Voiko laastarisuhde kehittyä hyväksi parisuhteeksi? Onko kukaan jatkanut laastarisuhdetta parisuhteeksi, joka on lähteny siitä ettei ollut päässyt exästä vielä yli? Että se on pyörinyt vielä mielessä ja tunteitakin on tallella. Onko se oikeaa rakkautta tai reilua tätä uutta kohtaan? Tuntuu että pidän hänestäkin ja haluaisin jotain vakavaa
Vai mikä on edes määritelmä ”laastarisuhteelle”?
Voiko laastarisuhde kehittyähyväksi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suhteita ja niiden syntyjä on kovin monenlaisia ;)
Moni uusi suhde syntyy erotuskissa.. - Anonyymi
Mulla oli laastari, jos olisi ollut hyvä, fiksu, kiltti ja älykäs olisi siitä syntynyt jotakin, mutta tukeuduin suuressa erotuskassani ensimmäiseen joka kiinnostui minusta. Tyyppi veti kiukut kun löysin rakkauden, vaikka emme enää olleet ns suhteessa hänen raivon puuskien tähden.
- Anonyymi
Hmm kutsutko ihmistä jonka kanssa olet suhteessa laastariksi.
Pitäisikö sittenkin vaan pysyä sinkkuna.- Anonyymi
No sitä kutsutaan laastariksi jos sydän verillä entisestä alkaa suhteeseen uuden kanssa ja ikävöi entistään, voit keksiä sille paremman ilmaisun.
Omasta kokemuksesta tiedän että jos molemmilla osapuolilla on sama elämäntilanne eli melko tuore ero takana niin laastarisuhteet ei tuppaa kestämään. Mielestäni niissä haetaan vain sitä hetkellistä hyvän olon tunnetta ja pakoa ahdistavista erotunteista. Pienen ajan kuluessa kun ajatukset selkenee niin alkaa paremmin tiedostamaan mitä oikeasti tulevaisuudessa parisuhteelta haluaa. Siihen saakka kannattaa nautiskella "laastareista" :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2093269- 1202063
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611692Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1971660- 1741548
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1841452- 521288
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751241- 591218
- 1191131