Kahvinkeitin/ruuanlaitto

Anonyymi

Itse käytän kahvinkeitintä monipuolisesti ruuanlaittoon, esim. kaalikeitto muhii siinä aika täpäkästi. Halvat kanan reisikoivet myös kypsyvät, vaatii tosin aikaa.
Onko teillä vinkkejä ko. laitteen lisäkäyttöön, kun muuta ei ole?

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kahvinkeitintä!?!kahvinkeitin on sähkösyöppö.Kerran päivässä keitän kahvit termariin.Nyt on tullut keittimiä markkinoille eikä ne maksa paljoa..

      • Anonyymi

        Kahvinkeitin kuluttaa paljon virtaa silloin kun putken läpi kulkee vesi. Halvat keittimet, jotka keittävät kauheimmat kahvit kuluttavat ehkä 800W mutta kunnollinen keitin yli 1000W.

        Kun vesi on valunut läpi, syö keitin virtaa vanhan ajan kirkaa hehkulampun verran, esim. 80W. Virta pitää pannussa olevan veden kuumana, ei keitä eikä kiehuta sitä.

        Itse käytin kahvinkeittimen levyä iPhonen lämmittämiseen että sain akun irroitettua. Kärsivällisyys petti lopulta ja käytin hammaslankaa mikä toimi todella hyvin.

        Jos haluaa säästää sähköä, voi lasipannua käyttää esim. kukkien kasteluun. Keitin puolestaan sopii lasipannun somisteeksi. Mitä hienomman näköisempi keitin, sitä paremmin kukat kukkivat, luulen.


    • Anonyymi

      No eipä mitään uutta auringon alla. Esim. suodattimen kautta saa valkosipulit ym. yrtit mukaan. Onhan kahvinkeittimelle tehty jopa keittokirjojakin.---Oletkos muuten kokeillut valkosipulikahvia, ihan noille valkosipulin ystäville....

    • Anonyymi

      Itse olen keittänyt perunat kahvinkeittimessä jo vuosikymmenet.

      Kaalilaatikko paistuu ja tulee hyvin astianpesukoneessa ja kerma vatkautuu pyykkikoneessa tai lingossa.

      Mankelilla saat hyvät pitsapohjat. Kananmunat rikkoutuu vatkaimella,

      • Anonyymi

        Millä voi korvata vibraattorin?


    • Anonyymi

      Kahvinkeittimellä keitän kahvia.Muuta käyttöä en ole kksinyt.

      • Anonyymi

        Eikä kannatakkaan alkaa taiteileen.


    • Anonyymi

      Kyllähän joku munan on paistanut keittimellä mutta nooh jos ei muuta ole ni ostaa keittölevyn.

    • Anonyymi

      käy kirpparilta ostamassa kattila, saat sapuskat siistimmin ja helpommin ja voit myös syödä suoraan kattilasta,ja lämmittää siinä sitten tilkan tiskivettä, ja jos et käytä pesuainetta, voit hörppiä tiskiveden soppana. ja kahvinkin pysyy keittämään siinä kattilassa

    • Anonyymi

      Huono on hyötysuhde kahvinkeittimellä ruuanlaitossa... Vaan voihan sitä palstan vakihörhö tehdä mitä hyvänsä hölmöyksissään, vaikka pistää niitä keräämiään käpyjä tuhkaluukuunsa ;D
      Ostaa vaan halvan nakkimikron tarjouksesta, sillä lämmittelee ja tekeekin ruokaa kummakseen, jos ei osaa keittolevyllä ja uunissa ruokaansa tehdä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe