Koetin tuosta hieman tietoa hakea mutta hyvin vähän siitä on kenelläkään mitään hajua joten pitävät mieluimmin turpansa kiinni. Wikipediakin vaikenee mutta nasuvaan rohkenee.
Kiva video aiheesta on kuitenkin tässä:
https://www.youtube.com/watch?v=VvxVBkllu4Q
Jotain harvoja muistikuvia minulla on jopa siitä että kasvit pystyvät kommunikoimaan toisilleen psykokineettisesti.
Älkää nyt pojat haukkuko minua hulluksi mutta jotain saatanan perää asiassa on taatusti.
Psykokinestiikka on minulle aivan uusi asia.
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Budossa on käsite ki -energia. Sen voi aistia riittävällä harjoittelulla, mutta se katoaa, jos sitä liikaa analysoi. Kolmas silmä. Liittynee jotenkin aivojen tapaan jäsentää aistien tuomaa informaatiota ja ennakoida. Kuuloaisti lienee nopein. Tenniksessä ja sulkapallossa parhaat pelaajat menevät sillä. Huuto palloa lyödessä sekoittaa vastapelaajan 'harmonian' - tulee enemmän informaatiota. Toiston kautta saatava etu ikäänkuin katoaa.
Kiinnostava kommentti josta kiitokset.
Se ei ehkä kuitenkaan sivunnut tuota otsikkoni aihetta.
Olen kamppailu- ja kaksinotteluiden ystävä. Nuo tenniksessä käytettävät huudot ja ähkäisyt saattavat toki hieman häiritä lyönnin ennakoitavuutta eri tavoin.
Taistelulajeissa huudoilla pyritään vain tekemään vaikutus tuomareihin. Iskut ja potkut ovat niin nopeita etteivät ne vastustajaan vaikuta.
Kung- Fu:ssa on perinteisesti käytetty ääntä vastustajan horjuttamiseen. Sillä ei kuitenkaan ole mitään tehoa jos tulee itse tyrmätyksi.
Tässä mukava videokooste; en tiedä mitä se todistaa mutta viihdyttävä se on:
https://www.youtube.com/watch?v=cwk9BBNmjxM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437798
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684363
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363163Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2433068Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452706Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262665- 372433
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807