Maailmassa alkaa turvalisempi jakso ja Nato tulee tarpeettomaksi !
Trumpin häviö on selvä !
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Valitettavasti niin ei käy, vaan ihan päinvastoin.
Ensimmäiseksi olisi ymmärrettävä että maailmassa pieni eliittii päättää miltei kaikesta ja se on todella pieni porukka.
Demokratioa on siis täyttä teatteria. - Anonyymi
Nato on toiminut jo kauan ennen Trumpin presidenttikautta ja tulee toimimaan vielä kauan sen jälkeenkin. Trumpilla ei ole mitään tekemistä Naton toiminnan kanssa.
- Anonyymi
Nato tulee tarpeettomaksi VASTA SITTEN, kun Venäjä käytännössä osoittaa, että se mahtuu omien rajojensa sisään!
Sitähän se ei tee nytkään!- Anonyymi
NATO ei ole Venäjän poliisi, eikä tule koskaan olemaankaan.
Nasse vaan uhoo.
- Anonyymi
Ei olla turvassa. Biden roikkuu Natossa kuin täi tervassa.
- Anonyymi
Trumppi saa äkkilähdön valkoisesta mökistään ja joutuu vielä Melissan nyrkin alle,,,,,,,, Melissa ottaa avioerossa trumpin fyrkat ja häviää kuvioista kaukaisille lomasaarille mehiläiskuningattareksi.
-Satakunnan Lennosto YP - Anonyymi
Nato on jo nyt tarpeeton, mutta Trumpin häviö on ei tee maailmasta turvalisempaa paikkaa elää ja asua.
Nimitäin USA:ssa presidentti on vain keulakuva. Valtaa pitävät taustavoimat kertovat presidentille "Lee Harvey Oswaldin" tapaisilla viesteillä jos eivät ole tyytyväisiä presidentin toimintaan.- Anonyymi
Kyllä ja myös Kennedy ilmitoi puheessaan nämä 'piilossa' olevat voimat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja myös Kennedy ilmitoi puheessaan nämä 'piilossa' olevat voimat.
Milloin Kennydy viimeksi jutteli sulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772