Natohenkiset diktatuurit ovat menettäneet mahdollisuutensa

Anonyymi

Chileläiset haluavat eroon diktatuurin aikaisesta perustuslaista, kansanäänestyksessä kannatettiin laajasti uuden lain laadintaa.

Chilessä alkoivat yli vuosi sitten laajat protestit, joissa on vaadittu tasa-arvoisempaa yhteiskuntaa.

12

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotkut on väliaikaisesti menettäneet kuten Chile muut porskuttaa vielä hyvin NATOn tuellq

• Anonyymi

Chilessä on itse asiassa kyseessä vain yksi asia: tuloerot.

Se on asia jonka kansa on itse aiheuttanut ja saa itse korjata. Toivotaan ettei Venäjä lähetä kommunistejaan manipuloimaan veristä vallankumousta.

Se ei auta pätkääkään. Ja tiedoksi trolleille. USA ei ole Chilessä eikä sitä edes kiinnosta muu kuin että maa hoitaa itse itsensä kuntoon.

• Anonyymi

USA on CIA:n kautta Chilessä, pahan lähettiläänä.

• Anonyymi

Chilen kansa on kyllästynyt Nato-USA:n läsnäoloon Chilessä. Tuloerot kasvavat ja köyhyys lisääntyy.

• Anonyymi

Nato kärsi 20%/80% tappion .

• Anonyymi

Missä lajissa?

Chile ei ole Naton jäsenmaa eikä kukaan sitä sellaiseksi edes kaipaa!

• Anonyymi

Chile antoi Natolle fudut. :)

• Anonyymi

Tuskinpa, koska ei näitä E-Amerikan diktatuureja kukaan kaipaa! Onhan siellä Tiltujen lohtuna sentään ”hyvin menestyvä” Venezuela:-D

• Anonyymi

Venezuela antoi myös Nato USA:lle fudut.

• Anonyymi

Trump ei saanut nukkediktaattoriaan Venezuelan valtiaaksi.

• Anonyymi

Sieläkin on Pueblo nyt natovastaista.

• Anonyymi

Nyt sitä Natoa ajetaan Suomeen kuin käärmettä pyssyyn ja kansa joutuisi sen sitten äänestämään ulos, niin kuin kansa Chilessä teki omalle junttalipoolle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      29
      5037
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      64
      1904
    3. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      112
      1803
    4. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1680
    5. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      29
      1624
    6. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      228
      937
    7. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      911
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      43
      863
    9. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      54
      813
    10. Mitkä on ne piirteet

Mitkä kaivatussasi vetoaa tai mihin ihmiset kiinnittävät huomiota
      Ikävä
      53
      782
    Aihe