Neljä nuorta espoolaismiestä murhasi v. 2011 Lopella Heinon pariskunnan. Miehet kärsivät lyhyet rangaistuksensa ja vaihtoivat nimensä. Miehet tunnetttiin tekoaikaan Markus Östermanina, Saku Salona, Jani Pesolana ja Sampsa Mäntylänä.
Kuka tietää, millä nimillä he nykyään esiintyvät?
Millä nimellä Heinojen murhaajat tunnetaan nykyään?
8
3177
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihtoivat keskenään nimensä. Östermanista tuli Salo jne. Henkkareitakaan ei tarvinnu uusia.
- Anonyymi
Kyllä heillä jotkut muut nimet on. Olisi hyvä tietää ne oman turvallisuuden vuoksi. Pahimmassa tapauksessa joku heistä voi asua naapurissa.
- Anonyymi
Markus Österman johti murhartyhmää. Österman oli kaiken kaikkiaan hyvin inhottava tyyppi. Haluaisin tietää, mikä hänen nimenssä on nykysin. Senkin haluaisin tietää, missä hän asuu ja mitä tekee.
- Anonyymi
Juttu tapahtui kylläkin 2001 ei 2011.
Pojat jäi nalkkiin, koska silloin ei tiedetty, että poliisi ja operaattori voi jäljittää puhelinliikenteen.
Toisin sanoen jätkien yritys oli ihan naurettavan tyhmä. - Anonyymi
Nykyään nimi on ben easton, tekee it bisnestä belgiassa.
Törmäsin sattumalta töiden kautta.- Anonyymi
Ohhoh, mitäs todisteita anonyymillä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohhoh, mitäs todisteita anonyymillä on?
Tarvitseeko olla?
- Anonyymi
Siihen ailkaan oltiin niin alkeellisia, ettei tiedetty että puhelut voidaan jäljittää. Pojat jäi heti nalkkiinm kun vain selvitettiin mihin oli soitettu.
Eivät kai olleet lukeneet edes dekkareita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433769Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173652Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402997Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102814En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212721IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392153Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581768Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1221346