Mikä mua vaivaa kun en yksinkertaisesti jaksa enkä halua tehdä mitään muuta kuin olla kotona ja soittaa kitaraa ja laulaa ja yleensä ottaa pari viskiä siihen kylkeen. En jaksa mennä edes bändireeneihin enkä kauppaan enkä oikeastaan minnenkään muuallekkaan ellei ole pakko 😔
Muksuja on kaksi ja niiden kanssa jaksa olla kyllä mutta loppupeleissä löydän itseni joko soittelemassa ja biisin teossa yksin tai katsomassa telkkaria ☝️ rakastan siis lapsiani ja rakastani yli kaiken mutta mua ei kiinnosta juuri mikään muu kuin kotona olo. Eli onko tää nyt masennusta vai mitä tää on koska tätä on nyt jatkunut jo miltein vuoden ja mikä avuksi 😔
Mitä tämä on ?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026933
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354055- 703189
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431217