Täysin kumoamaton todisteet Jumalan olemassa olosta

Anonyymi

Ateistit yrittävät lyödä sumua ihmisten silmiin mutta ERÄITÄ vankkumattomia todisteita eivät kumoa mitkään jumalankieltäjät.

Mietitään vettä. Se kiehuu TASAN 100 asteessa ja jäätyy TASAN 0 asteessa. Voiko tämä olla sattumaa? Ei todellakaan vaan asian on selvästi suunnitellut joku. Voiko ihminen vaikuttaa luonnonlakeihin? EI VOI! Lait säätää se kuka on kaiken luonut eli JUMALA

Mietitään mittoja. Metri on TASAN 100 senttiä ja kilometri TASAN 1000 metriä. Taasko vain sattumaa? Ei todellakaan!

Näitä todisteita eivät kumoa mitkään ateistien vänkäämiset tai vääristelyt. Jumala ilmoittaa tuhansin tavoin olemassa olostaan ja nämä ovat niistä selvimmät!

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >>> TASAN 100 asteessa ja jäätyy TASAN 0 asteessa...
      >>> Metri on TASAN 100 senttiä ja kilometri TASAN 1000 metriä

      Lämpötilaa mitataan eri asteikoilla, samoin kuin pituuttakin. Nämä kaikki ovat ihmisten keksimiä tieteen apuvälineitä, ei Jumalan. Veden kiehumispiste ei myöskään ole vakio. Nimittäin veden kiehumispiste alenee, kun ulkoinen paine pienenee ja vastaavasti nousee, kun ulkoinen paine kasvaa. Esim. kattilallinen vettä kiehuu ulkoavaruudessa (tyhjiössä) heti.

      • Anonyymi

        Ai ihminenkö määrää missä asteessa kattilassa kiehuu vesi?? Että väitätkö että ihmimen voi sanoa jäiselle kattilalle että määrään sinut kiehumaan eri asteessa kuin Jumala on määrännyt?? ALETAAN OLLA liian lähellä Pyhän Hengen pilkkaa joten toivon että ajattelet mitä tänne uskovien palstakle
        Syhdät (valeita)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ihminenkö määrää missä asteessa kattilassa kiehuu vesi?? Että väitätkö että ihmimen voi sanoa jäiselle kattilalle että määrään sinut kiehumaan eri asteessa kuin Jumala on määrännyt?? ALETAAN OLLA liian lähellä Pyhän Hengen pilkkaa joten toivon että ajattelet mitä tänne uskovien palstakle
        Syhdät (valeita)

        Merenpinnan tasossa vesi kiehuu 100-asteisena, kun taas Mount Everestin huipulla kiehuminen alkaa jo, kun lämpötila on 69 astetta.

        https://tieku.fi/fysiikka/fysiikan-ilmiot/jaatymispiste-muuttuuko-jaatymispiste-korkeuden-mukaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai ihminenkö määrää missä asteessa kattilassa kiehuu vesi?? Että väitätkö että ihmimen voi sanoa jäiselle kattilalle että määrään sinut kiehumaan eri asteessa kuin Jumala on määrännyt?? ALETAAN OLLA liian lähellä Pyhän Hengen pilkkaa joten toivon että ajattelet mitä tänne uskovien palstakle
        Syhdät (valeita)

        Relaa vähän, olet vähän liian kireä. Syö hyvin niin tulee parempi mieli, äläkä puhu enää skeidaa.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Relaa vähän, olet vähän liian kireä. Syö hyvin niin tulee parempi mieli, äläkä puhu enää skeidaa.

        Taisit kuule ystävä hyvä astua trollinpaskaan.


    • Anonyymi

      Jumala loi kaiken, myös veden ja lämmön, mutta aloittaja sotkee yksityiskohtia. Celsiusasteikko saatiin niin, että määriteltiin veden kiehumispiste sadaksi asteeksi ja jäätyminen nollaksi ja jaettiin väli asteisiin. Fahrenheitin asteikollahan on ihan eri nollapiste. Kelvinit alkavat absoluuttisesta nollasta (jonka joku osannee selittää).

      Samoin metri keksittiin korvaamaan vanhoja jaardeja ja kyynäröitä ja vaaksoja. Metri jaettiin tuhanteen osaan ja sitä kutsuttiin millimetriksi. Metri kerrottiin tuhannella ja annettiin sille nimi kilometri. Minua ihmetyttää, että niin monessa maassa edelleen käytetään vanhoja imperiaalisen ajan mittayksiköitä.

    • Hauskaa läppää, jonka moni otti turhan tosissaan. 😅

      Lisään vielä sen, että absoluuttinen nollapiste, miinus 273 ja risat, on selvästi Pirun tekosia. Jumala ei edes halua missään olevan niin kylmä!

      Äänen nopeus, tasan 1 Mach, taas on Jumalan ihmeen tarkasti kohdalleen suunnittelema.

      • Äänen nopeuskin riippuu täysin aineesta, jossa ääni kulkee. Ilmassa on nopeus eri, kuin vedesssä tai rautatiekiskojen sisällä. Monen uskovan maailma on joko-tai maailma, hyvin mustavalkoinen. Siinä ympäristössä ei ole tilaa edes harhaasävyille, puhumattakaan suhteellisuudesta.


      • Anonyymi

        Samanlaista läppää on kyllä nähty tosiuskovien heittävän tosissaan. Vuosia sitten nauroin tällä foorumilla kun eräs täti tiesi kreationismia puolustaessaan ja tietysti evoluution kumoamiseksi todistaa väkevästi, että niin maapallolla kuin ihmisessä, on 70 % vettä, että sattumaako? :D


    • Anonyymi

      Aloittajan perustelut ovat niin huteria, että uskovakin menettäisi niiden perusteella uskonsa. :) Tiedätkö sinä miksi uskoa kutsutaan uskoksi? Siksi, että se ei ole tietoa. Sinun tehtäväsi ei ole todistella Jumalan olemassaloa, etkä sinä siihen edes pysty. Nytkin selität ihmisen tekoja Jumalan teoiksi. Kuka on luonut metrisen järjestelmän? Ihminen. Kuka on luonut Celsius-asteikon? Herra nimelt Celsius. Jumalalla ei ole mitään tekemistä näiden kanssa. Eikä uskomme perustu Celsius-asteikkoon tai metriseen järjestelmään, vaan Jeesukseen.

      • Anonyymi

        Ja tiedättekö edes sitä, että hohtimet keksi eräs saksalainen insinööri, eikä suinkaan mikään jumala!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tiedättekö edes sitä, että hohtimet keksi eräs saksalainen insinööri, eikä suinkaan mikään jumala!

        Oliko se sama insinööri, joka keksi apinan ja ahvenen?


    • Anonyymi

      MEILLÄ ON HYVÄ JUMALA! TÄYDELLISYYDEN JUMALA. JA MINKÄ JUMALA SÄÄTÄÄ SE ON TÄYSIN VIRHEETÖNTÄ. KIITOS JUMALALLE VEDEN KIEHUMISPISTEESTÄ JONKA TODISTUS KERTOO JUMALAN TÄYDELLISYYDESTÄ!

      • Anonyymi

        Veden kiehumispisteellä, joka lisäksi vaihtelee kuten edellä on todettu, ja jollain jumalalla ei ole mitään tekemistä keskenään. Mielellään saisit muuten todistaa, että joku jumala, ihan mikä tahansa niistä tuhansista, on olemassa, mutta et pysty siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veden kiehumispisteellä, joka lisäksi vaihtelee kuten edellä on todettu, ja jollain jumalalla ei ole mitään tekemistä keskenään. Mielellään saisit muuten todistaa, että joku jumala, ihan mikä tahansa niistä tuhansista, on olemassa, mutta et pysty siihen.

        Miksi pilkkaat Jumalaa uskovien palstalla? Olet eksytyksessäsi niin syvällä ettet edes tajua alennustilaasi! Tee parannus


    • Anonyymi

      Niin kuin on opetettu "Jumala loi auringon puun, käärmeen ja muun, hevosen myös, Jumala on taivaassa, Herralle siitä kiitos, Herralla riemutaan laulaen kiitosta, Herralle siitä kiitos" niin totisesti Jumala säätää lämpötilat sillä hän on myös säiden Herra. Amen

    • Anonyymi

      Ps.66:18 Jos minulla olisi vääryys sydämessäni, ei Herra minua kuulisi. Sananl.28:9 Joka korvansa kääntää kuulemasta lakia, sen rukouskin on kauhistus. Job.22:14 Pilvet ovat hänellä verhona, niin ettei hän näe; ja taivaanrannalla hän käyskentelee. Joh.9:31 Me tiedämme, ettei Jumala kuule syntisiä; vaan joka on jumalaapelkääväinen ja tekee hänen tahtonsa, sitä hän kuulee.

    • Anonyymi

      Ps.18:42-43 He huutavat, mutta pelastajaa ei ole, huutavat Herraa, mutta hän ei heille vastaa. Minä survon heidät tomuksi tuuleen, viskaan heidät niinkuin loan kadulle. Job.27:8 Mitä toivoa on riettaalla, kun Jumala katkaisee hänen elämänsä, kun hän tempaa pois hänen sielunsa. Luuk.12:20

    • Anonyymi

      Ps.115:16 Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisen lapsille. Jes.66:1 Näin sanoo Herra: Taivas on minun valtaistuimeni, ja maa on minun jalkojeni astinlauta. Minä olisi huone, jonka te minulle rakentaisitte, mikä paikka olisi minun leposijani? Ap.t.7:48-49 Korkein ei kuitenkaan asu käsillä tehdyissä huoneissa; sillä näin sanoo profeetta: Taivas on minun valtaistuimeni ja maa minun jalkojeni astinlauta; minkäkaltaisen huoneen te minulle rakentaisitte, sanoo Herra, tai mikä paikka olisi minun leposijani?

    • Anonyymi

      1Kun.8:27 Mutta asuuko todella Jumala maan päällä? Katso, taivaisiin ja taivasten taivaisiin sinä et mahdu; kuinka sitten tähän temppeliin, jonka minä olen rakentanut! 2Aikak.2:6

    • Anonyymi

      Jeesus määrää taivaasta Isän toiselta puolelta miten vedet jäätyy tai kiehuu. Sitä ei sovi ihmisen epäillä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe