katsokaa liikevaihtoa molemmista.
kärkkäinen rakentanu kauppansa itse alusta.
vesa valmiiseen pöytään.
kumpi kovempi kauppias vesa vai kärkkäinen.
7
183
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä et ymmärrä laskentatoimeista yhtään mitään! Kirjanpidon kate ei kerro muuta, kuin sen, mitä tempuilla halutaan näyttää....
- Anonyymi
juuri näin.
- Anonyymi
kysyinkin kumpi kovempi liikemies kärkkäinen ylivoimainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kysyinkin kumpi kovempi liikemies kärkkäinen ylivoimainen.
Liikevaihdon, siis myynnin voi saada valtavaksi pienellä katteella. Liikevoiton näyttämään hyvältä samalla tilikaudella erottamalla väkeä ja jättämällä lakisääteisiä maksuja seuraavaan tilikauteen. Näin tehdään niissä liikkeissä, joita ollaan myymässä tai fuusioimassa. Kate saadaan suureksi muutamalla muulla tempulla. Pysytkö poju kärryillä, kun Keskisen viha sinussa myrkyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikevaihdon, siis myynnin voi saada valtavaksi pienellä katteella. Liikevoiton näyttämään hyvältä samalla tilikaudella erottamalla väkeä ja jättämällä lakisääteisiä maksuja seuraavaan tilikauteen. Näin tehdään niissä liikkeissä, joita ollaan myymässä tai fuusioimassa. Kate saadaan suureksi muutamalla muulla tempulla. Pysytkö poju kärryillä, kun Keskisen viha sinussa myrkyttää?
Kateus ja siitä johtuva viha ohjaa ihmisten mielipiteitä.
Typerää kysyä kumpi on kovempi liikemies.
Molemmat ovat kovia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus ja siitä johtuva viha ohjaa ihmisten mielipiteitä.
Typerää kysyä kumpi on kovempi liikemies.
Molemmat ovat kovia.Tais Kärkkäisen putiikin rakentaa veronmaksajat. Muistaakseni kyseinen firma pääsi noin 2010 luvulla yrityssaneeraukseen. Ja jos liikevaihtoa katsoo niin luulisi kärkkäisellä olevan vieläkin kovempi liikevaihto. Toimiihan kyseinen firma viidessä eri paikassa ja vielä nettikauppa päälle. Joten itse sanoisin että Vesa kovempi kauppias
- Anonyymi
Totta puhut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014