Aarniolla ei ole kivaa ihmisvarastossa

Anonyymi

Vankila on vain ihmisvarasto.
..
Ihmis­varastos­sa
Jari Aarnio kertoo oloistaan kahden muun vangin kanssa samalla suljetulla osastolla – “Elämä on täällä kuin turkiseläimillä häkissä”
..
https://yle.fi/uutiset/3-11603529

352

12504

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Lainaus linkistä:
      "
      Tämä on ihmisvarasto. Se ei ole kovin kaukana siitä, kun mietitään turkistarhoja. Siellä eläimet ovat häkissä ja niille annetaan ruokaa, jotta ne pysyvät hengissä. Vankeinhoidossa on paljon kauniita sanoja vankien tukemisesta, mutta todellisuudessa tukea joutuu kiikareilla etsimään eikä siitä huolimatta näe", Aarnio toteaa.
      ..
      Yle

      • Anonyymi

        Minä olisin valmis tukemaan sitä, että Aarnio pysyisi varastoituna mahdollisimman pitkään.


      • Anonyymi

        Onko se joku vihervasurihörhö kun pitää seata turkistarhat tähänkin?

        ...noo, alahuulta vähän vielä enempi tyrkylle, kyllä se meetwursti siinä pysyy, just ..hyvä Jartsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olisin valmis tukemaan sitä, että Aarnio pysyisi varastoituna mahdollisimman pitkään.

        Se on kaikkien etu.


      • Anonyymi

        Ei vankilan mikään hotelli pidä ollakaan. Ihan omasta mokasta siellä istutaan.


      • Anonyymi

        Häpeämätön tyyppi.
        Miettiköön nyt sitä millaiseen ahdinkoon oli valmis päihderiippuvaiset saamaan ihan vaan omasta itsekkyydestään rahan ahneena paskiaisena .
        Luulis ettei kehtaisi inistä.


      • Anonyymi

        Positiivisestikin voi ajatella ettei nahkaa parkita ja myydä Japaniin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olisin valmis tukemaan sitä, että Aarnio pysyisi varastoituna mahdollisimman pitkään.

        Sinulla ei ehkä ole kokemusta siitä mikä se vankila on ja mitä se muuttaa ihmisessä.
        Parantaako se jos vankilassa on todella kurjaa vai mitä se tekee.
        Olet henkisesti köyhä ihminen josta yrität syyttää Aarniota.

        Suomessa on tuomiot eri rikoksista täysin vailla vertailu kohtaa sen tehdyn rikoksen laatuun nähden.
        Meidän tuomarikunta on itse kadotuksen portilla oman huumeongelmansa takia ja siksi aivan väärä instanssi lukemaan näitä tuomioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olisin valmis tukemaan sitä, että Aarnio pysyisi varastoituna mahdollisimman pitkään.

        Ja pakattuna..häpeä poliisi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ehkä ole kokemusta siitä mikä se vankila on ja mitä se muuttaa ihmisessä.
        Parantaako se jos vankilassa on todella kurjaa vai mitä se tekee.
        Olet henkisesti köyhä ihminen josta yrität syyttää Aarniota.

        Suomessa on tuomiot eri rikoksista täysin vailla vertailu kohtaa sen tehdyn rikoksen laatuun nähden.
        Meidän tuomarikunta on itse kadotuksen portilla oman huumeongelmansa takia ja siksi aivan väärä instanssi lukemaan näitä tuomioita.

        Vankila ei saa olla helpotus,ei telkkareita,ei nettiä.Vanki on vanki ja hänen tulee kärsiä päivästä päivään.
        Mitä vittua,että vanki joka tekee murhan,huumerikoksen joka tuhoaa lapsia/yhteiskuntaa,miksi pitäisi olla hyvät olot?
        He tiesivät mitä tulee ja kärsisivät pellet ,mitä kuuluu.Suomessa on liian helppo olla vankina vrt.Venäjä,P-Korea.. Kärsi prkle!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ehkä ole kokemusta siitä mikä se vankila on ja mitä se muuttaa ihmisessä.
        Parantaako se jos vankilassa on todella kurjaa vai mitä se tekee.
        Olet henkisesti köyhä ihminen josta yrität syyttää Aarniota.

        Suomessa on tuomiot eri rikoksista täysin vailla vertailu kohtaa sen tehdyn rikoksen laatuun nähden.
        Meidän tuomarikunta on itse kadotuksen portilla oman huumeongelmansa takia ja siksi aivan väärä instanssi lukemaan näitä tuomioita.

        Vankilan pääasiallinen tarkoitus ei liene parantaa ketään? Vankilatuomio on rangaistus.

        Suomessa on pitänyt tehdä pahoja tekoja tai useita rikoksia joutuakseen vuosiksi vankilaan.

        Hyvä, jos vankila-aika saa jonkun miettimään tekosiaan ja vaikka lopettamaan rikoksien tekemisen just siihen, mutta sellaisia ei edellytetä tuomiossa.

        Siviilissäkin on paljon ihmisiä, jotka elävät yksin, vailla mahdollisuutta ulkoiluun, ihmisten tapaamiseen tai harrastuksiin. Syynä voi olla sairaus tai se ettei ole ystäviä tai ketään joka veisi mihinkään.

        Pitää vain toivoa, että jokainen rikollinen on nauttinut rikollisesta elämästään koko rahan tai pahan edestä, ennen joutumistaan vankilaan. On mitä muistella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olisin valmis tukemaan sitä, että Aarnio pysyisi varastoituna mahdollisimman pitkään.

        Sitä tahtoo vaan saada mitä tilaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ehkä ole kokemusta siitä mikä se vankila on ja mitä se muuttaa ihmisessä.
        Parantaako se jos vankilassa on todella kurjaa vai mitä se tekee.
        Olet henkisesti köyhä ihminen josta yrität syyttää Aarniota.

        Suomessa on tuomiot eri rikoksista täysin vailla vertailu kohtaa sen tehdyn rikoksen laatuun nähden.
        Meidän tuomarikunta on itse kadotuksen portilla oman huumeongelmansa takia ja siksi aivan väärä instanssi lukemaan näitä tuomioita.

        Sinä et ilmeisestikään ole se juoppo, jonka Aarnio aikoi omista rikoksistaan järjestää istumaan?


      • Anonyymi

        Kuitenkin siellä hoidetaan asukkaat paremmin kuin,Vanhuksia ja työttömiä köyhiä Siivilissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kaikkien etu.

        Kaikkien etu? Tätä saat kyllä perustella kauan.
        Minä satun tietämään parikin henkilöä, joiden etu se ei ole.
        Hyvää rotaatiota sulle perustellessasi kaikkien etua.
        Menieren tautiin saattaa päättyä... No hätä... Oksentaminen on hyvä suorittaa vessassa, johon paikkaan Kuorkkikuski äskettäin kehotti oksennukset suorittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin siellä hoidetaan asukkaat paremmin kuin,Vanhuksia ja työttömiä köyhiä Siivilissä.

        Kuinka paljon keskimäärin vuorokaudessa yhteiskunnalle maksaa vanki?

        Kuinka paljon keskimäärin vuorokaudessa yhteiskunnalle maksaa sairaalassa/laitoshoidossa oleva vanhus?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vankilan mikään hotelli pidä ollakaan. Ihan omasta mokasta siellä istutaan.

        Juuri niin. Ei sen huvipuisto pidäkään olla. Omasta virheestä siellä ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ehkä ole kokemusta siitä mikä se vankila on ja mitä se muuttaa ihmisessä.
        Parantaako se jos vankilassa on todella kurjaa vai mitä se tekee.
        Olet henkisesti köyhä ihminen josta yrität syyttää Aarniota.

        Suomessa on tuomiot eri rikoksista täysin vailla vertailu kohtaa sen tehdyn rikoksen laatuun nähden.
        Meidän tuomarikunta on itse kadotuksen portilla oman huumeongelmansa takia ja siksi aivan väärä instanssi lukemaan näitä tuomioita.

        Omasta mokasta sinne joutuu. Olis miettinyt mitä tekee. On sillä jonkinlainen tieto ollut vankilasta etukäteen, poliisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien etu? Tätä saat kyllä perustella kauan.
        Minä satun tietämään parikin henkilöä, joiden etu se ei ole.
        Hyvää rotaatiota sulle perustellessasi kaikkien etua.
        Menieren tautiin saattaa päättyä... No hätä... Oksentaminen on hyvä suorittaa vessassa, johon paikkaan Kuorkkikuski äskettäin kehotti oksennukset suorittamaan.

        ? Täh?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ehkä ole kokemusta siitä mikä se vankila on ja mitä se muuttaa ihmisessä.
        Parantaako se jos vankilassa on todella kurjaa vai mitä se tekee.
        Olet henkisesti köyhä ihminen josta yrität syyttää Aarniota.

        Suomessa on tuomiot eri rikoksista täysin vailla vertailu kohtaa sen tehdyn rikoksen laatuun nähden.
        Meidän tuomarikunta on itse kadotuksen portilla oman huumeongelmansa takia ja siksi aivan väärä instanssi lukemaan näitä tuomioita.

        Hah Hah ja hah sun mielestä Aarniolle pitäis olla viiden tähden hotelli voi voi rassukkaa kun vietiin Vankilaan ai ai😎😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeämätön tyyppi.
        Miettiköön nyt sitä millaiseen ahdinkoon oli valmis päihderiippuvaiset saamaan ihan vaan omasta itsekkyydestään rahan ahneena paskiaisena .
        Luulis ettei kehtaisi inistä.

        Kyllä, kuinka paljon kärsimystä ovat huumeet tuoneet käyttäjille ja heidän lähimmäisille, suru on suuri.
        Sitä sopii ajatella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olisin valmis tukemaan sitä, että Aarnio pysyisi varastoituna mahdollisimman pitkään.

        Aarnion tuomiolla on hyvä pelote vaikutus aloitteleviin talousrikollisiin

        Suomessa saa k u llä aika paljon tehdä t uhoa kun joutuu istunaan.
        Äonkonhan suomen vankila oliåot paremmat kuin virossa ja taimaassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien etu? Tätä saat kyllä perustella kauan.
        Minä satun tietämään parikin henkilöä, joiden etu se ei ole.
        Hyvää rotaatiota sulle perustellessasi kaikkien etua.
        Menieren tautiin saattaa päättyä... No hätä... Oksentaminen on hyvä suorittaa vessassa, johon paikkaan Kuorkkikuski äskettäin kehotti oksennukset suorittamaan.

        Tottakai se on kaikkien rehellisten etu, rikolliset ei pääse tekemään juurikaan rikoksia vankilassa ja tappavat korkeintaan toisiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ehkä ole kokemusta siitä mikä se vankila on ja mitä se muuttaa ihmisessä.
        Parantaako se jos vankilassa on todella kurjaa vai mitä se tekee.
        Olet henkisesti köyhä ihminen josta yrität syyttää Aarniota.

        Suomessa on tuomiot eri rikoksista täysin vailla vertailu kohtaa sen tehdyn rikoksen laatuun nähden.
        Meidän tuomarikunta on itse kadotuksen portilla oman huumeongelmansa takia ja siksi aivan väärä instanssi lukemaan näitä tuomioita.

        Aarnio on pieni tekijä. Luulen että isot Kalat vaan halusivat A. vankilaan että ite saisivat jatkaa toimintaa. Ei rikosta tekee yksi ihminen niin isossa jutussa. Syntipukkia tarvittiin ja päätetiin Aarniosta sen tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ehkä ole kokemusta siitä mikä se vankila on ja mitä se muuttaa ihmisessä.
        Parantaako se jos vankilassa on todella kurjaa vai mitä se tekee.
        Olet henkisesti köyhä ihminen josta yrität syyttää Aarniota.

        Suomessa on tuomiot eri rikoksista täysin vailla vertailu kohtaa sen tehdyn rikoksen laatuun nähden.
        Meidän tuomarikunta on itse kadotuksen portilla oman huumeongelmansa takia ja siksi aivan väärä instanssi lukemaan näitä tuomioita.

        Olen samaa mieltä vankilassa istumisesta, ketään ei saa laittaa istumaan vuosiksi vankilaan ...vaan ne pitää teloittaa välittömästi oikeudenkäynnin jälkeen kuten Kiinassa tehdään. Näin yhteiskunta säästää ja pääsee sopeutumattomista sairaista yksilöistä eroon nopeasti ja siististi.


      • Anonyymi

        Kyttä valittaaku pikkukakara,kuinkahsn monta on itse lähettänyt samaan laitokseen. Olis ollut 70 luvulla lusimassa kurikakkua niin olis ihsn hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah Hah ja hah sun mielestä Aarniolle pitäis olla viiden tähden hotelli voi voi rassukkaa kun vietiin Vankilaan ai ai😎😎

        Vankila, eli vankeinhoitolaitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ehkä ole kokemusta siitä mikä se vankila on ja mitä se muuttaa ihmisessä.
        Parantaako se jos vankilassa on todella kurjaa vai mitä se tekee.
        Olet henkisesti köyhä ihminen josta yrität syyttää Aarniota.

        Suomessa on tuomiot eri rikoksista täysin vailla vertailu kohtaa sen tehdyn rikoksen laatuun nähden.
        Meidän tuomarikunta on itse kadotuksen portilla oman huumeongelmansa takia ja siksi aivan väärä instanssi lukemaan näitä tuomioita.

        Parantaako, kysyt.
        Kuule tuota miestä ei mikään paranna.
        Pitäisi pitää kiven sisällä ikuisesti pois manipuloimasta muita ihmisiä.
        Manipullikoinnin hän osaa kymppi plussan edestä.
        Pelottava persoona, todella pelottava ja vaarallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kaikkien etu.

        Istukoon Mailman tappiin asti vittu. Kuinka moneen kuoleman tuottamukseen sekin huume kauppias on syyllinen. Suomessa ei ole tuomittu yhtään huumekauppiasta kuoleman tuottamuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, kuinka paljon kärsimystä ovat huumeet tuoneet käyttäjille ja heidän lähimmäisille, suru on suuri.
        Sitä sopii ajatella.

        Tarkoititko, että Aarnio on tuonut koko huumeongelman Suomeen?

        Aarnio sai tuomionsa kannabiksen maahantuonnista. Kyseinen aine laillistuu maailmalla kovalla vauhdilla, esimerkiksi huumekieltolain kotimaassa USA:ssa on liki 20 osavaltiota tehnyt jo niin. Jos Trump häviää vaalit, varapresidentiksi nousee Kamala Harris, joka on luvannut eri yhteyksissä laillistaa kannabiksen myös liittovaltiotasolla v . 2021.

        Jos Aarnio olisi tehnyt huumerikoksensa 20 vuotta myöhemmin, hänen tuomionsa olisi huomattavasti kevyempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Istukoon Mailman tappiin asti vittu. Kuinka moneen kuoleman tuottamukseen sekin huume kauppias on syyllinen. Suomessa ei ole tuomittu yhtään huumekauppiasta kuoleman tuottamuksesta.

        Kannabikseen ei ole kukaan kuollut koskaan. Aine ei toksinen, toisin kuin esim. alkoholi. Aarnio puuhasteli vain kannabiksen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien etu? Tätä saat kyllä perustella kauan.
        Minä satun tietämään parikin henkilöä, joiden etu se ei ole.
        Hyvää rotaatiota sulle perustellessasi kaikkien etua.
        Menieren tautiin saattaa päättyä... No hätä... Oksentaminen on hyvä suorittaa vessassa, johon paikkaan Kuorkkikuski äskettäin kehotti oksennukset suorittamaan.

        Pysähtyykö?


      • Anonyymi

        Aarnio on tuomittu muiden rikosten lisäksi yrityksestä lavastaa syytön mies syylliseksi rikoksiin, jotka ovat Aarnion " Pasilan miehen" itse tekemiä. Hän olisi kylmästi lähettänyt syyttömän miehen vankilaan kärsimään tuomiota teoista, jotka ovat Aarnion itsensä tekemiä.
        Koska hän on saanut tuomion lavastusyrityksestä, on vastenmielistä, että hän nyt valittaa vankilan kurjista oloista. Jos lavastus olisi onnistunut istuisi syytön mies vankilassa ja Aarnio jatkaisi rikollista toimintaansa. Aarnio on tunteeton psykopaatti ja mahdollisesti saa vielä elinkautisen tuomion murhasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tahtoo vaan saada mitä tilaa

        'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'
        Huumekauppa aiheuttaa ja on aiheuttanut paljon pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ehkä ole kokemusta siitä mikä se vankila on ja mitä se muuttaa ihmisessä.
        Parantaako se jos vankilassa on todella kurjaa vai mitä se tekee.
        Olet henkisesti köyhä ihminen josta yrität syyttää Aarniota.

        Suomessa on tuomiot eri rikoksista täysin vailla vertailu kohtaa sen tehdyn rikoksen laatuun nähden.
        Meidän tuomarikunta on itse kadotuksen portilla oman huumeongelmansa takia ja siksi aivan väärä instanssi lukemaan näitä tuomioita.

        Kyllä, se parantaa, että vankilassa on todella kurjaa.
        Se luo erityisestävän vaikutuksen: tekijä tuskin haluaa uudelleen samaan.
        Se luo yleisestävän vaikutuksen: muutkin näkevät, että tuo ei ole kiva paikka.

        Järki-ihmiset tajuavat tietysti, että vankila on se huonoin, jälkikäteinen ratkaisukeino. Totta kai panostukset täytyy olla kohdallaan opetus- ja sosiaalisektorilla.

        Eli ei muuta kuin korjaamaan pikaisesti sosiaalilainsäädäntöä, jotta huonoissa kotioloissa elävät lapset saadaan joko parempiin oloihin vai vanhempansa muuttamaan huono käytös.

        Lisäksi, vastikkeettoman rahan jakelulle loppu. Kun 5/7 päivää viikosta kuluu merkitykselliseen työhön (tai opintoihin), ei eriydy vääränlaisiin piireihin.

        Molempia tarvitaan. Etu- ja jälkikäteisiä toimia.

        Ei vankilaa miksikään maakuopaksi tarvitse palauttaa. Puitteiden tason tulee seurata muuta yhteiskuntaamme. Vankila on ja sen tulisi olla se viimeinen kasti. Oikein käyttäytyville tulee järjestää ne parhaimmat puitteet, ts. kaikki lastentarhat, koulut, oppilaitokset ja yliopistot ensin.

        Toki vangilta ei pitäisi estää paremman elämänlaadun puitteita esimerkiksi sitä kautta, että hän työskentelee. Samalla hän pääsee kuittaamaan rikosvahinkoja pois.


      • Anonyymi

        Kuinkahan sitten varasto-Aarnio aikoinaan koetetaan kotouttaa yhteiskuntaan? Onhan tuolla jo valmiina poliisikoulutus. Voi tietysti kuvitella mopojengienkin kilpailevan tuon hampuusin rekrytoinnista. Katsotaas nyt, jos luihu saa vielä elinkautisen murhaan osallistumisesta, niin varastointiaikakin pitenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aarnio on tuomittu muiden rikosten lisäksi yrityksestä lavastaa syytön mies syylliseksi rikoksiin, jotka ovat Aarnion " Pasilan miehen" itse tekemiä. Hän olisi kylmästi lähettänyt syyttömän miehen vankilaan kärsimään tuomiota teoista, jotka ovat Aarnion itsensä tekemiä.
        Koska hän on saanut tuomion lavastusyrityksestä, on vastenmielistä, että hän nyt valittaa vankilan kurjista oloista. Jos lavastus olisi onnistunut istuisi syytön mies vankilassa ja Aarnio jatkaisi rikollista toimintaansa. Aarnio on tunteeton psykopaatti ja mahdollisesti saa vielä elinkautisen tuomion murhasta.

        Aarniolta voisi kysyä, kuinka paljon hän valitti vankiloiden oloista ollesaan poliisina ja paljonko olot ovat siihen aikaan nähden muuttuneet.

        Selvästi hän tarvitsee kovasti aikaa prosessoidakseen sen, mitä on tullut tehtyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ehkä ole kokemusta siitä mikä se vankila on ja mitä se muuttaa ihmisessä.
        Parantaako se jos vankilassa on todella kurjaa vai mitä se tekee.
        Olet henkisesti köyhä ihminen josta yrität syyttää Aarniota.

        Suomessa on tuomiot eri rikoksista täysin vailla vertailu kohtaa sen tehdyn rikoksen laatuun nähden.
        Meidän tuomarikunta on itse kadotuksen portilla oman huumeongelmansa takia ja siksi aivan väärä instanssi lukemaan näitä tuomioita.

        Vankilan kuuluu olla niin vittumainen paikka, ettei sinne ensi kerran jälkeen ainakaan enää halua.
        Mutta kun meillä on ulkomaalaista kehitysmaaväkeäkin täällä rötöstelemässä, niin eihän tuo vankila ole heille muuta kuin kotiolot voittava täyshoitopaikka. Jotkut Aarniot voivat tuntea olonsa epäviihtyisäksi ja hyvä edes niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannabikseen ei ole kukaan kuollut koskaan. Aine ei toksinen, toisin kuin esim. alkoholi. Aarnio puuhasteli vain kannabiksen kanssa.

        Kannabis on aloittanut useimman narkomaanin kuolemanjuoksun. Sillä yleensä aloitetaan, kuten taas on parikin juttua ollut iltapäivälehdissä. Harvassa ovat narkkarit, jotka ovat jättäneet kannabiksen väliin huumekokeiluissaan ja aloittaneet vaikkapa piikittämällä amfetamiinia.
        Ja kannabis on aivoja rappeuttava sekä psykooseja aiheuttava huume, ei lailliseksi! Meillä on jo tarpeeksi paha myrkky, alkoholi laillisena, ei tarvita mitään lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olisin valmis tukemaan sitä, että Aarnio pysyisi varastoituna mahdollisimman pitkään.

        Aarnio pitäisi siirtää Venäjälle vankilaan loppuiäksi. Tullut yhteiskunnalle kalliiksi. Huippuasianajaja avustaa oikeudenkäynnissä. Valtio maksaa. Vielä kehtaa valittaa vankilaoloistaan. Herralle pitäisi järjestää switiitti. Venäjälle kaltereiden taakse. Olisi pitänyt tietää mihin tekoihin ryhtyy. Kova on luonne miehellä. Ei osaa katua tekemisiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoititko, että Aarnio on tuonut koko huumeongelman Suomeen?

        Aarnio sai tuomionsa kannabiksen maahantuonnista. Kyseinen aine laillistuu maailmalla kovalla vauhdilla, esimerkiksi huumekieltolain kotimaassa USA:ssa on liki 20 osavaltiota tehnyt jo niin. Jos Trump häviää vaalit, varapresidentiksi nousee Kamala Harris, joka on luvannut eri yhteyksissä laillistaa kannabiksen myös liittovaltiotasolla v . 2021.

        Jos Aarnio olisi tehnyt huumerikoksensa 20 vuotta myöhemmin, hänen tuomionsa olisi huomattavasti kevyempi.

        Idiootti, se on toistaiseksi Suoemssa rikollista ja siksi sen takia tehddään rikoksia, myös murhia ja niitä tehdään vaikka olisi laillistakin. Tehdään alkoholinkin takia ja vaikutuksen alaisena, vaikka ollut laillista kohta sata vuotta.

        Jos haluaa lailliseksi niin pitää yrittää muuttaa lakia, eikä rikkoa itse, vaatia muita noudattamaan, laittaa kilpailijoita vankilaan ja sallia murhatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannabikseen ei ole kukaan kuollut koskaan. Aine ei toksinen, toisin kuin esim. alkoholi. Aarnio puuhasteli vain kannabiksen kanssa.

        Hyvinkin moni suoraan, yhteisvaikutuksiin, välillisesti ja siihen liittyviin murhiin. Jos laillistetaan ja laatu tasaista niin haitat luonnollisesti vähenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se joku vihervasurihörhö kun pitää seata turkistarhat tähänkin?

        ...noo, alahuulta vähän vielä enempi tyrkylle, kyllä se meetwursti siinä pysyy, just ..hyvä Jartsi!

        kaikkea on kokeiltu "huumetuomioissa". Filippiineillä on kuolemanrangaistus ja se tuntuu olevan ainoa oikea tuomio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaikkea on kokeiltu "huumetuomioissa". Filippiineillä on kuolemanrangaistus ja se tuntuu olevan ainoa oikea tuomio.

        Ankarimmat tuomio pitäisi kohdistua myyjiin eikä käyttäjiin, samoin horoja pitää rangaista eikä ostajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olisin valmis tukemaan sitä, että Aarnio pysyisi varastoituna mahdollisimman pitkään.

        Älkää olko hölmöjä Aarnio on pelkkä syntipukki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Istukoon Mailman tappiin asti vittu. Kuinka moneen kuoleman tuottamukseen sekin huume kauppias on syyllinen. Suomessa ei ole tuomittu yhtään huumekauppiasta kuoleman tuottamuksesta.

        Asekauppias ei ole vastuussa siitä, että kiväärillä tapetaan eläimen sijaan ihminen. Lääkekauppias ei ole vastuussa siitä, että lääkkeitä päätetään käyttää vastuuttomasti. Alkoholimyyjä ei ole vastuussa siitä, että henkilö ei juo sitä kohtuudella. Autokauppias ei ole vastuussa siitä, että joku päättää ajella humalassa tai väsyneenä. Huumekauppias ei ole poikkeus. Huumetta voidaan käyttää lääkintään ja ehkä johonkin muuhunkin hyvään. Se ei ole huumekauppiaan vika, että joku ottaa yliannostuksen tms. Jokainen aineenkäyttäjä tiesi riskit ja jos joku ei tiennyt, niin oli hänen vastuunsa ottaa selvää asioista ennen käyttöä. Huumekauppiaat ovat siis vastuusta vapaat. Toki ainetta myymällä syyllistyivät lain rikkomukseen, mutta toisaalta eihän laki ole hyvän ja pahan luotettava mittari. Eikä laki siihen pyrikään. Esim. tupakoinnilla on todistetusti negatiivisia terveyshaittoja, mutta silti niiden myynti on laillista ja valtio vieläpä ottaa niiden myynnistä verojen kautta oman osuuden. Valtio on siis vastuussa tupakoinnin aiheuttamista terveyshaitoista ja jopa kuolemista - tai olisiko yksilöllä viime kädessä vastuu omasta elämästään? Eihän kukaan pakottanut polttamaan tai salannut tietoa tupakoinnin haitoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannabis on aloittanut useimman narkomaanin kuolemanjuoksun. Sillä yleensä aloitetaan, kuten taas on parikin juttua ollut iltapäivälehdissä. Harvassa ovat narkkarit, jotka ovat jättäneet kannabiksen väliin huumekokeiluissaan ja aloittaneet vaikkapa piikittämällä amfetamiinia.
        Ja kannabis on aivoja rappeuttava sekä psykooseja aiheuttava huume, ei lailliseksi! Meillä on jo tarpeeksi paha myrkky, alkoholi laillisena, ei tarvita mitään lisäksi.

        No nyt on taas sellasta huuhaa tekstiä et huhuh!
        Itse olen käyttänyt kannabista 15v ja lopettanut alkoholinkin vuosia sitten.. en huumeita käytä, enkä ymmärrä miten ne nyt liityvät terveysvaikutteiseen yrttiin?? Kannattaa perehtyä asioihin ennen kuin alkaa satuilemaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ilmeisestikään ole se juoppo, jonka Aarnio aikoi omista rikoksistaan järjestää istumaan?

        Jenkeissä olisi saanut 25v huumeista.
        Murhasta piikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asekauppias ei ole vastuussa siitä, että kiväärillä tapetaan eläimen sijaan ihminen. Lääkekauppias ei ole vastuussa siitä, että lääkkeitä päätetään käyttää vastuuttomasti. Alkoholimyyjä ei ole vastuussa siitä, että henkilö ei juo sitä kohtuudella. Autokauppias ei ole vastuussa siitä, että joku päättää ajella humalassa tai väsyneenä. Huumekauppias ei ole poikkeus. Huumetta voidaan käyttää lääkintään ja ehkä johonkin muuhunkin hyvään. Se ei ole huumekauppiaan vika, että joku ottaa yliannostuksen tms. Jokainen aineenkäyttäjä tiesi riskit ja jos joku ei tiennyt, niin oli hänen vastuunsa ottaa selvää asioista ennen käyttöä. Huumekauppiaat ovat siis vastuusta vapaat. Toki ainetta myymällä syyllistyivät lain rikkomukseen, mutta toisaalta eihän laki ole hyvän ja pahan luotettava mittari. Eikä laki siihen pyrikään. Esim. tupakoinnilla on todistetusti negatiivisia terveyshaittoja, mutta silti niiden myynti on laillista ja valtio vieläpä ottaa niiden myynnistä verojen kautta oman osuuden. Valtio on siis vastuussa tupakoinnin aiheuttamista terveyshaitoista ja jopa kuolemista - tai olisiko yksilöllä viime kädessä vastuu omasta elämästään? Eihän kukaan pakottanut polttamaan tai salannut tietoa tupakoinnin haitoista.

        Hahah, huumekauppa on laitonta, eikä laatua ole tutkittu mitenkään, usein ne lisätyt aineet vielä vaarallisempia.


      • Anonyymi

        Eläimet on tuomittu syyttä sinne, siinä vissi ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoititko, että Aarnio on tuonut koko huumeongelman Suomeen?

        Aarnio sai tuomionsa kannabiksen maahantuonnista. Kyseinen aine laillistuu maailmalla kovalla vauhdilla, esimerkiksi huumekieltolain kotimaassa USA:ssa on liki 20 osavaltiota tehnyt jo niin. Jos Trump häviää vaalit, varapresidentiksi nousee Kamala Harris, joka on luvannut eri yhteyksissä laillistaa kannabiksen myös liittovaltiotasolla v . 2021.

        Jos Aarnio olisi tehnyt huumerikoksensa 20 vuotta myöhemmin, hänen tuomionsa olisi huomattavasti kevyempi.

        Teit siis kauppaa hänen kanssa ?, kun niin tarkalleen tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vankila ei saa olla helpotus,ei telkkareita,ei nettiä.Vanki on vanki ja hänen tulee kärsiä päivästä päivään.
        Mitä vittua,että vanki joka tekee murhan,huumerikoksen joka tuhoaa lapsia/yhteiskuntaa,miksi pitäisi olla hyvät olot?
        He tiesivät mitä tulee ja kärsisivät pellet ,mitä kuuluu.Suomessa on liian helppo olla vankina vrt.Venäjä,P-Korea.. Kärsi prkle!!

        Ihan oikein..Kyllä rikollinen on rikollinen..Ei turhia armoja.
        Aariniolle olisi parasta laittaa hänet venäjälle tai Taimaahan lusimaan omaa juttuaan.
        Ei tuollaista roistoa tarvita suomessa.
        Toki vois olla täälläkin niin että kaikki samaan selliin.. Se olisi edullisinta kun pikkuhiljaa väki vähenee ..Aarnio taitaisi olla ensimmäisen joukossa joka lähtee kengät edellä.

        Turha urputtaa Saat lusia ja miettiä tekosesi ihan rauhassa. Ei kun kakkua vaan lisää..

        Ei täällä Aarniota kaivata huumebisnekseen korkealla valtionpalkalla...

        Aarniolle lisää kakkua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ehkä ole kokemusta siitä mikä se vankila on ja mitä se muuttaa ihmisessä.
        Parantaako se jos vankilassa on todella kurjaa vai mitä se tekee.
        Olet henkisesti köyhä ihminen josta yrität syyttää Aarniota.

        Suomessa on tuomiot eri rikoksista täysin vailla vertailu kohtaa sen tehdyn rikoksen laatuun nähden.
        Meidän tuomarikunta on itse kadotuksen portilla oman huumeongelmansa takia ja siksi aivan väärä instanssi lukemaan näitä tuomioita.

        Ettei vain olis huuhaa aution viimeisen ajan lopunajan (?) ennustuksia...
        Terveisin: Edes käypä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta mokasta sinne joutuu. Olis miettinyt mitä tekee. On sillä jonkinlainen tieto ollut vankilasta etukäteen, poliisilla.

        Mutta kuulkaapa kummaa: Kalajoella on syytöntä miestä kituutettu yli 25 vuotta ja syyttäjä on vielä vapaalla jalalla! Vaimokin lähti lätkimään valtion rikollisen toiminnan johdosta. Taas haastettu käräjiin eikä kyytiä tunnu aneluista huolimatta löytyvän. Aarniohan lienee syyllistynyt johonkin mutta Eräänlainen Oikeustaistelija ei mielestään mihinkään. On kuitenkin ansiokkaasti työllistänyt viranomaisia sadoilla ilmoituksillaan. Aina tuloksetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä vankilassa istumisesta, ketään ei saa laittaa istumaan vuosiksi vankilaan ...vaan ne pitää teloittaa välittömästi oikeudenkäynnin jälkeen kuten Kiinassa tehdään. Näin yhteiskunta säästää ja pääsee sopeutumattomista sairaista yksilöistä eroon nopeasti ja siististi.

        Jees, jees!
        Nimimerkki: horst vesseli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ehkä ole kokemusta siitä mikä se vankila on ja mitä se muuttaa ihmisessä.
        Parantaako se jos vankilassa on todella kurjaa vai mitä se tekee.
        Olet henkisesti köyhä ihminen josta yrität syyttää Aarniota.

        Suomessa on tuomiot eri rikoksista täysin vailla vertailu kohtaa sen tehdyn rikoksen laatuun nähden.
        Meidän tuomarikunta on itse kadotuksen portilla oman huumeongelmansa takia ja siksi aivan väärä instanssi lukemaan näitä tuomioita.

        Vankeinhoitolaitos, rangaistuslaitos, miten siihen nyt kukakin suhtautuu.

        Varmaankin tuomareilla voi olla jokin ideologinen ongelma, mutta että ihan huumeongelma, kerro toki lisää.

        Mikä instanssi olisi mielestäsi parempi antamaan näitä tuomioita?
        Sinäkö? Kakkunsa jo istuneet? Kokemusasiantuntijat?

        Mikä on pahempi kuin mätä ja korruptoitunut poliisi?
        No se, että media pyrkii leipomaan hänestä jonkinlaista julkkista. "Keisari Aarnio". Vastenmielistä, mutta hei, rahan takii.

        Siinä olet oikeassa, että usein tuomiot eri rikoksista eivät kohtaa kansan oikeustajun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai se on kaikkien rehellisten etu, rikolliset ei pääse tekemään juurikaan rikoksia vankilassa ja tappavat korkeintaan toisiaan.

        Juu, vankila on konnanalun paras oppilaitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä vankilassa istumisesta, ketään ei saa laittaa istumaan vuosiksi vankilaan ...vaan ne pitää teloittaa välittömästi oikeudenkäynnin jälkeen kuten Kiinassa tehdään. Näin yhteiskunta säästää ja pääsee sopeutumattomista sairaista yksilöistä eroon nopeasti ja siististi.

        Kiina itseasiassa tienaa hyvät rahat myymällä teloitettujen käyttökuntoiset elimet lääketieteellisiin tarkoituksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoititko, että Aarnio on tuonut koko huumeongelman Suomeen?

        Aarnio sai tuomionsa kannabiksen maahantuonnista. Kyseinen aine laillistuu maailmalla kovalla vauhdilla, esimerkiksi huumekieltolain kotimaassa USA:ssa on liki 20 osavaltiota tehnyt jo niin. Jos Trump häviää vaalit, varapresidentiksi nousee Kamala Harris, joka on luvannut eri yhteyksissä laillistaa kannabiksen myös liittovaltiotasolla v . 2021.

        Jos Aarnio olisi tehnyt huumerikoksensa 20 vuotta myöhemmin, hänen tuomionsa olisi huomattavasti kevyempi.

        Joko olet laittanut hänelle fanipostia?
        Se jäbä on mätä poliisi. Se on erittäin paha juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää olko hölmöjä Aarnio on pelkkä syntipukki.

        Puhdas pulmunen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asekauppias ei ole vastuussa siitä, että kiväärillä tapetaan eläimen sijaan ihminen. Lääkekauppias ei ole vastuussa siitä, että lääkkeitä päätetään käyttää vastuuttomasti. Alkoholimyyjä ei ole vastuussa siitä, että henkilö ei juo sitä kohtuudella. Autokauppias ei ole vastuussa siitä, että joku päättää ajella humalassa tai väsyneenä. Huumekauppias ei ole poikkeus. Huumetta voidaan käyttää lääkintään ja ehkä johonkin muuhunkin hyvään. Se ei ole huumekauppiaan vika, että joku ottaa yliannostuksen tms. Jokainen aineenkäyttäjä tiesi riskit ja jos joku ei tiennyt, niin oli hänen vastuunsa ottaa selvää asioista ennen käyttöä. Huumekauppiaat ovat siis vastuusta vapaat. Toki ainetta myymällä syyllistyivät lain rikkomukseen, mutta toisaalta eihän laki ole hyvän ja pahan luotettava mittari. Eikä laki siihen pyrikään. Esim. tupakoinnilla on todistetusti negatiivisia terveyshaittoja, mutta silti niiden myynti on laillista ja valtio vieläpä ottaa niiden myynnistä verojen kautta oman osuuden. Valtio on siis vastuussa tupakoinnin aiheuttamista terveyshaitoista ja jopa kuolemista - tai olisiko yksilöllä viime kädessä vastuu omasta elämästään? Eihän kukaan pakottanut polttamaan tai salannut tietoa tupakoinnin haitoista.

        Kukaan ei ole vastuussa mistään eikä kenellekään, paitsi valtio on kaikesta vastuussa kansalaiselleen. En mee töihin, en opiskele, ihan sama. Missä mun rahat viipyy.
        Missä iässä ihminen kasvaa aikuiseksi, ottaa vastuuta itsestään, muista ja ympäristöstään?

        Ehdotatko tupakan alkoholin ja aseiden myynnin täyskieltoa Suomeen?
        Pössytteletkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aarnio on pieni tekijä. Luulen että isot Kalat vaan halusivat A. vankilaan että ite saisivat jatkaa toimintaa. Ei rikosta tekee yksi ihminen niin isossa jutussa. Syntipukkia tarvittiin ja päätetiin Aarniosta sen tehdä.

        Olen ihan varma että olet oikeassa, ole koko ajan ollut sitä mieltä että Aarnion viholliset ovat olleet asialla...

        Toivon että jonain päivänä joku lyö valttikortit pöytään ja oikeat syylliset saavat tuomionsa korkojen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt on taas sellasta huuhaa tekstiä et huhuh!
        Itse olen käyttänyt kannabista 15v ja lopettanut alkoholinkin vuosia sitten.. en huumeita käytä, enkä ymmärrä miten ne nyt liityvät terveysvaikutteiseen yrttiin?? Kannattaa perehtyä asioihin ennen kuin alkaa satuilemaan..

        Katsotaampa terveysvaikutusta uudemman kerran ku joku jatkaa sun ainees jollain vahvemmalla ja vaarallisemmalla. Mieti sit mitäkautta pääset ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ehkä ole kokemusta siitä mikä se vankila on ja mitä se muuttaa ihmisessä.
        Parantaako se jos vankilassa on todella kurjaa vai mitä se tekee.
        Olet henkisesti köyhä ihminen josta yrität syyttää Aarniota.

        Suomessa on tuomiot eri rikoksista täysin vailla vertailu kohtaa sen tehdyn rikoksen laatuun nähden.
        Meidän tuomarikunta on itse kadotuksen portilla oman huumeongelmansa takia ja siksi aivan väärä instanssi lukemaan näitä tuomioita.

        Aivan älyvapaa kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kaikkien etu.

        Aivan varmasti on (Paitsi Aarnion).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeämätön tyyppi.
        Miettiköön nyt sitä millaiseen ahdinkoon oli valmis päihderiippuvaiset saamaan ihan vaan omasta itsekkyydestään rahan ahneena paskiaisena .
        Luulis ettei kehtaisi inistä.

        Aarnio nyt kehtaisi valitttaa mistä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä vankilassa istumisesta, ketään ei saa laittaa istumaan vuosiksi vankilaan ...vaan ne pitää teloittaa välittömästi oikeudenkäynnin jälkeen kuten Kiinassa tehdään. Näin yhteiskunta säästää ja pääsee sopeutumattomista sairaista yksilöistä eroon nopeasti ja siististi.

        Varsinkin jos on POLIISI ja tekee rikoksen


      • Anonyymi

        Aivan oikea loppusijoituspaikka Aarniolle ja muillekin suurrikollisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt on taas sellasta huuhaa tekstiä et huhuh!
        Itse olen käyttänyt kannabista 15v ja lopettanut alkoholinkin vuosia sitten.. en huumeita käytä, enkä ymmärrä miten ne nyt liityvät terveysvaikutteiseen yrttiin?? Kannattaa perehtyä asioihin ennen kuin alkaa satuilemaan..

        Minä taas ole käyttänyt kohtuullisesti alkoholia useamman vuosikymmenen. Ei mitään ongelmaa aineen kanssa! Tunnetusti on kyllä monia, jotka ovat lyhyemmässäkin ajassa tuhonneet itsensä ja lähimmäisensä dokaamalla.

        Ihan samoin moni kannabiksen liikakäyttäjä on saattanut itsensä rappiotilaan. Puhumattakaan niistä, jotka aloitettuaan kannabiksella, ovat halunneet kokea voimakkaampia päänsekoittajia.

        Eli kannabis on paha juttu useille käyttäjilleen, kuten alkoholikin. Ei mitään syytä ruveta lisäämään kannabiksen käyttöä sen laillistamisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vankilan mikään hotelli pidä ollakaan. Ihan omasta mokasta siellä istutaan.

        olisi pitänyt miettiä nykyoloa silloin kun hoiteli huumebisnestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan varma että olet oikeassa, ole koko ajan ollut sitä mieltä että Aarnion viholliset ovat olleet asialla...

        Toivon että jonain päivänä joku lyö valttikortit pöytään ja oikeat syylliset saavat tuomionsa korkojen kanssa.

        Ja aarnioko ei olisi paljastanut, älä unta näe!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tahtoo vaan saada mitä tilaa

        "Sitä tahtoo vaan saada mitä tilaa"
        Ei Hölmöläsuomessa. Ei hyvässä eikä pahassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se joku vihervasurihörhö kun pitää seata turkistarhat tähänkin?

        ...noo, alahuulta vähän vielä enempi tyrkylle, kyllä se meetwursti siinä pysyy, just ..hyvä Jartsi!

        Kohta viherkommari kettutytöt rientää vapauttamaan nämä häkki elukat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta mokasta sinne joutuu. Olis miettinyt mitä tekee. On sillä jonkinlainen tieto ollut vankilasta etukäteen, poliisilla.

        Humpuukia. Nämä ns. vankilat on lomahotelleja. Venäläiset rikolliset oikein pyrkivät päästä suomeen lusimaan. Jos sen tarkoitus olisi rangaista niin kuritushuone takaisin ja kaikille pallo jalkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää olko hölmöjä Aarnio on pelkkä syntipukki.

        Jari Aarnio saa just sen minkä suomen poliisi tarvitseekin. Nämä pamppupekat on sitä vihoviimeistä pohjasakkaa mitä suomi niminen jätetynnöri kehittää. Se on jumaliste niin että vapaus kukkii vaan kairalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asekauppias ei ole vastuussa siitä, että kiväärillä tapetaan eläimen sijaan ihminen. Lääkekauppias ei ole vastuussa siitä, että lääkkeitä päätetään käyttää vastuuttomasti. Alkoholimyyjä ei ole vastuussa siitä, että henkilö ei juo sitä kohtuudella. Autokauppias ei ole vastuussa siitä, että joku päättää ajella humalassa tai väsyneenä. Huumekauppias ei ole poikkeus. Huumetta voidaan käyttää lääkintään ja ehkä johonkin muuhunkin hyvään. Se ei ole huumekauppiaan vika, että joku ottaa yliannostuksen tms. Jokainen aineenkäyttäjä tiesi riskit ja jos joku ei tiennyt, niin oli hänen vastuunsa ottaa selvää asioista ennen käyttöä. Huumekauppiaat ovat siis vastuusta vapaat. Toki ainetta myymällä syyllistyivät lain rikkomukseen, mutta toisaalta eihän laki ole hyvän ja pahan luotettava mittari. Eikä laki siihen pyrikään. Esim. tupakoinnilla on todistetusti negatiivisia terveyshaittoja, mutta silti niiden myynti on laillista ja valtio vieläpä ottaa niiden myynnistä verojen kautta oman osuuden. Valtio on siis vastuussa tupakoinnin aiheuttamista terveyshaitoista ja jopa kuolemista - tai olisiko yksilöllä viime kädessä vastuu omasta elämästään? Eihän kukaan pakottanut polttamaan tai salannut tietoa tupakoinnin haitoista.

        Ihminen on vastuussa itsestään. Tässä mitään sosiaalitätiä tarvita, mutta kun ne viskaalit ite pyrkii trokaan tonteille. Suomeen pitää saada voimaan KORPILAKI!


      • Anonyymi

        En kannata kuolemanrangaistusta, mutta tässä törkeässä tapauksessa se olisi ollut perusteltua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kannata kuolemanrangaistusta, mutta tässä törkeässä tapauksessa se olisi ollut perusteltua.

        Vain kuolemanrangaistuksella olisi yleisestävä vaikutus poliisirikollisuuteen.


    • Anonyymi

      ..
      – Kaikki omaisuuteni on mennyt ulosottoon. Aikanaan alan palikoita rakennella uudelleen. Toivoin, että vankeinhoito olisi ollut mukana tulevaisuuden rakentamisessa, mutta niin ei ole käynyt. Kun vapaudun, minulla ei ole muuta kuin tuulen huuhtoma perse.
      ..
      Yle

      • Anonyymi

        Eiköhän jonkinlainen pesämuna kukkapenkissä ole jemmassa


      • Anonyymi

        Tuulen huuhtoma persekin on parempi kuin vankilamorsiamen perse josta ryppynarun pinkeys on vain kaukainen muisto ja paska pysyy sisällä ainoastaan käsillä kävellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän jonkinlainen pesämuna kukkapenkissä ole jemmassa

        Jossain päin maailma se on, se kukkapenkki😂


      • Anonyymi

        Oletko jotenki huonommassa asemassa muihin vankeihin nähden ?
        Olisiko kannattanut pysyä ihan vaan poliisina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain päin maailma se on, se kukkapenkki😂

        Maltalla niin kuin sinullakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän jonkinlainen pesämuna kukkapenkissä ole jemmassa

        Totta, tuskin jarski niin tyhmä on, ettei mitään mihinkään ymmärtänyt jemmata? En usko että laittoi kaikki munat samaan koriin ja hautasi puutarhaan?

        Rahaa on jossain ja paljon, mies on juristi, evp huumepoliisin päällikkö, ammattirikolliset ja heidän metkunsa tunteva, hyvät kontaktit alamaailmaan omannut henkilö. Tämä cv mielestäni riittää jonkinlaisiin taitoihin omaisuutensa ja varallisuutensa piilottamiseen lain pitkältä kouralta ja entisiltä työkavereiltaan. Olen nimittäin nähnyt tyhmempienkin siinä onnistuneen.


      • Anonyymi

        Meitä on täällä siviilissä iso joukko samassa jamassa, on vain se tulen huuhtoma! Sen kanssa on vaan pärjättävä ja koetettava rakentaa jonkinlainen elämä.

        Aika vähän on apuja tälläkään puolella! Vanhemmat ja koulu yrittivät parhaansa.

        Ei ole silti rikoksen polku vielä kutsunut tai vaikka olisikin, niin on tehty toisenlaisia valintoja. Jokainen päättää ja vastaa omistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuulen huuhtoma persekin on parempi kuin vankilamorsiamen perse josta ryppynarun pinkeys on vain kaukainen muisto ja paska pysyy sisällä ainoastaan käsillä kävellen.

        LOISTAVA KOMMENTTI > "tuulen huuhtoma persekin..." kylläkylläkyllä aarnio ( tyypin nimeäkään ei pidä aloittaa kuten Ihmisten ) on itse moninkertainen murhaaja, kuten kaikki huumekauppiaat, diilerit, huumeet tappavat käyttäjänsä joten niiden diilaajat ovat murhaajia. Muuten - mikä "elinkautinen" on Suomessa, maks.15 - 16 vuoden hotellissa asumisjakso. Elinkautisen pitäisi todellakin olla elinkautinen, josta vain presidentti voisi halutessaan armahtaa.


      • Anonyymi

        Aarnio oli työssään ylimielinen rosvo. Poliisi, jonka piti olla oikeuden puolella. Lyhyt oli matka rosvoksi. Ei kannattaisi valitella, herroiksi tuli elettyä monet vuodet ja sai vielä monet ihmiset tuhottua.
        Tuolla ajatusmaailmalla ei kaidalla polulla tule pysymään. Aina löytyy jotain puuhaa, on niin rikollinen maailma tuttu ja turvallinen.
        Rahaakin varmaan löytyy, jos ei kukkapenkistä, niin on niitä paikkoja. Kyllä poliisi tietää keinot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän jonkinlainen pesämuna kukkapenkissä ole jemmassa

        Joka jätkällä on uuden besamoottoriauton verran "kukkapenkissä" korkoa kasvamassa. Minä en aio enää sihen alistua, että pitää pankille selvittää nuo asiat.


      • Anonyymi

        No voi sua raukkaa,miten yhteiskunta nyt vois auttaa. Siitä vaan vapauden koittaessa pyristelet eteenpäin veronmaksajille ei kuulu sun auttamiset. Ahneella on paskanen loppu, eikös se niin mennyt??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä on täällä siviilissä iso joukko samassa jamassa, on vain se tulen huuhtoma! Sen kanssa on vaan pärjättävä ja koetettava rakentaa jonkinlainen elämä.

        Aika vähän on apuja tälläkään puolella! Vanhemmat ja koulu yrittivät parhaansa.

        Ei ole silti rikoksen polku vielä kutsunut tai vaikka olisikin, niin on tehty toisenlaisia valintoja. Jokainen päättää ja vastaa omistaan.

        Naulan kantaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LOISTAVA KOMMENTTI > "tuulen huuhtoma persekin..." kylläkylläkyllä aarnio ( tyypin nimeäkään ei pidä aloittaa kuten Ihmisten ) on itse moninkertainen murhaaja, kuten kaikki huumekauppiaat, diilerit, huumeet tappavat käyttäjänsä joten niiden diilaajat ovat murhaajia. Muuten - mikä "elinkautinen" on Suomessa, maks.15 - 16 vuoden hotellissa asumisjakso. Elinkautisen pitäisi todellakin olla elinkautinen, josta vain presidentti voisi halutessaan armahtaa.

        Paskaa ja limunaatia. Suomeen pitää saada KUOLEMANRANGAISTUS takasin ja vähän äkkiä. Se loppuu se rötöstely jos on uhkana nappituomio eikä mikään pingpong vankila.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, tuskin jarski niin tyhmä on, ettei mitään mihinkään ymmärtänyt jemmata? En usko että laittoi kaikki munat samaan koriin ja hautasi puutarhaan?

        Rahaa on jossain ja paljon, mies on juristi, evp huumepoliisin päällikkö, ammattirikolliset ja heidän metkunsa tunteva, hyvät kontaktit alamaailmaan omannut henkilö. Tämä cv mielestäni riittää jonkinlaisiin taitoihin omaisuutensa ja varallisuutensa piilottamiseen lain pitkältä kouralta ja entisiltä työkavereiltaan. Olen nimittäin nähnyt tyhmempienkin siinä onnistuneen.

        Jari Aarnio ei todellakaan ole juristi.


    • Anonyymi

      Vankila samalla tavalla lämmin varasto kuin Vanhainkodit
      Turussa on Perttala niminen hautaustoimisto ja Turussa vanhainkoteja sanotaan Perttalan lämmin varasto.

      Aarnio aivan oikeassa siinä. ettei vankila pyrikkään rakentamaan hänen tulevaisuuttaan.

      Aarnion kannattaisi opiskella itselleen uusi ammatti.
      Lääkärinä hänellä olisi aina töitä.

      • Anonyymi

        Välivarastoina - ennen loppusijoitusta kaukolämmöntuotantoon Kupittaan krematorioon - käytetään kylmäkontteja koronalähettiläiden jäljiltä.


      • Anonyymi

        EISE TULIS IKINÄ SAAMAAN LÄÄKÄRIN LISENSSIÄ NOILLA HUUMERIKOKSILLA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välivarastoina - ennen loppusijoitusta kaukolämmöntuotantoon Kupittaan krematorioon - käytetään kylmäkontteja koronalähettiläiden jäljiltä.

        Soylent Green on aina harkinnan arvoinen...keksejä ihmisistä.


      • Anonyymi

        mutta senkin se sössisi kuitenki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EISE TULIS IKINÄ SAAMAAN LÄÄKÄRIN LISENSSIÄ NOILLA HUUMERIKOKSILLA

        Miten nappeja jakavat lääkärit eroavat huumemyyjistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nappeja jakavat lääkärit eroavat huumemyyjistä?

        onks ne naimisissa? eroprosessia hoitavat, hoitavatkohan, itsekkin opiskelin hoitavatkohaksi, tunnit rahoiksi, rannat tuhoiksi.

        https://www.youtube.com/watch?v=YLLsMH8rB68


      • Anonyymi

        Puutarhurin ammatista hänellä on kokemusta. Tarvitsee siitä täydennyskoulutusta, ettei poliisit käy tonkimassa istutuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nappeja jakavat lääkärit eroavat huumemyyjistä?

        Aarnio tarvitsee vain lyijynapin niskaansa- Ja suomen poliisi joka on vihervassareiden käsikassara ei ylipäätänsä tarvitse muuta kuin nyrkin turpaansa.


    • Anonyymi

      Aarnio asuu viiden tähden hotellissa, jollaisiksi vankiloita yleisesti kutsutaan.

      • Anonyymi

        MAKSAAKO muka Jarin säilyttäminen yhtä paljon kuin Breivikin? Tuskin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MAKSAAKO muka Jarin säilyttäminen yhtä paljon kuin Breivikin? Tuskin!

        Tuskinpa maksaa. Suomessa viiden tähden hotellit ovat halvempia kuin Norjassa.


      • Anonyymi

        Säännölliset ruokailut, erinomainen terveydenhoito, vaatetus, ylikorosteut ihmisoikeudet jns. Suosittelen kaikki laitoksissa viruvia vanhuksia tekemään niin kovia rikoksia, että pääsee kunnon oloihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säännölliset ruokailut, erinomainen terveydenhoito, vaatetus, ylikorosteut ihmisoikeudet jns. Suosittelen kaikki laitoksissa viruvia vanhuksia tekemään niin kovia rikoksia, että pääsee kunnon oloihin.

        Jotkut vanhukset tehneetkin jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säännölliset ruokailut, erinomainen terveydenhoito, vaatetus, ylikorosteut ihmisoikeudet jns. Suosittelen kaikki laitoksissa viruvia vanhuksia tekemään niin kovia rikoksia, että pääsee kunnon oloihin.

        Kerro, miten laitoksessa viruva vanhus pystyy tekemään vakavia rikoksia. Hyvä, jos pystyy kunnianloukkauksen suustaan pihisemään.


      • Anonyymi

        Ja omaiset ovat juonessa mukana ja tuovat mummon tyynyn alle kotoa leipäveitsen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säännölliset ruokailut, erinomainen terveydenhoito, vaatetus, ylikorosteut ihmisoikeudet jns. Suosittelen kaikki laitoksissa viruvia vanhuksia tekemään niin kovia rikoksia, että pääsee kunnon oloihin.

        Ajattelemisen arvoinen huomio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja omaiset ovat juonessa mukana ja tuovat mummon tyynyn alle kotoa leipäveitsen?

        Onhan siellä veitsiä keittiössä , hedelmäveitsi olla sängyn vieressä ja tavallisellakin veitsellä, haarukalla , saksilla tai millä tahansa terävällä saa pahaa jälkeä aikaiseksi. Onhan näitä hyökkäyksiä ollut ja toisiaan tappaneetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MAKSAAKO muka Jarin säilyttäminen yhtä paljon kuin Breivikin? Tuskin!

        Mitä perkelettä Breiviki tähän kuuluu? Aarnio tulisi teloittaa välittömästi ja minä olen valmis toimittamaan homman-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siellä veitsiä keittiössä , hedelmäveitsi olla sängyn vieressä ja tavallisellakin veitsellä, haarukalla , saksilla tai millä tahansa terävällä saa pahaa jälkeä aikaiseksi. Onhan näitä hyökkäyksiä ollut ja toisiaan tappaneetkin.

        Kunhan ei huuda aIIahu akbar...


    • Anonyymi

      Miten ihmeessä ihmisarvoinen elämä vodaan riistää mieheltä vain sen takia, että hän poliisipäällikkönä harrastanut huumeiden maahantuontia ja tukkukauppaa. Ja ehkä vähän avittanut jossain palkkamurhassa.

      Taas nähdään miten yksityisyrittäjiä Suomessa vihataan!

      • Anonyymi

        Tuhannen dollarin kysymys on : harrastiko Aarnio huumekaupustelua.
        Tuomarit eivät ole erehtymättömiä, jospa tuomaroivat päin mäntyä.

        Asianajajatkin ovat yksityisyrittäjä, enimmäkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhannen dollarin kysymys on : harrastiko Aarnio huumekaupustelua.
        Tuomarit eivät ole erehtymättömiä, jospa tuomaroivat päin mäntyä.

        Asianajajatkin ovat yksityisyrittäjä, enimmäkseen.

        Tunarit tekee tahallaan vääriä tuomioita, kuten auerskan tapauksessa, mutta viralliset tutkimukset kertoo totuuden ellei ole joutenlahden kaltaisia sabotoimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhannen dollarin kysymys on : harrastiko Aarnio huumekaupustelua.
        Tuomarit eivät ole erehtymättömiä, jospa tuomaroivat päin mäntyä.

        Asianajajatkin ovat yksityisyrittäjä, enimmäkseen.

        Kaikki. Tuomarit. Ovat. Lahjottavissa. He. Ovat. Kaikki. Fucking. Ashool. Porukkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunarit tekee tahallaan vääriä tuomioita, kuten auerskan tapauksessa, mutta viralliset tutkimukset kertoo totuuden ellei ole joutenlahden kaltaisia sabotoimassa.

        Olen. Samaa. Mieltä. Asiasta. Tuomarit. Ovat. Vitun. Tunareita. Oikeudessa. Ja. Lahjottavissa


      • 🤣🤣🤣🤣 Tämä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki. Tuomarit. Ovat. Lahjottavissa. He. Ovat. Kaikki. Fucking. Ashool. Porukkaa

        Mikä. On. Ashool? Ja. Miksi. Laitat. Pisteen. Joka. Sanan. Perään. Puhutko. Myös. Samalla. Lailla? Pätkittäin. Vai. Pätkiikö. Ajatus.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhannen dollarin kysymys on : harrastiko Aarnio huumekaupustelua.
        Tuomarit eivät ole erehtymättömiä, jospa tuomaroivat päin mäntyä.

        Asianajajatkin ovat yksityisyrittäjä, enimmäkseen.

        No harrastiko huumekaupustelua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä. On. Ashool? Ja. Miksi. Laitat. Pisteen. Joka. Sanan. Perään. Puhutko. Myös. Samalla. Lailla? Pätkittäin. Vai. Pätkiikö. Ajatus.?

        Puheessa pisteen tilalle tulee "vittu".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä. On. Ashool? Ja. Miksi. Laitat. Pisteen. Joka. Sanan. Perään. Puhutko. Myös. Samalla. Lailla? Pätkittäin. Vai. Pätkiikö. Ajatus.?

        Sanna Marin puhuu pätkittäin, oisko kirjoittaja ottanut mallia. Muotikieli tänä päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen. Samaa. Mieltä. Asiasta. Tuomarit. Ovat. Vitun. Tunareita. Oikeudessa. Ja. Lahjottavissa

        Totta on ikävä kyllä. Jotkut tuomarit ilmeisesti lahjottavissa ja eivät piittaa moraalikäsityksistä tuon taivaallista. Eräs tuntemani tuomarin virkaa hoitava valehteli päin naamaa ihan omaksi edukseen, koska tiesi hyvin että tuskin voisi jäädä kiinni millään tavalla. Olen kuullut muutenkin ja saanut käsityksen, että kyseinen heppu tuskin piittaa rehellisyydestä tuon taivaallista. Ties mitä touhuilee omissa oloissaan ja kai se elämänasenne työhön vaikuttaa. Kuinka muutenkaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marin puhuu pätkittäin, oisko kirjoittaja ottanut mallia. Muotikieli tänä päivänä.

        Se olisikin hupaisaa kun marinadi alkaisi sanoa joka väliin PISTE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä. On. Ashool? Ja. Miksi. Laitat. Pisteen. Joka. Sanan. Perään. Puhutko. Myös. Samalla. Lailla? Pätkittäin. Vai. Pätkiikö. Ajatus.?

        En. Osaa. Oikeen. Kirjoittaa


      • Anonyymi

        Ja missä on Kokoomus kun tarvittais..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä. On. Ashool? Ja. Miksi. Laitat. Pisteen. Joka. Sanan. Perään. Puhutko. Myös. Samalla. Lailla? Pätkittäin. Vai. Pätkiikö. Ajatus.?

        Nerokasta..


    • Anonyymi

      Avautumisesta päätellen vankilassa olo alkaa tehdä tehtävänsä?

      Homma toimii!

      • Anonyymi

        Parhaimmillaan tekee palveluksen. Hänen tapauksessaan ei näy minkäänlaista ojentautumista oikeaan suuntaan. Omastatunnosta ei näy mitään kumpuavan.


      • Anonyymi

        Mikä homma toimii?


      • Anonyymi

        Pahinta näyttää olevan ettei voi toteuttaa enää narsismiaaaan???


    • Anonyymi

      Vankilassa kaikenlaiset murhaajat, huumekauppiaat ja törkeät raiskaajat loikoilevat lämpimässä ja syövät aterioita, jotka maksavat moninkertaisesti koulujen tai vanhainkotien ruokaan verrattuna.

      • Anonyymi

        Avaimet kulkee vierellä ja avaavat sulle oven. Pidä kädet taskussa ei niitä tarvita oven avsukseen siellä.


      • Anonyymi

        Ihan samat paska ruoat siel on ku muiskin laitoksis. Joten älä auo läpees jos et tiedä. Mee kokeilee.


      • Anonyymi

        Ei ne sellitkää kyll nii lämpimillä ole. Mut hei on se vaa hyvä että sä tiedät. Miten asiat on. Ihmisarvokin no eipä sellast siel tunneta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samat paska ruoat siel on ku muiskin laitoksis. Joten älä auo läpees jos et tiedä. Mee kokeilee.

        Höpöhöpö, liharuokaa ja muutenkin hyvää tarjoilevat kuulema usein ettei tulisi mellakoita. Ruuan hinta moninkertainen muihin laitoksiin verrattuna.


    • Anonyymi

      Tiili puree jo.

    • Anonyymi

      >>Kuuntele, mitä Jari Aarnio kertoo oloistaan osastolla B32>>
      - Mulla on koko osaston pienin..

      Löytyy avauksen linkistä.

      • Anonyymi

        Joko ne niitäkin vertailee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko ne niitäkin vertailee?

        Onko se oppinut siellä puhumaankin.


    • Anonyymi

      Sitä saa mitä tilaa. Kannattaisiko ennen rötöstelyä miettiä onko kotiolot paremmat vankilaan verrattuna.

    • Anonyymi

      Vankilaan ei ole pakko kenenkään pyrkiä, joten ihan turha valittaa. Voidaanhan vankilapalvelut ostaa vaikka Venäjältä, jos se sopii paremmin.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Venäjällä vankilapalvelut toteutetaan kustannustehokkaasti.

        Jos rupeaa rötöstelemään, niin sitten kantaa seuraukset. Ei tainnut poliisimies Aarniolle tulla aikanaan mieleen vankien olot?


      • Anonyymi

        Oletko ollut yhteydessä venäläisiin, kun olet noin varma siitä, että he olisivat valmiit myymään Suomelle vankilapalveluita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ollut yhteydessä venäläisiin, kun olet noin varma siitä, että he olisivat valmiit myymään Suomelle vankilapalveluita.

        Varmasti niille raha kelpaisi, siperiaan vaan tuollaiset.


      • Anonyymi

        😂 sopis miettiä ja kysellä neukkukavereiltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ollut yhteydessä venäläisiin, kun olet noin varma siitä, että he olisivat valmiit myymään Suomelle vankilapalveluita.

        Venäläiset. On siitä. Hyviä. Että. Ne. Myrkyttää. Navalnya. Tää. On. Ihan. Putinin. Juttuja. Ja. Tämmönen. Henkilö. Saa. Olla. Presidenttinnä. Hyi. Helvetti. Good. Bless. America. Donald. Trump. On. Maaiman. Paras. Presidentti. Ja. Sauli. Niinistö. 2.on.väärin. Että. Putin. Antaa. Käskyn. Juoksu. Pojille. Että. Kaikki. Venäläiset. Myrkytetään. Koska. Perusteeni. On. Se. Että. Tätä. Myrkkyä. Ei. Saa. Mistään. Muualta. Ennen. Kuin. Putin. Antaa. Luvan. Myrkkyttämiseen. Putin. On. Fucking. Ashool


      • Anonyymi

        Murru vanglas Virossa.


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä, vangit pitäisi laittaa pakkotyähön elättämään itsensä, kuokkimaan suota kuten ennen tai mitä tahansa raskasta ruumiillista työtä. Työttömiä pakotetaan töihin jopa 9€ päiväpalkalla, miksi murhaajat ja muut rikolliset saa loisia täysihoidossa tai halutessaan yli 3000€/palkkoja täysihoidon lisäksi.

      Yhteismajoitus olisi aarniolle ilman muuta paras ratkaisu, ei kävisi aika pitkäksi kun muut vangit muistelisi menneitä aarnion kanssa.

      • Anonyymi

        Aarnio voisi rekrytoida uusia pisneskumppaneita ja verkottua tulevaisuuden varalle.


      • Anonyymi

        Yhteismajoitus on erinomaisen tervehdyttävä vaihtoehto tälle hemmolle. Valitettavasti hän kuitenkin pystyy, koska saa esiintyä täysin viattomana ja väärinymmärrettynä, ja saa äänensä kuuluviin. Uskomatonta Ylenkin taholta, että päästävät tuollasen äänen kuuluviin!!


      • Anonyymi

        Kuule älä tuu urputtamaan mitään mistään pakko työstä. Kun suurin osa vangeista kyllä ihan tekis mitä vaan työtä vangilassa. Mutta kun ei ole mitään työtä siellä hirveesti. Että kaikille riittäis. Eri asia sitten avotalossa. Siellä saa tehdä onneksi työtä. Joten turpaa pienemmälle. Jos et asioista tiedä niin älä myöskään esitä tietäväsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule älä tuu urputtamaan mitään mistään pakko työstä. Kun suurin osa vangeista kyllä ihan tekis mitä vaan työtä vangilassa. Mutta kun ei ole mitään työtä siellä hirveesti. Että kaikille riittäis. Eri asia sitten avotalossa. Siellä saa tehdä onneksi työtä. Joten turpaa pienemmälle. Jos et asioista tiedä niin älä myöskään esitä tietäväsi.

        Ihan varmasti löytyisi ilmaiseksi tehtävä' työtä, mutta hetihän ne vaittaisi ihmisoikeuksien loukkaamisesta. Vankeja ei saa pakottaa töihin, työttömät kyllä.


      • Anonyymi

        Ja 8€:n tuntipalkalla millä tuskin maksetaan lainanlyhennyksiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti löytyisi ilmaiseksi tehtävä' työtä, mutta hetihän ne vaittaisi ihmisoikeuksien loukkaamisesta. Vankeja ei saa pakottaa töihin, työttömät kyllä.

        Ei ilmasta eikä muutakaan työtä löydy. Kokemusta on kyllä. Jos et tiedä älä väitä muuta. Ja hei mee hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ilmasta eikä muutakaan työtä löydy. Kokemusta on kyllä. Jos et tiedä älä väitä muuta. Ja hei mee hoitoon.

        Vankilaan voidaan järjestää mitä vaan työtä jos halutaan, vankilan jälkeen on eri asia, mutta oma vika jos hankkinut tuomion.


    • Anonyymi

      Sitä saa, mitä tilaa. Jos poliisin ammatissa on ryssinyt asiansa noin pahasti on varmasti tietoinen seurauksista. Millaisia all inclusive kylpylöitä vankiloiden oikein pitäisi olla, jotta saataisiin vangit viihtymään. Ei sinne mennä nauttimaan vapaa-ajasta vaan kärsimään rangaistusta. Luulenpa, että täällä vankilat on huomattavasti mukavampia paikkoja kuin esimerkiksi itänaapurissamme.

      • Anonyymi

        Ovet auki vaan osastojen välillä.


      • Anonyymi

        Tarkoittaako all inclusive täysin varusteltua? Fully equipped?


    • Anonyymi

      Kyllä toi monen kotiolot voittaa.

      Lämmin ruoka vielä joka päivä!

    • Anonyymi

      Kohta kun EK pamahtaa, niin sitten on kiva loppuelämä viettää Michaelin ja muiden huippujätkien kanssa.

      • Anonyymi

        Täysin keinotekoinen tuo murhasyyte! Jos ja kun se kaatuu, kuten uskon, niin tulemme näkemään taas jostain hatusta vedettyjä uusia syytteitä.
        Eikö jengi ole huomannut, että Aarnio halutaan pitää häkissä hinnalla millä hyvänsä?
        Minun mielestäni koko case on täyttä paskaa. Kuinka moni jaksaa esim. uskoa siihen, että kokenut poliisimies jemmaisi rahaa kukkapuskaan, kun nykyään esim. rahakoira haistaa kätkön helposti? Jemmassa ja rahoissa ei ollut Aarnion DNA:ta!
        Koko muukin todistelu täyttä satuilua. Kyllä jokainen ymmärtää, että esim. laajamittainen huumekauppa johtaa kiinnijäämiseen ennemmin tai myöhemmin. Turha esitää, että vain Hgin huumepoliisi tekisi huumetutkintaa ja Aarnion väitetyt rötökset perustuisivat juuri tähän. Ei se näin mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin keinotekoinen tuo murhasyyte! Jos ja kun se kaatuu, kuten uskon, niin tulemme näkemään taas jostain hatusta vedettyjä uusia syytteitä.
        Eikö jengi ole huomannut, että Aarnio halutaan pitää häkissä hinnalla millä hyvänsä?
        Minun mielestäni koko case on täyttä paskaa. Kuinka moni jaksaa esim. uskoa siihen, että kokenut poliisimies jemmaisi rahaa kukkapuskaan, kun nykyään esim. rahakoira haistaa kätkön helposti? Jemmassa ja rahoissa ei ollut Aarnion DNA:ta!
        Koko muukin todistelu täyttä satuilua. Kyllä jokainen ymmärtää, että esim. laajamittainen huumekauppa johtaa kiinnijäämiseen ennemmin tai myöhemmin. Turha esitää, että vain Hgin huumepoliisi tekisi huumetutkintaa ja Aarnion väitetyt rötökset perustuisivat juuri tähän. Ei se näin mene.

        Oot kyllä oikeessa. Että Aarnio halutaan pitää häkissä. Oon sitä miettinyt tässä kauan. Ja miksi kaikki urpot jotka eivät tätä tajuu. Aarnio tietää liikaa kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kyllä oikeessa. Että Aarnio halutaan pitää häkissä. Oon sitä miettinyt tässä kauan. Ja miksi kaikki urpot jotka eivät tätä tajuu. Aarnio tietää liikaa kaikesta.

        Varmaan tuonne kananhäkkiin kuuluu isompiakin poikia, mutta Aarniosta on tehty syntipukki ja keisi suljettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kyllä oikeessa. Että Aarnio halutaan pitää häkissä. Oon sitä miettinyt tässä kauan. Ja miksi kaikki urpot jotka eivät tätä tajuu. Aarnio tietää liikaa kaikesta.

        Syytäkin pitää ja huumekauppiaana vastuussa paljon useammastakin murhasta ja huumekuolemasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kyllä oikeessa. Että Aarnio halutaan pitää häkissä. Oon sitä miettinyt tässä kauan. Ja miksi kaikki urpot jotka eivät tätä tajuu. Aarnio tietää liikaa kaikesta.

        Jesaja 66:22-24
        Niinkuin uudet taivaat
        ja uusi maa,
        jotka minä teen,
        pysyvät minun kasvojeni edessä,
        sanoo Herra,
        niin pysyy teidän siemenenne
        ja teidän nimenne.

        Joka kuukausi uudenkuun päivänä
        ja joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua,
        sanoo Herra.
        Ja he käyvät ulos
        katselemaan
        niiden
        miesten
        ruumiita,
        jotka ovat luopuneet minusta;
        sillä heidän matonsa [himonsa] ei kuole,
        eikä heidän tulensa sammu,
        ja he ovat kauhistukseksi kaikelle lihalle.

        ts kuoleman jälkeen vasta Julkisuus tulee todella lisääntymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin keinotekoinen tuo murhasyyte! Jos ja kun se kaatuu, kuten uskon, niin tulemme näkemään taas jostain hatusta vedettyjä uusia syytteitä.
        Eikö jengi ole huomannut, että Aarnio halutaan pitää häkissä hinnalla millä hyvänsä?
        Minun mielestäni koko case on täyttä paskaa. Kuinka moni jaksaa esim. uskoa siihen, että kokenut poliisimies jemmaisi rahaa kukkapuskaan, kun nykyään esim. rahakoira haistaa kätkön helposti? Jemmassa ja rahoissa ei ollut Aarnion DNA:ta!
        Koko muukin todistelu täyttä satuilua. Kyllä jokainen ymmärtää, että esim. laajamittainen huumekauppa johtaa kiinnijäämiseen ennemmin tai myöhemmin. Turha esitää, että vain Hgin huumepoliisi tekisi huumetutkintaa ja Aarnion väitetyt rötökset perustuisivat juuri tähän. Ei se näin mene.

        Olen. Samaa. Mieltä. Asioista


    • Anonyymi

      “Elämä on täällä kuin turkiseläimillä häkissä”.
      Sikäli kun pohjanmaan turkistuottajia on uskominen niin turkiseläimiä hoidetaan hyvin ja niillä on hyvät oltavat.

    • Anonyymi

      Vankilassa olijat saa palkkaa joka päivä. Jos ei tupakoi, niin kyll pikkusummien säästöstä kertyy vapautuessa mukava pikkusumma vaikka käydy kunnon ruokailussa heti vapauduttua ja saturainen rostituot tytölle.. siitä se lähtee..

      • Anonyymi

        Mutta käänteentekevä erehdys sattui kai silloin kun hollantilainen rekkakuski arvasi väärin. En muista enää nimeään.


      • Anonyymi

        Eiköhän se ole piilottanut huumerahoja muuallekin kuin kukkapenkkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ole piilottanut huumerahoja muuallekin kuin kukkapenkkiin.

        Hänen perheensä tuskin elää toimeentulotuella. Heidän lapsiaan kyllä säälin...


      • Anonyymi

        Ootko joku saatanan vartija vai mikä olet. Kuule ,mikä vitun paska palkka. Niinpä ,ei siitä mihinkään säästöön mitään pysty laittaa niistä sentistä. Onks se joku Marke ku täällä kirjoittelee. Vois hyvin ollakaan. Kyllä jutut ainakin kuin sillä ämmällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko joku saatanan vartija vai mikä olet. Kuule ,mikä vitun paska palkka. Niinpä ,ei siitä mihinkään säästöön mitään pysty laittaa niistä sentistä. Onks se joku Marke ku täällä kirjoittelee. Vois hyvin ollakaan. Kyllä jutut ainakin kuin sillä ämmällä.

        Ei pitäisi maksaa yhtään mitään täysihoidossa.


    • Anonyymi

      Eikös se ole vähän linnassaolon koko pointti että siellä ollaan häkissä?

    • Anonyymi

      Oiskohan tuon Aarnionkin kannattanut miettiä siinä vaiheessa,kun rupesi rikolliselle tielle. Nytkin olisi hyvä virka/työ ja asiat kunnossa,kun olisi pysynyt kaidalla tiellä, niin eiköhän tuo ole ihan peiliin katsomisen paikka kenen on syy. Varmasti siellä kalliissa omakotitalossa ois mukavammat oltavat perheen kanssa, ahneus vaan voitti ja vei rikolliselle tielle.

      • Anonyymi

        Sai omasta mielestään takuuvarman idean, mutta ky*vähti omaan näppäryyteensä.


      • Anonyymi

        Totta tosiaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sai omasta mielestään takuuvarman idean, mutta ky*vähti omaan näppäryyteensä.

        Otti harkitun riskin täysipäisenä ja saa nyt kärsiä siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sai omasta mielestään takuuvarman idean, mutta ky*vähti omaan näppäryyteensä.

        Lukenut Aku Ankkaa ja uneksinut rikkauksista, sitten innostui ja onnistui mielestään kehittelemään Täydellisen suunnitelman, mutta mikä ei toimi Ankkalinnassa ei toimi Suomessakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lukenut Aku Ankkaa ja uneksinut rikkauksista, sitten innostui ja onnistui mielestään kehittelemään Täydellisen suunnitelman, mutta mikä ei toimi Ankkalinnassa ei toimi Suomessakaan.

        Ainahan Aarnion voi siirtää pelkäämättömien osastolle.
        Myrkky kohteidensa kanssa?


    • Anonyymi

      Aarniolla on vielä rahaa jemmassa koska osaa puhua jo palikoiden uudelleen järjestämisestä....jätkä on niin juoni että poliisi ei löytänyt kaikkia jemmoja....taatusti on jauhettakin jemmassa ,eli aloittaa myynnin heti uudestaan kun loinen vapautuu.

      • Anonyymi

        Tosi hyvä jos on jotain jemmassa. Jari istuu linnassa poliisin sisäisen valtapelin takia.

        Peli oli likaista, mutta epäreilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hyvä jos on jotain jemmassa. Jari istuu linnassa poliisin sisäisen valtapelin takia.

        Peli oli likaista, mutta epäreilua.

        Tottakai. Poliisi hänet kahdessa oikeusasteessa tuomitsi. BUAHHHHHH!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hyvä jos on jotain jemmassa. Jari istuu linnassa poliisin sisäisen valtapelin takia.

        Peli oli likaista, mutta epäreilua.

        Loputkin likaiset kytät vankilaan, putkamurhaajiahan niistä on suurin osa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hyvä jos on jotain jemmassa. Jari istuu linnassa poliisin sisäisen valtapelin takia.

        Peli oli likaista, mutta epäreilua.

        Tässäkin saattaa olla hitunen totta....


      • Anonyymi

        Ahaa- joko tällaisen jutun virittely on jo vireillä? Autosta tai jostain muualta Aarnion hallinnassa olevalta alueelta tullaan löytämään pari kilo piriä tms.... Yksi kova juttu olisi ujuttaa Aarnion kämpille lapsipornoa... Eiköhän joku vastaava homma aina keksitä. Ystävälliset kollegat tuntuvat olevan aika kekseliäitä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa- joko tällaisen jutun virittely on jo vireillä? Autosta tai jostain muualta Aarnion hallinnassa olevalta alueelta tullaan löytämään pari kilo piriä tms.... Yksi kova juttu olisi ujuttaa Aarnion kämpille lapsipornoa... Eiköhän joku vastaava homma aina keksitä. Ystävälliset kollegat tuntuvat olevan aika kekseliäitä....

        Ainahan nuo rikoliset piilottaa huumeita ja rahoja metsiin ja ties minne.


    • Anonyymi

      Aarnio istuu syyttömänä.

      • Anonyymi

        Niinhän ne sanovat, että syytön on niin kauan, kun tuomitaan ja Jari Aarnio on tuomittu monestakin eri rikoksesta...ha...haaa........ha...haa..


      • Anonyymi

        Kaikki rikolliset ovat kanssasi samaa mieltä, paitsi ne jotka aarnio kilpailijoina vangitutti.


      • Anonyymi

        Ei istu.


    • Anonyymi

      Poliisi tuo ihmisen paras ystävä koiran jälkeen. Harmillista, että yksi mätämuna pilaa koko ammattikunnan maineen.

    • Anonyymi

      Niin,niin valitettavasti rikolliset joutuu vankilaan vai onko tarkoitus alkaa vaatia vasemmisto angendana vankiloiden lakkautusta kun ei ole kivaa

    • Anonyymi

      Aarnio Venäjälle vakilaan , vois vähempi valittella .

    • Anonyymi

      Onko syyttäjällä mitään konkreettista ja puolueetonta näyttöä Aarniota vastan?

    • Anonyymi

      Kuinkahan monen huumeet varasti ja myi eteenpäin Paateron kanssa.

      • Anonyymi

        Miten Paatero tähän liittyy? Liittyykö Haapalakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Paatero tähän liittyy? Liittyykö Haapalakin?

        Haapala liittyy. Murharyhmän päällikkö ylikomisario Tero Haapala krp:sta todettiin Helsingin hovioikeudessa syyllistyneen tuottamukselliseen virkavelvollisuuden rikkomiseen Aarnion huumerikosvyyhdin yhteydessä , vaikka syyttäjä alunperin vaati virkarikostuomiota hovioikeuteen asti. Haapala jätettiin rangaistukseen tuomitsematta asian vähäisyyden vuoksi.


    • Anonyymi

      ..ja ruumis huone on vartalovarasto!

      • Anonyymi

        Ruumishuone on hardcore sosiopaatin bordelli, voittaa Realdollit mennen tullen.


    • Anonyymi

      Aarnio on syytön lähes kaikkeen, heti vapaaksi.
      Tämä tieto on fakta, katsokaa Aarnion tyttöystävän haastattelu, syytön mies
      salaliiton uhri

      • Anonyymi

        Usko sinä nyt naisten höpinöihin. Puhu miesten puhetta.


      • Anonyymi

        Joo, tässä Aarnio syytteessä on jokin iso mätäpaise. Aarnio ei ole rikollistyyppiä. Muut rikolliset lapsen tappajat ja paloittelu ym.hullut tappajat pitäisi kiduttamalla tappaa eikä elättää yhteiskunnan varoilla päästäkseen tekemään uusia kaameuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tässä Aarnio syytteessä on jokin iso mätäpaise. Aarnio ei ole rikollistyyppiä. Muut rikolliset lapsen tappajat ja paloittelu ym.hullut tappajat pitäisi kiduttamalla tappaa eikä elättää yhteiskunnan varoilla päästäkseen tekemään uusia kaameuksia.

        Miten märittelet "rikollistyypin"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tässä Aarnio syytteessä on jokin iso mätäpaise. Aarnio ei ole rikollistyyppiä. Muut rikolliset lapsen tappajat ja paloittelu ym.hullut tappajat pitäisi kiduttamalla tappaa eikä elättää yhteiskunnan varoilla päästäkseen tekemään uusia kaameuksia.

        Selvä annulisti, pitävät kaikkia pahimpia rikollisia syyttöminä.


      • Anonyymi

        Salaliitot on ihan parasta.


    • Anonyymi

      Moi. Mä. Olen. Jukka. Ja. Olen. Lievästi. Kehitysvammainen. Kaveri. Ja. Olen. Ollut. Noin. 30 vuotta. Kehitysvammalaitoksissa. Ennen. Kuin. Sain. Oman. Asunnon. Niin. Vankila. Ei. Ole. Mikään. Rangaistus. Paikka. Kellekkään. Vankila. Lisää. Vaan. Rikoliissuutta. Ja. Opettaa. Rikoksiin. Ja. Vangin. Vartiat. Ovat. Ihan. Lahjottavissa. He. Ovat. Pelkkiä. Paskahousuja. Minun. Isäni. Oli. Helsingin. Parhaimpia. Lakimiehiä. Kaikki. Muut. Ovat. Fuckin. Ashool. Jengiä. Aarnio. On. Syytön. Kaikkeen. Tää. Koko. Juttu. On ihan. Keksittyä. Ajatelkaa. Nyt. Omalla. Järjellänne

    • Anonyymi

      Siitä. Olen. Samaa. Mieltä. Kanssassi. Että. Vankilat. Ovat. Suurimpia. Ihmisvarastoja. Kaikkiin. Vankiloihin. Pitäisi. Laittaa. Pommi. Ja. Räjäyttää. Taivaan. Tuuliin. Kaikki. Vankilan. Johtajat. Ovat. Homoja

    • Anonyymi

      Jartsu mikset lukis vaikka papiksi(kunhan ensin käännyt Armahtajan puoleen ja teet parannuksen).Nythän sulla on aikaa ja mahdollisuus käyttää se vaikka uuden ammatin opiskeluun valoisan tulevaisuuden varalle.

      • Anonyymi

        Eikös Aarniolla ole oikeustieteen maisterin paperit taskussa? Kyllä lakihommissa aina leipänsä tienaa, veikkaisin jopa paremmin kuin poliisina.
        Kari U on myös loistava esimerkki menestyneestä lakimiehestä!
        Mitä tässä maassa muuten kohkataan, kun ajatellaan esim. Airiston Helmen tapausta? Milloin meille alamaislle kerrotaan, onko epäilyksiin ollut aihetta ja miksi näin laaja operaatio?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Aarniolla ole oikeustieteen maisterin paperit taskussa? Kyllä lakihommissa aina leipänsä tienaa, veikkaisin jopa paremmin kuin poliisina.
        Kari U on myös loistava esimerkki menestyneestä lakimiehestä!
        Mitä tässä maassa muuten kohkataan, kun ajatellaan esim. Airiston Helmen tapausta? Milloin meille alamaislle kerrotaan, onko epäilyksiin ollut aihetta ja miksi näin laaja operaatio?

        Oletko russofiilikin, mitäs muuta?


    • Anonyymi

      Mistähän johtuu et sinne joutu? Voivoi....

    • Anonyymi

      Jos tuolla kyseisellä osastolla ovat esim. vangit, jotka eristetään oman turvallisuutensa vuoksi, kuten uuutisissa sanottiin, vaikkapa tehtyään yhteistyötä poliisin kanssa, niin on outoa, että se on kovempi, kuin normaalihäkki. Aarniohan on siellä siksi, että hänellä poliisitaustan(kin) takia lienee vihollisia piireissä.

      Miksi joku esim. vasikoisi, tai muuten "avautuisi" jos siitä joutuu eristyksiin?

      • Anonyymi

        Ihan ne ovat suurin osa vapaaehtosesti eristyksissä kun eivät uskalla muiden vankien joukkoon, huonosti kävisi aarniollekin.


    • Anonyymi

      Pian saa kaverikseen Sipilän ja kumppanit. Sitten he voivat yhdessä miettiä, miten neuvotella isojen poikien kanssa.

      Kaikki, jotka ovat käyneet maksullisissa naisissa tai ottaneet naisen väkivalloin pitää kuohita ja laittaa muiden vankien morsmaikuksi. Vähän täytyy opettaa eunukeille tapoja, kun eivät tavoille oppineet miehinä.

    • Anonyymi

      Miten paljon tuomitsevia mielipiteitä täällä. Ottaen huomioon että poliisipäälliköiden ja lakimiesten joukosta löytyy paljon kovempiakin rikollisia, jotka vaan ei jää millään kiinni. Aarnion koko elämä pilalla, kun yritetään syyttää siitäkin mikä ei ole ainoastaan hänen vikansa vaan muutkin ovat olleet osallisia ja onnistuneet peittelemään jälkensä.

      Vankilan pitäisi olla paikka jossa ihminen voi kääntää elämänsä suunnan paremmaksi, oli hän sitten tehnyt mitä rikoksia tahansa. Murhaajakin voi muuttua. Tästä esimerkkinä on mm eräs intialainen väkivaltarikollinen, josta tuli suuresti arvostettu joogi. Hän käytti lopun elämäänsä muiden auttamiseen.

      • Anonyymi

        No mikäs sitä estää paljastamasta muita jos kerran osallisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikäs sitä estää paljastamasta muita jos kerran osallisia.

        Ootas kun Aarnion kaverit lavastavat sutkin rikolliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootas kun Aarnion kaverit lavastavat sutkin rikolliseksi.

        Eivät lavasta, mutta sinut voivat paljastaa.


      • Anonyymi

        Entä jos katsoisit asiaa numeroiden valossa?
        Moniko kakkunsa istuneista uusii rikoksensa?
        Ja moniko todella kääntää lehtensä ja käyttää loppuelämänsä muiden auttamiseen?


    • Anonyymi

      Pitäisikö vankilassa olla vielä kivaakin. Olisi ajateltu aikaisemmin minne joudutaan kun rikoksia tehtaillaan. Suomen vankilat ovat kuin hotelleja joidenkin muiden maiden vankiloihin. Ei sekään oikein ole, sinne halutaan täysihoitoon.

      • Anonyymi

        Tervemenoa Venäjälle. Kymmenen ukkoa samassa sellissä viidessä kerroksessa sängyt kahdessa rivissä. Sänkyyn ei mahdu edes istumaan niin on matalat ja sänkyrivien välissä ehkä 50 cm välitila. Siinä kun olet jonkun kanssa eri mieltä ni avot. Käyt siinä tarpeille kaikkien läsnäollessa. Mieluiten venäläiset jääkin kiinni rajan tällä puolella rikoksistaan, ymmärrettävistä syistä. Puhtaat, valoisat asuintilat ja muut palvelut. Vapaudenmenetys ei monella tunnu missään sen rinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervemenoa Venäjälle. Kymmenen ukkoa samassa sellissä viidessä kerroksessa sängyt kahdessa rivissä. Sänkyyn ei mahdu edes istumaan niin on matalat ja sänkyrivien välissä ehkä 50 cm välitila. Siinä kun olet jonkun kanssa eri mieltä ni avot. Käyt siinä tarpeille kaikkien läsnäollessa. Mieluiten venäläiset jääkin kiinni rajan tällä puolella rikoksistaan, ymmärrettävistä syistä. Puhtaat, valoisat asuintilat ja muut palvelut. Vapaudenmenetys ei monella tunnu missään sen rinnalla.

        Vapaudenmenetys ei tunnu eikä muukaan menetys, jos on tunteeton ja empatiakyvytön muita ihmisiä ja elämän kauneutta, luontoa näkemättä. Sairas päästään vialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaudenmenetys ei tunnu eikä muukaan menetys, jos on tunteeton ja empatiakyvytön muita ihmisiä ja elämän kauneutta, luontoa näkemättä. Sairas päästään vialla.

        Miten näiden huumeidenkäyttäjien elämä, heitä tuhotaan välittämällä huumeita rahan himoissa. Rikollisuus jatkaa kulkuaan ja lisääntyy tuhoamalla yhä enemmän monella tapaa myös ulkopuolisten ihmisten elämää. Sen empatian perään voi kuuluttaa laajemminkin. Kenen pää nyt lieneekään sairas?
        Lienee viisaampaa että itse tekijä kärsii tekojensa seurauksista, ei heikot huumeisiin koukutetut.


    • Anonyymi

      No Moi ! Mä olen itse istununu vankilassa seitsemän vuotta,ja kaikki syystä,mitä olen itse tehnyt.En ole tappanut ketään enkä muutenkaan vahibgoittanut,mut itse pidän ,et asiasta.Sillon jos on itses kanssa sujut niin tälläsen voi hyväksyä.Mitä mieltä muut ovat.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuota kutsutaan myös psykiatriseksi hoidoksi.

    • Anonyymi

      SITÄ SAA MITÄ TILAA!

      • Anonyymi

        Huumepomot tilasivat KRP:ltä Aarnion tutkinnan ja saivat Suomen parhaan huumepoliisin yli 10 vuodeksi vankilaan. Sitä kai tarkoitit. Nyt KRP on miehittänyt Helsingin huumepoliisin johtopaikat ja poliisien aika menee palavereissa. Huumerikollisuus on räjähtänyt käsiin ja huumepomot nauraa poliisien tyhmyydelle.

        Ymmärtääkseni Aarnio tuomittiin kuvitteellisten huumeiden maahantuonnista. Hollannista tulleista tynnyreistäkin löytyi vain tiiliskiviä. Fiktiiviset rikokset ja niistä saadut tuomiot ovat tyypillisiä Suomen oikeuslaitokselle, joka koostuu demlan tuomareista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumepomot tilasivat KRP:ltä Aarnion tutkinnan ja saivat Suomen parhaan huumepoliisin yli 10 vuodeksi vankilaan. Sitä kai tarkoitit. Nyt KRP on miehittänyt Helsingin huumepoliisin johtopaikat ja poliisien aika menee palavereissa. Huumerikollisuus on räjähtänyt käsiin ja huumepomot nauraa poliisien tyhmyydelle.

        Ymmärtääkseni Aarnio tuomittiin kuvitteellisten huumeiden maahantuonnista. Hollannista tulleista tynnyreistäkin löytyi vain tiiliskiviä. Fiktiiviset rikokset ja niistä saadut tuomiot ovat tyypillisiä Suomen oikeuslaitokselle, joka koostuu demlan tuomareista.

        Ymmärryksesi on kovin vajavaista :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumepomot tilasivat KRP:ltä Aarnion tutkinnan ja saivat Suomen parhaan huumepoliisin yli 10 vuodeksi vankilaan. Sitä kai tarkoitit. Nyt KRP on miehittänyt Helsingin huumepoliisin johtopaikat ja poliisien aika menee palavereissa. Huumerikollisuus on räjähtänyt käsiin ja huumepomot nauraa poliisien tyhmyydelle.

        Ymmärtääkseni Aarnio tuomittiin kuvitteellisten huumeiden maahantuonnista. Hollannista tulleista tynnyreistäkin löytyi vain tiiliskiviä. Fiktiiviset rikokset ja niistä saadut tuomiot ovat tyypillisiä Suomen oikeuslaitokselle, joka koostuu demlan tuomareista.

        Et viitsis, Jari.


    • Anonyymi

      ON SE KYLLÄ OUTO JUTTU? ETTEI SAA PIKKU BISNESTÄ TEHDÄ TEHDÄ VALTION PALKALLA! SENTÄÄN AMMATTI "MIES" ?? IHMEEN TIUKKA LINJA!

    • Anonyymi

      Vittuako kyttä märiset, itte oot monta laittanut lusimaan etkä oo sääliä tuntenut ! Nyt valitat kun jäit kiinni, muuten et itkis

      • Anonyymi

        Vankilan lämpö pitääs pudottaa 15celsiukseen ja ruoasta puolet pois.Poljettava agregaatti joka vangille tuottamaan sähköä valtakunnanverkkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vankilan lämpö pitääs pudottaa 15celsiukseen ja ruoasta puolet pois.Poljettava agregaatti joka vangille tuottamaan sähköä valtakunnanverkkoon.

        Joo, aarniokin läskistynyt helvetisti.


    • Anonyymi

      No sen se on itse aiheuttanut,olisi vain ollut ihmisten lailla eikä olisi ruennut rötösteleen.

    • Anonyymi

      Novoivoi! Itseppä sinne turkishäkkiin kovasti pyrki ja pääsikin että mitä valittaa. Iljettävä liero.

    • Anonyymi

      Parannuksenteolla karvoista pääsee.

    • Anonyymi

      Miksi Aarnio on yhtään sen säälittävämpi kuin jotkut muut joku vielä kirjoitti että tuomarit on pöllyssä antaessaan tuomioita. Kyllä nyt on mulla ainakin hymy herkässä. Huumekyttien päällikkö ja tuomaritkin huumeissa eipä ihme kun nuo tuomiot on mitä nyt on.

      • Anonyymi

        Mikä olikaan syy miksi entinen huumekyttä saa tuomioita tuomion perään pitikö pyhäkoulua alaikäisille.


    • Anonyymi

      Vankila ei saa olla mikään lepokoti. Siellä on liian lokosat oltavat muutenkin. Ja miksi vinkua kun on jo housuissa. Ei sinne syyttömiä laiteta. Peilin eteen mars mars ken on syyllinen.

    • Anonyymi

      Jos itsensä sinne järjestää, on oma syy.
      Peiliin katsominen auttaa, ainakin pitäisi.

      • Anonyymi

        KRP se Aarnion selliin järjesti syöttämällä, juottamalla ja lahjomalla todistajia. Aarnio voitti ensimmäisen erän ja siitä tuohtuneena KRP ja syyttäjälaitos ovat masinoineet Aarniolle syytteitä fiktiivisistä rikoksista yksi toisensa jälkeen. Nytkin on meneillän juttu, jossa Aarnio on fiktiivisesti murhannut jonkun rikollipomon.

        Vai onko Aarnion tapaus vain suomalainen versio elokuvasta Minority Report, jossa rikoksia ennaltaehkäistään selvännäkijöiden (demlan juristit) avulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KRP se Aarnion selliin järjesti syöttämällä, juottamalla ja lahjomalla todistajia. Aarnio voitti ensimmäisen erän ja siitä tuohtuneena KRP ja syyttäjälaitos ovat masinoineet Aarniolle syytteitä fiktiivisistä rikoksista yksi toisensa jälkeen. Nytkin on meneillän juttu, jossa Aarnio on fiktiivisesti murhannut jonkun rikollipomon.

        Vai onko Aarnion tapaus vain suomalainen versio elokuvasta Minority Report, jossa rikoksia ennaltaehkäistään selvännäkijöiden (demlan juristit) avulla.

        Ottaa koville kun paljastuu poliisin mätämunat, joita tosiaan riittää.
        Poliisin johdossa on tätä porukkkaa, ja heidät on valittu tarkoituksella siihen likaisen politiikan keinoin, näin heistä on hyötyä kansalaisen kyykyttämiseen kun poliitikko käskee.
        Ihmiset jotka tuomitsee rikollisuuden valtionpolitiikassa, lyödään rautoihin vähin äänin, ettei paljastu tämä likainen touhu.
        Läskit pekkapossut istuu kabineteissa rasva suupielistä valuen, pelkästään perseennuolemisella ansioitunut ja tietää sen itsekin. Siksi se on kova paikka kuulla, itsehäpeä.
        On se varmaan kovaa kun ei voi peiliin katsoa häpeämättä.
        On paljon netissä tavaraa, miten tutkinnanjohtajat ohjaa tutkinnat hakoteille, lavastaa syyttömät syyllisiksi ja päästää isokenkäisen pälkähästä, ja pääsee sillä seurapiireihin. Tosin vain pelleksi.
        Sitä ei käy kieltäminen, ettei tuo kommarisakki olisi vaarallinen. Kyllä se on. Se käy ilmi tämän päästään kaikkivoipaisuuteen sairastuneen yksinpuhelijan pitkästä kirjoitusketjusta tässä, joka huokuu uhkaa ja kostoa että heidät on tuotu esiin.
        Poliisi on mätä. Joukossa olisi varmaan hyviäkin poliiseja mutta minkäs teet. Päällikkö on ostettu poliitikkojen käyttöön hyvillä eläke-eduilla ja mukavilla ansioilla.
        Poliisi suomessa rikkoo lakia, koska sisäministeri käskee. Jos pullikoi vastaan, niin lavastetaan itse syylliseksi johonkin.


    • Anonyymi

      Voi kyynel!! Pysy sika helvetin jäätymiseen saakka sielä varastossas!!

    • Anonyymi

      Härski ja julkea temppu alamaailmalta järjestää juuri nyt tuo haastattelu, kun parhaillaan murhan oikeudenkäynti menossa josta Aarnio syytettynä. Heikäläisillä on toimittajissakin edustus. Pyrkivät vaikuttamaan oikeuden päätökseen, tuomarit ja lautamiehetkin on vaan ihmisiä jotka lukee myös uutisia. Saa nähdä tuleeko Aarniolle tuomio silti. Varmasti on elinkautisensa ansainnut.

    • Anonyymi

      Voi v...u kehtaa kitistä poliisina teki.

    • Anonyymi

      Kuvittelisi poliisin erityisen hyvin tietävän,mihin seuraamuksiin rikollinen toiminta voi johtaa. Vankilat ja vankeusrangaistus ovat yhteiskunnan sopimia keinoja ilmottaa kokeilijoille,miten voi leikissä käydä.

    • Anonyymi

      Vankilat on edelleen " hotelleja", kaikki valmiina.
      Ainoa on se että on lukkojen takana.
      Toinen huono puoli on se, että palaat vapauteen suurempana rikollisena huonon seuran vuoksi, se on pahinta vankilassa, ei se että olet lukkojen takana!!!

      • Anonyymi

        Tämä aarnion kitinä, on jokseenkin surku hupaisaa, hän itse nimenomaan järjesteli ihmisille tuomioita perusteettomiakin, saadakseen heidät toimimaan tahtonsa mukaan ja monesi jo uhkalu tuomiolla eli kiristmällä sai monet tottelemaan. näin virka asemaansa käyttämällä homma toimi vuosikymmeniä ja muistetaan nyt, ettei aaarnio ole se " ainut konna "

        Edustamassaan instituutiossa, no toiset pääsee kuin koirat veräjästä,,mutta niinhän se on kaikkien ihmisten kohdalla, uskallan väittää että jokainen tuntee rikollisia jotka pyörittää hommaa joutumatta silti mihinkään " kiipeliin " tässä kohtaa on syytäkin miettiä. " miten sellainen on mahdollista??
        ilman viranomaisten suojelua. hmm...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä aarnion kitinä, on jokseenkin surku hupaisaa, hän itse nimenomaan järjesteli ihmisille tuomioita perusteettomiakin, saadakseen heidät toimimaan tahtonsa mukaan ja monesi jo uhkalu tuomiolla eli kiristmällä sai monet tottelemaan. näin virka asemaansa käyttämällä homma toimi vuosikymmeniä ja muistetaan nyt, ettei aaarnio ole se " ainut konna "

        Edustamassaan instituutiossa, no toiset pääsee kuin koirat veräjästä,,mutta niinhän se on kaikkien ihmisten kohdalla, uskallan väittää että jokainen tuntee rikollisia jotka pyörittää hommaa joutumatta silti mihinkään " kiipeliin " tässä kohtaa on syytäkin miettiä. " miten sellainen on mahdollista??
        ilman viranomaisten suojelua. hmm...

        Suomessa vankilaan ei joudu ihan noin vain, vahingossa. Joku syy on siis ihan todellakin painava perusteena.

        Ihmeteltävää on, että raskaista rikoksista "saa" usein vain ehdonalaista.

        Valittava vanki on noloa. Vanki ei välttämättä ole koko kuormaansa vastuuksistaan joutunut edes kertomaan / tunnustamaan.


      • Anonyymi

        Pitäisi olla niin huonot olot etteivät halua sinne uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi olla niin huonot olot etteivät halua sinne uudestaan.

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö.

        Haluat siis tulla murhatuksi, että joku pääsee täysihoitoon, ilmoittaudu vapaaehtoiseksi.


    • Anonyymi

      Turha kitistä! Siellä saa riittävästi vettä ,valoa , raitista ilmaa ja hyvää ruokaa.

    • Anonyymi

      Voi jumalau..!!!! viiden tähden hotellejako niiden pitäis olla...tai siis nehän on jo niitä...siperiaan lusimaan.

    • Anonyymi

      Saa olla huumekauppiaita joka kadunkulmassa tarjoamassa halvalla mutta ei meikäläinen niihin lankea.

      Jokainen huumeisiin vajonnut on itse syyllinen tilaansa. Ketjussa esitetään, että huumehörhöihin on syyllinen joku muu ei niiden käyttäjä.

      Osaan keittää halvalla ponua ja tehdä kiljua joilla saa pään sekaisin mutta kas kummaa en tee niin.

      Ehdotan vapaaksi kaikki niin poistuu keskuudestamme heikot yksilöt.

    • Rukoilen että keksitään sellainen kaappi, missä sielu lakkaa olemasta.
      Keksitään mistä sielu muodostuu, ja miten sen voi lakkauttaa.
      ( itsemurhaa ei voi tehdä tietenkään, koska sielu menee jonnekin.
      Itsemurhaa en voisi edes ajatella.
      Ei ole ollut elämisen arvoinen elämä, kun vaiheita muistelee.
      todella hirviö mikä loi elämän. Olisi parempi kunsitä ei olisi ollut.
      Varmasti keksitään se, mistä sielu muodostuu.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aarnion kaltaisia ja pahempiakin on vapaana keskuudessamme yllin kyllin...

      • Anonyymi

        Tietysti on, valta korruptoi.


    • Anonyymi

      Niko Ranta-ahosta Aarnio saa kohta nuoren ja piukan bitch boyn itselleen. 👉🏻👈🏻

    • Anonyymi

      Minulla jäi vahvasti sellainen tunne koko Aarniojutusta, että tässä rakennettiin näytös, jossa totuus on jotain ihan muuta kuin me tiedämme ja oikeuslaitos tietää. Jäi vaan vahvasti sellainen olo tuosta prosessista. Toivottavasti ei ole syytön mies vankilassa ja 50 vuoden päästä selviää, että tapahtui oikeusmurha.

      • Anonyymi

        Usein näissä keiseissä jossa selkeesti on ajojahdin tuntu voimakkaana , määräävänä tarkoituksellisena. on kyse jonkun asioiten salaamisesta, sekoittamisesta, peittelystä ja etenkin aarnion kohdalla halutaan varmistua ettei mies elävänä siviiliin saavu, tietoinensa ajoissa.


      • Anonyymi

        Niinpä, "kun rupesi niin repesi", syyttelijät voisivat nyt samaa kuumaa ajaa muitakin
        selvittämättömiä rötöksiä Aarnion piikkiin, kun tuomiot tuntuvat nyt olevan rököllään, heh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein näissä keiseissä jossa selkeesti on ajojahdin tuntu voimakkaana , määräävänä tarkoituksellisena. on kyse jonkun asioiten salaamisesta, sekoittamisesta, peittelystä ja etenkin aarnion kohdalla halutaan varmistua ettei mies elävänä siviiliin saavu, tietoinensa ajoissa.

        Hahah, tottakai rikollisille pitää ajojahdit ollakin, varsinkin kun ovat kyttiä. Onpa hauskaa kun rikolliset puolustelee kyttää :D


    • Anonyymi

      No, pitäisikö olla?

    • Anonyymi

      Monenko morsian Aikka on nykyään?

    • Anonyymi

      Kehtaakin valittaa kyllä entisellä polisipäälliköllä on olot kuin luxus hotellissa-Toivottavasti pysyy lopun ikäänsä siellä .Paljonkohan tuokin lusmu on tullut yhteiskunnalle maksamaan ja vielä kehtaa itkeä

    • Anonyymi

      Hyvä paikka elää sen ihmisen, paljonko on aiheuttanut asemaansa väärinkäyttäen inhimillistä kärsimystä. Monen nuoren elämän on tuhonnut? Toivottavasti oikeus voittaa ja tulee tuomio murhasta.

    • Anonyymi

      Oikea ilmaisu on ihmisjätevarasto!

    • Anonyymi

      Saisi ulkoistaa vankilat Venäjälle tai brasiliaankin, siellä olisi Suomen pahat pojat paskat housuissa kun jengit tekisi niistä ämmiä itselleen.

    • Anonyymi

      Tuskin kukaan rikollinen tai sellaiseksi leimattu alkaa nimenomaan poliisi rikollista suoleen tai puolustaan, se vaan on niin, ettei kaikki ole ihan kumipäitä kuten arvostelun esittänyt, kyllä jokaisella on oikeus estää mielipiteensä ja etenkin oikeuden puolesta.

      • Anonyymi

        Tarpeeksi kova puute niin aarnionkin suoli kelpaa joillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarpeeksi kova puute niin aarnionkin suoli kelpaa joillekin.

        Mahtavasti lohkaistu...repesin räkäseen nauruun!


    • Anonyymi

      Vittu itsehän on tiensä valinnut tyrmän silmään. Vapaana rehellisenä miehenä vaikka vähän köyhempänäkin on helppo hengittää.

    • Anonyymi

      Jos Aarnio on kiltisti, niin pääsee kohta avolaitokseen, sellaisessahan se Matti Nykänenkin lusi.

    • Anonyymi

      Kaikkihan ne istuvat linnassa syyttöminä, kunnes toisin todistetaan. On niin kyllä niin kieroa sakkia että niistä olisi vaikeeta ongenkoukun ympärille pujottaa kalan syöttiä.

      • Anonyymi

        Lisäys. Umpikieroa.


      • Anonyymi

        Ja sinhän olet nehteeton?


    • Anonyymi

      Aarnion syytteistä ei enää puutukaan muuta kuin vekselipetokset
      ja lapsenraiskaukset !!! .Mutta eiköhän nekin kohdakkoin tule
      ajankohtaisiksi !?

    • Anonyymi

      Ihmisvarasto? Onko ne edes ns.ihmisiä, toisten elämällä leikkivä raatokärpäsiä, Rattovarasto

    • Anonyymi

      Toivottavasti Aarnio kirjoittaa kirjan kokemuksistaan siten että meillä on mahdollisuus myös ymmärtää tapahtumia hänen näkökulmastaan.

      • Anonyymi

        Joko olet lukenut auerskan satukirjan litelevästä huppiksesta, harmi ettei ymmärrystä voi ostaa.


    • Anonyymi

      Niko Ranta-ahollekkin vaaditaan 13 vuoden kakkua huumerikoksista. Luultavasti tuo julkkis vankien osasto kutsuu, ja Penttilä sekä Aarnio saa oman toy boyn osastolle viihdyttämään.
      Josko se vähän toisi virkistystä ja vaihtelua vankilan tylsään arkeen :)

    • Anonyymi

      Ei noilla Suomen paatuneimmilla ja vaarallisimmilla rikollisilla kuten Aarniolla, tule ollakaan kovin kivaa vankilassa... heitä kun ei edes vankika voi auttaa.

    • Anonyymi

      Siellä on liian hyvä olla. Kuin hotellissa,paitsi ovi lukossa. Pitäisi laittaa työtä tekemään ruokansa ja yösijansa eteen.

      • Anonyymi

        Aivan ei vankila voi olla lomahotelli, vaan jossain asiassa olen et venäjällä on tämä hoidettu paremmin.


    • Anonyymi

      Hyvää hassista se aarnio ja kumppanit kuskas hollannista. Harmi kun jäi kiinni.

    • Anonyymi

      Aarniokin saattaa kohta puoliin alkaa esittää uskovaista, saa itsensä piireihin ja hyvinvointia, silloin ei tarvitte siviiliin tyhjän päälle saapua, sillä kaikkea on ja kaikkea saa, esmerkkejähän on....

    • Anonyymi

      Kukas täällä sanoi ettei saisi lääkärin lisenssiä..No todellakin saattaisi saada koska onhan kirurginakin iso ent.roisto aikoinaan siis sellainen ollut mutta päästyään vankilasta oli suorittanut jo paljon lääkärinopinnoista ja loput suoritti ulkona ja nykyään on kirurgi.Että jotakin rotia kirjoitteluun..!

      • Anonyymi

        Monikin roisto tekee kirurgin hommia, harva selviää hengissä. Voisi laittaa auerskankin vankilaan opiskelemaan kirurgiaa kun tykkää niin veitsen käytöstä, sinä voisit olla harjoittelukappaleena.


    • Anonyymi

      Mitään en ole tehnyt, mitään en ole ottanut!! Näinhän se menee. Ei vankilan kuulu ollakkaan hotelli. Siellä pitäisi miettiä tekemisiään ja kärsiä saatu rangaistus. Tottakai kukin haluaisi olla vapaalla jalalla, mutta ei se mene näin. Sama pätee näihin alle 15 vuotiaita hampuuseja. Eivät joudu vastuuseen teoistaan. Mielestäni olisi hyvä ottaa taas käyttöön nuorisokodit, missä tulisi mietittyä tekemisiään. Ei tämä mene niin, että saa käyttäytyä toisia kohtaan miten haluaa, saati sitten riistää toiselta henki. Eli, tukka pois ja linnaan!!

    • Anonyymi

      Se on ihmiskaatopaikka minne kuskataan kaikellainen ihmisjäte ja hyvä näin.

    • Anonyymi

      Toivotaan onnea saippuan nosteluun.

    • Anonyymi

      Radiosta kuulin tuon uutisoinnin.

      Vankilan johtaja totesi aivan hyvin, että paras mahdollinen tehdään voimavaroihin suhteutettuna.

      Vankila ei ole mikään exclusive-hotelli, jossa räätälöidään jokaiselle mukavat X vuotta. Ne voivat olla myös epämukavia. Yhteiskunta tarvitsee merkittävästi voimavaroja muualla. On aivan oikein priorisoida hoitajan tai lastentarhanjoitajan virka ohi sen, että joku on katsomassa kriminaalisetien päiväaskareiden perään.

      Menisikö sekin jossain vaiheessa rikollisten kalloon, että sinne vankilaan ei ole pakko hankkiutua? Varatonkin saa Suomessa koulutuksen. Siitä vain siihen samaan arkioravanpyörään, jota me muutkin rääpäleet joudumme polkemaan! Sitten kun jää teostaan kiinni, alkaa saatanallinen nillitys.

      Miettikää joku 60 eläkettä odottava siivoojaa tai lähihoitaja, tehnyt pitkän uran ja alkaa selät yms. olla kuluneita ja kuormituksella. Todellakin mieluummin verorahat heidän toimintakykyä ylläpitämään kuin vankiloiden askartelupiireihin.

      • Anonyymi

        Todellakin , opin pitää mennä perille , muutenkin rikoksen uusioita liikaa , pahimmat loppuiäksi kaltereiden taakse , pitää näin kunnioittaa myös uhreiksi joutuneita. Nuo ulkomaalaiset varmaankin nauraa meidän vankeinhoito laitoksille.


    • Anonyymi

      Pitäisi rakentaa vankiloita, joiden portti avautuu vain sisäänpäin. Yhteiskunta kiittäisi.

      • Anonyymi

        Murhaajat ja raiskaajat pääsee Suomessa pienemmillä tuomioilla kuin Aarnio, eikä niitten oikeuskäsittelyihin pala tolkuttomasti verovaroja. Olen nähnyt pohjanmaalla minkki-kettutarhoja, eivät ne ihan yhtä jykeviä rakennuksia ole kuin sörkän tiililinnat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murhaajat ja raiskaajat pääsee Suomessa pienemmillä tuomioilla kuin Aarnio, eikä niitten oikeuskäsittelyihin pala tolkuttomasti verovaroja. Olen nähnyt pohjanmaalla minkki-kettutarhoja, eivät ne ihan yhtä jykeviä rakennuksia ole kuin sörkän tiililinnat.

        "Raiskauksia" ilman väkivaltaa ei voi mitenkään verrata murhiin ja suurin osa pelkkää rahastusta.


    • Anonyymi

      Rikos ei kannata. Vaikka on oikein tehnytkin rikollisia häkkiin toimittaessaan, tällä hetkellä voi käydä omatunnon päälle.

    • Anonyymi

      Meinas mennä aamukahvit väärään kurkkuun kun luin, EI SIELLÄ OLE TARKOITUSKAAN OLLA KIVAA itsehän ovat sinne itsensä hommanneet

    • Anonyymi

      mitä jos aarnio puhuukin totta, ja on syytön.
      onhan näitä jotka haluaa jonkun ihan väkisin posee.
      oon kuullut tarinaa henkilöstä joka peri ison talon sukulaiseltaan
      hyeenat hyökkäs heti ja ilmottivat hepun olevan hullu. ei muuta ku hullu heppu koppii
      ja omaisuus kaapataa.

      • Anonyymi

        Mitä jos lehmät lentää, älä mieti asioita mitä et ymmärrä.


    • Anonyymi

      Mitähän herra oikein odotti,, kuuden tähden ylläpitoa sankarin statuksella?

    • Anonyymi

      Pahimmat roistot saisi karkottaa maasta iäksi, ensin linnaan Venäjälle.

    • Anonyymi

      Kyllä on todella masentava paikka, jos ei aiemmin ole masennusta ollut, niin varmasti tuon jälkeen kyllä. Toinen puoli siinä on, ettei varmasti halua takaisin, mutta Sörkässäkin täytyy noudattaa "vankien oikeuksia". Tuo on vihoviimeistä vankeinhoitoa, ettei edes saa hyödyntää sitä aikaa opiskeluun ym. itsensä kehittämiseen ja nimenomaan pitkällä tähtäyksellä vapautumiseen. Monet ovat hukassa vapaudessa, kun vasta sitten pitää alkaa etsimään ns. urasuunnittelua tai eläköityy. En tullut aiemmin ajatelleeksikaan tuota, että entiseen työhön ei ole paluuta! Kuitenkin se tietomäärä mitä itse kullakin on takana, pitäisi saada hyödynnettyä jatkossa ja pitää muistaa, että lain mukaan tuomio on sovitettu kun ovet aukeaa. Jaksamista sinne kaikesta huolimatta!

    • Anonyymi

      Aarnio ei ole ihmiseksi luokiteltava ollenkaan, vaab rotan sukuinen elukka, jolle ei kuulu ihmisarvo eikä ihmisten oikeudet lainkaan :D

    • Anonyymi

      Ennenvanhaan 70-luvulla tuollaisista puheista sai rundia eli eristysselliin kellariin viiden lukon taakse mietiskelemään syntejänsä.
      Kovia puita eli betonipeti,keskellä lautoja ja ei patjaa vain harmaa karhea viltti johon
      johon kääriytyä ja valot paloi yötä päivää eikä lukemista tietenkään.
      Onneksi vain neljä vuorokautta kesti se visiitti.

    • Anonyymi

      Aqrnio samaan häkkiin sarjakuristajan ja sarjahukuttajan kanssa... saatas vähän seurattavaa ja hyvää pöhinaa pönttöön.

      • Anonyymi

        Ja kamerat tietty kattoon kuvaamaan koko shoy, Suomi24 ylläpitäjä ohjaajaksi, tuottajaksi ja homorunkkariksi valvomoon.


    • Anonyymi

      Aarnio on rangaistuksensa kärsinyt, ja lisä rangaistus on ollut pitkään kuinka media on lyönyt ja kovaa, syyttäjä raukat yrittää etsiä koko ajan lisää. syytettävää , ei muuta kun portit auki ja mies kotiin.

      • Anonyymi

        Vieläköhän Aarnio pääsee poliisiksi? Vaikka hän rivipolliisiksi vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläköhän Aarnio pääsee poliisiksi? Vaikka hän rivipolliisiksi vaan.

        Elokuviin poliisiksi, Jarska tappaa talossa ja puutarhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elokuviin poliisiksi, Jarska tappaa talossa ja puutarhassa.

        Olisi hyvä tyhmän läskikytän rooliin.


    • Anonyymi

      Puutarhurin hommat taisivat lyödä paremmin leiville? Harvemmalta puutarhurilta lötyy 60000 egee vahingossa salaojaputken päästä.

    • Anonyymi

      Aarnion tasoisella rikollisella on alituisena vaarana päätyä valtaistelun myötä, linnaan tai hautuumaalle.

    • Anonyymi

      Mitähän se siellä valittaa Tietääkseni sen ei enää tarvi tehdä ollenkaan töitä eikä ilmeisesti edes hakea töitä kokit tekee ruuat ja mussuttaa saa niinpaljon kun haluaa
      Ja jnykyisinhän vankiloista pääsee viikoloppuvapaille jos ei ihan kymmeniä ole tappanut
      Ja naiset kuulemma antaa pilua paljon tollasille "linna kundeille"
      Kaveri elää elämänsä parasta aikaa ja valittaa...

    • Anonyymi

      Lämmitys pois ja vettä ja leipää, eivät rikolliset muuta tarvitse.

      prkele, ei veronmaksajien tartte psskaa elättää...

    • Anonyymi

      Niin, jos olisit pysynyt rehllisenä ihmisenä niin ei sinun Jari tarvitsisi siellä olla..
      Tosin,, lukematon määrä vanhuksia olisi onnesta soikeena jos pääsisivät yhtä hyviin oloihin... vaan kun ei pääse.. pitää kitua attendon ja muiden vastaavien ns. hoitolaitoksissa.

    • Anonyymi

      Eipä varmaan ollut Volkanillakaan kivaa.

    • Anonyymi

      No voi voi. Montako rikollista Aarnio ehti toimittaa vankilaan uransa aikana.

    • Anonyymi

      No niinhän se on, ei mikään ihmeellinen ihmisvarasto mutta 70% vangeista päihdeongelmaisia ja ns rikollisketjun alimman tason toimijoita. Jari oli vain 1 kyttä joka saatiin satimeen, no saihan jotkut poliisit pieniä noin sakolla sovittavia tuomioita Aarnio keississä mutta Jari oli se jolle isoimmat tuomiot tulee, muut pääsi pälkähästä ja oli kyllä sovittu että se joka kiinni jää ei polta ketään muuta poliisia, tietääkseen Aarnio ei ole polttanutkaan muita poliiseita vankilaan. Se reilu 60000€ kukkapenkkilavastus olisi pitänyt syyttäjien tai tuomareiden jo aikaa sitten tajuta että joku oli sen ämpärin sinne vieny ja jättänyt tahallaan ämpäriin rivan paikoilleen, huumekyttä ei noin isoa mokaa tekisi koskaan. Ja jos kerta miljoonien bisneksestä puhutaan niin 60k on ihan mitätön summa jolla vaan saatiin Jari satimeen. Joskus syyttäjien ja tuomareiden tyhmyys näkyy kauas, olisi edes normaalijärkiset pistäneet tutkimaan Aarnio keissiä eikä tollaset joille menee tuo ämpärihommakin täydestä läpi. Ei taida oikeus tai valtio enää uskaltaa vapauttaa Jaria kun valtio joutuis maksumieheksi ja ei riitä Jarin korvaus 100€ vrk vaan puhutaan lähemmäksi 500€ vrk jonka Jari saisi syyttä vuosia istumisesta, joutuis valtio maksamaan liian paljon Jarille eikä valtio halua jaella sellaisia summia kellekään joten case closed ja muut "kakkosjaripoliisit" huokaisee syvään.

      • Kyllä se DDR oli sitten hyvä valtio. Siellä osattiin pitää huoli kansalaisista.


      • Anonyymi

        Miksi valitat, aarniohan oli johtoportaassa ja taviskyttiäkin tuomittu, enemmän pitäisi toki tuomita, myös putkamurhista, takaa-ajomurhista jne.


    • Anonyymi

      EIkös Aarnio ole kansan sankari? Muistan kun Aarnio pääsi vuosi pari sitten lomille tai vapaaksi tai muuta yhtä vajaata, niin ihmiset kannustivat ja kehuivat.
      AIvan järjetöntä ylistää yhtä maamme kovinta rikollista.

    • Anonyymi

      Se onkin kärsimässä rangaistustaan, vaikka ei ilmeisesti ymmärräkään mistä häntä rangaistaan. Tulevaisuudessa, vapaudessa tuo asenne tuottanee vaikeuksia elämään.

    • Anonyymi

      Huom, missä ovat ne loput hassis tynnyrit? kuinka on mahdollista, ettei ne kiinnosta, vaikka lähettäjät, vastaanottajat on tiedossa? onko aarnio nyt kuitekin jokunlaisen lavastelun uhrina saatettu vastaamaan koko jutusta joidenkin muiden suojaksi? kyllä tässä jutussa on koko matkan varella niin monta mutkaa matkassa, että kokonaisuudessa ei synny loogista kuvaa siitä mistä ja miten aarniota on syyllistetty, jutussahan salattaan syyttäjän toimesta asiakirjoja aarnion puolustukselta yms. miksi? ei niin tarvitse tehdä jos juttu vedenpitävä.

      Ei tämä ainutlaatuinen juttu ole, suht vastaava oli anneli auer keissi.

      Vaikka aarnio olikin korkea arvoinen poliisi, niin hänellekin kuuluis rehti ja oikeudenmukainen tuomioistuin kohtelu.

      • Anonyymi

        Uskotaan uskotaan että olet pervo annulisti, teistähän kaikki rikolliset ovat puhtaita pulmusia ja kaikki rehelliset rikollisia :D


    • Anonyymi

      Näin offtopicina, tuon Aarnion sukulaismiehen tunsin ennen kuin pedofiiliksi ryhtyi. Yhtä kovat jutut oli kuin Jarillakin. Ikää tuolloin 38 vuotta. Rekkaa ajanut 30 vuotta. 6 miljoonaa kilometriä. Teki siinä sivussa äänentoistoa, mm. AC/DC:n yksityiskeikalla espoolaisessa kerrostalossa. Samanlaisia sepustajia kumpikin Aarnio. Voisi jopa hiukan epäillä heidän tarinoita... https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005794137.html

      • Anonyymi

        Helppo olisi kuvitella yhteys Ulvilaankin joutenlahden ja porvoon poliisin kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppo olisi kuvitella yhteys Ulvilaankin joutenlahden ja porvoon poliisin kautta.

        Nyt taisit osua naulan kantaan, juuri noin moni tuumii.....olisiko tuossa syy siihen, miksi jukka s lahden piti kuolla ja vaimostaa tehdä syyyllinen, ettei fakat paljastu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taisit osua naulan kantaan, juuri noin moni tuumii.....olisiko tuossa syy siihen, miksi jukka s lahden piti kuolla ja vaimostaa tehdä syyyllinen, ettei fakat paljastu...

        Nyt osuit naulan sivuun, tuossa voi olla syy miksi auerskaa ei tuomittu murhasta vaikka näyttö 100%, joutenlahti sai pienen tuomion, mutta isokenkäisempiä ei haluttu uhrata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt osuit naulan sivuun, tuossa voi olla syy miksi auerskaa ei tuomittu murhasta vaikka näyttö 100%, joutenlahti sai pienen tuomion, mutta isokenkäisempiä ei haluttu uhrata.

        Älä kehtaa ottaa kantaa pelkällä mutulla, se kun ei perustu mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kehtaa ottaa kantaa pelkällä mutulla, se kun ei perustu mihinkään.

        Ei auerskan suhteen tarvitse mutuilla kun se todistettu syylliseksi niin raiskauksiin kuin murhaan, mutta voi ihmetellä miksi eivät pysty selvittämään kenelle ja miksi soitettiin porvoon poliisiin ja miksi joutenlahti saa jatkaa kyttänä.


    • Anonyymi

      Aarnio teki harkitusti rikoksia, mihin liittyy kovia huumeita ja murha.

    • Anonyymi

      Rixussa lusin noin 8v ja mitään henkirikosia ei ollut,Tuomiot oli vaan vähän kovempia 70 luvulla.Riksussa oli superavo, supersuljettu, päiväsellit, viikonloppuavo, sairasavo ja kusikongi. Melkoista jaettua hommaa,Hyvin tultiin toimeen ilman televisioita yms. kuulokkeen sai mistä kuului yle pirun hiljaa.Rauhallista siellä oli lusia ja lujasti painettiin duunia pajalla,puusepissä tai autokorjaamolla. Topi oli pastorina mutta sai potkut kun vanhana miehenä kuljetti vangeille huumeita. (uhattuna?) Kaikenlaistahan siellä tapahtui mutta ihan ok laitos oli siihen aikaan. Minäkin viisastuin. menin avioon ja nyt jo 8 lastenlasta.Ainakin silloin vankila opetti ja kuri oli melko kovaa, hyvä niin!

    • Anonyymi

      Pitäskö siellä olla kivaa hiipiä tankotansiaym

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihmeellisiä mielipiteitä, nimittäin tämä herra Aarnio on menettänyt kansalaisluottamuksen täysin ja rikkonut yhteisiä pelisääntöjä eli lakia. Näitä saman laisia ammatti vollaajia on yhdysvallat pullollaan, ensi tehdään väärin jäädään kiinni ja saadaan tuomio ja sitten valitellaan.

    • Anonyymi

      Mutta eikös herra ensi vuonna jo pääse ehdonalaiseen. Uusi ammatti kannattaa opiskella, koska poliisiksi ei ehkä enää pääse.

      Suosittelen asianajajaa :)

    • Anonyymi

      Toivottavasti saa elinkautisen.
      Ihan vaan koreilematta

      • Anonyymi

        Miksi hirvittävä meteli? 285 sääntöjenvastaista viestiä. Ei saa selvää, liian monta sääntäjenvastaisuutta. Ja kiihtyy huuto...


    • Anonyymi

      Naamataulusta näkee, että on tunteeton sykö, joka ei kadu mitään. Meinaan kun kattelin täältä netistä sen naamaa oikeusistunnoissaan.

    • Anonyymi

      Kylläpä täällä sensuroidaan kommentteja kovalla kädellä. Eikö ylläpito ole saanut tarpeeksi vartiohommista kun täällä runkkaavat???

    • Anonyymi

      Jari Aarnio on huumekaupoillaan tietoisesti tuhonnut tuhansien nuorten elämän. Häntä ei saa koskaan päästää vapaaksi. Hänelle vain vettä ja leipää ja valvottua pakkotyötä loppuelämän ajaksi. Samanlaista kuria muillekin rikollisille .
      Poliisien tekemät rikokset ovat maassamme kärkipäässä, jos katsotaan tilastoja.

    • Niin turkiseläimet ovat myös tahtomattaan siellä häkissä.

      Ne eivät kuitenkaan ole olleet millään tavoin syyllisiä mihinkään. Ne koristavat turhamaisia ihmisiä ja heidän vaatteitaan.

      Aarnio sen siaan ei ole syyttömänä siellä häkissä. Mikä lopputulema sitten joskus onkin niin hän on kyllä vaurastanut kummasti ja rahaakin käteisenä löytyy eikä vähän.

      Ottaen huomioon hänen entisen asemansa huumepomona teot ovat kaksinkertaisesti tuomitumpia kuin ns. tavallisen kansalaisen vastaavassa tilanteessa.

      Aarnio on ottanut ison riskin ja raha on sokaissut ihmisen.

      Kuka säälisi jotain tavallista jamppaa jolle olisi käynyt samoin.

      Ei kukaan, sanottaisiin että sitä niitää mitä kylvää.

      Minusta asia on juuri näin hänenkin tapauksessaan.

    • Anonyymi

      Pitäisikö tässä tuntea sääliä poliisia kohtaan?

    • Anonyymi

      En ole yöuniani menettänyt vaikka Aarnio on linnassa. Jos on rikoksen tehnyt bniin vastatkoon siitä. Pitäisi vain siirtää sieltä eristyksestä pois.

    • Aarnio ei ole tehnyt mitään,
      Luin niitä lehtijuttuja joskus sen aikaan ja ne olivat sekavia.
      Tuli käsitys että suuri rahasumma oli ainoa asia mistä oli kysymys,


      hän sai joltain kahelilta mijardööriltä suuren summan raraa
      tuo henkilö teki ehkä mitä henget kehottivat
      tahtoi suojelusta joltain ylhäiseltä
      Ties vaikka paavi olisi ollut
      Aarnio.

      muistaisin lehtijutuista että todella sekavia. Ei mitään selkeää mitä tapahtunut
      mikä rikos. Raha a vaan oli iso summa
      He ei uskoneet että joku voi antaa noin vaan rahaa.
      Jos ihminen on että eläm ehkä esim hengenvaarassa saattoiolla s ehenkilö
      tai kuoleman hädässä ei mitään väliä rahaseteli pinkalla

      kaikkien kannattaaiisi antaa se, keillä on talo
      ( Jeesus sanoi myy kaikki omaisuutesi ja anna raha köyhille, niin sinulla on palkinto taivaassa.

      ( siis keillä on talo kunikääntyvät eivätkä mitään sillä te e
      on auto omaisuutta minulle saa antaa

      ostan sähköauton
      ja lähden opettamaan keskustelua
      ja tanssia
      ja
      hengellisyyttä

      Aarnio voisi luke a kaikkea ja tulla sitten esitelmöimään meidän paikkaan

    Ketjusta on poistettu 398 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4101
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3001
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2117
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1955
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe