Hyvinkään pellekerholla on taas puuhaa. Pitää saada sammumaan kerkkolankadulla vilkkuvat tasoristeyksen liikennevalot. Tosin risteystähän ei itse asiassa enää ole, kiskot on peitetty asfaltilla. Nyt Aamupostin mukaan pellekerho miettii kuinka valot saataisiin sammumaan. Toivottavasti eivät anna asiaa Kiurun hoidettavaksi.
Kerkkolankadun tasoristeysvalot
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ottaa lamput poois. Ottaa johdot poois.
- Anonyymi
Ei sitä parane mennä noin vaan hätäisesti ottamaan lamppuja pois. Pitää ensin konsultin (kallispalkkaisen sellaisen) huolellisesti selvittää, mitkä ovat vaikutukset liikenneturvallisuuden toteutumisessa ja mikä olisi sen kannalta paras ajankohta. Tämän jälkeen asia menee asiantuntijalautakunnan tarkempaan tutkimukseen, jossa selvitellään mahdolliset muut vaikutukset ja kenen lamppujen poisto tulee suorittaa ja voiko sama taho poistaa kaapelit ja kenelle tolppien poisto kuuluu, vai olisiko ne jätettävä mahdollisia tulevia tarpeita silmällä pitäen paikoilleen. Tarvitaan toimikunta tämän selvittämiseen, mahdollisesti myös kaupunginhallitus tekee opintomatkan johonkin paikkaan, jossa vastaavat valot on poistettu. (Mieluummin Euroopan ulkopuolelle ja koska koronarajoitukset ovat voimassa, asia saattaa viivästyä) Vain näin saamme riittävän varmuuden siitä mitkä operaation mahdolliset kauaskantoiset vaikutukset olisivat.
Olisi myös syytä järjestää asian tiimoilta muutamia kaupungin ylimmän johdon keskustelutilaisuuksia, (siis lounaita) jossa asiaa valmisteltaisiin ja se on haasteellista, koska tasokkaiden kabinettitilojen saanti tarjoiluineen näin korona-aikana ei ole yksinkertaista.
- Anonyymi
Antaa valojen vilkkua pimenevissä illoissa.
- Anonyymi
Täytyy kirjoittaa tolppiin että ei saa ottaa, niin on jo kadonnut samana yönä. :D
- Anonyymi
Ei hätää, teknisen lautakunnan asiantuntija, joka on ollut peruskoulun aikoinaan fysiikan tunnillakin kerran, on kertonut tietävänsä ratkaisun: Asetetaan toimikunta, joka tilaa konsutin selvittämään valojen sammutusongelmaa. Sen jälkeen tarvitaan vain mitallin saaneen insinöörin lausunto, ja ohjeet, minä vuonna valot sammutetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hätää, teknisen lautakunnan asiantuntija, joka on ollut peruskoulun aikoinaan fysiikan tunnillakin kerran, on kertonut tietävänsä ratkaisun: Asetetaan toimikunta, joka tilaa konsutin selvittämään valojen sammutusongelmaa. Sen jälkeen tarvitaan vain mitallin saaneen insinöörin lausunto, ja ohjeet, minä vuonna valot sammutetaan.
Ne valot jätettiin siihen, koska kohta asfalttikin poistetaan raiteiden kohdalta kun lasivillatehdasta laajennetaan. Paikalliset ahneet ovat näin vaalitäkynä asian sopineet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne valot jätettiin siihen, koska kohta asfalttikin poistetaan raiteiden kohdalta kun lasivillatehdasta laajennetaan. Paikalliset ahneet ovat näin vaalitäkynä asian sopineet.
Eli valot poistetaan kaupunkin laskuun ja myöhemmin uudelleen asennetaan kaupunkin laskuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli valot poistetaan kaupunkin laskuun ja myöhemmin uudelleen asennetaan kaupunkin laskuun.
Vanha totuttu malli toteutuu, jotta "liikennesuunnittelijalla" riittää töitä. Muilla toimialoilla ei moista sallittaisi. Puuttuu vain että asiaa markkinoitaisiin ilmastomuutoksen torjunnalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne valot jätettiin siihen, koska kohta asfalttikin poistetaan raiteiden kohdalta kun lasivillatehdasta laajennetaan. Paikalliset ahneet ovat näin vaalitäkynä asian sopineet.
Ai laajentaa?? Eiks tuo rautatieyhteys nähty jo ahlströmin aikoina tarpeettomaksi, koska tavaran kuljetus siirtyi kumipyörille. Nythän tuo firma nimensä mukaan Is Over. Ei villan teko Suomessa taida kannttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai laajentaa?? Eiks tuo rautatieyhteys nähty jo ahlströmin aikoina tarpeettomaksi, koska tavaran kuljetus siirtyi kumipyörille. Nythän tuo firma nimensä mukaan Is Over. Ei villan teko Suomessa taida kannttaa.
Mistä sen kukaan tietää mitä lasivillatehtaan tiloissa tulevaisuudessa tehdään? Ne jotka tietävät eivät vielä kerro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai laajentaa?? Eiks tuo rautatieyhteys nähty jo ahlströmin aikoina tarpeettomaksi, koska tavaran kuljetus siirtyi kumipyörille. Nythän tuo firma nimensä mukaan Is Over. Ei villan teko Suomessa taida kannttaa.
Onko tuo tehdas lopettamassa Hyvinkäällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo tehdas lopettamassa Hyvinkäällä?
Ei todennäköisesti ole, mutta mistä näitä nykyisin tietää. Tuottavia tehtaita lopetaan tuosta vain, kuten Jämsässäkin nähtiin. Periaatteen vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todennäköisesti ole, mutta mistä näitä nykyisin tietää. Tuottavia tehtaita lopetaan tuosta vain, kuten Jämsässäkin nähtiin. Periaatteen vuoksi.
Mutta sehän on Marinin vika eikös.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818