ja se on jo ottanut Suomen. Miksi sitä ei saa sanoa tällä palstalla?
Kuka sen sensuroi pois?
saksa on naton jäsen
14
<50
Vastaukset
Varmaankin ylläpito itse sensuroi tuolaiset ketjut, koska ajatuksessa ei ole järjen hiventäkään.
- Anonyymi
Mutta se on totta. Saksa on vallannut Suomen. Kirjaimellisesti,
eikä ole ylläpidon asia kiistää totuutta.
Joka kauppa on täynnä made in germanyä ja saksa määrää täällä kaikesta. Anonyymi kirjoitti:
Mutta se on totta. Saksa on vallannut Suomen. Kirjaimellisesti,
eikä ole ylläpidon asia kiistää totuutta.
Joka kauppa on täynnä made in germanyä ja saksa määrää täällä kaikesta.Kuulostaa pahalta ongelmata, mutta ei Suomen ongelmalta.
- Anonyymi
EU on ylikirjoittanut Suomen perustuslain. Jopa petospykälä piti muuttaa, koska kansalaiset eivät äänestäneet asioista, joista olisi pitänyt.
Natosumu on sumua. - Anonyymi
Suomen valtion omaisuutta myydään koko ajan taustalla.
Koko Suomi - kaikkineen hajotetaan.
Kiittäkää saulia ja te nillitättet venäjää - Anonyymi
Ai Saksa muka on jo ottanut Suomen. Miksi sitten keskellä Helsinkiä seisoo helvetillinen SYNAGOOGA.
Kyllä nyt natsi näki unta.- Anonyymi
istu vaan housut kintuissa,
ehkä parempi niin.
Ojentelet sitten paperia kun sauli pyytää.
Pala kerrallaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
istu vaan housut kintuissa,
ehkä parempi niin.
Ojentelet sitten paperia kun sauli pyytää.
Pala kerrallaan.Sinulla ei ole kunnon argumenttejä ja sitäkin vähemmän niille perusteluja! Pelkkiä tokaisuja vailla järjen hiventä!
- Anonyymi
Ja Suomessa pyörii 100 000 venäläistä!!
- Anonyymi
Ja Suomessa pyörii 1 100 000 Turkin pakolaisleireiltä paenneita, Natosotia pakenevia pakolaisia.
- Anonyymi
"saksa on naton jäsen
Miksi sitä ei saa sanoa tällä palstalla?
Kuka sen sensuroi pois?"
Saksa oli enen Naton jäsen. Nyt on toisin.
Saksan edustusto otti yhteyttä ja kertoi että ovat eroamassa Natosta, ja vaativat että valheellinen uutinen natojäsenyydestä poistetaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792