Mä en miettisi sekuntia enempää jos lapset tarvii jotain mitä tahansa multa pyytää nii autan aina. Sulta pyysin vain neuvoa nii et meidän riidan takia auta meidän lapsia. Miks oot tollanen.
Ludem muistithan että meillä on yhteiset lapset nii miksi et yhtään voi auttaa
10
126
Vastaukset
No pitihän se arvata kuinka tunnollinen puolison on joku saanut ludemista. Että oikein 🙏🏿rukoilla täytyy että ludem olisi kiinnostunut mistään mikä liittyy perhe elämää.
Pidä sinä Lotta huoli vain omista asioista. Ja lopeta ludrmin arvostelu. Sinulle on monta kertaa sanottu että älä sekaannu kenenkään pari suhteeseen tai muutenkaan muiden perhe elämää. Oot jo ihan tarpeeksi hyvin saanu ludemin mieltä pahoitettua joten tämä on viimeinen varoitus siitä että jos vielä kiusaat ludemia
- Anonyymi
KirsikkaKirsikka kirjoitti:
Pidä sinä Lotta huoli vain omista asioista. Ja lopeta ludrmin arvostelu. Sinulle on monta kertaa sanottu että älä sekaannu kenenkään pari suhteeseen tai muutenkaan muiden perhe elämää. Oot jo ihan tarpeeksi hyvin saanu ludemin mieltä pahoitettua joten tämä on viimeinen varoitus siitä että jos vielä kiusaat ludemia
🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan sivusta ihmettelen saatko kike ilmaset juomat ludemilta kun noin hanakasti puolustat häntä. 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤔
Anonyymi kirjoitti:
🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan sivusta ihmettelen saatko kike ilmaset juomat ludemilta kun noin hanakasti puolustat häntä. 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤔
Tiedät Kaisa varsin hyvin, ettei minun mielipiteeni ole ostettavissa enkä mielistele ketään tai mitään mutta en voi ymmärtää että kukaan ei ole aikaisemmin vetänyt mitää rajaa muiden kiusaamiseen. Tätä on jatkunut jo pitkään ja en voi muutenkaan hyväksyä vääryyttä tai kieroutta. Lotta on jo putkää kiusannut ludemia ja puuttunut sen suhteeseen. En todellakaan hyväksy sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan sivusta ihmettelen saatko kike ilmaset juomat ludemilta kun noin hanakasti puolustat häntä. 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤔
Kyllä saa ihmisellä olla pönttö himmeenä kun jaksaa rekkautua naishahmoiksi ja keskustella yksinään aamusta iltaan. Jos haluat olla nainen, niin mene prosessiin ja jatka kenties tyytyväisempänä elämää
- Anonyymi
Exää kaipaa hän?
- Anonyymi
Lapsille ja perheelle omistautunut olen. Telepatian avullako neuvoa kysyt..
- Anonyymi
Ludem laita meidän pojalle se tili kuntoon. Jooko rakas. Se on iso asia meidän lapselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ludem laita meidän pojalle se tili kuntoon. Jooko rakas. Se on iso asia meidän lapselle.
Jos rahaa mulla olis yllin kyllin ylettömästi, niin heti sitä hyvää jakaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos rahaa mulla olis yllin kyllin ylettömästi, niin heti sitä hyvää jakaisin.
Rakas se tunnus ei vaadi mitään rahaa sulta. Vaihda se tunnus luku rakkaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419