Olen mieleltäni järkkynyt juutalainen

Anonyymi

Tahdon ottaa kotiseurakunnassani käyttöön Mooseksen lain kuolemantuomiot. Jos joku kerää polttopuita sapattina tai ostaa tai myy jotakin tai nai kuukautisten aikana tai kiroaa vanhempiaan, niin täältä pesee ja kivet lentävät. Poliisi takavarikoi kiukaan kivet, joten pitää nekin varastaa naapurilta. Herra paratkoon!

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös antifanteilla ollut repullinen kiuaskiviä.

    • Anonyymi

      > Tahdon ottaa kotiseurakunnassani käyttöön Mooseksen lain kuolemantuomiot.

      No, sitten sinun pitäisi olla ensin Jumalan nimittämä tuomari, eikä Jumala taida nimittää epävanhurskaita ihmisiä tuomareiksi.

      "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi; sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan."
      Mat. 7:1-2

      "Pitäkää itsestänne vaari! Jos sinun veljesi tekee syntiä, niin nuhtele häntä, ja jos hän katuu, anna hänelle anteeksi. Ja jos hän seitsemän kertaa päivässä tekee syntiä sinua vastaan ja seitsemän kertaa kääntyy sinun puoleesi ja sanoo: 'Minä kadun', niin anna hänelle anteeksi."
      Luuk. 17:3-4

      • "...eikä Jumala taida nimittää epävanhurskaita ihmisiä tuomareiksi."

        Laitatko nimittämisasiakirjan, jossa on Jumalan allekirjoitus? Kelpuutan myös äänitallenteen, jossa Jumala suullisesti nimittää tuomarin. Ai et pysty vai? Sitähän minäkin. Nämä Jumalan nimittämiset sun muut ohjeet profeetoille johtuvat unista (monet Raamatun profeetat), epileptisistä kohtauksista (Paavali kohtasi ylösnousseen Jeesuksen) ja paranoidisesta skitsofreniasta (esimerkiksi Aabraham).


    • Anonyymi

      Ainakin kuulostaa johdonmukaiselta.

      Siis että jos juutalaiset haluavat totella Mooseksen lakia niin silloinhan heidän pitäisi hoitaa kaikki eläinuhrit ja lain muutkin käskyt.

    • Anonyymi

      ei niitä tarvitse tässä maassa varastaa... kysy vaan...

    • Anonyymi

      ne jotka ottavat kaiken noista kirjoista tosissaan ovat mielestäni aika... noh.. sanotaan vaikka että erikoisia....

      En diggaile eritosin juutalaisista koska heillä on ollut tuo tietty dogma.
      mikä on heidät heilauttaneet paremmalle puolelle rahan suhteen.

      En tykkää myöskään muslimeista, joilla on dogma, jonka suhteen meidät
      mukamas voi heilauttaa pois.

      En perhanassa tykkää myöskään "kansanmiehistä" jotka luulevat tekevänsä jotain
      tekemällä kultin.

      Jos olet "evankelista" minulla on vahva halu ampua sinua naamaan haulikolla.

      Koska ihmiskunta ansaitsee parempaa.


      Ja häpeän itseäni.

      • Anonyymi

        Kipitähän heti aamusta ottamaan lääkkeesi.


    • Anonyymi

      Jeesuskin nai aina kuukautisten aikaan. Perimätiedon mukaan hän sanoi: "Totisesti, totisesti Jeesus tulee kerran kuussa ja miksei maassakin!"

    • Anonyymi

      Laissa lukee myös: Niin kuin Jumala antoi teille mannaa 40 vuoden ajan erämaassa niin tulee Minun (Mooses) jälkeeni toinen profeetta, joka on ELÄVÄ LEIPÄ. Joka kuulee tuota profeetta elää, mutta joka ei häntä kuule se poistettakoon kansansa keskuudesta. Niin nyt tuo elävä leipä tuli Jeesuksen Kristuksen muodossa. Ja niin nyt on Jeesus sanonut, joka uskoo minuun hänestä tulee kuin elävän veden lähteistä ja niin onkin Islam uskontoa perinyt tuon elävän veden lähde asian Mujaddid uudistajan muodossa. Seuraava Mujaddid tulee olemaan Imaami Mahdi, jota myös käsittäkseni ainakin kirjojensa nimien perusteella paavi Johannes Paavali II odotti Vatikaanin II konsiiliin hengessä. Niin uskon hänen suomennettujen teostensa nimien perusteella.

      Imaami Mahdin kanssa tulee Profeetta ISA, joka on ristillä vuonna 33 jKr kuolleen Luojan suun viimeinen henkäys. Materialisoituneena.

      Imaami Mahdi palauttaa Juutalaisille alkuperäisen uskon ja Kristityille alkuperäisen evankeliumin. Hänellä on siihen valtuutus juuri siksi, että hänen mukanaan on Profeetta Isa, joka on ristillä vuonna 33 jKr kuolleen Luojan suun viimeinen henkäys. Muuten tuollaista valtuutusta ei olisikaan. Vain itse Luoja kykenee palauttamaan juutalaisille alkuperäisen lain.

      Entä montako luulette kivitettävän vuodessa verrattuna esim. Covind uhrien määrään tai Arabien sotimien sotien uhrien määrään? Tarvitaan jokaisen tapauksen kohdalla Korkeimman oikeuden päätelmä ja luulen, että ehkä jää lain uhrien määrä johonkin 150 - 300 per vuosi. Ja vielä on sekin, että jos uhreja tulee enemmän niin maximi katto on 70 000 kokonaisuudessaan. Jos tulee niin paljon uhrja niin käyttöön otetaan JOOSUAN esittämä kysymys : VALITKAA TÄNÄ PÄIVÄNÄ KETÄ TAHDOTTE PALVELLA JUMALAA VAI JOTAKIN MUUTA. MINÄ JA MINUN SUKUNI PALVELEVAT JUMALAA MUTTA JOS NIIN ON TEHKÄÄ TE PUOLESTANNE OMA VALINTANNE MYÖS.

    • Anonyymi

      Ei tuo vielä mitään.
      Pikkiriikkinen osa Juutalaisista on saattanut aidosti kääntyä messiaaniseksi Juutalaiseksi!
      Erittäin vaikea häiriötila.

    • Anonyymi

      "Muista tehdä viittasi kulmaan tupsut"

      Pitääkö siihen minun nahkatakkiin nyt alkaa virittelemään tupsukoita?
      Vasikka kermakastikkeessa on kyllä hyvää. Sorry!

      • Anonyymi

        Porsaan perse on ihanampaa, saataisen hyvää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe