Naimisissa tai avoliitossa oleville

Toistaiseksi iloluontoinen

Miten siippanne suhtautuu netissä pyörimiseesi,aiheuttaako ongelmia?

15

1060

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yopollo

eikä siippaakaan.

• Luulin

että kysyttiin niiltä jotka ovat avo- tai avioliitossa,olen avoliitossa ja sättäilen mieheni ollessa yötöissä,ei hän siitä erikoisemmin pidä

• yopollo
        Luulin kirjoitti:

että kysyttiin niiltä jotka ovat avo- tai avioliitossa,olen avoliitossa ja sättäilen mieheni ollessa yötöissä,ei hän siitä erikoisemmin pidä

kun oli siippa ei asia haitannut. Ero tuli muista syistä.

• vaille 54

"että sä jaksatkin ja kehtaat" , kyllä sanomista tulee, mutta kyllä sanoja maailmaan mahtunee. Välikös, jos ei pidä on ainakin pitämättä.

• kaikilla kielillä

svartsjuk, jealous, eifersuchtig, jaloux...
      Mutta jotenkin se on hänen ongelmansa, ei minun.

• Joku nikki

Mieheni uhkaa jo katkaista nettiyhteyden koska sättäilen MIESTEN kanssa,en koskaan ole tavannut edes heistä ketään ja tämä sättäily tapahtuu vain tämänkaltaisilla palstoilla,ei siis chatissa

• iskälle oma kone

... loppuu kyräilyt.
        Meillä sama uhkaus, mutta mä teen töitä tällä pelillä myös, joten ei voi katkaista.
        Hah hah.

• Pirre*

ja vähätellen tyyliin "nyt rupesi rahaa tulemaan" :(((

• Sehän on ukkomiehelle sama poikamiehelle nukkuminen.

Ei ole vielä ainakaan moittinut.Taitaa siis olla kohdallani parempi harrastus,kuin aiempi,minkä tämä netti on korvannut.Ja sitä aikaisempaa ei onneksi kysytty.

• Pirre*

meille...:))

• Passionate1

Tuttavapiirissäni on sellainen tapaus, että "netti-uskottomuus" johti avioeroon yli 20 vuotta kestäneen avioliiton jälkeen!

Mies surfaili netillä, meilaili naisten kanssa. Rouva pääsi jäljille, oli jopa saanut selville salasanankin ja paljasti miehensä kaksoiselämän.
      Ei siinä auttanut selittelyt, ero tuli.

Mies voi vieläkin psyykkisesti huonosti, vaikka erosta on kulunut jo kolme vuotta.

• Olkaa ennenkaikkea rehellisiä.Silloin ei tarvitse olla"varovainen".

• Passionate1
        emw34 kirjoitti:

Olkaa ennenkaikkea rehellisiä.Silloin ei tarvitse olla"varovainen".

Tuo huomautus on aivan paikallaan.
        Ei ole mukava huomata puolisolla olevan jotakin salattavaa. Luottamus toisiinsa on tärkeätä.

• Talisker

Ei ole tullut kysyttyä,vaivaako tää häntä jotenkin? Sitäpaitsi,enhän minäkään tiedä,missä vaimo surffailee netissä.Eikä kiinnosta.Näistä jos ottaa joku "herneen nenään" niin ihan vapaasti.Toisekseen asia on niin että iso osa meistä häärännee täällä työnantajan koneilla,työnantajan tiloissa,ja työaikanakin.Ainakin itse syyllistyn siihen joskus.Päänsäryt kannattaa ottaa ihan muista asioista kuin siipan surffailuista,jos niistäkään.

• viljamaria

hänen kotona ollessaan, joten aika minkä netissä vietän ei ole mieheltä pois.

En ole koskaan kuullut , että älähän niin paljon vietä aikaasi tietokoneen edessä.
      Pojat 13, 15 saavat joskus isänsä huomauttamaan näistä nettiasioista.

Tälle koneelle ei talossa ole asiaa muilla kuin minulla. Miehellä on omansa ja pojilla yksi yhteinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6644
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4512
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3198
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3017
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1576
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1379
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1303
    Aihe