Ludem muistithan että meillä on yhteiset lapset nii miksi et yhtään voi auttaa

Anonyymi

Mä en miettisi sekuntia enempää jos lapset tarvii jotain mitä tahansa multa pyytää nii autan aina. Sulta pyysin vain neuvoa nii et meidän riidan takia auta meidän lapsia. Miks oot tollanen.

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No pitihän se arvata kuinka tunnollinen puolison on joku saanut ludemista. Että oikein 🙏🏿rukoilla täytyy että ludem olisi kiinnostunut mistään mikä liittyy perhe elämää.

      • Pidä sinä Lotta huoli vain omista asioista. Ja lopeta ludrmin arvostelu. Sinulle on monta kertaa sanottu että älä sekaannu kenenkään pari suhteeseen tai muutenkaan muiden perhe elämää. Oot jo ihan tarpeeksi hyvin saanu ludemin mieltä pahoitettua joten tämä on viimeinen varoitus siitä että jos vielä kiusaat ludemia


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Pidä sinä Lotta huoli vain omista asioista. Ja lopeta ludrmin arvostelu. Sinulle on monta kertaa sanottu että älä sekaannu kenenkään pari suhteeseen tai muutenkaan muiden perhe elämää. Oot jo ihan tarpeeksi hyvin saanu ludemin mieltä pahoitettua joten tämä on viimeinen varoitus siitä että jos vielä kiusaat ludemia

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan sivusta ihmettelen saatko kike ilmaset juomat ludemilta kun noin hanakasti puolustat häntä. 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan sivusta ihmettelen saatko kike ilmaset juomat ludemilta kun noin hanakasti puolustat häntä. 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤔

        Tiedät Kaisa varsin hyvin, ettei minun mielipiteeni ole ostettavissa enkä mielistele ketään tai mitään mutta en voi ymmärtää että kukaan ei ole aikaisemmin vetänyt mitää rajaa muiden kiusaamiseen. Tätä on jatkunut jo pitkään ja en voi muutenkaan hyväksyä vääryyttä tai kieroutta. Lotta on jo putkää kiusannut ludemia ja puuttunut sen suhteeseen. En todellakaan hyväksy sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan sivusta ihmettelen saatko kike ilmaset juomat ludemilta kun noin hanakasti puolustat häntä. 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤔

        Kyllä saa ihmisellä olla pönttö himmeenä kun jaksaa rekkautua naishahmoiksi ja keskustella yksinään aamusta iltaan. Jos haluat olla nainen, niin mene prosessiin ja jatka kenties tyytyväisempänä elämää


    • Anonyymi

      Exää kaipaa hän?

    • Anonyymi

      Lapsille ja perheelle omistautunut olen. Telepatian avullako neuvoa kysyt..

      • Anonyymi

        Ludem laita meidän pojalle se tili kuntoon. Jooko rakas. Se on iso asia meidän lapselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ludem laita meidän pojalle se tili kuntoon. Jooko rakas. Se on iso asia meidän lapselle.

        Jos rahaa mulla olis yllin kyllin ylettömästi, niin heti sitä hyvää jakaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos rahaa mulla olis yllin kyllin ylettömästi, niin heti sitä hyvää jakaisin.

        Rakas se tunnus ei vaadi mitään rahaa sulta. Vaihda se tunnus luku rakkaus


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6286
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      30
      2130
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1641
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1347
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe