Mies ammuskeli Cannonballin tiloissa Seinäjoella – tuomittiin yli neljäksi vuodeksi vankeuteen
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006701155.html
https://ilkkapohjalainen.fi/tilaajalle/paikalliset/tilaajalle-7.3187110?aId=1.9132377
Törnävän henkirikos oli tappo – lähes kymmenen vuoden tuomio tekijälle
https://ilkkapohjalainen.fi/arkisto/tornavan-henkirikos-oli-tappo-lahes-kymmenen-vuoden-tuomio-tekijalle-1.1466243
Ei ole nuo nurmolaisveljekset saaneet 30 vuoden aikana muuta aikaan kuin pelkkää pahaa. Huumeet vie ja pojat tappaa.
Nurmolainen Cannonball ammuskelija
15
1182
Vastaukset
- Anonyymi
Jos jotain hyvää haluaa löytää tosta nii ampuu omanlaisia.
- Anonyymi
Jumalan mieliharmi tuokin tyyppi. Aina pahanteos. Parantaas tapansa ja menis töihin. Maksaas edes vähän niistä verorahoista, mitä on elämässään niitä käyttänyt vaikka linnassa ollessaan. Loinen.
- Anonyymi
ei noi koskaan opi tollaset aina kun pääsee pois jatkaa samaa rataa..en tiedä onko syy valtion laitostumis kierteen kun ei oo muuta kun ne tutut ympyrät? vai onko se tuttu homma ei haluu lähtee nollasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei noi koskaan opi tollaset aina kun pääsee pois jatkaa samaa rataa..en tiedä onko syy valtion laitostumis kierteen kun ei oo muuta kun ne tutut ympyrät? vai onko se tuttu homma ei haluu lähtee nollasta
Vankilakierre voi olla vaikea katkaista ja rikollinen elämä koukuttaa ihan tutkitusti.
- Anonyymi
Mikähän on kun ei aikuinen mies ota opiksen? Mikä on mennyt pieleen, kun miehestä on tullut tappaja?
- Anonyymi
Täys kehitysvammanenhan tuo tyyppi on ainakin toiminnan ja ulkonäön perusteella. Kuulien lypsylehmä 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täys kehitysvammanenhan tuo tyyppi on ainakin toiminnan ja ulkonäön perusteella. Kuulien lypsylehmä 😂😂
Juurikin näin,juoksupoika joka ottaa tuomiot päälle.
Hauskaa kun se talli on siinä ihan ytimessä, siis keskustassa 😁
Ei siellä vielä pihalla mehua ja makkaraa jaeta kaupunkilaisille? 😉😉 😁- Anonyymi
Ei ole keskustas vaan nurmos
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole keskustas vaan nurmos
Seinäjoen keskustassako ei enään ole Cannonball MC tiloja 🧐🤔
Sitten ajeluttaa lapsia pieni lenkki siinä kaupungilla jne, ois kyl aika päheetä 👍
- Anonyymi
AnarkistiApostoli kirjoitti:
Siis moottoripyörällä, ei mitään pubikierroslenkkiä😅
Ne muutti keskustasta Balmerin talosta Koliiniin vanhaan tehdasrähjään.
Oli siinä joskus hyvä Kesoilin bensis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli siinä joskus hyvä Kesoilin bensis.mulla olis niille wink wink..muuttaa tuon clubhousen suurinpiirtein puoliväliin molemmista pääpoliisi pisteistä seinäjokii-vaasa tai jotain. ei kerkee skoudet ihan isolla remmillä heti paikalle jos haluu olla puukkohippaa tai jotain. isokyrö taitaa olla ihan välis. toki jos lähtee johonkin seinäjoelta sivulle löytyy varmaan hyviä talleja
Anonyymi kirjoitti:
Oli siinä joskus hyvä Kesoilin bensis.No höh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351