Jos joku kyseenalaistaa Jeesuksen Jumalisuuden, Jumalan olemassaolon, jne tai on eri mieltä jostain opinkohdasta niin te pysytte jotenkuten nahoissanne mutta jos joku kyseen-alaistaa HELVETIN te suorastaan tulette hulluiksi!!!! mulekin eräs tyyppi sanoi ja vaahtosi ihan VAUHKONA kun joku ei ollutkaan uskonut HELVETTIIN!!! MIKSI te rakastatte sitä niin äärimmäisen paljon?????
MIKSI se HELVETTI on teille niin ÄÄRIMMÄISEN RAKAS????
12
54
Vastaukset
- Anonyymi
Helvetti on hilluntailaisuuden perusta. Mitä tekee uskonnolla jos ei voi edes toimittaa lähimmäisiään helvettiin!
Eiköhän helluntailainen sydämessään tunne, ettei rakastava Jumala ole sellainen, joka piinaisi ihmistä helvetin tulessa ikuisesti. Saatana ja hänen seuraajansa heitetään lopulta tulijärveen, mikä on toinen kuolema. Tulijärveä voi kutsua helvetiksi, mutta se ei ole ikuinen piina vaan sen jälkeen ihmisestä ei jää "juurta eikä oksaa". Rehellisempää olisi puhua kadotuksesta.
- Anonyymi
Rehellisempää on olla puhumatta kadotuksesta, jumalasta, jeesuksesta, pyhästä hengestä jne jne...
- Anonyymi
Olisi adventistienkin jo tajuttava tämäkin asia:
ilmestys kirja 21:8
Mutta pelkurien
ja epäuskoisten
ja saastaisten
ja murhaajien
ja huorintekijäin
ja velhojen
ja epäjumalanpalvelijain
ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä,
joka tulta
ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema." Anonyymi kirjoitti:
Olisi adventistienkin jo tajuttava tämäkin asia:
ilmestys kirja 21:8
Mutta pelkurien
ja epäuskoisten
ja saastaisten
ja murhaajien
ja huorintekijäin
ja velhojen
ja epäjumalanpalvelijain
ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä,
joka tulta
ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."Siinähän se todetaan: "tämä on toinen kuolema". Näiden osa on oleva tulijärvessä, mutta piina loppuu toiseen kuolemaan. Piina helvetissä ei ole siten ikuista - sen sijaan kadotus on lopullinen.
- Anonyymi
Uskovaa ei kiinnosta helvetti.
ST - Anonyymi
Kenelle teille? En uhraa ajatustakaan helvetille. Koska en ajatellut ostaa lippua sinne.
- Anonyymi
Ai, no sinnehän mennään vaikkei sitä ajateltaisikaan. Ainakin minä olen niin huono uskovainen, että todennäköisesti sinne päädyn. Mutta luvassa on vain hyvää: nopea kuolema ja ihanaa ikuista unta.
- Anonyymi
Joh.3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei uskonut Jumalan ainokaiseen Pojan nimeen. Room.14:10. 2Kor.5:10 Se siitä Raamatun, uskottavuudesta.
- Anonyymi
Testaa kohteliasta kirjoitustyyliä.
- Anonyymi
Petri voisi mennä, sairaalaan ja nostaa sängystä vaikkapa kymmenen, ihmistä jaloilleen. Ja ruumishuoneelle, herättää vaikka, kaksi ihmistä elämään, Sitten uskomme Jumalaan.
- Anonyymi
Niin pari päivää saatatte hiukan myötäillä, siiten palaatte vanhaan virteen !
noin oloi Jeesuksen aikana ja noin on nyt piste ja aamen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2221935Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541206Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801045Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17988TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89834- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784