaalitoimiston vika ellei posket näy takaapäin.

Huomasko porukat. Mun viesti poistettiin ja alotuskin on ollut vasta voimassa alle puoli tuntia. Minun viestin poistoon meni sekuntti. Laitan sen tähän perään ihan kohta. Olkaa valmiit aukasemaan tää ketju. Ei tartte kopioida. Näette vaan kuinka ylläpito toimii.

• Anonyymi

Kas mikä nyt oli kun ei kehdannutkaan poistaa. Ainakin näette etti tässä ole mitään sääntöjenvastaista. Eikö ne ole ne säännöt mitä palveluntarjoaja tiedottaa kaikille ja kaikkien olisi niitä noudatettava. Ei se saa alkaa ketään yksittäistä kirjoittajaa alkaa syrjimään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kas mikä nyt oli kun ei kehdannutkaan poistaa. Ainakin näette etti tässä ole mitään sääntöjenvastaista. Eikö ne ole ne säännöt mitä palveluntarjoaja tiedottaa kaikille ja kaikkien olisi niitä noudatettava. Ei se saa alkaa ketään yksittäistä kirjoittajaa alkaa syrjimään.

Niin ne vaan poistaa sen viestin. Näyttääkö ne edes sitä muille. Onko tää ihan fasistinen foorumi. En tarkoita millään pahaa fasismia kohtaan jos se on yhtä hienostunutta ja älykästä niin kuin eräällä, vaan tarkoitan että ei ole reilua poistaa vain minun viestiäni. Laitan sen tämän jälkeen vielä kerran ja te jotka ehditte sen lukea niin kertokaa että ehditte eikä tartte edes kommentoida. Tämä on periaate kymysys sananvapaudesta. Ei palveluntarjoaja voi tehdä omia sääntöjä.

• Anonyymi

Ei kirjaa voi ruokkia mitenkään!!

• Anonyymi

Jos novellia ruokkii niin siitä tulee raomaani, mikä on aina paksumpi kuin short story eli novelli.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos novellia ruokkii niin siitä tulee raomaani, mikä on aina paksumpi kuin short story eli novelli.

Olen aina pitänyt novellien kirjoituksista. Takavuosina niitä sain myytyä erilaisiin lehtiin pilipalihinnoista. Aiheet tempaisin mielikuvitusmaailmastani joka on sanoisinko rikas.
        Aiheeksi kelpaa mikä tahansa ajatuksenpoikanen ja juoni kehittyy siinä sitten paukutellessa.

Minua on yllytetty kirjoittamaan kirjoja; sanovat että niillä voisi olla kysyntää.
        Yksi kustantaja tarjosi ennakkopalkkiota ja saisin valita aiheen vapaasti.
        Kieltäydyin.

• Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

Olen aina pitänyt novellien kirjoituksista. Takavuosina niitä sain myytyä erilaisiin lehtiin pilipalihinnoista. Aiheet tempaisin mielikuvitusmaailmastani joka on sanoisinko rikas.
        Aiheeksi kelpaa mikä tahansa ajatuksenpoikanen ja juoni kehittyy siinä sitten paukutellessa.

Minua on yllytetty kirjoittamaan kirjoja; sanovat että niillä voisi olla kysyntää.
        Yksi kustantaja tarjosi ennakkopalkkiota ja saisin valita aiheen vapaasti.
        Kieltäydyin.

Tuolla kirjootetahan susta. En ymmäärtäny pualiakaa, mutta ei kai sen väliä.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16620221/luovaa-keskustelua

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8272
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3243
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2566
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2175
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      36
      2139
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      26
      2128
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1907
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1703
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      61
      1657
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18