Kuka hyötyy väestönvaihdosta?

Anonyymi

Kuka hyötyy maahanmuuttajien suuresta joukosta ja heidän tulemisesta maahan? Onko pyrkimys se, että yritykset saavat halvempaa työvoimaa suomalisten tilalle?

13

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä hyödyt kun veromaksajia riittää maksamaan sun vanhuuden.

    • Toki halpatyövoiman saanti on yksi sivujuonteista.

      Päätarkoitus on kuitenkin NWOn pyrkimys tuhota valkoinen rotu sekoittamalla se alempiin rotuihin. Tämä näkyy selvästi siinä että maahamme otetaan vain siitoskykyisiä nuorukaisia.
      Valkoinen rotu on liian älykästä ja itsepäistä sopeutumaan pyyteettömästi eliitin orjajoukoiksi.

      • On laskettu että yksi matu aiheuttaa maallemme 1 000 000:n euron kulut elinaikanaan.
        Työtätekemättömiä matuja on jo 300 000.
        Laskekaa siitä heidän nettohyötynsä Suomelle.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        On laskettu että yksi matu aiheuttaa maallemme 1 000 000:n euron kulut elinaikanaan.
        Työtätekemättömiä matuja on jo 300 000.
        Laskekaa siitä heidän nettohyötynsä Suomelle.

        Lasten tekeminen Suomessa on kannattamatonta businestä.
        Yksi menee, jokainen pariskunta saa raavittua normaalilla työntekemisellä sen 200.00€, minkä lapsi kahdeksantoistavuotiaaksi kasvatettuna maksaa. Kun lapsia on kolme, mikä mielestäni pitäisi olla poliittinen tavoite, jos haluamme nähdä valtion nimeltä Suomi vielä 2200 - luvulla, on luksusta - 600.000€. Jopa Kiina on muuttanut politiikkaansa yhdestä lapsesta kahden lapsen politiikkaan.
        Arvovalintoja. Viro on onnistunut politiikassaan paremmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lasten tekeminen Suomessa on kannattamatonta businestä.
        Yksi menee, jokainen pariskunta saa raavittua normaalilla työntekemisellä sen 200.00€, minkä lapsi kahdeksantoistavuotiaaksi kasvatettuna maksaa. Kun lapsia on kolme, mikä mielestäni pitäisi olla poliittinen tavoite, jos haluamme nähdä valtion nimeltä Suomi vielä 2200 - luvulla, on luksusta - 600.000€. Jopa Kiina on muuttanut politiikkaansa yhdestä lapsesta kahden lapsen politiikkaan.
        Arvovalintoja. Viro on onnistunut politiikassaan paremmin.

        Kiitos järkiperäisestä kirjoituksesta joita näemme täällä harvoin.

        Suomi ei ole kokonaisvaltaisesti kovinkaan lapsiystävällinen. Toki pahvilaatikko täynnä vauvatarvikkeita on saanut ihastusta ympäri maailman.
        Mutta karu totuus on että lapsen saattaminen täysi- ikäiseksi maksaa meillä kohtuuttomasti huolimatta "ilmaisesta" kouluopetuksesta.

        Jos lapsen teko olisi halpaa ja ongelmatonta niin toki syntyvyys maassamme olisi aivan toista luokkkaa.
        Itse olen saattanut maailmalle 5 lasta ja tiedän mitä se on vaatinut.
        Satoja unettomia öitä, valtavia rahapanostuksia, avioeroja ja kaikkea mahdollista epämukavuutta.

        Mitä olen saanut vastineeksi? Voin sanoa olevani isä.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Kiitos järkiperäisestä kirjoituksesta joita näemme täällä harvoin.

        Suomi ei ole kokonaisvaltaisesti kovinkaan lapsiystävällinen. Toki pahvilaatikko täynnä vauvatarvikkeita on saanut ihastusta ympäri maailman.
        Mutta karu totuus on että lapsen saattaminen täysi- ikäiseksi maksaa meillä kohtuuttomasti huolimatta "ilmaisesta" kouluopetuksesta.

        Jos lapsen teko olisi halpaa ja ongelmatonta niin toki syntyvyys maassamme olisi aivan toista luokkkaa.
        Itse olen saattanut maailmalle 5 lasta ja tiedän mitä se on vaatinut.
        Satoja unettomia öitä, valtavia rahapanostuksia, avioeroja ja kaikkea mahdollista epämukavuutta.

        Mitä olen saanut vastineeksi? Voin sanoa olevani isä.

        Niin, lapsia olet maailmaan saattanut.

        Mutta isäksi et sitten päätynyt.

        Isä ei koskaan laske unettomia öitä tai muita "epämukavuuksia".

        En odota että ymmärrät mistä on kyse.

        Mutta kiitos että kiteytit Suomen ongelman hyvin selvästi. Väki on niin oman navan tuijottaja ettei lapsille ole tilaa. Pidän tätä kuitenkin hyvänä tilanteena, vialliset geenit ja haitalliset käytösmallit ei leviä kun lapsia ei tehdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, lapsia olet maailmaan saattanut.

        Mutta isäksi et sitten päätynyt.

        Isä ei koskaan laske unettomia öitä tai muita "epämukavuuksia".

        En odota että ymmärrät mistä on kyse.

        Mutta kiitos että kiteytit Suomen ongelman hyvin selvästi. Väki on niin oman navan tuijottaja ettei lapsille ole tilaa. Pidän tätä kuitenkin hyvänä tilanteena, vialliset geenit ja haitalliset käytösmallit ei leviä kun lapsia ei tehdä.

        Suvakit ällöävät ja inhoavat valkoista heteromiestä.
        Se on heille pahinta mitä voi mailmassa olla. Tilalle täytyy saada umpityhmiä negroja tai ainakin ananastukkaisia sliipattuja arabeja.

        Näillä mennään mutta ei tästä hyvä heilu...... :-)


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Suvakit ällöävät ja inhoavat valkoista heteromiestä.
        Se on heille pahinta mitä voi mailmassa olla. Tilalle täytyy saada umpityhmiä negroja tai ainakin ananastukkaisia sliipattuja arabeja.

        Näillä mennään mutta ei tästä hyvä heilu...... :-)

        Koska sinut vaihdetaan?

        Sinä et kuulu Maailmaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska sinut vaihdetaan?

        Sinä et kuulu Maailmaan.

        Kaikelle on aikansa, myös minulle.
        Toki kaikki haluaisivat elää ikuisesti ja seurata mihin tämä umpihullu maailmamme onkaan menossa.


      • Anonyymi

        Katoppa persnatsia sai yhden tykkäyksen. Eli nyt sulla on yhtä tollo kaveri, onnea!😠


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Kiitos järkiperäisestä kirjoituksesta joita näemme täällä harvoin.

        Suomi ei ole kokonaisvaltaisesti kovinkaan lapsiystävällinen. Toki pahvilaatikko täynnä vauvatarvikkeita on saanut ihastusta ympäri maailman.
        Mutta karu totuus on että lapsen saattaminen täysi- ikäiseksi maksaa meillä kohtuuttomasti huolimatta "ilmaisesta" kouluopetuksesta.

        Jos lapsen teko olisi halpaa ja ongelmatonta niin toki syntyvyys maassamme olisi aivan toista luokkkaa.
        Itse olen saattanut maailmalle 5 lasta ja tiedän mitä se on vaatinut.
        Satoja unettomia öitä, valtavia rahapanostuksia, avioeroja ja kaikkea mahdollista epämukavuutta.

        Mitä olen saanut vastineeksi? Voin sanoa olevani isä.

        Että ihan useampi ero, kukapa sinua pitempään katselisi!


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Kiitos järkiperäisestä kirjoituksesta joita näemme täällä harvoin.

        Suomi ei ole kokonaisvaltaisesti kovinkaan lapsiystävällinen. Toki pahvilaatikko täynnä vauvatarvikkeita on saanut ihastusta ympäri maailman.
        Mutta karu totuus on että lapsen saattaminen täysi- ikäiseksi maksaa meillä kohtuuttomasti huolimatta "ilmaisesta" kouluopetuksesta.

        Jos lapsen teko olisi halpaa ja ongelmatonta niin toki syntyvyys maassamme olisi aivan toista luokkkaa.
        Itse olen saattanut maailmalle 5 lasta ja tiedän mitä se on vaatinut.
        Satoja unettomia öitä, valtavia rahapanostuksia, avioeroja ja kaikkea mahdollista epämukavuutta.

        Mitä olen saanut vastineeksi? Voin sanoa olevani isä.

        Asuminen maksaa kohtuuttomasti. Asuntojen hinnat on mitoitettu työssäkäyvän lapsettoman pariskunnan mukaan - mitä he elämänsä aikana saavat palkkaa, kiinteiden menojen jälkeen loput palkkarahat kuluvat asuntolainan lyhennyksiin. Lapsia ei kannata tehdä, jos haluaa edes jonkinlaisen elintason.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asuminen maksaa kohtuuttomasti. Asuntojen hinnat on mitoitettu työssäkäyvän lapsettoman pariskunnan mukaan - mitä he elämänsä aikana saavat palkkaa, kiinteiden menojen jälkeen loput palkkarahat kuluvat asuntolainan lyhennyksiin. Lapsia ei kannata tehdä, jos haluaa edes jonkinlaisen elintason.

        Kiitos ettet tee lapsia, geenisi ovat vialliset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe