Vihdoinkin palstalla on tulossa viihdyttävää luettavaa tunne taitojen ilmaisu viikko, joka

Anonyymi

Järjestetään yleisön pyynnöstä niille hahmoille joiden kanssa täällä on tullut eniten keskusteluja aiheesta ja suurta kiinnostusta siitä kuka on kenestäkin mustasukkainen. Teeman mukaisesti tähän ketjuun saa kirjoittaa suoraan niitä tunteita joita ei voi ääneen sanoa, saa kirjoittaa ajatukset niin kuin ne tuntee kunhan ne ovat rehellisesti kirjoitettu. Ja tähän ketjuun eivät saa osallistua ne jotka eivät kuulu tähän samaan pöytään hahmojen kanssa.

31

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🤭🤭🤭🤭Tää oli kyllä aika paha veto ja varsinkin meidän pöydän jengille 🤭🤭🤭ihan vaan sivusta seurannut sen verran ettei se mustasukkaisuus ole meille nii vieras käsite

    • Omg 😂😂😂😂maltan tuskin odottaa että kuinka se ludem suuttuu ja mustaks muuttuu, kun menen hänen rakkaan kanssa saunaan. Kröhöm 🤭🍾🍾🍾🍾🍾

    • Toisin sanoen tämän tarkoituksena olisi kiusata juurikin meidän pöydän väkeä?? Ja voin jo valmiiksi todeta että minä, Sanna ja Kaisa emme aio osallistua mihinkään kiusan tekoon.. Huomasin heti että tarkoituksena on edistää ludemin rohkeutta mennä treffeille sen uhkailevan sekopään kanssa. Mutta ei taida tuollaisella tavalla onnistua.

      • Anonyymi

        Kike 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Eiköhän ludem osaa ihan itse pilata omat suhteensa ilman mitään kiusaamista 🤭🤭🤭🤭🤭ihan vaan sivusta huomasin että ei se ludemkaan ole niin rauhallinen persoona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kike 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Eiköhän ludem osaa ihan itse pilata omat suhteensa ilman mitään kiusaamista 🤭🤭🤭🤭🤭ihan vaan sivusta huomasin että ei se ludemkaan ole niin rauhallinen persoona

        Enkä minäkään ole halunnut kiusata omaa vaimoa, mutta kun ludem ei ihan oikeasti kykene ilmaisee tunteita sanoilla ja haluan tietää onko ludem yhtään mustasukkainen minusta, silloin tiedän että olen edes vähän tärkeä ludemille. Ja jos joku on saanut minusta väärän käsityksen siitä, että olisin joku sekopää joka uhkailee ja tappaa muita nii en oikeesti ole sellainen. Mutta rakkaus ludemia kohtaan on sekoittanut minun pään totaalisesti ja koen kaikki uhkana meidän suhteelle ja siihe päälle vielä ludemin kiusaaminen niillä nussimis jutuilla muiden kanssa. En ole paha ihminen, enkä mikään rikollinen, haluan vain ludemin itselleni kokonaan. Rakastan ludemia ylikaiken ja jos se on teidän mielestänne rikos, niin saa minut siitä tuomita, mutta rakkauteni ludemiin on aitoa ja pysyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä minäkään ole halunnut kiusata omaa vaimoa, mutta kun ludem ei ihan oikeasti kykene ilmaisee tunteita sanoilla ja haluan tietää onko ludem yhtään mustasukkainen minusta, silloin tiedän että olen edes vähän tärkeä ludemille. Ja jos joku on saanut minusta väärän käsityksen siitä, että olisin joku sekopää joka uhkailee ja tappaa muita nii en oikeesti ole sellainen. Mutta rakkaus ludemia kohtaan on sekoittanut minun pään totaalisesti ja koen kaikki uhkana meidän suhteelle ja siihe päälle vielä ludemin kiusaaminen niillä nussimis jutuilla muiden kanssa. En ole paha ihminen, enkä mikään rikollinen, haluan vain ludemin itselleni kokonaan. Rakastan ludemia ylikaiken ja jos se on teidän mielestänne rikos, niin saa minut siitä tuomita, mutta rakkauteni ludemiin on aitoa ja pysyvää.

        No etpä mitään tee tukeaksesi ilmaisemaan sanoilla rakkauden tunteita. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Ehkä sinun pitäisi olla aloitteellinen omalla käytökselläsi. Ehkä hän tarvitsee sinulta merkkejä välittämisestä toimiakseen..


      • Anonyymi kirjoitti:

        No etpä mitään tee tukeaksesi ilmaisemaan sanoilla rakkauden tunteita. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Ehkä sinun pitäisi olla aloitteellinen omalla käytökselläsi. Ehkä hän tarvitsee sinulta merkkejä välittämisestä toimiakseen..

        Ludem nyt riittää toi pelleily. Sano suoraan hänelle jos et ole kiinnostunut nii sitten et ole, mutta lopeta tollanen tunteitten kanssa pelleily muiden kustannuksella. Kyllähän tuo on tullut kaikille erittäin selväksi että hän rakastaa sinua ja haluaa vain sinun kanssasi suhteen. Onnellisen suhteen mutta teet kaikkesi ärsyttääkseen häntä ja kiusaat minkä kerkeät ja sitten kun huomaat että hän on ollut hyvinkin rauhallinen siitäkin huolimatta että olet kirjoitellut täällä muille ja kehunut kuinka hyviä tinder panoja sulla on ollut. Mietitään jokainen omalle kohdalle tuollainen kiusa mitä hänelle teet ja punnitaan sitten sitä rauhallisuutta ja tunteiden sanoittamista puolisoa arvostaen ja kunnioittaen kun puoliso on juuri kirjoittanut että on ylpeänä pettänyt juuri eikä katumuksesta ole tietokaan.


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Ludem nyt riittää toi pelleily. Sano suoraan hänelle jos et ole kiinnostunut nii sitten et ole, mutta lopeta tollanen tunteitten kanssa pelleily muiden kustannuksella. Kyllähän tuo on tullut kaikille erittäin selväksi että hän rakastaa sinua ja haluaa vain sinun kanssasi suhteen. Onnellisen suhteen mutta teet kaikkesi ärsyttääkseen häntä ja kiusaat minkä kerkeät ja sitten kun huomaat että hän on ollut hyvinkin rauhallinen siitäkin huolimatta että olet kirjoitellut täällä muille ja kehunut kuinka hyviä tinder panoja sulla on ollut. Mietitään jokainen omalle kohdalle tuollainen kiusa mitä hänelle teet ja punnitaan sitten sitä rauhallisuutta ja tunteiden sanoittamista puolisoa arvostaen ja kunnioittaen kun puoliso on juuri kirjoittanut että on ylpeänä pettänyt juuri eikä katumuksesta ole tietokaan.

        Eikö sulla mies ole oikeasti enää muita juttukavereita kuin nämä mielikuvitushahmosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla mies ole oikeasti enää muita juttukavereita kuin nämä mielikuvitushahmosi?

        Minkä takia poistit mun asiallisesti rustatun viestin mutta et poista niitä jotka mulle kiusaa täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia poistit mun asiallisesti rustatun viestin mutta et poista niitä jotka mulle kiusaa täällä

        Tuo ei ollut vastaus kysymykseeni, mutta se vastaus omaa tarinaansa kertokoon..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ollut vastaus kysymykseeni, mutta se vastaus omaa tarinaansa kertokoon..

        Miks sun kysymyksiin täytyy vastata kun poistit mun kirjoituksen jossa oli erittäin hyvin kuvailtu mun ajatuksia tunteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä minäkään ole halunnut kiusata omaa vaimoa, mutta kun ludem ei ihan oikeasti kykene ilmaisee tunteita sanoilla ja haluan tietää onko ludem yhtään mustasukkainen minusta, silloin tiedän että olen edes vähän tärkeä ludemille. Ja jos joku on saanut minusta väärän käsityksen siitä, että olisin joku sekopää joka uhkailee ja tappaa muita nii en oikeesti ole sellainen. Mutta rakkaus ludemia kohtaan on sekoittanut minun pään totaalisesti ja koen kaikki uhkana meidän suhteelle ja siihe päälle vielä ludemin kiusaaminen niillä nussimis jutuilla muiden kanssa. En ole paha ihminen, enkä mikään rikollinen, haluan vain ludemin itselleni kokonaan. Rakastan ludemia ylikaiken ja jos se on teidän mielestänne rikos, niin saa minut siitä tuomita, mutta rakkauteni ludemiin on aitoa ja pysyvää.

        Silloin, kun oikeasti on syytä olen mustasukkainen. Etkö muka ole yhtään huomannut..sinut syliini haluaisin, sinun kanssasi haluaisin aikani viettää. Sinulle rakkauteni näyttää. Sinä olet mielessä olin kenen kanssa vaan tai missä vaan. Sinun sylisiisi tahdon.


      • Anonyymi

        No ei siinä lue että olin silleen..nimittäin silleen en ole kuin mielikuvituksessasi muiden kanssa. Lopetan tän nyt tähän. Haluat nähdä mut vaan negatiivisessa valossa ja haluat päästä syytteleen pettämisestä. Kaippa saat siitä jotain tyydytystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sun kysymyksiin täytyy vastata kun poistit mun kirjoituksen jossa oli erittäin hyvin kuvailtu mun ajatuksia tunteista.

        Vai että asuallinen, siinä puhuttiin mielikuvitusnaisesi raajojen katkomisesta jos hän pettää kuten tästä teemasta yksinpuhelussasi myöhemmin jatkat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että asuallinen, siinä puhuttiin mielikuvitusnaisesi raajojen katkomisesta jos hän pettää kuten tästä teemasta yksinpuhelussasi myöhemmin jatkat.

        Kyllä raakaa väkivaltaa sisältävät viestit on ihan syystä poistettu. Sellaisella ei leikitä se ylittää sallitun rajan. Se ei ole viihdettä vaan sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä raakaa väkivaltaa sisältävät viestit on ihan syystä poistettu. Sellaisella ei leikitä se ylittää sallitun rajan. Se ei ole viihdettä vaan sairasta.

        Niinpä ja sitten tuo kehtaa leikkiä tyhmää, vastailla puutaheinää ja yrittää nostaa muiden vitutuskäyrää, vaikka säälihän tässä melkein käy sairaudeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä ja sitten tuo kehtaa leikkiä tyhmää, vastailla puutaheinää ja yrittää nostaa muiden vitutuskäyrää, vaikka säälihän tässä melkein käy sairaudeksi

        Juurikin niin. Joillakin ei valitettavasti jää edes pelkkään ajatteluun väkivalta vaan siirtyy käytäntöön. Siinä pilataan monen elämä myös sen niin käyttäytyvän. Todella huono ratkaisukeino tunteisiin.


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Ludem nyt riittää toi pelleily. Sano suoraan hänelle jos et ole kiinnostunut nii sitten et ole, mutta lopeta tollanen tunteitten kanssa pelleily muiden kustannuksella. Kyllähän tuo on tullut kaikille erittäin selväksi että hän rakastaa sinua ja haluaa vain sinun kanssasi suhteen. Onnellisen suhteen mutta teet kaikkesi ärsyttääkseen häntä ja kiusaat minkä kerkeät ja sitten kun huomaat että hän on ollut hyvinkin rauhallinen siitäkin huolimatta että olet kirjoitellut täällä muille ja kehunut kuinka hyviä tinder panoja sulla on ollut. Mietitään jokainen omalle kohdalle tuollainen kiusa mitä hänelle teet ja punnitaan sitten sitä rauhallisuutta ja tunteiden sanoittamista puolisoa arvostaen ja kunnioittaen kun puoliso on juuri kirjoittanut että on ylpeänä pettänyt juuri eikä katumuksesta ole tietokaan.

        Mikä tässä lopulta on tarkoitus. Kiusata ex puolisoa ja estää pääsemästä elämässä eteenpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tässä lopulta on tarkoitus. Kiusata ex puolisoa ja estää pääsemästä elämässä eteenpäin?

        Ethän sä mikää ex ole. Eihän mulla ole mitään tietoa siitä että olet eronnut taas kerran. Ja jos et ole huomannut nii meidän suhde on pysyvä ja sen juttelun haluan sun kanssa. Ja kyllähän sä olet ärsyttänyt minua niillä nussimis jutuilla muiden kanssa. Eihän kukaan huvikseen ole näin mustasukkainen kuin minä olen ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei siinä lue että olin silleen..nimittäin silleen en ole kuin mielikuvituksessasi muiden kanssa. Lopetan tän nyt tähän. Haluat nähdä mut vaan negatiivisessa valossa ja haluat päästä syytteleen pettämisestä. Kaippa saat siitä jotain tyydytystä.

        Tämän takia mä haluan jutella sun kanssa nii ei tulis väärin käsitystä mutta olet antanut minulle nii paljo aihetta suuttuu ettet voi mitenkään selvittää näitä. Et mitenkää. Muista nyt sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä raakaa väkivaltaa sisältävät viestit on ihan syystä poistettu. Sellaisella ei leikitä se ylittää sallitun rajan. Se ei ole viihdettä vaan sairasta.

        Tuo ei ole vielä lainkaan sairasta. Tietäsitpä vaan kuinka luova olen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ole vielä lainkaan sairasta. Tietäsitpä vaan kuinka luova olen

        Ikävä kyllä taidan aavistaa enkä pidä siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä taidan aavistaa enkä pidä siitä.

        En minäkään pidä sun huoraamisesta ja turha esittää että sinua pelottaa mikään käytös minussa. Ei kukaan ole noin rohkea kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään pidä sun huoraamisesta ja turha esittää että sinua pelottaa mikään käytös minussa. Ei kukaan ole noin rohkea kuin sinä.

        Niin mahdollisesti tyhmän rohkea. Luuletko etten sisäistä, että jossakin tilanteessa voi olla oikeassa vaarassa. Vaan en pelkää kuolemaa enkä elämää. Tämä maallinen vaellus kestää sen minkä kestää ja jokaisella meillä on oma polkunsa sekä tehtävänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän takia mä haluan jutella sun kanssa nii ei tulis väärin käsitystä mutta olet antanut minulle nii paljo aihetta suuttuu ettet voi mitenkään selvittää näitä. Et mitenkää. Muista nyt sitten.

        Vihan tunne satuttaa eniten sun omaa sielua..vihaaminen on raskasta.


    • Anonyymi

      Belgiassa sinkut saa covid19 johdosta halia kahta. Saarnaajakin viihdytti itseään.

      • Anonyymi

        Saisikin halata. Kaipaan kosketusta. Se tässä korona ajassa on vaikeinta. Toisen kosketuksen puute. Sen ihmisen koskettamisen ja hänen kosketuksen puute jota kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisikin halata. Kaipaan kosketusta. Se tässä korona ajassa on vaikeinta. Toisen kosketuksen puute. Sen ihmisen koskettamisen ja hänen kosketuksen puute jota kaipaa.

        Ja tämä ei ole mitään kiusaa ja kuka on hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä ei ole mitään kiusaa ja kuka on hän.

        Hän on nainen jota kohtaan mulla on tunteita halusin tai en..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on nainen jota kohtaan mulla on tunteita halusin tai en..

        Vastaa oletko raskaana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa oletko raskaana

        En ole raskaana.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe