Ludem muistithan että meillä on yhteiset lapset nii miksi et yhtään voi auttaa

Anonyymi

Mä en miettisi sekuntia enempää jos lapset tarvii jotain mitä tahansa multa pyytää nii autan aina. Sulta pyysin vain neuvoa nii et meidän riidan takia auta meidän lapsia. Miks oot tollanen.

10

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No pitihän se arvata kuinka tunnollinen puolison on joku saanut ludemista. Että oikein 🙏🏿rukoilla täytyy että ludem olisi kiinnostunut mistään mikä liittyy perhe elämää.

      • Pidä sinä Lotta huoli vain omista asioista. Ja lopeta ludrmin arvostelu. Sinulle on monta kertaa sanottu että älä sekaannu kenenkään pari suhteeseen tai muutenkaan muiden perhe elämää. Oot jo ihan tarpeeksi hyvin saanu ludemin mieltä pahoitettua joten tämä on viimeinen varoitus siitä että jos vielä kiusaat ludemia


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Pidä sinä Lotta huoli vain omista asioista. Ja lopeta ludrmin arvostelu. Sinulle on monta kertaa sanottu että älä sekaannu kenenkään pari suhteeseen tai muutenkaan muiden perhe elämää. Oot jo ihan tarpeeksi hyvin saanu ludemin mieltä pahoitettua joten tämä on viimeinen varoitus siitä että jos vielä kiusaat ludemia

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan sivusta ihmettelen saatko kike ilmaset juomat ludemilta kun noin hanakasti puolustat häntä. 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan sivusta ihmettelen saatko kike ilmaset juomat ludemilta kun noin hanakasti puolustat häntä. 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤔

        Tiedät Kaisa varsin hyvin, ettei minun mielipiteeni ole ostettavissa enkä mielistele ketään tai mitään mutta en voi ymmärtää että kukaan ei ole aikaisemmin vetänyt mitää rajaa muiden kiusaamiseen. Tätä on jatkunut jo pitkään ja en voi muutenkaan hyväksyä vääryyttä tai kieroutta. Lotta on jo putkää kiusannut ludemia ja puuttunut sen suhteeseen. En todellakaan hyväksy sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan sivusta ihmettelen saatko kike ilmaset juomat ludemilta kun noin hanakasti puolustat häntä. 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤔

        Kyllä saa ihmisellä olla pönttö himmeenä kun jaksaa rekkautua naishahmoiksi ja keskustella yksinään aamusta iltaan. Jos haluat olla nainen, niin mene prosessiin ja jatka kenties tyytyväisempänä elämää


    • Anonyymi

      Exää kaipaa hän?

    • Anonyymi

      Lapsille ja perheelle omistautunut olen. Telepatian avullako neuvoa kysyt..

      • Anonyymi

        Ludem laita meidän pojalle se tili kuntoon. Jooko rakas. Se on iso asia meidän lapselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ludem laita meidän pojalle se tili kuntoon. Jooko rakas. Se on iso asia meidän lapselle.

        Jos rahaa mulla olis yllin kyllin ylettömästi, niin heti sitä hyvää jakaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos rahaa mulla olis yllin kyllin ylettömästi, niin heti sitä hyvää jakaisin.

        Rakas se tunnus ei vaadi mitään rahaa sulta. Vaihda se tunnus luku rakkaus


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe