Tieteelliset lehdet eivät julkaise maskitutkimuksen tuloksia

Anonyymi

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sehän on itsestäänselvyys ettei tuo maskipelleily julkisilla paikoilla mitään vaikuta. Ihmisillä on silmät ja korvat mistä pääsee sisään virus kuin virus. Ja ihokin.

      Ehkä lihottaa maskimyyjän tiliä, ei muuta, maskipelleily.

    • Anonyymi

      "WHO varoittaa Eurooppaa jo kolmannesta aallosta – uusi koronaviruskuolema 17 sekunnin välein." ( Iltalehti tänään)

      Laskinko väärin, että jos joka sekunti kuolee noin 360 ihmistä joka tapauksessa vanhuuteen, sairauksiin, tapaturmiin, sotiin, abortteihin, jne., että sen suteuttaminen Covidin aiheuttamiin kuolemiin edellyttäisi otsikon tapauksen mukaan vielä pientä muutosta, jotta maailman väkiluku alkaisi laskea? Kun pandemia vielä ryöpsähtää eksponentiaaliseen leviämisvaiheeseen , ei mene kauaakaan kun ollaan tilanteessa, jossa "Linkola kääntyy haudassaan". Kuolemat alkavat olla enemmistö syntymiin verrattuna.

      No on se aika sarkastista kirjoittaa tuosta aiheesta.😩

      Hyökätäänköyhdessä Covidin kimppuun. Aseet hankimme esimerkiksi Modernalta tai Pfizeriltä. No okei, ne ovat NATO-aseita. Sputnik-5 olisi kyllä ilmeisen hyvä atomiase myös, mutta sen kolmannen faasin "koekaniinien" osuus oli niin pieni, että sitä voidaan käyttää tekosyynä, ettei sitä hankita.?

    • Anonyymi

      Kiinalaisesta Remdesiviriä ei kyllä uskalla myöskään ottaa, vaikka se auttaisikin. Lohikäärmeen henkäuksen, eli Covidin alulle panijat tulivat Wuhanista. Lähde on luotettava: Trump. Hänhän on ollut koko ajan oikeassa. Lignellin kanssa samoilla linjoilla. Pandemian alkuvaiheessa WHO:n pääjehu kehui Ruotsin olevan oikeilla linjoilla pandemian hoidossa. Kai sen muistat?!

      Mutta Remdesivir, klak, klak, klak, klak..., sitä ei kyllä uskalla ottaa. Sehän on maasta, jossa on myös Huawei-käänykät. Jos Lohikäärme tuottaakin onnea vaan Kiin alaisille? Remdesivir voi olla välinen asettaa meihin nanorobotteja valvontaa ja kauko-ohjausta...? ))

    • Anonyymi

      niin onko tämä red dragon-family tms. kaiken ytimessä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe