Onko Nato jäsenyys ajankohtaista

Anonyymi

Itse kannatan Natoa ja olen ymmärtänyt sen tärkeän yhteiskunnallisen ja turvaavan merkityksen joka täällä erittäin valaisevalla ja tärkeällä keskustelunpalstalla avautuu ja se syvällisyys ja käytännöllisyys jota tätä aihetta täällä käsitellään saa melkein silmästä kyyneleet valumaan.Niin herkästi ja kuin koulussa tai armeijassa tätä niin oikeasti käsitellään.Kiitos ja suuri kiitos tästä mahdollisuudesta hyvät läheiset ihmiset.
Töissä on hyvä sanoa että kannattaa Natoa ja erityisesti finanssipiireissä koska silloin saa hyvät rahat ja nättejä nuoria naisia pikkujouluissa.Pitää ajatella omaa itseä eikä olla luuseri.Hyvä puku ja aina miellyttävä.Meillä osastolla on pari muslimi miestä joista tytöt tykkää.Niiden ongelmana on oikeusjutut suomalaisia ex vaimoja kohtaan ja kyseessä lapset ja tapaamisoikeudet.Asia on tietysti salaisuus mutta nämä muslimikaverit ovat hauskoja koska itse olen urani huipulla ja niiden neuvot saada naisia petiin on todella hauskaa kuunnella.Olen jopa oppinut muutaman niksin.Käytän kumminkin kondomia.En halua pelata uhkapeliä.Sitten juhlissa muutama hyvä repliikki osaston homoille jotka kipeästi sitä kaipaavat ja etukeno vitsi ja saat nami suudelman viestintä osaston tuoreelta 22 vuotiaalta nuorelta naiselta joka on todellinen Misu.Sitten on hyvä heittää pari vakavaa asiaa juristien kanssa ja erityisesti sellaisten kanssa jotka haluavat kiihkeästi kertoa vastuullisesta käyttäytymisestä ja syvällisyydestä elämää ja yritystä kohtaan.Sen jälkeen alkaa todella panettaa ja hihkaista West Is The Best yeeeeeeeee

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen vankkumaton Nato kannattaja ja hykerryn ja pökerryn kun kauniisti puetut pojat yrityksemme pikkujouluissa antavat suukon minulle.Minä ihan pyörryn ja humallun.Olen nuori kosovalaistaustainen poika ja olen 19 vuotias ja pukeudun tyttöjen mekkoon ja rakastan tulipunaista huulipunaa ja Coco Chanellia.
      Juhlissa pitää olla erittäin hillitty ja charmantti ja joskus voi silkkihuivilla ihanasti läimäyttää meidän lihavaa varatoimitusjohtajaa kasvoille kun hän on väsynyt omassa tuolissaan lähellä kakkuja ja viinejä ja kauniita naissihteereitä.

    • Anonyymi

      "Onko Nato jäsenyys ajankohtaista"

      On.

      Natomaa Ranskassa on takaisinmaksun aika menossa. Paha saa palkkansa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse olin epävarma. Sitten aloin lukea natosivuja. Liittymisen puolesta oli erittäin hyviä kirjoituksia, selvästi asiaan perehtyneitä asiantuntijoita. Kun taas vastustajista ei saanut selvää mitä maata loppujen lopuksi haluavat puolustaa, ja muutenkin sekavaa viranomaisvastaisuutta, ja suoranaisia valheita, haukkumisen lisäksi. Sivut ovat tehneet tehtävänsä, ainakakin yksi kannattaja on tullut lisää. Kiitokset siitä kuuluu osaksi "Molokille"

    • Anonyymi

      Kiva herätä natottomaan Suomeen ja lukea kun natottajat kärsivät ja panikoivat, näinhän heistä päästään näppärästi kun he kiukkuunsa sairastuvat ja kuolevat.

    • Anonyymi

      Natojäsenyys ei ole Suomelle ajankohtaista nyt, eikä tarpeellinen tulevaisuudessakaan.

      Suomi ei liity Natoon.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe