Olen aikoinaan muuttanut Kauhajoelle. Tämä on hyvä paikka asua! Ne, jotka täällä sivuilla haukkuvat, eivät ole ilmeisesti muuta maailmaa nähneet. Älä valita, esitä parannusehdotuksia .
Kauhajoki on hyvä asuinpaikka
25
166
Vastaukset
- Anonyymi
Erittåin hyvä huomio ,tiedätkö nämä ainaiset valittajat,joille ei ole,KUUMA eikä KYLMÄ hyvää,mutta valitetaan aina, se taito kyllä on huippua.
- Anonyymi
Hieno paikka asua!Turvallista, kaunista luontoa ja kaikki elämään tarvittavat löytyy 🙂Hyvä Kauhajoki !!!!
- Anonyymi
Tällaisia ihmisiä valitettavasti on, en tiedä paljonko, mutta itse olen joutunut -tahtomattani- kuuntelemaan erään eläköityneen eronneen naisen valituksia, milloin mistäkin. Ei ole mikään hyvä. Ja niin huonoa päivää ei ole olemassakaan, etteikö sitä kannattaisi pilata valittamalla vähän vielä lisää. Ei herranen aika...
- Anonyymi
Kun jäin eläkkeelle tein pitkän listan asioista, joita vertailin merkillä Kauhajoen ja kahden muun paikkakunnan välillä. Kauhajoki sai eniten plussaa ja täällä ollaan päätöstä katumatta.
- Anonyymi
Kauhajoki on paikkakuntana hyvä ja laadukas paikka asua.
Kyllä täällä viihtyy kuka vain, jos ei ole liian suuria vaatimuksia elämisensä ja olemisensa suhteen.
Jokainen meistä luo itse sen tyylinsä ja elämäntapansa .Elämä on valintoja hyvin pitkälle.
Tietysti olisi hyvä edes joskus nähdä muitakin paikkakuntia ja kokea eri tapoja asustaa.Ei ole vain yhtä ainutta oikeaa tapaa. - Anonyymi
Rohkenen väittää vastaan tuosta hyvästä ja laadukkaasta.
Siitä olen samaa mieltä, että kannattaisi asua muuallakin, kuin äidin ja isän helmoissa.
Siinä ne silmät jonkin verran avautuisivat.- Anonyymi
Kauhajoella on hyvä asua ei tarvitse edes itse huolettia
omista asijoistaan kun senkin tekee toiset mun puolesta.
- Anonyymi
minä muutin isojoelle täälä on kaikki hyvin
- Anonyymi
Mä muutin Teuvalle täälä on vielä hullumpaa porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvalla Räkä leuvalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
teuvalla on jo 2 tänä vuonna tapettu
- Anonyymi
mä muutin närpiöön täälä puhutaan 3 kieltä
- Anonyymi
Kristiinankaupungissa myös puhutaan 3 kieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä muutin Jurvaan täälä on asuu paljon kuppikulleja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä selviyryn joka paikas puhun vain pörttomia olen survival pörtomi
- Anonyymi
Onneksi en ole koskaan tuolla asunut.
- Anonyymi
Olisihan se pitänyt arvata ;Keskustelu menee sopimattomaksi. Ensimmäiset olivat fiksuja ja loput, mitä lie...
- Anonyymi
Vähä niin kun Kauhajokisten keskustelut yleensä hyvää ei ikinä kestään puhuta.
Huonoa kyllä ollaan heti puhumassa. - Anonyymi
Muutama vähäjärkinen häirikkö voi saada paljon negatiivistä mainetta aikaseks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama vähäjärkinen häirikkö voi saada paljon negatiivistä mainetta aikaseks.
Kaupungintalollakin niin vähäjärkistä häiriköivää porukkaa että kaupunjohtajakin jo lähti.
- Anonyymi
mistähän tämän aloittaja on lähteny veikkaan lestijärveltä eikö sielä ollut kaikki hyvin oma uskonto sun muut
- Anonyymi
Myrkyn ja Tiukan rajalta se on lähtöösin.
- Anonyymi
Kyllä täällä mielellään asuu mutta valittajat ottaa päähän. Kauhajoella ei tarvitse asua jos ei viihdy.
- Anonyymi
Kauhajokiset osaa kaikki valittamisen jalon taidon
- Anonyymi
Kyllä kun tarpeeksi kauan on täälä asunut niin huomaa tämän paikan mädännisyyden ,onhan täälä hyviäkin asioita ja tyyppejä mutta vähemmistössä ne on.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012140Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2971934Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441761Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1041726Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2071617- 321351
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941133Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii251092Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671089- 511057