tänään yhtään asiatonta viestiä. tämä ainakin
aito ja hyvä, ei tarvi poistaa...
Onko poistettu
25
1073
Vastaukset
- Naurettavaa
Täältä poistetaan kohta enemmän viestejä kuin jää jäljelle
- Pirre*
immeiseks.
- n52
Pirre* kirjoitti:
immeiseks.
ajattele kun tänään murskautui pienen ihmisen pikkuruinen haave.
Olisin niiiiiinn!!!halunnut kokea miltä tuntuu olla se viimeinen ennen sitä loppua ja se oli niiiiiinn!! lähellä.
byääääääää!!
Mä en ala mun haaveet on murskattuGRRRR!!
byäääääääää!!!!!
Mä en enää koskaan enkä milloinkaan usko haaaveisiin.
Mut on kurja ketjujen nyysiä palauttanut julmaan todellisuuteen.
Raakaa ravisteluaGRRR...
byääääääää!!!
nyyh. - runkman
n52 kirjoitti:
Olisin niiiiiinn!!!halunnut kokea miltä tuntuu olla se viimeinen ennen sitä loppua ja se oli niiiiiinn!! lähellä.
byääääääää!!
byäääääääää!!!!!
Raakaa ravisteluaGRRR...
byääääääää!!!
nyyh.Älä nyt toivoa heitä
onhan muitakin meitä....mutta... - Pirre*
n52 kirjoitti:
byääääääää!!
byäääääääää!!!!!
Raakaa ravisteluaGRRR...
byääääääää!!!
nyyh.oisit keksinä, eläkä revi niitä vähiä villojas!!:)
- yopollo
n52 kirjoitti:
byääääääää!!
byäääääääää!!!!!
Raakaa ravisteluaGRRR...
byääääääää!!!
nyyh.ketju puolella lyheni, mutta ei oikeastaan tullut yhtään niitä viestejä ikävä :-)))
- n52
yopollo kirjoitti:
ketju puolella lyheni, mutta ei oikeastaan tullut yhtään niitä viestejä ikävä :-)))
tiedä puhutko samasta,mutta en minäkään niitä viestejä vaan kun olisi edes yhden kerran..nyyh.
Sinä lyöt lyötyä GRRR! - n52
Pirre* kirjoitti:
oisit keksinä, eläkä revi niitä vähiä villojas!!:)
vielä puolet jäljellä!
Mitä mieltä oisit jos vaihtais sen viimisen sanan ja laittaisi ,typy tyrkyllä tykättäväksi!
Oisko liian läpinäkyvää?
Ku mä kuitenkii haluun olla sillee salaperänen. - n52
runkman kirjoitti:
Älä nyt toivoa heitä
onhan muitakin meitä....mutta...mutta sisältää?
- maron
yopollo kirjoitti:
ketju puolella lyheni, mutta ei oikeastaan tullut yhtään niitä viestejä ikävä :-)))
sen takia koneelle tulin, mutta eipä ollut enää sota käynnissä, en ehtinyt lukea puoliakaan.
Menikö meno liian villiksi? - Pirre*
n52 kirjoitti:
vielä puolet jäljellä!
Mitä mieltä oisit jos vaihtais sen viimisen sanan ja laittaisi ,typy tyrkyllä tykättäväksi!
Oisko liian läpinäkyvää?
Ku mä kuitenkii haluun olla sillee salaperänen.pikkusen liian tyrkky kuiteskin..
- yopollo
maron kirjoitti:
sen takia koneelle tulin, mutta eipä ollut enää sota käynnissä, en ehtinyt lukea puoliakaan.
Menikö meno liian villiksi?rupesi terveesti nolottamaan.
- n52
Pirre* kirjoitti:
pikkusen liian tyrkky kuiteskin..
olis salaperänen?
Voi hitsi!
No entäs jos laittas Typy tyrkyllä salaperäisesti?
Mä alan olee niin epätoivonen,että mä lähen keskelle torii ja laitan kyltin kaulaa jos lukee.
Annetaan ensimmäiselle halukkaalle!!!
Ei palautus oikeutta!
Tai jos kumminkii jättäis ton palautus jutun pois.Voinhan mä jumalattomast pistää hanttii jos joku pihalle lykkii.
Plääääh!Mä en kestä, miks minuu ei kukaa huoli!!!!
Neuvo nyt Pirre.Sulla on ukko ja kaikki.Miks mul ei ole.Epäreiluu!!!!
Tukat ja kaikki leikkelen.Mitä mun pitää vielä tehä? n52 kirjoitti:
olis salaperänen?
Voi hitsi!
Mä alan olee niin epätoivonen,että mä lähen keskelle torii ja laitan kyltin kaulaa jos lukee.
Ei palautus oikeutta!
Tai jos kumminkii jättäis ton palautus jutun pois.Voinhan mä jumalattomast pistää hanttii jos joku pihalle lykkii.
Tukat ja kaikki leikkelen.Mitä mun pitää vielä tehä?teilläpäin ketään sellaista yleimiesjantunen palvelua.
Täällä oli kaks merkkihenkilöä,toinen isontalon isäntä,jonka sanottiin viljelevän koko seudun pellot ja sitten toinen'reiska'joka viljeli alueen emännät.
Tosin hänelle kävi ikävästi,eräs vanha isäntä eräissä kosteissa juhlissa yritti puukon kera hävittää'viljelyvempaimen',mutta osui hieman liian ylös ja"vain" suolet sai pihalle.
jk.Tämän ilman pottuilua kerron,josko sielläkin tämä asioiden ulkoistaminen olisi edennyt tälle saralle asti.
ps.Uutisissa kuuntelin,että anjalankoskella ainakin paperiteollisuudessa mielenilmauslakkoon tänään ovat menneet saman asian tiimoilta.Siis palvelujen ulkoistamisen..- Pirre*
n52 kirjoitti:
olis salaperänen?
Voi hitsi!
Ei palautus oikeutta!
Tukat ja kaikki leikkelen.Mitä mun pitää vielä tehä?huono neuvommaan, mutta kova hätä sulla tunttuu olevan, eikö ne nämä palstan "hölöttäjät" ällyy hyvän piälle mittää???!!!
Mukavan ja viissaan tytön jättäävät itkemmään ja hiuksijjaan repimmään, eikö niillä ou syväntä ensinkkää...eikä ällyy huomata ommoo ettuusa..
Pitäsko miun ruveta siun "puhemiehekses", mie kyselen tiältäpäin ensin, jos ne sitten huommois nämä meijjänpalstan nönnerö miehet sitten mitä ouvat mänettämässä.. - n52
emw34 kirjoitti:
teilläpäin ketään sellaista yleimiesjantunen palvelua.
Täällä oli kaks merkkihenkilöä,toinen isontalon isäntä,jonka sanottiin viljelevän koko seudun pellot ja sitten toinen'reiska'joka viljeli alueen emännät.
Tosin hänelle kävi ikävästi,eräs vanha isäntä eräissä kosteissa juhlissa yritti puukon kera hävittää'viljelyvempaimen',mutta osui hieman liian ylös ja"vain" suolet sai pihalle.
jk.Tämän ilman pottuilua kerron,josko sielläkin tämä asioiden ulkoistaminen olisi edennyt tälle saralle asti.
ps.Uutisissa kuuntelin,että anjalankoskella ainakin paperiteollisuudessa mielenilmauslakkoon tänään ovat menneet saman asian tiimoilta.Siis palvelujen ulkoistamisen..mut mul on kyl pikkiriikkinen ongelma.
Mul oli auton toosa tossa jäänny auki ja akku tyhjä.Se on nyt kyl laitettu laturii,mut kyl siin tuhraatuu kallist aikaa.
Jos mä lähtisin patikoimaa sinne Anjalaa.Oisinkohan mä aamul jo peril?
Vaikka siellä kyllä vois saaha liftinkii ja näin yöllä kulkee komeita rekkoja komeine kuskeinee.Vautsi mä meen tuol pimees varmaan ku väärä raha ja venäläiset rekat taas haistaa jo kymmenen kilsan pääst,mut perhana jos mä sittekii kuuntelisin aamulla ne uutiset ja sitte se akkukii on jo latautunnu ja kyyti ois varma.
Mä oon tosi kiitollinen sun vinkist! - n52
Pirre* kirjoitti:
huono neuvommaan, mutta kova hätä sulla tunttuu olevan, eikö ne nämä palstan "hölöttäjät" ällyy hyvän piälle mittää???!!!
Mukavan ja viissaan tytön jättäävät itkemmään ja hiuksijjaan repimmään, eikö niillä ou syväntä ensinkkää...eikä ällyy huomata ommoo ettuusa..
Pitäsko miun ruveta siun "puhemiehekses", mie kyselen tiältäpäin ensin, jos ne sitten huommois nämä meijjänpalstan nönnerö miehet sitten mitä ouvat mänettämässä..sulta tulee apu.
Kysele nyt vähä ees.
tänä iltana ku mä painan kiitollisen pääni tyynyyn(mul on tumman siniset satiini lakanat.Tää niinku vinkkinä)niin mä lupaan muistaa iltarukoukses sinuu Pirre ja pistän oikee sellasen tupla jutun tonne yläkertaa ja jos mä nyt vähäks aikaa unohdan sen tatskan.
Mä alan jo olee taas toiveikas.
Kiitti pirust ja nuku hyvin,että jaksat sit kysellä. n52 kirjoitti:
mut mul on kyl pikkiriikkinen ongelma.
Mul oli auton toosa tossa jäänny auki ja akku tyhjä.Se on nyt kyl laitettu laturii,mut kyl siin tuhraatuu kallist aikaa.
Jos mä lähtisin patikoimaa sinne Anjalaa.Oisinkohan mä aamul jo peril?
Vaikka siellä kyllä vois saaha liftinkii ja näin yöllä kulkee komeita rekkoja komeine kuskeinee.Vautsi mä meen tuol pimees varmaan ku väärä raha ja venäläiset rekat taas haistaa jo kymmenen kilsan pääst,mut perhana jos mä sittekii kuuntelisin aamulla ne uutiset ja sitte se akkukii on jo latautunnu ja kyyti ois varma.
Mä oon tosi kiitollinen sun vinkist!kotimaan rahtarit on herrasmiehiä ja autot tuunattu viimmeisen päälle.
Eipä epäilyäkään,ettet kyytiin pääsis,vaikka niissä rekoissa on myös(jopa)ajovalotkin,kuin kirkas auringonpaiste.Ei siitä pimeästä sikäli ole hyötyä,mutta tuskin lifti siihen kaatuis.
Sitten vähän myötäelämistä:
Onhan ne laturin piuhat varmasti oikein päin siinä akussa,että aamulla auto lähtee oikein päin käyntiin.Olis noloa,jos vaihteita taakspäin viisi ja eteenpäin veis vain yksi pykälä,mahtais siinä uudesti syntymistä toivoa tai ainakin uutta alkua aamulle.
Lupa poistua:
Jokos sitä ukkomies sais mennä pitkäkseen,että edes olis sängyssä silloin,kun vaimon kello pian herättelee hänet sorvin ääreen meille ruokaa hankkimaan ja tietysti tän kaistan maksut siinä sivussa.
Hyvää yötä ja hyvää huomenta noin ens hätään.
Kyllä SE(hän)aivan juuri kolahtaa vastaan,oon sellaiset visiot,että älähän huoli ja pirreen voi aina luottaa astiassa kuin astiassa.- n52
emw34 kirjoitti:
kotimaan rahtarit on herrasmiehiä ja autot tuunattu viimmeisen päälle.
Eipä epäilyäkään,ettet kyytiin pääsis,vaikka niissä rekoissa on myös(jopa)ajovalotkin,kuin kirkas auringonpaiste.Ei siitä pimeästä sikäli ole hyötyä,mutta tuskin lifti siihen kaatuis.
Sitten vähän myötäelämistä:
Onhan ne laturin piuhat varmasti oikein päin siinä akussa,että aamulla auto lähtee oikein päin käyntiin.Olis noloa,jos vaihteita taakspäin viisi ja eteenpäin veis vain yksi pykälä,mahtais siinä uudesti syntymistä toivoa tai ainakin uutta alkua aamulle.
Lupa poistua:
Jokos sitä ukkomies sais mennä pitkäkseen,että edes olis sängyssä silloin,kun vaimon kello pian herättelee hänet sorvin ääreen meille ruokaa hankkimaan ja tietysti tän kaistan maksut siinä sivussa.
Hyvää yötä ja hyvää huomenta noin ens hätään.
Kyllä SE(hän)aivan juuri kolahtaa vastaan,oon sellaiset visiot,että älähän huoli ja pirreen voi aina luottaa astiassa kuin astiassa.auton sain ladattua ja yöllä tuossa tulin tulokseen,että kyllä sä oot oikeassa.
Se kolahtaa kohta ja mun kyltti apuaaa!! toimii!!
Ku mä tällee peitelyst herkkänä joka väliin lykkään sen Suomalainen Mies täällä vapaa Nainen niin kyl joku huomaa jo senkii,että mä en oo yhtää epätoivonen.
Onks sul paljo vapait tuttui jotka vois kiinnostuu?
Mä oon tällanen herkkä ja salaperänen ota ja vie,mä vikisen tyyppi. n52 kirjoitti:
auton sain ladattua ja yöllä tuossa tulin tulokseen,että kyllä sä oot oikeassa.
Se kolahtaa kohta ja mun kyltti apuaaa!! toimii!!
Ku mä tällee peitelyst herkkänä joka väliin lykkään sen Suomalainen Mies täällä vapaa Nainen niin kyl joku huomaa jo senkii,että mä en oo yhtää epätoivonen.
Onks sul paljo vapait tuttui jotka vois kiinnostuu?
Mä oon tällanen herkkä ja salaperänen ota ja vie,mä vikisen tyyppi.nää pahaat hippityypit,siis ne on niitä parhaita tyyppejä,ovat jo mullan alla ja ne entiset tekohipit,niistä ei oo mihinkään.
Tuli vähän pitkä tuumaustauko kun yritin kaivaa sopivaa kaveria sulle.Nyt en kyllä heti keksi,mutta illalla taitaa toi nuppini pelittää paremmin ja laitan ehdokkaat esille.
Sellainen käytännön juttu saattaa olla,että poika perskule valtaa koneen ja se taitaa olla fysiikaltaan vielä minuakin vahvempi,että jos en diplomatialla saa vuoroa,niin en taida edes väkisin yrittää.Noh,hän on kyllä rauhan kannattaja,suorittaa siviilipalvelua parast aikaa ja pitää käydä ilta kuudelta mansesta hakemassa kotiin.
Siitäkään ei ole vielä avuks(21v),paitsi jos paapoa tykkäät ja jaksat kitaransoittoa kuunnella,muuten ei pidä meteliä,siis hiljainen poika,niinkuin isäkin,joskus.
Ja herkkä ja salaperäinen kyllä poikakin on,mutta ja iso MUTTA ja monta monta muttaamuuten.- n52
emw34 kirjoitti:
nää pahaat hippityypit,siis ne on niitä parhaita tyyppejä,ovat jo mullan alla ja ne entiset tekohipit,niistä ei oo mihinkään.
Tuli vähän pitkä tuumaustauko kun yritin kaivaa sopivaa kaveria sulle.Nyt en kyllä heti keksi,mutta illalla taitaa toi nuppini pelittää paremmin ja laitan ehdokkaat esille.
Sellainen käytännön juttu saattaa olla,että poika perskule valtaa koneen ja se taitaa olla fysiikaltaan vielä minuakin vahvempi,että jos en diplomatialla saa vuoroa,niin en taida edes väkisin yrittää.Noh,hän on kyllä rauhan kannattaja,suorittaa siviilipalvelua parast aikaa ja pitää käydä ilta kuudelta mansesta hakemassa kotiin.
Siitäkään ei ole vielä avuks(21v),paitsi jos paapoa tykkäät ja jaksat kitaransoittoa kuunnella,muuten ei pidä meteliä,siis hiljainen poika,niinkuin isäkin,joskus.
Ja herkkä ja salaperäinen kyllä poikakin on,mutta ja iso MUTTA ja monta monta muttaamuuten.kun tuo ikä.
Mulla jo niiiiiinnnnn sulosen syntinen olo kun vilkuilen alle neljäkymppisiä,että se saa riittää vaikka tän mun jutskan pointti onkii,et pitäis saada se joku Suomalainen Mies täällä vapaa Nainen pysähtymään hetkeks aikaa mun sylkkyy.Mä en nyt mitenkää yritä mainostaa täs samal,mut se on aika lämmin ja uskollinenkii syli.Usotko?
Muuten toi kitara,hiljasuus ja herkyys on kovii markkina valttii sille pojalle.
Oiskohan kodil jotaa osuutta asiaan....=) n52 kirjoitti:
kun tuo ikä.
Mulla jo niiiiiinnnnn sulosen syntinen olo kun vilkuilen alle neljäkymppisiä,että se saa riittää vaikka tän mun jutskan pointti onkii,et pitäis saada se joku Suomalainen Mies täällä vapaa Nainen pysähtymään hetkeks aikaa mun sylkkyy.Mä en nyt mitenkää yritä mainostaa täs samal,mut se on aika lämmin ja uskollinenkii syli.Usotko?
Muuten toi kitara,hiljasuus ja herkyys on kovii markkina valttii sille pojalle.
Oiskohan kodil jotaa osuutta asiaan....=)oikeasti aikuisen sanaan vaikka,tai oikeastaan hienoa,että sen tuot tuollatavoin esille leikillisesti ja hiukan härnäten.
Siis nyt sylistä siitä ja sen lämmöstä on kyse.
Minäkin kyllä olen aidolla asenteela mukana vaikka tällaisella Hämäläsellä kankealla huumorilla yritän jutella ja antaa takaisinpäin sitä fiilistä mitä täällä palstalla jaat meille muille.
Fyysinen ikä on vain sivuseikka ihmisten välisissä kanssakäymisissä.
Oikeastaan on nautittavaa,kun tämänikäinen voi heitellä kaikenikäisille tyypeille ja varsinkin vastakkaiselle sukupuolelle melkein mistä aiheesta tahansa ja'mitä'tahansa tulematta väärinymmärretyksi.Tietysti en mitään asiattomuuksia tai mahdottomia sammakoita yritä jaella.- n52
emw34 kirjoitti:
oikeasti aikuisen sanaan vaikka,tai oikeastaan hienoa,että sen tuot tuollatavoin esille leikillisesti ja hiukan härnäten.
Siis nyt sylistä siitä ja sen lämmöstä on kyse.
Minäkin kyllä olen aidolla asenteela mukana vaikka tällaisella Hämäläsellä kankealla huumorilla yritän jutella ja antaa takaisinpäin sitä fiilistä mitä täällä palstalla jaat meille muille.
Fyysinen ikä on vain sivuseikka ihmisten välisissä kanssakäymisissä.
Oikeastaan on nautittavaa,kun tämänikäinen voi heitellä kaikenikäisille tyypeille ja varsinkin vastakkaiselle sukupuolelle melkein mistä aiheesta tahansa ja'mitä'tahansa tulematta väärinymmärretyksi.Tietysti en mitään asiattomuuksia tai mahdottomia sammakoita yritä jaella.olen nyt tänään päättänyt täällä oikeassa virtuaalissa piipahtaa baanalla ja oikein tosi mielellä.
Kyllä minä nyt jonkun hetkeksi kiinni saan,mutta vain hetkeksi koska minulle ei ole tullut vielä eteen sitä pysäyttäjää vaikka jarruttelioita onkin tyrkyllä.
Tämänkin koneen roskapostiin tipahtellee joskus jotain,mutta,mutta se
SUOMALAINEN MIES TÄÄLLÄ VAPAA NAINEN!!!
Mä olen päättänyt,että tämä kevät/kesä on minun!!!
Sinä olet kiltti......=) n52 kirjoitti:
olen nyt tänään päättänyt täällä oikeassa virtuaalissa piipahtaa baanalla ja oikein tosi mielellä.
Kyllä minä nyt jonkun hetkeksi kiinni saan,mutta vain hetkeksi koska minulle ei ole tullut vielä eteen sitä pysäyttäjää vaikka jarruttelioita onkin tyrkyllä.
Tämänkin koneen roskapostiin tipahtellee joskus jotain,mutta,mutta se
SUOMALAINEN MIES TÄÄLLÄ VAPAA NAINEN!!!
Mä olen päättänyt,että tämä kevät/kesä on minun!!!
Sinä olet kiltti......=)kylvää ja aika on niittää
aika on etsiä ja löytää.
Toivon oikein hyvää ja pysäyttävää satoa.
Olen hengessä mukana pienenä myötätuulena sekä kalliona jos tuulet ovat liian tuimia ja vastaiset.
Nautitaan tästä hetkestä sekä tulevasta kesän lämmöstä ja hymyillään itsellemme ja toisillemme; kun tavataan,niin moikataan.- n52
emw34 kirjoitti:
kylvää ja aika on niittää
aika on etsiä ja löytää.
Toivon oikein hyvää ja pysäyttävää satoa.
Olen hengessä mukana pienenä myötätuulena sekä kalliona jos tuulet ovat liian tuimia ja vastaiset.
Nautitaan tästä hetkestä sekä tulevasta kesän lämmöstä ja hymyillään itsellemme ja toisillemme; kun tavataan,niin moikataan.sinun ajatuksesi.
Kiitos.
Todella!!
Moi.....=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706754
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323618- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171630
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271626Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471360