"Edellinen ketju onkin täyttynyt nopeasti noin 500 kommenttiin. Kovasti onkin ollut turinoitavaa ja tärkeitä aiheita. Jatketaan täällä. Täällä on hyvä jatkaa ihan puhtaalta sivulta ja ihan neutraalin anonyymisti itse ketä tahansa kiinnostavilla aiheilla"
Hauskoja kirjoituksia nopeammalta pohjalta.
Elämä CXXXIII, 133 on nyt auki
8
60
Vastaukset
- Anonyymi
Edsonhan voi taas avata sen turvallisen elämä ketjun ilman roomalaisia numeroita. Ovathan ne aika vaikeita eikä niissä ole mitään perinnettä. näihin luterilaissaksalaisiin numeroihin verrattuna. Tärkeintähän on ketjun "turvallisuus"
Sehän taas onkin ihan oikeasti ihan kiinni siitä kuka tunnistettava ja hyväksyttävä samoin ajatteleva avasi ketjun.
Ne mahdolliset persuthan pitäisi viedä saunan taakse. - Anonyymi
Edsonhan ihan innostui uudesta laatuketjusta. Se tekee hyvää, sillä harvoin yli 70 vuotiailla on kovin kiihkeää eölämää.
Tässä muuten kopia Edsonin edellisen vastaavan ketjun kirjoittama kommentti. Ketjun avaussanathan olivat silloin kuten nytkin täysin neutraalit joihin mikään pipopiiri ei voi mitenkään sijootaa henkilökohtaista. No ehkäse onkin juuri sen ongelma. Pitää olla henkilökohtaista kun silloin on paljon helpompaa ja turvasllisempaa kohdistaa viha jonkun tunnetum maailmaa kohtaan ja promovoida omaa tervettä ajatusmaailmaansa:
"Olihan tuo 132 jo valmiina, mutta ... ikävä kyllä joskus nimettömiäkin kirjoituksia puolustanut ara ei uskaltautunut, koska ei tiennyt, kuka ed. 132 aloitti. Sori siissille aloittajaale ja mukaan vaan tänne kirjailemaan sinäkin"- Anonyymi
Sivumennen sanoen on minullakin rekisteröity nimimerkki. Ei tosin teidän tuntemamme. Minä tosin tunnet teidät kun olen tavallaan "seikkailujanne"alkaen niiden hyvästä tilasta muuttumiseen ajatusten kaatopaikakso.
Kyölä miä nyt olen kiesauksessa houkutella ihmisiä mistä vaan kirjoittelemaan 133 elämään jotta saataisiin sille uusi ystävällisempi henki saunantaakse viennin ijasta.
Kyllä aivan lähiketjuillakin liikkuu erinomaisia kirjoittajia humaanilla eli ihmisten ymmärryksellä. Sellaisia olisi hyvä saada yleiselämä jatkuvaan keskusteluun mukaan ja sen pohjalla pudonnutta laatua nostamaan.
Voihan elämässä istua vaikka nojatuolissa vaikka itse istun todella laadukkaassa nahkaisessa johtajantuolissa monipuolisilla säädöillä. Eikä ole edes uusi vaan on ollut jo kohtalaisen painavien henkilöiden operoimana lähes pari kymmentä vuotta. Alkuperäinen kotimaa olikin Ruotta.
- Anonyymi
Joo kaikki vaan tänne kirjoittamaan elämää eikä elämöintiä.
Persoonallisuusvajeisten reagointi oli ihan tuttua ja kyllähän se vaihtelusta käy. Ei sitä kyllä vuodesta toiseen kuuntele kuin se keneltä se on lähtöisin. Se taas asuu kuumassa paikassa jossa mahdollinen suihku otetaan pienen ruskean lammen vedestä. - Anonyymi
Koittakuu nyt nopeasti abata se "turvallinen 133 ketju ilman roomalaisia, jotka ovat liian vaikeita. Pitäähänn tämä turvaton ketju nyt saada lakaistua pois ennekuin saapuu viikoloppusiivoija kertomaan miten hän on analysoinut ananonyymit niin perusteellisesti, että!
- Anonyymi
Jos Edsonia on helpotettava niin annan vihjeen: Kehittäkää jokin virtuaalinen tapa kuljettaa tämä neutraalin aloituksen ketju ketjuna kaikkine BBC antipersupropagandoineen saunan taakse,
Voihan sen tehdä fiktiivisesti. Tosin se kyllä vaatii edes hivenen älyä. - Anonyymi
Tässä aivan lähimaastossa olen havainnut mielenkiintoisia kommentoijia kuten Nolime, Roskapostirobotti agressiivisesta nimimerkistään huolimatt, Kilgore Trout, Globally ja muutaman muunkin.
Rapulainenkin voisi sellaiseen joukkoon palata jos sitä onnistuttaisiin istuttamaan jatkuvalle ketjulle.
Minua lähinnä kiinnostaa yhteiskunnalliste asioiden laajennettu monipuolisuus ja merkittävä älyllisyyden lisääntyminen. Nythän se on jotenkin kokonaan ns. elämä ketjulta siis 132 ketjulta kadonnut
Saisi palata mutta tyhmyys onn rakentanut ympärilleen vahvan suojamuurin. Vähän kuin virus maskin. Toimii myös samoin. Ei estä viruksen poistumista itsestään mutta estää raittiin ilman pääsemistä sisään hoitamaan viruksia. - Anonyymi
No kaikki toimi kaavan mukaisesti eli roomalaiskirjaimeton Elämä 133 nimettävällä syyllisellä syntyi kuten edellisen ja taisi olla sitäkin edellisen ketjun kanssa.
Nämä hiukan "kärsineet" kykenevät toimimaan vain jos heillä on jotain konkreettista mitä syytellä tai osoitella.
Tämän itse asiassa halusinkin heidän taas suureen ääneen kertovan
Voimme taas katsella kohti seuraavaa kertaa missä nimetöntä mutta totaalisen asiallista aloitusta ei hyväksytä. Tämä tietenkin elleivät ole turvattomuudessaan ampuneet toisiaan puolustukseksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019