Moikka! Oon 16-vuotias ja alotin tossa päälle kuukausi sitten Azalia merkkiset minipillerit ja mietin että tuleeko rintojen kipu siitä? Rinnat ei ole arat vaan niiden kainalon puolia ja alaosia painellessa on kipeät. Ei haittaa normi elämääni muuta kuin silloin kun ite havannoin että nyt sattuu. Muita oireita ei ole oikein tullut. Syöminen on mennyt miten sattuu ja mietin myös mikä voisi aiheuttaa ruokailun jälkeisen pahoinvoinnin? Isäni sanoi vain että voi olla siitä jos syön liian oudoin välein. Laitoin kouluterveydenhoitajalle myös asiasta viestiä. Joskus ei vaan tee mieli syödä mutta pakotan itseni etten ala kuihtua kasaan sillä olen vain 45kg ja 161cm ja haluaisin lihoa. Ihanne paino olisi vrm se 50-55 välillä.
Minipillerit
Anonyymi
1
1261
Vastaukset
- Anonyymi
Yleiset (voi esiintyä enintään yhdellä käyttäjällä kymmenestä):
mielialan vaihtelut,
masennus,
sukupuolisen halukkuuden (libidon) väheneminen,
päänsärky,
pahoinvointi,
akne,
rintojen kipu,
epäsäännölliset kuukautiset tai kuukautisten poisjääminen,
painonnousu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213711- 162665
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3792066Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391899- 271731
- 311647
- 321609
- 141277
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671202- 121131