Uskovatko kirkon papit kuin helluntailaiset?

Anonyymi

Minua ihmetyttää suorastaan tympii helluntailaisten tyhmyys kun pitävät h-kirkon suurta joukkoa samanlaisina kuin he itse ovat. Kun ei ole mitään parjattavaa esim. Lähetyshiippakunnan uskovaisista ja opeista, mitä julistavat kuten Luther opetti ja Pyhä Henki voimallisesti vaikuttaa heidän parissa niin jos helluntailaiset olisivat Jeesuksen uskossa eivät puhuisi kuten saatana. Se joukko joka on rakentanut helluntailaisuuden opit ja selitykset ja selitysten selitykset on joukkio joita ei voi kunnioittaa. Heitä ovat esim. G.Olsen Smidt, C.Parham, Yli-Vainio, W.Seymore, K.Hagin, Benny Hinn, ja moni pohjoismaalainen lahkoriivattu joiden nimiä en edes kehtaa mainita. Kysymys? Miksi sallitaan palstoilla hengellä kastettujen edustaa helluntailaisuutta kun eivät osaa erottaa vuohta lampaasta tuskin naista miehestäkään ja tässä saatan olla samaa mieltä nimittäin tästä viimeisestä.

24

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkohan saatanalla paniikki, kun lähettää tuollaisia rienaajia helluntailaisten palstalle tyrkyttämään omaa harha-oppiaan?

      • Anonyymi

        Etkö sinä ymmärrä mitä sanoit. Tietenkään saatana ei tykkää siitä että hänen pesässä syntyy luopumusta saatanan opeista ja itse hengestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä ymmärrä mitä sanoit. Tietenkään saatana ei tykkää siitä että hänen pesässä syntyy luopumusta saatanan opeista ja itse hengestä.

        Anonyymi 18:58 = Uudestikastaja-inttjä-eksyttäjä näin raamatussa.

        "harha-oppiaan"


    • Anonyymi

      Minä en ole nähnyt mitään närää minkään Raamatun ja kristillisten oppia tunnustavien lahkojen välillä . Meidän kuuluu rakastaa toisiamme,huolimatta mitä asiaa korostamme. Käsitän,että rikastutamme toistemme uskoa,kun näemme asioita eripuolilta. Jeesushan on selvästi meidän kaikkien paimen,vaikka olemme eri laumoissa.

      • Anonyymi

        Voi tuota sinun sokeuttasi !

        Jeesus sanoo selvästi, että taivaaseen menevät vain ja ainoastaan uudestisyntyneet, eli Hengestä syntyneet !

        Eli vain uudesti ylhäältä syntyneet, eli Hengestä syntyneet ovat Herran Jeesuksen mukaan Hänen lampaitaan eli omiaan !

        Minkä verran siis on näitä oikeasti uudestisyntyneitä esim. kirkkokuntien "kristityiksi" itsensä tunnustavista "uskovista" ???

        Voitko heittää vaikka jonkun arvion, kiitos !


      • Anonyymi

        Niin ja vielä sen verran, että:

        Raamattu ohjeistaa uudestisyntynyttä todellista Jumalan lasta näin:

        14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
        15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
        16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
        !!!
        17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
        !!!
        18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

        Ovatko siis uudestisyntymättömät tapa "kristityt" Jeesuksen laumaa ja lampaita ???

        No, eivät todellakaan !


      • Anonyymi

        Sinä susilauman jäsenenä et tiedä että Jumalan rakkaus on pyhää. Älkää antako sitä pyhää koirille sanoi Jeesus. Sinä rikastutat perkeleen palvelijoita ja yrität viedä siihen susilaumaan Kristuksen lampaita. Menköön helvettiin sinun uskosi ja mielipiteesi also you.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tuota sinun sokeuttasi !

        Jeesus sanoo selvästi, että taivaaseen menevät vain ja ainoastaan uudestisyntyneet, eli Hengestä syntyneet !

        Eli vain uudesti ylhäältä syntyneet, eli Hengestä syntyneet ovat Herran Jeesuksen mukaan Hänen lampaitaan eli omiaan !

        Minkä verran siis on näitä oikeasti uudestisyntyneitä esim. kirkkokuntien "kristityiksi" itsensä tunnustavista "uskovista" ???

        Voitko heittää vaikka jonkun arvion, kiitos !

        Sen arvion heitän etten ainoatakaan uudesti ylhäältä syntynyttä lahkolaista en ole tavannut.
        Et ymmärrä jos perustelisin paremmin se olisi vain ajanhukkaa. Meissä on eri henki sanoi Luther ja olen samaa mieltä Lutherin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja vielä sen verran, että:

        Raamattu ohjeistaa uudestisyntynyttä todellista Jumalan lasta näin:

        14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
        15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
        16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
        !!!
        17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
        !!!
        18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

        Ovatko siis uudestisyntymättömät tapa "kristityt" Jeesuksen laumaa ja lampaita ???

        No, eivät todellakaan !

        Eivät ole lahkoriivatutkaan nk. uudestisyntyneitä, ovat tosin syntyneet isästä perkeleestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä susilauman jäsenenä et tiedä että Jumalan rakkaus on pyhää. Älkää antako sitä pyhää koirille sanoi Jeesus. Sinä rikastutat perkeleen palvelijoita ja yrität viedä siihen susilaumaan Kristuksen lampaita. Menköön helvettiin sinun uskosi ja mielipiteesi also you.

        tsot sot soffi, nuku pitempään äläkä riehu nin paljoa, tulee hankalat paikat lopputilillä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen arvion heitän etten ainoatakaan uudesti ylhäältä syntynyttä lahkolaista en ole tavannut.
        Et ymmärrä jos perustelisin paremmin se olisi vain ajanhukkaa. Meissä on eri henki sanoi Luther ja olen samaa mieltä Lutherin kanssa.

        Jumalan kiitos että on eri henki kuin lutterilla !

        sitä henkeä en haluaisi edes tuulen alla hengittää, sen enempää kuin soffinkaan henkäystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen arvion heitän etten ainoatakaan uudesti ylhäältä syntynyttä lahkolaista en ole tavannut.
        Et ymmärrä jos perustelisin paremmin se olisi vain ajanhukkaa. Meissä on eri henki sanoi Luther ja olen samaa mieltä Lutherin kanssa.

        Voi hyvät hyssykät! Että osaakin ihminen olla tekopyhyydessään sokea. Yksi luulee ilmeisesti olevansa Jumala, kun tietää kuka on uudestisyntynyt. Juuri tällaisia Jeesus varoitti sanoessaan: älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen arvion heitän etten ainoatakaan uudesti ylhäältä syntynyttä lahkolaista en ole tavannut.
        Et ymmärrä jos perustelisin paremmin se olisi vain ajanhukkaa. Meissä on eri henki sanoi Luther ja olen samaa mieltä Lutherin kanssa.

        "Meissä on eri henki sanoi Luther ja olen samaa mieltä Lutherin kanssa."

        Lahkohenki. Se kuulostaa juuri tältä.:D Lihan hedelmät, eriseuraisuus ja lahkolaisuus, eivät asu seurakunnissa, vaan yksittäisten ihmisten korvien välissä. Siihen voi törmätä missä vain kirkossa tai seurakunnassa.

        "Jos se näyttää ankalta, kävelee kuin ankka ja kaakattaa kuin ankka, niin se on ankka"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tsot sot soffi, nuku pitempään äläkä riehu nin paljoa, tulee hankalat paikat lopputilillä!

        Ettei tulis kuumat paikat. Sitä emme toki toivo.


    • Anonyymi

      Todella sekava aloitus. Sitä ei ymmärrä Eemelikään.

      • Anonyymi

        Sinun kaltaiset eemelit lahkossasi eivät ymmärrä mitään, joten voin kutsua sinua idiootiksi eli vähä-järkiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kaltaiset eemelit lahkossasi eivät ymmärrä mitään, joten voin kutsua sinua idiootiksi eli vähä-järkiseksi.

        Siinä on taas yksi malliesimerkki siitä, mikä on väkisinsuoritetun vauvakasteen hedelmä, rienaaminen ja valehtelu.
        Hengen hedelmät taas ovat rakkaus, rauha, itsensä hillitseminen jne.


    • Anonyymi

      Jumalan lampaita on monenlaisissa karsinoissa. Mikä on ihminen tuomitsemaan? Jumala on ainoa oikea tuomari, Hän tuntee jokaisen sydämen aina salatuimpaan saakka. Hän tuntee missä ovat hänen hajallakin olevat lampaansa ja kokoaa heidät kerran samaan paikkaan. Karsinat tässä maailmassa ovat väliaikaisia. Herramme sanoi mikä yhdistää Jumalan lampaat. Se on rakkaus, ei hajoittaminen ja repiminen.
      Kun sanomme että Pyhä Henki paljastaa väärät, on myös vääriä profeettoja. Kuka on se täydellinen ihminen jossa Jumalan Henki paljastaa vääryydet. Ylpeys vain omasta oikeasta uskosta ja omasta seurakunnasta voi koitua lankeemukseksi. Luste kasvaa yhdessä viljan kanssa täyteen mittaansa ja Jumalan viljatantereilla tuo vilja kerran erotetaan Jumalan aittaan puhtaana. Rakastakaa toisianne.

      • Anonyymi

        Jo sinun hajusi karkottaa Kristuksen omat ja he pakenevat sinua omaan lammastarhaan jossa rakkaus vallitsee ja Kristus evankeliumillaan hallitsee. Luste kyllä kasvaa sielläkin vaikka olisi aluksi kaikki väkeviä hengen miehiä.


      • Anonyymi

        Sovitaanko niin, että se on Jumala ja Jumalan Sana, joka tuomitsee !?

        Mitä se sanoikaan ????

        Niin ja vielä sen verran, että:

        Raamattu ohjeistaa uudestisyntynyttä todellista Jumalan lasta näin:

        14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
        15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
        16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
        !!!
        17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
        !!!
        18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

        Ovatko siis uudestisyntymättömät tapa "kristityt" Jeesuksen laumaa ja lampaita ???

        No, eivät todellakaan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaanko niin, että se on Jumala ja Jumalan Sana, joka tuomitsee !?

        Mitä se sanoikaan ????

        Niin ja vielä sen verran, että:

        Raamattu ohjeistaa uudestisyntynyttä todellista Jumalan lasta näin:

        14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
        15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
        16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
        !!!
        17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
        !!!
        18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

        Ovatko siis uudestisyntymättömät tapa "kristityt" Jeesuksen laumaa ja lampaita ???

        No, eivät todellakaan !

        "Ovatko siis uudestisyntymättömät tapa "kristityt" Jeesuksen laumaa ja lampaita ???
        No, eivät todellakaan !"

        Mitä sinä siitä huolehdit. Herransa edessä kukin seisoo tai kaatuu. Kannattaa pitää huoli omasta vaelluksestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ovatko siis uudestisyntymättömät tapa "kristityt" Jeesuksen laumaa ja lampaita ???
        No, eivät todellakaan !"

        Mitä sinä siitä huolehdit. Herransa edessä kukin seisoo tai kaatuu. Kannattaa pitää huoli omasta vaelluksestaan.

        Eli sinulle Jumalan antamat ohjeet ovat jonnen joutavia !!!???


        14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
        15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
        16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
        !!!
        17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
        !!!
        18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".


    • Anonyymi

      2 tim 2:23 Mutta vältä tyhmiä ja taitamattomia väittelyjä, sillä tiedäthän, että ne synnyttävät riitoja.
      24 Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.

    • Anonyymi

      Kun nämä edes joskus tieäsivät kenelle mitäkin jaetta tarjotaan, niin se jo paljon helpottaisi lukijoita.

      mutt akun ei niin sitten ei, eli kenellekkähän tuossa edllä oleva on primääristi osoitettu!=?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe