Hyvinkään pellekerholla on taas puuhaa. Pitää saada sammumaan kerkkolankadulla vilkkuvat tasoristeyksen liikennevalot. Tosin risteystähän ei itse asiassa enää ole, kiskot on peitetty asfaltilla. Nyt Aamupostin mukaan pellekerho miettii kuinka valot saataisiin sammumaan. Toivottavasti eivät anna asiaa Kiurun hoidettavaksi.
Kerkkolankadun tasoristeysvalot
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ottaa lamput poois. Ottaa johdot poois.
- Anonyymi
Ei sitä parane mennä noin vaan hätäisesti ottamaan lamppuja pois. Pitää ensin konsultin (kallispalkkaisen sellaisen) huolellisesti selvittää, mitkä ovat vaikutukset liikenneturvallisuuden toteutumisessa ja mikä olisi sen kannalta paras ajankohta. Tämän jälkeen asia menee asiantuntijalautakunnan tarkempaan tutkimukseen, jossa selvitellään mahdolliset muut vaikutukset ja kenen lamppujen poisto tulee suorittaa ja voiko sama taho poistaa kaapelit ja kenelle tolppien poisto kuuluu, vai olisiko ne jätettävä mahdollisia tulevia tarpeita silmällä pitäen paikoilleen. Tarvitaan toimikunta tämän selvittämiseen, mahdollisesti myös kaupunginhallitus tekee opintomatkan johonkin paikkaan, jossa vastaavat valot on poistettu. (Mieluummin Euroopan ulkopuolelle ja koska koronarajoitukset ovat voimassa, asia saattaa viivästyä) Vain näin saamme riittävän varmuuden siitä mitkä operaation mahdolliset kauaskantoiset vaikutukset olisivat.
Olisi myös syytä järjestää asian tiimoilta muutamia kaupungin ylimmän johdon keskustelutilaisuuksia, (siis lounaita) jossa asiaa valmisteltaisiin ja se on haasteellista, koska tasokkaiden kabinettitilojen saanti tarjoiluineen näin korona-aikana ei ole yksinkertaista.
- Anonyymi
Antaa valojen vilkkua pimenevissä illoissa.
- Anonyymi
Täytyy kirjoittaa tolppiin että ei saa ottaa, niin on jo kadonnut samana yönä. :D
- Anonyymi
Ei hätää, teknisen lautakunnan asiantuntija, joka on ollut peruskoulun aikoinaan fysiikan tunnillakin kerran, on kertonut tietävänsä ratkaisun: Asetetaan toimikunta, joka tilaa konsutin selvittämään valojen sammutusongelmaa. Sen jälkeen tarvitaan vain mitallin saaneen insinöörin lausunto, ja ohjeet, minä vuonna valot sammutetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hätää, teknisen lautakunnan asiantuntija, joka on ollut peruskoulun aikoinaan fysiikan tunnillakin kerran, on kertonut tietävänsä ratkaisun: Asetetaan toimikunta, joka tilaa konsutin selvittämään valojen sammutusongelmaa. Sen jälkeen tarvitaan vain mitallin saaneen insinöörin lausunto, ja ohjeet, minä vuonna valot sammutetaan.
Ne valot jätettiin siihen, koska kohta asfalttikin poistetaan raiteiden kohdalta kun lasivillatehdasta laajennetaan. Paikalliset ahneet ovat näin vaalitäkynä asian sopineet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne valot jätettiin siihen, koska kohta asfalttikin poistetaan raiteiden kohdalta kun lasivillatehdasta laajennetaan. Paikalliset ahneet ovat näin vaalitäkynä asian sopineet.
Eli valot poistetaan kaupunkin laskuun ja myöhemmin uudelleen asennetaan kaupunkin laskuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli valot poistetaan kaupunkin laskuun ja myöhemmin uudelleen asennetaan kaupunkin laskuun.
Vanha totuttu malli toteutuu, jotta "liikennesuunnittelijalla" riittää töitä. Muilla toimialoilla ei moista sallittaisi. Puuttuu vain että asiaa markkinoitaisiin ilmastomuutoksen torjunnalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne valot jätettiin siihen, koska kohta asfalttikin poistetaan raiteiden kohdalta kun lasivillatehdasta laajennetaan. Paikalliset ahneet ovat näin vaalitäkynä asian sopineet.
Ai laajentaa?? Eiks tuo rautatieyhteys nähty jo ahlströmin aikoina tarpeettomaksi, koska tavaran kuljetus siirtyi kumipyörille. Nythän tuo firma nimensä mukaan Is Over. Ei villan teko Suomessa taida kannttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai laajentaa?? Eiks tuo rautatieyhteys nähty jo ahlströmin aikoina tarpeettomaksi, koska tavaran kuljetus siirtyi kumipyörille. Nythän tuo firma nimensä mukaan Is Over. Ei villan teko Suomessa taida kannttaa.
Mistä sen kukaan tietää mitä lasivillatehtaan tiloissa tulevaisuudessa tehdään? Ne jotka tietävät eivät vielä kerro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai laajentaa?? Eiks tuo rautatieyhteys nähty jo ahlströmin aikoina tarpeettomaksi, koska tavaran kuljetus siirtyi kumipyörille. Nythän tuo firma nimensä mukaan Is Over. Ei villan teko Suomessa taida kannttaa.
Onko tuo tehdas lopettamassa Hyvinkäällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo tehdas lopettamassa Hyvinkäällä?
Ei todennäköisesti ole, mutta mistä näitä nykyisin tietää. Tuottavia tehtaita lopetaan tuosta vain, kuten Jämsässäkin nähtiin. Periaatteen vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todennäköisesti ole, mutta mistä näitä nykyisin tietää. Tuottavia tehtaita lopetaan tuosta vain, kuten Jämsässäkin nähtiin. Periaatteen vuoksi.
Mutta sehän on Marinin vika eikös.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta
Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee4512229Miksi jollain jää "talvi päälle"
Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli2251991Miksi koulut pakottavat
Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja1891562- 1091531
- 521303
Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024
Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit31301Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?
Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!1481267Se katse silloin
Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt491170- 651060
Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!
Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s991044