Rukoillaan rauhaa Amerikkaan.

Anonyymi

Biden on hyvä ja sivistynyt kristitty mies Amerikan presidentiksi. Toivottavasti vallanvaihto menee nyt ja uudet asukkaat pääsevät presidentin virka-asuntoon rauhan vallitessa. Amerikka tarvitsee nyt vahvan kansakunnan johtajan. Biden on sellainen ja Harris myös. Trump palaa diilin pariin.

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mit
      ä?
      Miks
      i?

    • Anonyymi

      Onko hän sivistynyt,jos on mieltymystä lapsiin ym.riettautta???

      • Anonyymi

        Tuo ei ole totta.


      • Anonyymi

        kommunisti harvoin on sivistynyt ja kristitty


      • Anonyymi kirjoitti:

        kommunisti harvoin on sivistynyt ja kristitty

        Maailman asukkaista on kommunsteja mielestäsi ehkä 80 %? Vai vielä enemmän?


    • Anonyymi

      Biden on hyväkäytöksinen ja koulunsa käynyt. Trump ei ole.

      • Anonyymi

        Tuntee kiinnostusta lapsiin ym.rötöksiä,sopii hellareille.


    • Anonyymi

      Trumpin aika päättyy pian ja sen on hyvä asia.

    • Anonyymi

      Biden on sekaantunut ties mihin laittomuuksiin. Rosis kutsuu, se on patentti. Sitä paitsi mähläsi mahdollisuutensa rehvastellessaan lopettavansa Amerikan Yhdysvaltain öljyntuotannon. Tämä muistetaan Texasissa, Pennsylvaniassa ja ties missä.

      Trump jyrää uudelle nelivuotiskaudelle. Erittäin tervehdyttävää koko maailmalle, AmerikanYhdysvalloista nyt puhumattakaan.

      • Anonyymi

        Kun nämä,jotka eivät halua kuulla eivätkä nähdä totuutta,kulkevat kuin zompiet lauman mukana.


    • Anonyymi

      Toivoa tuota sopii.
      Mutta rukoilusta on apua vain heinän kuivatuksessa.

    • Anonyymi

      Trumpille on varattu selli valmiiksi ja oransseja haalarita. Ei muuta kuin astu selliin herra entinen presidentti. Trump saa mahdollisuuden soittaa uudelle presidentille aina silloin kun on paha mieli.

    • Anonyymi

      Tuntuu vähän siltä, että Patmos harrastaa äärikeistolaista ruoskintaa, sen sijaan että käsittelisi asioita tasapuolisesti. Patmos jatkaa vanhalla Billy Graham -valkoinen mies linjaa. "Obama oli hyvä presidentti, mutta liian tumma".

    • Anonyymi

      Luulen Bidenin olevan se kansanjohtaja, joka johdattaa kansansa erämaasta luvattuun maahan. Rukoillaan siksi Bidenin tulevan kansanjohtajuuden puolesta. Kansat rauhoittuvat elämään turvallisesti Amerikan johdolla.

      • Kansa on jo johdatettu luvattuun maahan, kun Israelin valtio perustettiin 1948 ja juutalaiset saivat 2-tuhannen vuoden tauon jälkeen jälleen oman kotimaan.


    • Paitsi että Trump voittaa vaalit ja jatkaa presidenttinä vuoteen 2025 saakka.
      Siten voimmekin jo alkaa odottaa suomen vuoden 2024 presidentinvaaleja joilla on meille enemmän merkitystä, kuka pääsee Niinistön jälkeen kättelemään trumppia valkoiseen taloon vuonna 2024?

    • Anonyymi

      Vai on Biden sivistynyt, nyt on aika ampua tämä väite alas, Pasi Turunen kirjoittaa:

      "“Sinä olet valehteleva ponisotilas, jolla on naama kuin koiralla” totesi Biden vaalitilaisuudessa New Hampshiressa 21-vuotiaalle naisäänestäjälle, joka esitti kriittisen kysymyksen.

      “Olet pirun valehtelija … Otetaan vaikka punnerruskisa, jos haluat tietää missä kunnossa minä olen … läski…” uhosi Biden vaalitilaisuudessa Iowassa kookkaalle eläkeläismaanviljelijälle, joka esitti kriittisen kysymyksen Bidenin pojasta Hunter Bidenista.

      “Mene ja äänestä jotain toista” Biden sanoi Des Moinesin vaalitilaisuudessa äänestäjälle, joka esitti kriittisen kysymyksen ilmastopolitiikasta, samalla kun tökki kysyjää kämmenellä ja sormella rintaan ja tarttui tätä kevyesti takin liepeestä kiinni.

      “Jos sulla on vaikeeta päättää tuetko minua vai Trumpia, sä et oo oikeesti musta(ihoinen)” laukaisi Biden mustaihoiselle radiotoimitajalle. Biden pyysi rasistista kommenttiaan jälkikäteen anteeksi.

      Biden on jäänyt kiinni puheidensa plagioinnista, valehdellut omasta opintomenestyksestään ja herättänyt kummeksuntaa muun muassa nuuskimalla naiskollegoidensa hiuksia ja tarinoilla jalkakarvoistaan, joita lapset uima-altaassa silittelivät. Katolisen kirkon edustajan mukaan Bidenille ei tulisi antaa ehtoolista, koska hänen kantansa aborttiin on radikaali ja kirkon opin vastainen.

      Vaaliväittelyissä Biden jyrkästi kielsi milloinkaan sanoneensa aikovansa lopettaa öljyntuotantoon liittyvän vesisärötyksen. Kuitenkin hän itse, samoin kuin hänen vp-ehdokkaansa Harris, ovat toistuvasti ja todistetusti sanoneet toisin. Iltalehden (IL 27.10.2020) tuoreen arvion mukaan Biden saattoi juuri öljyteollisuuden sulkemispuheillaan vaaliväittelyssä varmistaa Trumpin voiton.

      New York Post -lehden alunperin esille nostama Hunter Bidenin tietokoneen kovalevyn sisältämien sähköpostien ja entisen liikekumppanin vahvistama mittava korruptiovyyhti, sekä Joe Bidenin osuus tässä kaikessa, on vasta nousemassa päivänvaloon ja lähempään tarkasteluun. Demokraatit ovat turvautuneet ”salaliittoteoriaan” väittäen kaiken olevan (yllätys yllätys) vain Venäjän vehkeilyä."

      • Anonyymi

        Patmoksen epäkristillinen propaganda on järkyttävää luettavaa. Sen pitäisi olla lähetysjärjestö, mutta onkin vallan muuta. Trump on irstaileva ja valehteva kansanvillitsijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Patmoksen epäkristillinen propaganda on järkyttävää luettavaa. Sen pitäisi olla lähetysjärjestö, mutta onkin vallan muuta. Trump on irstaileva ja valehteva kansanvillitsijä.

        Miten patmos liittyy mitenkään Trumppiin ja jos irstailusta ja valehtelemisesta puhutaan,niin kyllä te hellarit olette siinä ykkösiä,käytätte vielä Jeesuksen nimeä valheisiinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten patmos liittyy mitenkään Trumppiin ja jos irstailusta ja valehtelemisesta puhutaan,niin kyllä te hellarit olette siinä ykkösiä,käytätte vielä Jeesuksen nimeä valheisiinne.

        Kyllä se liittyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se liittyy.

        On outo väittämä,johon ei tule selitystä
        Patmos ja Melleri ovat kyllä suuren luokan huijareita,niin kuin ovat kaikki muutkin lahkolaiset,mutta kun ei Bidenkään ole muuta kuin irvokas riettailija.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten patmos liittyy mitenkään Trumppiin ja jos irstailusta ja valehtelemisesta puhutaan,niin kyllä te hellarit olette siinä ykkösiä,käytätte vielä Jeesuksen nimeä valheisiinne.

        Olet varmaan selvänäkijä, kun "tiesit" edellisen kirjoittajan uskontokunnankin. Wow.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Olet varmaan selvänäkijä, kun "tiesit" edellisen kirjoittajan uskontokunnankin. Wow.

        Laiska sanoo,ulkona on leijona,vellihousut,työtä vieroksuvat vauhdissa.


    • Anonyymi

      Jer. 15:1
      1 Ja Herra sanoi minulle: "Vaikka Mooses ja Samuel seisoisivat minun edessäni, ei minun sieluni taipuisi tämän kansan puoleen. Aja heidät pois minun kasvojeni edestä, he menkööt!
      2 Ja jos he kysyvät sinulta: 'Minne meidän on mentävä?' niin vastaa heille: Näin sanoo Herra: Joka ruton oma, se ruttoon, joka miekan, se miekkaan, joka nälän, se nälkään, joka vankeuden, se vankeuteen!

      ei sinne tule rauhaa vaan sota!

    • Anonyymi

      Ei sinne sotaa tule. Bidenin myötä tilanne rauhoittuu ja kansa palaa tavalliseen arkeen. Trump kavereineen kurkkailee jailin ristikoista ulos naama ja rintapieli orassina. Kamala nainen onkin ihana nainen.

      • Anonyymi

        Kyllä on naurettavaa vellihousujen vääntää ja haukkua,kuka tulee presidentiksi,mitä väliä??Teistä monista vellihousuista ei ole edes työelämään,ei antamaan minkäänlaista panosta maamme puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on naurettavaa vellihousujen vääntää ja haukkua,kuka tulee presidentiksi,mitä väliä??Teistä monista vellihousuista ei ole edes työelämään,ei antamaan minkäänlaista panosta maamme puolesta.

        Kerro tuo Patmoksen "vellihousuille".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tuo Patmoksen "vellihousuille".

        Mene itse kertomaan,onko sekin liikaa laiskalle?


    • Anonyymi

      Biden väittää olevansa kristitty ja kannattaa rajatonta aborttioikeutta, miten kristitty "mukava kaveri" voi haluta repiä lapset pois äitinsä kohdusta?

      • Anonyymi

        Rauhoitu hyvä ihminen. Ei kohdusta mitään revitä. Suurin osa syntyy ja saa nimen. Ota selvää asiasta, älä usko Ahviota tai Patmosta.


    • Anonyymi

      TV1ssä tulee ohjelma Yhdysvalloista. Siinä mainittiin Trumpin näyttäneen sormea joka päivä hallinnolle, ensimmäisestä päivästä tähän päivään asti. Uskovainen mies sormimerkkejä antamassa. Ei hyvältä näytä.

    • Anonyymi

      Donald Trump ja perhe ajetaan ulos Valkoisesta Talosta. Siinä ei uhkailut auta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      271
      3930
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      134
      3000
    3. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      57
      2165
    4. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      38
      1653
    5. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      57
      1429
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      114
      1420
    7. Tiedätkö nainen

      Että sinulla on loistava tunneäly. Osaat käsitellä niitä, osaat analysoida ja järkeillä asioita ja et alkaa mielipuolen
      Ikävä
      68
      1349
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      23
      1317
    9. Hiuksesi letille?

      Mitä ajattelisit jos tarjoutuisin opettelemaan hiustesi letityksen?
      Ikävä
      43
      1147
    10. Toimivan parisuhteen kaukaisuus.

      Täällähän jotkut haaveilee parisuhteesta, kuka mitenkin. Mutta itse näen toimivan parisuhteen todella kaukaisena utopi
      Sinkut
      161
      1119
    Aihe