Uusi BMW syttyi tuleen...

Anonyymi

Mitä jos uusi Tesla olisi syttynyt tuleen?
Siitä tietäisi ja kirjottaisi koko maailman lehdistö suurena uutisena tunnin sisällä, ja tuomittaisiin hengenvaarallisina kapistuksina.
Uuden bemarin tulipalosta kirjoitetaan huumorin sävyttämällä so what asenteella. No joo, jokapäiväisiähän bemareiden palot ovat jopa suomessa, ihme että tämä rikkoi uutiskynnyksen.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006697938.html

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No jospa tuo oli uudehko auto niin vakuutus korvannee ja sen jälkeen ostamaan uusi Bemari.

      • Anonyymi

        Jep. Ja sen palamisen jälken taas uusi bemari, jne......😂🤣


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eli Tesloja palanut rajujen kolarien seurauksina, joo, noissa ihmiset kuolleet ennen paloja. Kiinassa hallissa oleva tesla syttyi koska oli käytetty autoon kuulumattomia sähkölaitteita, jenkeissä syttyi tesla kesken ajon, syy oli se että takapenkillä matkustaja oli vahingossa ampunut pistoolilla lattian/akun läpi.
        Ilsestään syttymisiä siis ei juurikaan ole kuten polttiksissa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No montakos palavaa Corollaa, tai yleensäkään Toyotaa olet nähnyt itse, tai edes uutisoituna?
        Itse en ainakaan yhtään, mutta piimereitä kylläkin.

        Ps. En omista, enkä aja noista merkeistä kumpaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No montakos palavaa Corollaa, tai yleensäkään Toyotaa olet nähnyt itse, tai edes uutisoituna?
        Itse en ainakaan yhtään, mutta piimereitä kylläkin.

        Ps. En omista, enkä aja noista merkeistä kumpaakaan.

        On muuten jännä juttu että Toyota -kortti vedetään heti esiin jos bemarissa on ongelmia. Kaippa ne sitten on aika samantasoiset tuotteet samalle ostajaryhmälle. Eihän mikään muu tätä Corolla-korttia tässäkin ketjussa voi perustella.
        Hienoa että Toyota lasketaan jo palstalaisten keskuudessa Bemarin tasoiseksi premiumiksi.


      • Anonyymi

        Harvinaista saada toyota tuleen. Likissä on toden näköisesti itse sytytetty jollain keinolla tuleen tai lavastettu. Katsoppa maan sähkökytkentöjä auton taka kuvassa heh. En ole nähnyt ikinä semmosien paloa ja niitä on PALJON TOYOTIA!
        ciroenia ja peufeottia useita ja siksipä en parkkeeraa koskaan niiden autojen lähelle. Bmw merkkistä autoa en ota koskaan inhottava merkki autossa bmw hyh. Japseillaon tullut ajeltua kymmeniä vuosia ja parit jenkit.


    • Anonyymi

      Naapurissa asuneen miehen 5sarjalainen BMW paloi parkkipaikalla vuonna 2010 ja mä seurasin ihan innoissani, kun palokunta repi konepellin auki ja sammutti. Edestä se palo oli lähtenyt. Olin 5vuotias ja olin tuolloin 100% varma, että musta tulee palomies ja kuulemma se oli ainoita päiviä jolloin en saanut mitään raivokohtauksia ja jopa söin näkkileipää mitä en siis halunnut ikinä. Olin vain niin iloinen, että sain nähä oikeen tilanteen enkä lavastetun. Eli bemarista on iloa lapsille, kun he katselevat sen paloa. Omistajille tuskin on iloa.

    • Anonyymi

      Miksi ovet aukesivat, yleensä on lukossa ameriikan hörhöjä varten? 😅🤣😂😭

    • Anonyymi

      Eu ne teslat pelkästään pala. Nyt vedetään markkinoilta 30.000 teslaa. Jousitus paskana jopa kahdesta kohtaa. Tää on vasta alkua. Tää vaiva laajenee.

      • Anonyymi

        Joo, joista korjataan peräti 30 autoa. Kamalaa. Voi laajeta jopa 31 autoon!


      • Anonyymi

        Ei tosiaan pelkät teslat. Olikos se nyt viimeisimpänä uutisena huhain takaisinkutsu palovaaran takia. Ja kuulemma sekä BMW:n että Minin jo maahantuotuja autoja seisoo maahantuojan varastossa, luovutuskiellossa, odottamassa ohjeita akuston tarkastukseen. Palovaaran vuoksi.

        Todellinen hupi alkaa vasta vuosien kuluttua, kun alkaa ikääntyminen ja käyttäjien tekemät ranetukset näkymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tosiaan pelkät teslat. Olikos se nyt viimeisimpänä uutisena huhain takaisinkutsu palovaaran takia. Ja kuulemma sekä BMW:n että Minin jo maahantuotuja autoja seisoo maahantuojan varastossa, luovutuskiellossa, odottamassa ohjeita akuston tarkastukseen. Palovaaran vuoksi.

        Todellinen hupi alkaa vasta vuosien kuluttua, kun alkaa ikääntyminen ja käyttäjien tekemät ranetukset näkymään.

        Teslalla oli siis Kiinassa n. 30 autossa jousitukset hajonneet. Ilmeisesti niillä oltiin kiihdytelty ja jarruteltu hieman rajummin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe