Mikä siinä on niin vaikeaa ettei maskia voi naamalleen laittaa kun asioitte kaupoissa ja muualla?
Koulumukulat parveilee kaupoissa ilman maskeja, keski-ikäiset ilman maskeja, vanhukset on tässäkin viisaampia.
Maskien käyttö
5
104
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä mä ymmärrän kaupoissa ,ravintoloissa ym..maskin käytön täysin mutta mikä ihmisiä vaivaa??????? ne ajelee tuolla yksin autolla maskit päässä---ei tää mikää tokion ruuhka ole
- Anonyymi
Mitä siitä vaikka toiset ajelee autolla yksin maski naamalla.
Moni taksikuskin käyttää koko ajan maskia vaikka asiakasta ei kyydissä olekaan, olisko syy että kyydissä on voinut olla joku oireeton taudin kantaja, eipä niistä koskaan tiedä onko asiakas terve vai tautinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siitä vaikka toiset ajelee autolla yksin maski naamalla.
Moni taksikuskin käyttää koko ajan maskia vaikka asiakasta ei kyydissä olekaan, olisko syy että kyydissä on voinut olla joku oireeton taudin kantaja, eipä niistä koskaan tiedä onko asiakas terve vai tautinen.Se on muuten ihan viisasta ne tautihiukkasethan voi leijailla vaikka kuinka kauan siellä suljetussa tilassa
- Anonyymi
koulumukuloilla ei pitäisi olla asiaa ruokakauppoihin mölisemään, sotkemaan ja rikkomaan liukuportaita. Iso apinalauma joka pudottaa karkkipaperit liukuportaisiin ja korjauksen maksaa taas muut kaupassa asioivat tuotteiden hinnoissa.
- Anonyymi
Joo ja nykyään on joillekin epäselvää onko ne jonossa vai muuten vain hengailemassa jonon lähettyvillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude24115187Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510136Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237099Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826537Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1746218Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole464796IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451690Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251646