Voiko pieni olla vahva

Anonyymi

Sanotaan vaikka 175 senttinen on aika pieni mieheksi. Niin voiko olla todella vahva?

19

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi

    • Anonyymi

      Määrittele ”todella vahva”...?

    • Anonyymi

      No entä jos on pieni ja vieläpä yli-ikäinen.
      Olen 35 ja voima kiehtoo. Isäni oli 190 senttinen voimamies ja itse olen pieni ja heikko.

    • Anonyymi

      90% kaikista voima ja painonostajista on alle 180cm. Ja on ihan hurjia tuloksia.
      Voimamiehistä, alle 105kg, sama juttu.
      Toisaalta, vipuvarsi kun on pitempi niin saman painon liikuttamiseen matkakin pitenee ja jos lasketaan että nopeus pysyy samana niin vaadittava teho kasvaa.
      Eli 160cm vs 190cm, tempaavat 100kg,niin silloin pitempi on "vahvempi".

      • Anonyymi

        Maksimivoima, teho?
        Maksimiykkönen lienee kaikille selvä käsite.
        Tehon suhteen ei siltä vaikuta!

        Teho? = voima x matka / aika.
        Pitemmät nivelvälit merkitsevät pitempiä lihaksia, siis voiman tuoton pituutta. Useissa lajeissa siitä on kiistämätön etu kuten koosta yleensäkin.
        Haluttaessa verrata ei kokoisten ( painoisten ) tuloksia keskenään niin siihen on käytettävissä mm. sinclair asteikko.

        Tempauksesta. Tempaus ei kerro vahvuudesta vaan, teknikan ohella, tehosta.
        Samalla tempaustuloksella tuo 190cm heppu on tehokkaampi koska suoritusajat ovat hyvin lähellä toisiaan ja pitkän hepun nostama matka on huomattavasti pitempi kuin lyhyellä.
        Mutta tulos on tulos ja sitä verrataan muiden saman painoalueen heppujen tuloksiin.

        Itselläni oli muinoin tempauksen teho suurempi kuin maven. Nykyään tianne on täysin päin vastainen. En edes ryhdy laskemaan paljonko minun pitäisi temmata päästäksen samaan teholukemaan 180kg:n maven kanssa. En ole temmannut kyykkyyn yli 50:een vuoteen enkä rakanakaan useaan vuoteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksimivoima, teho?
        Maksimiykkönen lienee kaikille selvä käsite.
        Tehon suhteen ei siltä vaikuta!

        Teho? = voima x matka / aika.
        Pitemmät nivelvälit merkitsevät pitempiä lihaksia, siis voiman tuoton pituutta. Useissa lajeissa siitä on kiistämätön etu kuten koosta yleensäkin.
        Haluttaessa verrata ei kokoisten ( painoisten ) tuloksia keskenään niin siihen on käytettävissä mm. sinclair asteikko.

        Tempauksesta. Tempaus ei kerro vahvuudesta vaan, teknikan ohella, tehosta.
        Samalla tempaustuloksella tuo 190cm heppu on tehokkaampi koska suoritusajat ovat hyvin lähellä toisiaan ja pitkän hepun nostama matka on huomattavasti pitempi kuin lyhyellä.
        Mutta tulos on tulos ja sitä verrataan muiden saman painoalueen heppujen tuloksiin.

        Itselläni oli muinoin tempauksen teho suurempi kuin maven. Nykyään tianne on täysin päin vastainen. En edes ryhdy laskemaan paljonko minun pitäisi temmata päästäksen samaan teholukemaan 180kg:n maven kanssa. En ole temmannut kyykkyyn yli 50:een vuoteen enkä rakanakaan useaan vuoteen.

        Ota lisää horkkaa niin kehityt. Sen sinä osaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota lisää horkkaa niin kehityt. Sen sinä osaat.

        Ymmärrän kyllä, että tietämättömyytesi ja avuttomuutesi katkeroittavat. Yritä kestää mutta jos haet ammattiapua niin ole tarkkana sen suhteen mistä. Viimeaikaiset uutiset ovat varoittavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä, että tietämättömyytesi ja avuttomuutesi katkeroittavat. Yritä kestää mutta jos haet ammattiapua niin ole tarkkana sen suhteen mistä. Viimeaikaiset uutiset ovat varoittavia.

        Noh, olet itse kehunnut "geelausta" ja kuinka hyvin rauta liikkuu. Oma itsekkyytesi ja tietämättömyytesi aiheuttaa sen että et ymmärrä sitä ettet tekisi noita tuloksia natuna. Kaikki horkkaajat vähättelevät hyödyt ja kehuvat kuinka uniikin vahvoja ovat.
        Mutta, älä ymmärrä väärin. Tuloksesi ovat ihan perustasoa, en ole kade niistä.
        Omat tulokseni ovat paljon yli noiden mitä täällä usein kerrot. Itse olen naturaali ja sen takia tuollaiset horkkaajat kuvottavat. Tuloksesi eivät ole kerrottavia ja kehuttavia koska ne on tehty huijaamalla.
        Tuo järjetön itsekehu ja ihailun janoaminen on yleistä teille horkkaajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä, että tietämättömyytesi ja avuttomuutesi katkeroittavat. Yritä kestää mutta jos haet ammattiapua niin ole tarkkana sen suhteen mistä. Viimeaikaiset uutiset ovat varoittavia.

        Yli 50v naiset on lahnoja ja lihavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, olet itse kehunnut "geelausta" ja kuinka hyvin rauta liikkuu. Oma itsekkyytesi ja tietämättömyytesi aiheuttaa sen että et ymmärrä sitä ettet tekisi noita tuloksia natuna. Kaikki horkkaajat vähättelevät hyödyt ja kehuvat kuinka uniikin vahvoja ovat.
        Mutta, älä ymmärrä väärin. Tuloksesi ovat ihan perustasoa, en ole kade niistä.
        Omat tulokseni ovat paljon yli noiden mitä täällä usein kerrot. Itse olen naturaali ja sen takia tuollaiset horkkaajat kuvottavat. Tuloksesi eivät ole kerrottavia ja kehuttavia koska ne on tehty huijaamalla.
        Tuo järjetön itsekehu ja ihailun janoaminen on yleistä teille horkkaajille.

        Tosiasioiden toteaminen ei ole kehumista! Tulokset perustasoa 8-kymppiä lähestyvällä ukolla? Otetaan kadulta satunnainen 100:n ukon otanta ikäluokasta 70v - 80v ja testataan.
        Satunnaisotannan ikäluokkaa voisi hieman nuorentaakin.

        Viimeinen lauseesi ei ansaitse lapsellisuudessaan edes muuta kommenttia kuin sen, että kiitoksia kun olet laskenut minut viimeiset 17 vuotta horkkaajien joukkoon! Halvalla olen selvinnyt. Kelan korvauksen jälkeen 32,50€/kk.
        Osaat varmaa kertoa minkä ikäisenä alkavat ne massiivisen horkkaamisen kauheat haittavaikutukset terveydessä?


    • Anonyymi

      Voi. Stefi Cohen - mutta hän onkin nainen...

    • Anonyymi

      Voiko 175cm voittaa 200cm kädenväännössä?

      • Anonyymi

        Ainakin minä olen voittanut... eli VOI!


    • Anonyymi

      Tunnen 160-170cm vartijoita,jotka on äärimmäisen vahvoja ja laadukkaita. Ja alle 160cm naisia,jotka vahvoja.

    • Anonyymi

      Toki omasta mielestä, mutta haistaa sen pierusta kuin väkevä on mies.

      • Anonyymi

        Myös maistaminen kertoo väkevyyden. Siinä pitää kummankin olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Eli kommunikaation pitää toimia. Muuten ei saa kieletä oikeaan aikaan paikalle.
        Tietty voi pitää kieltä sijainnissa kokoajan niin ei pääse hekumahetki yllättämään.
        Onko muilla kokemuksia?


    • Anonyymi

      Suomen kaikkien aikojen vahvin mies oli Hannu Saarelainen. Oikea parrunpätkä.
      Toista yhtä kovaa ei tule ikinä.

      • Anonyymi

        Sydänkin oli kuin rautaa. Ruostu sitten kesken matkan. Kaikella on hintansa, mutta onhan näitä esimerkkejä vaikka kuinka.


    • Anonyymi

      Voisiko toivoa, että keskusteltaisiin asiallisesti?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe